Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Frikandel_Speciaal

1ste kweek, 1ste kweekschema

Recommended Posts

Daar teken ik voor juicy! Liever wil ik deze ronde netjes afsluiten en is de opbrengst niet echt belangrijk. Maar als het inderdaad dikke japen gaan worden zal ik in ieder geval zelfverzekerder de volgende ronde beginnen.*

 

*Eerder behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net wat pikkies gemaakt. Poseren voor de camera kunnen de dames wel.

Ze zijn weer een beetje gegroeid :P.

 

dsc0005yx.jpg

 

Ugly betty :)

dsc0006if.jpg

 

dsc0007po.jpg

 

dsc0010hb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er zeer mooi uit hoor hey, jammer dat je het niet nokkie vol krijgt nu, maar next rondje er 2 bij zetten en je heb volle bak :)

 

complumenten van deze kant en keep up the good job :P

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er echt heel goed uit, enige opmerking zou kunnen zijn dat je het rek niet volledig hebt vol kunnen binden maar dit gaan lekkere knotsen worden.

 

Keep it up!

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ben ik al te lang niet wezen kijken :)

 

Jammer dat het net niet helemaal vol lijkt te komen, je had hem echt een stuk lager kunnen hangen waardoor je doorstekende toppen naar uiteindes had kunnen buigen en vastzetten. Jij kweekt toch 600watt? Ik doe het hier onder 400watt en ben tegelijkertijd met jou ontkiemt én in de bloei gegaan, mijn toppen zijn al wel minstens zo groot of een stukje flinker.. Hangt jouw lamp niet te hoog?

 

Ik ga zo even foto's maken, heb al enorm lang geen update meer laten zien, check vanavond rond 11 uur mijn topic even, kan je zien hoe het daarmee gaat :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de comments en tips heren! Ik vond dat ik wel goed bezig was totdat ik de foto's van Tw!tchy zag. Damn, wat een verschil. Mede dankzij jullie weet ik iig wat ik de volgende ronde beter moet/kan doen. Deze ronde is alleen nog niet klaar dus eerst deze nog afmaken. We gaan gewoon met veel plezier verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede scrog kenmerkt zich ook doordat het hele net vol zit, je ziet bij jou echt vijf kluiten waar de planten onder groeien! Je toppen vallen me toch wel erg mee, vond het verschil niet echt groot met de mijne, maar ik zit wel met een 400 watt pitje erboven..

 

Je kweekje gaat lekker man :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

We wachten op je foto's Frikandel! Het gaat namelijk helemaal niet zo slecht als jij denkt ;) De ene soort komt wat sneller op gang dan anderen denk ik. Ook denk ik dat je alles echt opnieuw op het net moet binden, dan krijg jij het makkelijk vol daar! Alles nog eens goed ombuigen en vastzetten (is soms een pielwerkje), zodat niks hoger dan 5cm van het net af komt.. Dan heb jij ook een egaal en helemaal vol veld!

 

Succes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frika even een mooie update ben zeer benieuwd.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey gents, ik durf niet meer nu ik net jullie laatste foto's heb gezien ;). Nee, ik was van plan morgen een paar kiekjes te plaatsen. Helaas kan ik niet zoveel updates plaatsen als ik in het begin gedacht had. Morgen komt er een updateje jongens!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit ook ongeduldig te wachten ;), onze grows verschillen maar enkele dagen.

al veel bijgeleerd uit je topic en veel zitten vergelijken.

toch vind ik de groote/dikte moeilijk in te schatten op foto ...

 

grtz, ragga

Share this post


Link to post
Share on other sites
volgens mij kunnen ze wel wat extra stikstof gebruiken.

 

 

waarom was de vraag.. uhm.. zodat het nu VOL was ipv 3/4e vol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees dat heeft geen fuck met stikstof te maken, hij had de boel moeten ombuigen en vastnagelen aan dat net, want hij kan makkelijk zijn net goed vol krijgen als hij even het scroggen doorkrijgt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom maar op met die update Friek speciaal we zijn benieuwd ;)

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ik moet mijn excuses aanbieden voor het niet bijhouden van mijn kweekverslag. Als ik vantevoren had geweten dat ik niet zoveel tijd had om wat dingen te posten (wat eigenlijk niet zoveel tijd kost) was ik niet met een verslag begonnen.

 

Ik heb de laatste paar weken ik wel wat foutjes gemaakt. Zo had ik te laat gereageerd op de te grootte temperatuur verschillen, het was eigenlijk altijd te koud. Dat is nu denk ik wel in het resultaat te zien, ik denk dat de toppen een heel stuk groter hadden kunnen zijn. Om dit te voorkomen had ik een kacheltje neergezet die hete lucht via een van de slangen naar binnen blaast. Dit kacheltje ging op een gegeven moment kapot, waardoor ik op het briljante idee kwam deze dus in de tent te zetten en de straal funtie aan te zetten waardoor ik bijna een hele plant heb verkloot. Gelukkig staat de plant er nog, maar aan twee toppen zijn nog wel wat littekens te bekennen :spliff:, straks bij het oogsten moet er niets meer van te zien zijn denk ik. Nu heb ik een ander kacheltje staan die ook in de tent staat maar heel erg klein is een geen straal functie heeft. Ook kwam ik er achter dat mijn watertemperatuur meter kapot was (niet accuraat) waardoor ik een lange tijd te koud water heb gegeven. En mijn laatste tegenslag was dat de planten meer dronken dan in anticipeerde waardoor ze soms gingen hangen, hier heb ik toch wel het meeste moeite mee gehad, het doorhebben hoeveel de planten drinken. Op dit moment geef ik 5 liter per dag over 5 planten.

 

De plantjes staan er volgens mij nog wel goed bij. Twee dames beginnen nu toch echt wel gele bladeren te krijgen, maar zo aan het einde schijnt dat ook wel vaker te gebeuren. Waar ik op het moment het meeste zorgen om maak zijn de twee toppen van de mutant (Ugly Betty) waarbij de bovenkant van de toppen een hogere kans hebben op rot denk ik, vanwege de rare opbouw. Ze hebben boven op het moment explosief meer bruine stigma's dan alle andere toppen.

 

Vorige week ben ik begonnen met het afbouwen van de voeding, na een week PK13/14 gebruikt te hebben. Deze week ga ik beginnen met met alleen water. Temperatuur met de lamp aan is +/- 28 graden en met de lamp uit schommelt het een beetje tussen de 20 en 21 graden.

 

Hier wat foto's.

Dit is mijn eerste kweek, de kolossus mijn eerste soortje. Ik weet dus niet hoe groot de dames kunnen worden, maar ik weer zeker dat ik bij lange na de max nog niet gehaald heb. Ik kan alleen ook niet echt zeggen of het resultaat op dit moment goed/gemiddeld of slecht is.

 

De PiQs:

dsc0011th.jpg

 

dsc0012fy.jpg

 

dsc0013js.jpg

 

dsc0015fq.jpg

 

dsc0016um.jpg

 

dsc0017eu.jpg

 

dsc0019yh.jpg

 

dsc0018wza.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...