Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

criticalwidow

10xkillingfield & 2xmadshack

Recommended Posts

Bij Haze soorten mag je toch zowiezo 2weken pk geven? Ok dit is niet echt een haze soort maar toch. Ik heb hem ook 2 weken meegegeven maar ik deed om de dag water geven en de ene keer met flores en de andere keer met pk om te

voorkomen dat de EC te hoog werd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey men succes met je kweekje. Nog even insteken op je temperatuur probleempje.

 

Ik zie dat je de warme lucht in de zelfde ruimte blaast als dat je tentje staat. En je gebruikt een passieve inlaat waar de lucht ook van dat zelfde kamertje komt )+ deur op een kier. Het is een simpel rekensommetje dat als je warme lucht in de ruimte blaast en die zelfde warme lucht ook weer je tent inzuigt, waar het weer verwarmd wordt, de temperatuur vlug oploopt.

 

Misschien moet je eens proberen de afvoerbuis op luchtbehandelingsinstallatie van je woning aan te sluiten. of verder van de tent af te blazen, bijvoorbeeld een andere ruimte.

 

Als je dit niet doet blijf je deze wisselwerking houden.

 

Mvg,

 

Xiao

Share this post


Link to post
Share on other sites

@krasi & weedster:

 

 

Hey boyz dan heb ik idd goed opgelet met het lezen want killingfield heeft is toch een beetje een haze soort en men gaf toch echt 2 weken lang pktjes mee. Ik gaf het om de dag en soms ook om de 3 dagen. Zodra de bladpuntjes een beetje wit werden kapte ik ermee :)

Ook met de booster en flores hield ik gelijk rekening mee en gaf dan gewoon wat minder....

 

 

@topic:

 

 

Pff wat zou er nog meer fout kunnen gaan......

Vandaag even mijn meter bj de growshop gebracht en de beste man schrok hoe hoog deze stond :D

Ikzelf begreep er niet veel van..... totdat ik daarnet een gietertje aanmaakte ;)

Nadat ik flores en booster had toegevoegd en de meter in mijn gietertje stopte kwam ik op een ph van 6.1 :lol:

Toen ging mij een lampie branden en volgens mij had ik de meter na aankoop eerst moeten kalibreren voor ik hem ging gebruiken lekker bezig gast :D

Maar goed weer wat geleerd zallen we maar zeggen :) (verklaard ook de roestige bladeren denk ik)

 

Nou op naar het leukere moment van het topic:

 

De dame met verbrandde brandpunten:

gallery_27271_12488_194828.jpg

 

gallery_27271_12488_49318.jpg

 

Plantje met 4 hoofdtoppen :D

 

gallery_27271_12488_1450285.jpg

 

Madshack:

 

gallery_27271_12488_596052.jpg

 

De kleinste dame:

 

gallery_27271_12488_555170.jpg

 

En de paarse dame:

 

gallery_27271_12488_284834.jpg

 

 

Nou we zijn weer wat wijzer geworden en heb nu echt al een hoop geleerd deze ronde.

Wellicht nog niet alles natuurlijk maar beetje bij beetje komme we dr wel ;)

 

 

Greetzz Cw

 

EDIT: Ps het klinkt misschien raar maar sommige toppen beginnen echt te hangen vooral die met 4 hoofdtoppen...

Wat is de beste manier om de toppen te ondersteunen zonder de wortels te beschadigen of moet ik het zo laten.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey men succes met je kweekje. Nog even insteken op je temperatuur probleempje.

 

Ik zie dat je de warme lucht in de zelfde ruimte blaast als dat je tentje staat. En je gebruikt een passieve inlaat waar de lucht ook van dat zelfde kamertje komt )+ deur op een kier. Het is een simpel rekensommetje dat als je warme lucht in de ruimte blaast en die zelfde warme lucht ook weer je tent inzuigt, waar het weer verwarmd wordt, de temperatuur vlug oploopt.

 

Misschien moet je eens proberen de afvoerbuis op luchtbehandelingsinstallatie van je woning aan te sluiten. of verder van de tent af te blazen, bijvoorbeeld een andere ruimte.

 

Als je dit niet doet blijf je deze wisselwerking houden.

 

Mvg,

 

Xiao

 

Hey Xiao leuk dat je meekijkt,

 

Ik ga het de volgende ronde zowiezo anders doen....

Mijn vrouwtje en ik hebben al een beetje inspiratie opgedaan over hoe we de vuile lucht weg gaan werken :)

Maar ff terug komen op jouw rekensommetje..... ik heb allang geen warmte problemen meer hoor ;)

Er zal best wel een kern van waarheid in zitten maar zoals ik al zei, volgende ronde gaan we KNALLUHHHH!

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey critical

 

Ziet er mooi uit joh , helaas is mijn madshack gesnuffeld door schimmel dus ben ik wel benieuwd wat het gaat worden bij jouw

 

mooie paarse ook joh :)

 

succes en groeten pacman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey pac,

 

 

Thanks gozer :lol:

Zonde van die madshack ken beuren mn jong!

