Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

criticalwidow

10xkillingfield & 2xmadshack

Recommended Posts

Hey blowke ik wilde er net een paar foto's op knallen dus je wordt op je wenken bediend :rofl

Alleen zijn het er maar 2 geworden maar de rest volgt morgen wel ik heb een lichtprobleem in die kamer en daar moet ik ff wat op vinden.

Heb nu ff de lamp van de huiskamer gebruikt en dat lukte aardig maar nog niet helemaal top!

 

 

Hier de groepsfoto:

 

gallery_27271_12488_1154869.jpg

 

 

En deze geile paarse dame moet er ook op natuurlijk :P

 

 

 

gallery_27271_12488_220596.jpg

 

 

Nou mensen ik ben zowiezo tevreden met deze ronde, ook omdat er best wel wat fout is gegaan.

Op de foto's is nog niet echt te zien hoe groot de toppen zijn maar ik mag niet klagen voor de eerste keer :rofl

Ik kom er net achter dat het peertje wat er in die lamp zit maar 40watt is dus ga ik er morgen 100watt in duwen zodat de foto's wat beter gaan worden.....

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy critical

 

Ziet er mooi uit die paarse , echt een knappe dame :rofl nog ff vol houden kerel :rofl

 

groeten en succes pacman :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heyy critical

 

Ziet er mooi uit die paarse , echt een knappe dame ;) nog ff vol houden kerel :nerd

 

groeten en succes pacman :rofl

 

 

Thanks gast! komt goed kerel :rofl

 

 

 

UPDATE:

 

 

Ben vandaag even bij een tuincentrum bamboestokken wezen halen omdat er dus een paar dames TOPzwaar zijn :rofl

Vanavond haal ik de dames er 1 voor 1 uit om de stokken te bevestigen en kan ik gelijk een paar goede foto's schieten....

Dus jullie krijgen alle 9 fotomodellen stuk voor stuk op de foto..... :P

Wees er op tijd bij voor de voorste rij want de kaartjes lopen storm :rofl :lol:

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze alle fotomodellen in hun geheel en van hun buds :rofl

 

 

Killing field #1:

 

gallery_27271_12488_1179484.jpg

gallery_27271_12488_1300795.jpg

 

Killing field #2:

 

gallery_27271_12488_844932.jpg

gallery_27271_12488_769595.jpg

 

Killing field #3

 

gallery_27271_12488_45109.jpg

gallery_27271_12488_1348649.jpg

 

Killing field #4

 

gallery_27271_12488_205800.jpg

gallery_27271_12488_87207.jpg

 

Killing field #5

 

gallery_27271_12488_1020626.jpg

gallery_27271_12488_1209813.jpg

 

MADSHACK #1

 

gallery_27271_12488_766070.jpg

gallery_27271_12488_820986.jpg

 

Killing field #6

 

gallery_27271_12488_24937.jpg

gallery_27271_12488_647577.jpg

 

Killing field #7

 

gallery_27271_12488_364449.jpg

gallery_27271_12488_889433.jpg

 

MADSHACK #2 (de dikste) :rofl

 

gallery_27271_12488_1002225.jpg

gallery_27271_12488_1529096.jpg

 

 

Nou dit was het einde van de modeshow, ik hoop dat jullie genoten hebben anders ik wel!

Mochten er vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag.

Dit is gelijk mijn laatste foto update want echt veel wijzer wordt ik er niet van :P

Ik hoop na 1,5 week te kunnen oogsten en dan ook gelijk een gewicht te kunnen neerzetten al is het alleen dan een "nat" gewicht!

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey critical,bij die 2de foto van madshak 1,dat is toch geen toprot he?

Lijkt net een bruine vlek in je top,en je hebt er ook verkleurde blaadjes inzitten,

kun je best even nakijken...

Heb je die fotos net gemaakt in nachtfase?

Zou ik niet doen alle planten uit de tent halen tijdens de donkere periode,

Mooi kleurtje dat paars :P

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey critical,bij die 2de foto van madshak 1,dat is toch geen toprot he?

Lijkt net een bruine vlek in je top,en je hebt er ook verkleurde blaadjes inzitten,

kun je best even nakijken...

Heb je die fotos net gemaakt in nachtfase?

Zou ik niet doen alle planten uit de tent halen tijdens de donkere periode,

Mooi kleurtje dat paars :rofl

 

grtjs

 

Hey kerel,

 

Is geen toprot weet ik zeker ik heb ze helemaal grondig nagekeken.

