Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

criticalwidow

10xkillingfield & 2xmadshack

Recommended Posts

Hey medegrowers,

 

 

 

Eindelijk is het dan zover. Ik ga toch maar eerder starten dan gepland want ik kon niet meer wachten ;)

Zoals eerder vermeld in vorige topics de setup:

 

Secret Jardin ds120

Buisventilator RUK! 330m3 (wordt vervangen door een softbox staal 750m3)

Canfilter (wordt vervangen door een phat-rhino-filter-600m3)

1x400watt lampie

150Liter Biobizz lightmix

Voedingslijn canna

10xkillingfield

2xmadshack gratis bij mijn sanniebestelling toppie! :P bedankt!

 

Op 30 juni kwam mijn grote vriend van tnt een best wel grote doos afleveren.

Hier zat in:

 

10x 12liter potten

Propagator 43

spongepots

1 paar licht-hangers-rope-ratchet (deze zijn super!)

10 fem zaadjes killingfield + 2 fem madshack

 

24 uur na een douche van water en bacto

gallery_27271_12488_404936.jpg

 

48 uur na de douche.

gallery_27271_12488_641615.jpg

 

72 uur erna overgepot in 0.5ltr potjes.

gallery_27271_12488_1453193.jpg

 

 

Tja helaas heb ik geen Canon camera dus jullie zullen het ff met een samsung galaxy S camera moeten doen ;)

More pics to come stay tuned!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo critical,

 

veel succes man ze zien er goed uit, ennuh ik heb dezelfde tnt vrienden als jij, die komen ook altijd met grote dozen haha.

 

Greetzz Krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat ik natuurlijk erg ;) in de wolken ben van mijn eerste verslag kan ik het niet laten om ff nog een paar pics erop te zetten

 

 

Dit is mijn eigengemaakte schakelbordje: ;)

gallery_27271_12488_961716.jpg

 

De benodigde mixdrankjes voor mijn dames:

gallery_27271_12488_1232107.jpg

 

Ik ga de kleine dames 3 a 4 dagen op 18/6 zetten en dan gelijk op 12/12 starting today! :D

Sommige meiden hebben achter de ramen hun benen behoorlijk "gestrekt" :P kijken wat dat ons oplevert.

 

Laat maar wat horen growers! Alle kritiek op of aanmerkingen zijn welkom!

 

 

Greetz Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal,

 

Even een snelle update, het is ruim 35 graden in mijn tentje op dit moment.

Wat ik dus heb gedaan is mijn afzuiger op de hoogste stand gezet maar nu implodeert mijn tent en volgens mij is dat niet goed! ;)

Wie o wie heeft een oplossing hiervoor?

 

Greetz Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey critical,

 

wat je kunt doen is dit, elke tent heeft extra ventilatieroosters, meestal met klitterband bevestigd, deze open gooien scheelt al wat graden,en laat een fan gericht op de lamp er precies onderdoor de warme lucht weg blazen.

Wat je zou moeten doen is een grotere afzuiger nemen.

 

Greetz Krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien ff tijdschema maken wat de warmste momenten in je kamer is en dan tijdschema op aan passen.

Kun je Lucht van buiten pakken??

En .tje over je schakelbord waarom je je fan-controller en de rest er niet op???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ik kweek zelf ook KillingFields, kijk even in mijn topic over warmteproblemen. Link staat onder in dit bericht.

Als je tent implodeert heb je niet genoeg luchtinlaat. Zet dus wat meer open onder aan de tent.

Ik ga je volgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ krasi:

 

Kerel bedankt! Ik had dus die ventilatierooster al opengezet maar mijn raam laat licht door ;)

Aan 1 kant is het rooster open en de ander zit nog ff dicht!

Morgen ff een rolgordijn halen.....

En die fan staat ook al aan op de hoogste stand. En die grotere afzuiger komt eraan.....

 

@ Pierooo:

 

Tijdschema is een goed plan thanks gaan we doen is idd wel handig zo met de zomer!

Kan geen lucht van buiten pakken helaas!

Fan controller is kapot moet een nieuwe halen.....

 

@ Weedster:

 

Ik zag jouw topic idd ook al voorbij komen vandaar dat ik die roosters open had gezet! lekker he die killingfields?

Maar kan dat imploderen kwaad voor 1 nachtje? Ik hoop t niet want anders haal ik de stekker er ff uit!

 

 

Thank you all Greetz Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet anders het onderste gedeelte van je rits open dan kan er ook meer lucht in

Share this post


Link to post
Share on other sites
zet anders het onderste gedeelte van je rits open dan kan er ook meer lucht in

 

Hahaha ook toevallig! Ik heb jouw topic ook net weer bezocht!