Die paarse dame vind ik vergeleken bij bv weedster te paars

Bij weedster zie je duidelijk een zachte kleur, net het papiertje van een tablet milka chocolade :D

Die bitch van mij komt volgens mij zo uit de hel van de afgekeurde milkarepen vandaan ;)

Ach zo'n grote top is het niet, maar toch had ik wel op zo'n heerlijke mooie lila top gehad.....

Wie weet wordt ik er wel knetterstoned van maar om daar achter te komen moet ik nog eventjes geduld hebben :)

 

 

@topic

 

 

Vanaf gisteren ben ik gaan minderen met de voeding.

20ml flores en 5ml booster op 6 liter water.

Ik wil echt een schoon wietje hebben en wil daarom donderdag de 15e al gaan spoelen met alleen afgezuurd water.

De dames staan dan precies 9,5 week en met +- 2 weken spoelen 11,5 week.

Zou dit een verstandige zet zijn of mot ik nog ff wachten ermee.... IEMAND?

En heb ik goed gelezen dat je ze 2 dagen donker moet zetten?

Ik wil echt graag een nieuwe ronde draaien namelijk ;)

 

 

Greetzz Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey boyz,

 

 

Vinden jullie niet dat de foto's ietsjes scherper zijn geworden?

Heb weer ff zitten kloten met mn fone want ik heb toch niks beters te doen ;)

En zoals ik al zei dat ik niks beters te doen heb blijkt wel uit de volgende foto...

Dit gaat jullie aan je hart denk ik :huh: Ik zal jullie ff shoqueren.......

Kijken is op eigen risico, dit beeld kan schokkend zijn voor mensen met een groen hart!

 

 

gallery_27271_12488_1485049.jpg

 

;) :D :) :D :jump: :jump: :jump: :evil: :evil: :evil:

 

 

Dit was dus 1 van de achterblijvertjes die nu tegen het plafon van mijn tentje stond met de eerste bloeivormingen :D :lol:

Deze meid op stelten had ik gisteren geknakt:

 

gallery_27271_12488_447648.jpg

 

En nu ligt deze dame in mootjes gehakt cheap in een bastassie :o :o

Ik ga natuurlijk niet nog ff op 1 plantje 6 weken wachten.....

Zowiezo is knakken niks voor mij en ik wil ze gewoon zelf zo laag mogelijk houden.....

Trouwe kijkers van mijn topic weten dat er nog een achterblijvertje in mijn tentje stond en die doet nog gewoon aardig mee :D

Daar zal ik morgen ff een foto van plaatsen want ik ben nu in rouw :)

 

 

Greetz Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo forumleden,

 

 

Omdat ik een hoop 3 vingerig blad heb zeggen veel mensen dat het door lichtstress komt.

Toen ik dat zei tegen mijn growshop moest hij lachen en zei gelijk dat het door de luchttoevoer ging

Voor alle mensen die dus zeggen dat het door lichtstress komt hoe verklaar je buitenplanten dan die gewoon 11 vingerig blad aanmaken terwijl de maan boven hun topjes hangt en dat er ook nog eens een hele rij aan lantaarnpalen staat te branden in de straat :)

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt logisch he , dan zou ik maar eens naar je lucht inrichting kijken als ik jou was

 

als het goed is heb je toch geen "lichtstress" in je hok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

groten kans dat de lucht toevoer niet goed is

maar je had hier toch al een topic over ?

succes ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 topic is inderdaad wel voldoende,berichten hierheen verplaatst.

Drievingerig blad is vaak een teken van reveggen,wat meestal toch wel met licht te maken heeft.

In ieder geval heeft de plant ergens stress van.

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof niet dat 3 vingerig blad mindere kwaliteit geeft.

Mischien minder opbrengst.

kwaliteit heeft meer met genetica te maken.

Edited by Torsti
"Het gebruik van discriminerende, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende of seksueel georiënteerde taal is niet toegestaan."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whhahahaha :)

 

Wat een mooie vergelijkenissen allemaal heel erg leerzaam ;)

Wat ik eigenlijk bedoelde is dat mijn plant op balkon geen 3 vingerig blad aanmaakt maar daar staan wel lantaarnpalen te branden en reclameborden die er in de buurt hangen. En dan heb je ook nog eens de maan die boven mijn plantje hangt.

Hoe verklaar je dat dan eigenlijk? Deze zou dan toch ook lichtstress moeten vertonen?