Die bruine vlek is denk ik gewoon de lichtval ofzoiets :P

De foto's zijn vanmorgen vlakvoor dat het licht uitging gemaakt ookal zegt de titel van de foto anders :rofl ...

Die paarse is echt mijn favo ja, maar er zit er ook een rooie/roze bij :rofl

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke,als je aan die verkleurde blaadjes trekt en ze komen gemakkelijk los dan heb je toprot,

hoop voor jou dat je niet de zoveelste gaat zijn die met toprot te maken gaat krijgen.

waarom ga je geen fotos meer plaatsen? Het einde is net het mooiste....

Nog 1.5 week zeg je,hoelang hebben ze dan gehad,12 weken?

Vind ik erg lang,met mooie stekken kun je dan al bijna je 2de ronde afhebben,

toch als je droogt en voorgroeit in een aparte ruimte.

grtjs en succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oke,als je aan die verkleurde blaadjes trekt en ze komen gemakkelijk los dan heb je toprot,

hoop voor jou dat je niet de zoveelste gaat zijn die met toprot te maken gaat krijgen.

waarom ga je geen fotos meer plaatsen? Het einde is net het mooiste....

Nog 1.5 week zeg je,hoelang hebben ze dan gehad,12 weken?

Vind ik erg lang,met mooie stekken kun je dan al bijna je 2de ronde afhebben,

toch als je droogt en voorgroeit in een aparte ruimte.

grtjs en succes

 

Nou ik kan geen 1 verkleurd blaadje er af trekken :P

Die foto's vind ik persoonlijk niet om aan te zien (sommige) en ze laten niet echt goed zien hoe dik of hoe smal de toppen werkelijk zijn...

Ook vind ik al de moeite die ik er voor doet voor 1 of 2 reacties niet de moeite waard.

Tis natuurlijk ook wel mijn eerste kweekje en had meer reacties,tips,kritiek verwacht.

Ook als je in je topic een vraag hebt gesteld ken je daar soms heel lang op wachten eer je een reactie daarop terug krijgt :rofl

Als je dan kijkt hoevaak je topic is bekeken maar niemand antwoord geeft....... :rofl

Idd nog 1,5 week en dan hebben ze 12 weken achter de rug.

Vind ik ook een beetje te lang maar je krijgt er wel wat moois voor terug al zeg ik het zelf :rofl

Ik ga nu nog 1 ronde sugar punch draaien onder 600watt en daarna ga ik ook stekken proberen.

Alleen zijn de stekken hier niet zo best in rotjeknor...... als je een bubblegum wil hebben krijg je pp :rofl

Even kijken of ik een goede stekkenboer tegen kan komen..........

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al bij al ziet het er zo slecht nog niet uit hoor,

en zoals je zelf zegt,iets lekkers ga je er zeker vanaf halen,je geduld zal beloond worden :P

Ik heb ook niet veel reakties gekregen in mijn verslagje,maar daar moet je niet naar kijken,

het zijn daan ook maar simpel kweekjes wat wij doen en hier op het forum is wel al heel wat anders en intressanters te zien he.

Zelf draai ik na zo lang ook nog maar rond de 300gr met 600watt,maar wat maakt het uit?

Tis een leuke hobby waar ik dagelijks even mee kan bezig zijn en het levert me mijn eigen voorraadje op,

en ooit lukt het ons ook om dikke toppen te kweken :rofl

 

grtjs blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al bij al ziet het er zo slecht nog niet uit hoor,

en zoals je zelf zegt,iets lekkers ga je er zeker vanaf halen,je geduld zal beloond worden :P

Ik heb ook niet veel reakties gekregen in mijn verslagje,maar daar moet je niet naar kijken,

het zijn daan ook maar simpel kweekjes wat wij doen en hier op het forum is wel al heel wat anders en intressanters te zien he.

Zelf draai ik na zo lang ook nog maar rond de 300gr met 600watt,maar wat maakt het uit?

Tis een leuke hobby waar ik dagelijks even mee kan bezig zijn en het levert me mijn eigen voorraadje op,

en ooit lukt het ons ook om dikke toppen te kweken :rofl

 

grtjs blowke

 

Idd blowke we zullen ze een toppie laten ruiken :rofl

En idd er zijn veel interessante dingen te zien hier....