En die rits staat ook al op een kiertje open maar het blijft link met dat licht! Niemand hoeft licht te zien in mijn huisje op dit moment!

 

Laterzz Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiemoggel,

 

 

Pff net ff gekeken in mijn hokkie en het is daar nu bijna 40 graden ;)

Ik ga zo maar ff een paar ventilatoren halen om het maar wat koeler te houden.

En ga ik ook maar ff folie halen voor op de aarde want het ziet er nogal droog uit.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie avond mensen,

 

Hier maar ff weer een update van mijn kant, met focking 2 tafelventilatoren in die tent nog steeds 35 graden, wel ruim 4 graden minder maar nog steeds te warm! Ik heb voorlopig maar 2 plastic flensen besteld om zo een extra gat te maken in die tent!

 

Ik ben trouwens benieuwd wanneer ik die grote afzuiger en filter heb hangen hoe die tent er dan bij staat....... Hij implodeert namelijk nu al met dat ruckventilatortje. ;)

 

Ps ik voel lucht blazen tussen mijn filter en afzuiger, tussen mijn afzuiger en filter heb ik een buis zitten en die is bevestigd met tape om het "brommen" tegen te gaan...... Dat scheelt volgen mij ook wel OFNIE?? Ook zit ik er aan te denken om een cooltube te halen maar ik weet niet hoe zoiets bevestigd moet worden met afzuiger en filter enz..... dus ik w8 wel ff tot ik mijn hardware binnen heb!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog ff een paar pics kon het niet laten ;)

 

gallery_27271_12488_217069.jpg

 

gallery_27271_12488_106488.jpg

 

gallery_27271_12488_650153.jpg

 

de lamp hangt ruim een meter boven de plantjes misschien dat ik die grote potten ook nog weghaal zodat ze nog verder van de lamp verwijderd zijn, wat denken jullie?? Iemand??

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi criticalwidow,

 

leuk dat je ook van start bent met je killing fields.

veel succes met je kweek.

 

groetjes melissa,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey critical widow ik had nog niet gezien dat jij ook een verslag hebt aangemaakt, leuk man ;)

Je hebt leuke spullen en ben zeer benieuwd hoe de madshack het bij jouw gaat doen , de killingflieds ook natuurlijk:D

 

Je hitte probleem misschien kan je koude lucht ergens anders vandaan halen ? en als je nu je 300m3 gebruikt voor inblaas (als je 750m3 er is) en dan zet je een dimmer er op ,

nu ik alle vakjes dicht heb gemaakt en alleen de inblaas gebruik zie ik wel in me tempratuur beter kan regelen , wel implodeert de tent maar ik heb gelezen dat dat moet omdat het zo de koudelucht naar boven zuigt ;)

 

Als je je plantjes in die potjes nog ff houd kan je zo ook dichter bij elkaar zetten dan groeien ze ook niet zo scheef B)

Doordat je de lamp minimaal40cm doet strekken de planten niet dat is wel eerst beter , eerste dagen heb ik de lamp ook niet verzet....

 

daarna gaat het hard man ze groeien als kool , ik verbaas me er nog steeds over positief :P

 

Heel veel succes en plezier ermee ik blijf je volgen :D

groeten pacman

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ melissa:

 

 

Leuk dat je me gespot hebt B) Ik kon niet meer wachten dus ik ben maar vast begonnen....

Ik hoop dat jullie in de loop der tijd mij ook kunnen voorzien van hulp en op/aanmerkingen.

Voor nu is de temp. mijn vijand, al heb ik wel goeie hoop dat het goed komt want mijn dames zijn nog maar zo klein :P

 

 

@ Pac:

 

 

Zoals ik al zei; ik kon niet wachten de zaadjes brandde in mijn handen ;)

Ik ga idd die buisventilator gebruiken voor de luchttoevoer ookal weet ik nog niet precies hoe dat moet ;)

Vandaag heb ik alvast 2 plastic flesen besteld voor nog een inlaat te maken in die tent en daar zal die ven op komen denk ik!

Wat bedoel je eigenlijk met die potjes tegen elkaar? Moet ik ze toch gelijk op de grond zetten en die 12liter potten eruit halen want dat scheef groeien komt volgens mij doordat ze een paar dagen voor het raam hebben gestaan en naar het licht toe draaien :D

 

 

Bedankt voor jullie reply :D

 

See Ya! Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamp niet nog verder omhoog doen, jij moet je lamp uiteindelijk op 50cm kunnen houden. Er is iets mis met je setup denk ik. Wat is je omgevingstemp?