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik had wel een paar reakties verwacht na de bruute moord op 1 van mijn dames :)

Maar goed ik ben dr alweer overheen en ik wilde even de andere laten zien die het wel goed doet :D

 

gallery_27271_12488_1182893.jpg

 

gallery_27271_12488_487374.jpg

 

Zou mooi wezen als dit een roze zou worden dan heb ik alle kleuren vd regenboog in mijn tentje :lol:

 

 

Nou even het totale plaatje in de tent: ;)

 

gallery_27271_12488_626666.jpg

 

Even wat andere info:

 

temp max: 23.1

temp min: 19.8

 

lv max: 65%

lv min: 56%

 

Is de lv nou goed of toch nog een beetje aan de hoge kant.... ANYWAY,

 

Er zijn 2 planten bij die al bruine haartjes aan het vertonen zijn.

Wat moet ik nu doen? Ik wil ze al gaan spoelen is dat handig, of moet ik wachten op de rest?

Graag zou ik hier wel een reaktie op willen hebben voordat ik weer een nieuw topic aan moet maken :D ;)

 

 

 

 

Groeitjes Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey omdat er in mijn topic niet gereageerd wordt op de vraag of ik al kan gaan spoelen maak ik maar weer een nieuwe topic aan :)

De killingfields/mad shack staan as maandag 9 weken 12/12

Er zijn 2 planten bij die al wat bruine haartjes vertonen.

Moet/kan ik nu gaan spoelen of kan ik beter ff wachten tot de rest ook wat bruine haartjes laten zien.....

 

 

Greetzz Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik heb even snel je topic doorgekeken

 

Ik zie dit

op 9 Aug 2011 echte bloei..

laten we zeggen dat er dan 1 week opzit.

dus dan zouden ze op dit moment dus op 5 echte weken bloei zitten..

dus nee nog niet spoelen vriend..

 

ik zeg nog 2 a 3 weken voeding geven EN dan een week alleen water..

dan harvest time!!

 

En geloof me, ga nou niet te vroeg knippen.. Ik spreek uit eigen ervaring!!

Ik wou ook te graag harvesten omdat ik dacht dat ik klaar was!

maar ipv 500 gram oogsten ik dus minder dan 300 gram... 0,5g/watt

en dat was doodzonde!!

nog 4 weken geduld en je word beloond!

 

EDIT: DLS heeft trouwens echt gelijk... (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je opent daar geen nieuw topic voor, dit is precies de plaats waar je het toch zult moeten doen. Het heeft weinig nut steeds nieuwe onderwerpen en topics aan te maken als het toch over hetzelfde onderwerp gaat.

 

Misschien een beetje geduld ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ff geen voeding meegeven omdat deze zich dan ophopen, minerale voeding wordt alleen opgenomen bij een bepaalde ph waarde.

 

en daarom beschikt (bijna) elke voeding over een prima ph buffer en chelatering die het mogelijk maakt om de ph rond de ideale waarde te houden zodat de plant alsnog alles op kan nemen. wijkt de ph dan toch nog wat af, dan zorgt de chealtering aslnog voor goede opname over breed spectrum.

 

als je voeding dit niet doet wordt het tijd voor wat anders, je maakt het aan, meet een paar keer de ph/ec waarden en vervolgens kun je de meter opbergen als je dezelfde voedingslijn aanhoudt :)

 

1st voeding geven en dan, als ze het nog steeds wel nodig hebben, stoppen hiermee en alleen water met een ? ph waarde aan gaan bieden waardoor de plant zichzelf gaat kannabaliseren of zelfs mogelijk zwar op reserve gaat en je straks, wanner je weer voeding mee gaat geven tegen problemen aangaat lopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Shilizous:

 

 

Oke, 4 weken geduld pff :)

Het zal moeiilijk worden voor me...

Bedankt voor de reactie gast ;)

Nu weet ik tenminste weer wat!

 

 

@ DLS:

 

 

Sorry mod je hebt gelijk, geduld is bij mij ver te zoeken.

Ik zal er in het gevolg rekening mee houden en niet zo snel meer een andere topic openen.

Maar ik heb nu wel lekker snel antwoord op mn vraag gekregen :D

 

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes i

ik zag dat je een vraag watbetreft spoelen dat doe je altijd de laatste week vd bloei behalve bubbelgum en andere compacte soorten die moet je 2 weken spoelen.

ook de luchtvochtigheid is aan de hoge kant in bloei fase max 40% min 30% en in de groei verdubbel je dat dan. :)

 

gr igf forward.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks farmer ;)

 

Killingfield is toch ook een compact soortje of ben ik nu :)

Hoe krijg ik die lv naar beneden eigenlijk?

Zoekfunktie werkt hier niet meer helaas....

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes i

dat weet ik niet ik heb die plant nooit gekweekt(kan je altijd voelen) ;)

en dat met je lv bijv ontvochtigen of luchten.

 

gr igf :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey farmer,

 

Met dat luchten bedoel je dat ik dan mijn tentje een klein beetje open moet houden??

Ik heb geen ontvochtiger dus ben benieuwd hoe ik dit moet oplossen...

En ja killing fields is een compact soortje :)

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...