Miss heb je teveel bochten in je afzuigsysteem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draai met een 600watt en een buisventilatortje van 220-360kub,deze draait op stand 1 (220kub),

temperatuur nooit boven de 30gr,tentje staat gewoon in mijn appartement dus niet in een kelder ofzo....

Gordijnen toe+nog een ander zwart,dik gordijn erover aan de binnenkant,dan zie je buiten niks van licht als je lamp brand.

Dan kun je je tentje wat openlaten,zodat de warmte beter weg kan.

Ik zie dat je die inlaten onder aan je tent ook dicht hebt,die kun je ook alle 3 open zetten.

 

succes met je kweekje

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ weedster:

 

Hey gast, ik heb maar 1 bocht in mijn slang, en de omgevingstemperatuur is 26 graden! wellicht zou een nieuwe filterdoek het verschil gaan maken?

 

 

@ blowke:

 

Mijn flappen staan wel open hoor maar is denk ik niet goed te zien. Inmiddels staat ook mijn tentje al half open dus ik hoop dat de temp daar wat mee gaat zakken. Ik heb luxaflex hangen maar moet idd ook nog ff een zwart gorijntje halen voor de zijkanten, want die laat nog wel licht door!

 

 

Wederom bedankt voor de tips allemaal ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

High ff een kleine update:

 

Sommige meiden zien er een beetje wit uit. Dit komt waarschijnlijk door de temperatuur toch?

Ik heb nu de meiden dicht op alkaar gezet dmv een plank op de 11 literpotten te leggen en daar dan de kleintjes op.

Tot mijn grote verbazing daalde de temperatuur naar 32.8 enig idee hoe dat komt?

Als ik nu de lamp laat zakken zou het dan weer warmer gaan worden? Ik zal het ff uitproberen niet geschoten is altijd mis! Van de 12 plantjes heb ik er nog 11 over, maar ik denk dat ik er nog 1 kwijt gaat raken...... ;)

 

Ps. Ik kom net bij de GS vandaan en bijna een cooltube gehaald..... Toen lag ik het probleem van mijn filter uit (vies) en kon toch tot de conclusie dat ik gewoon ff een nieuwe filter moet aanschaffen! Nou ik hoop dat ik dan wel de temp. kan gaan regelen!

 

CW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had je een tweedehands filter gebruikt dan??!! Dat heb je niet verteld....

Nooit een tweedehands filter gebruiken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

 

Ik heb een nieuwe filter maar ook dit wil niet helpen ;)

 

gallery_27271_12488_1295567.jpg

 

 

1 dame heb ik eruit gehaald die was niet meer te redden..... R.I.P.

Het schommeld in mijn tent tussen de 34 en de 31 graden met de lamp aan.

Ik krijg er een hard hoofd in, maar opgeven doe ik niet :rolleyes:

 

gallery_27271_12488_1536269.jpg

 

Ik hoop echt dat het nog wat gaat worden anders heb ik een hoop geivesteerd voor niets eigenlijk ;)

Sommige zien er wel lekker donkergroen uit en maakt al nieuw blad aan maar ook staan er dametjes bij die niet veel zin meer hebben....

Ik zal vanavond nog ff een boost met bacto geven misschien dat ze daar wat van op zullen knappen :P

 

Vanavond/vanmiddag maar weer een update :huh:

 

@ weedster:

 

In mijn vorige topics kon je lezen dat ik dit setje van iemand over had genomen..... tot mijn grote spijt .........zucht!

 

 

See Ya!! CW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je het met je softbox van 750m3 wel gaat redden om een goede temp. te halen als het binnen niet warmer is al 25C. Hoe groot is je filter?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat je het met je softbox van 750m3 wel gaat redden om een goede temp. te halen als het binnen niet warmer is al 25C. Hoe groot is je filter?

 

Weedster,Zowiezo gaat er een grotere (nieuwe) filter/afzuiger komen over 2 weken.

Die K*T afzuiger en filter die ik nu heb, stelt niks voor! buisventilator 330m3 en can-filter200m3.

Voor in de koudere maanden zou dit misschien wel werken maar nu ........ :P

 

Zo stonden ze ervanmorgen bij:

 

gallery_27271_12488_728002.jpg

 

 

temp lamp aan: 33.6

temp lamp uit: 27.6 ;)

 

Toch maken de dames nieuw blad aan dus ik hoop dat het uiteindelijk mee gaat vallen.....

Maandag ga ik een midweek weg en ben dan wel benieuwd hoe ze eruit zien als ik terug ben.

 

Groeitjes Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,ga je een midweek weg? Kijk er dan iemand anders naar je tentje of laat je het alleen achter?

Die potten staan volgens wat ik kan zien kurkdroog ;)

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...