Maar er zijn een hoop die "foto's" lopen te roepen maar die hoor of zie je niet meer....

De volgende ronde zal ik ook wat minder enthousiast reageren en net als iedereen 1 keer pw updaten....

Zelf blow ik niet zoveel, maar ga er wel wat van opzij zetten :rofl

Maar dit is wel de leukste hobby die er is! En het leukste forum die er is met heel veel leesvoer :rofl

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Madshack die springt er wel uit qua toppen zeg :P

 

Denk dat je het plaatsen van dit topic moet zien als een voorstelling van hoe jij het doet.

 

Tips en trucs komen vanzelf als je foto's blijft showen, maar voor de beantwoording van je vragen kan je toch altijd het beste even zoeken. Al jou vragen zijn al 1000en keren beantwoord op dit forum, mensen hebben dan geen zin om te reageren. Niets persoonlijks btw.

 

Ik hoop op een mooie oogst voor je? Hoeveel denk je zelf dat het is?

 

Hoop nog wel een fototje te zien voor je ze omhakt :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die Madshack die springt er wel uit qua toppen zeg :rofl

 

Denk dat je het plaatsen van dit topic moet zien als een voorstelling van hoe jij het doet.

 

Tips en trucs komen vanzelf als je foto's blijft showen, maar voor de beantwoording van je vragen kan je toch altijd het beste even zoeken. Al jou vragen zijn al 1000en keren beantwoord op dit forum, mensen hebben dan geen zin om te reageren. Niets persoonlijks btw.

 

Ik hoop op een mooie oogst voor je? Hoeveel denk je zelf dat het is?

 

Hoop nog wel een fototje te zien voor je ze omhakt :rofl

 

Hey HansWorst :nerd

 

 

Je hebt idd gelijk hoor, het is eigenlijk gewoon "showen" met wat jij in je tentje of kast hebt staan en vooral ook op wat voor manier.

En tja zoeken :P ik heb best geprobeerd om naar antwoorden te zoeken maar het zijn er zoveel en zoveel versschillende :rofl

Ik denk ook dat het is dat ik een beetje bang bent om fouten te maken de eerste keer en dan met mijn vraag gelijk op mijn wenken bediend wil worden ;)

En over de opbrengst...... tja ik zou het echt niet weten, ik hoop op een kilo maar dat zit er niet in denk ik :lol:

Nee ff serieus ik ben al blij dat ik de 250gr gaat halen met een 400watter........

En een foto vlak voordat ze omgaan zal ik je zeker niet ontnemen omdat je zo aandringt :rofl

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey critical,heb je je zaadjes voor de volgende ronde al besteld en welke worden het nu?

Krijgen we daar ook een kweekverslag van?

Nog een weekje te gaan met je killingfields he,hun einde is nabij :huh:

 

grtjs blowke :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog eventjes en kan tjakaa hakken die hap drogen en wegen , ben erg benieuwd hoeveel je er afhaalt , voor volgende ronde zou ik suger punch adviseren :huh: :D :D

ik blijf je volgen :) groeten pacman

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowke:

 

 

Nee ik heb nog niets besteld gast, dat ga ik volgende week doen.

Omdat ik de planten ook in de tent moet laten drogen duurt het even voordat ik weer aan een nieuwe ronde kan gaan beginnen.

Doordat ik het een moeilijke keuze vond om tussen sugarpunch en kollosus te kiezen ga ik toch voor het soortje die ik het eerst op het oog had en dat is kollosus!.

Ook omdat deze een stuk commercieler is dan de sugarpunch :kill:

 

 

@pac:

 

 

Ja gozer ik kan niet wachten om ze om te hakken joh :kill:

Ik denk dat ik blij mag zijn met 250 gram en dat is niet mis voor de eerste keer denk ik zo :) maar stiekem denk ik dat het meer is......

En ja sugarpunch ik weet 't, maar ik ga toch voor de kolossus deze ronde puur om de reden die hierboven vermeld is.

Maar maar maar........ de derde ronde gaat dan sugarpunch worden. :kill:

 

 

@topic:

 

 

Vandaag precies 11 weken 12/12 en 1 week achter de rug met spoelen, dat wil zeggen alleen water gegeven dat is afgezuurd naar 6.2/6.0

Nu nog een week te gaan en dan moeten we er echt aan gaan geloven :huh:

Ik kan niet wachten om de toppen te gaan drogen want mn geduld is behoorlijk op de proef gesteld nu :D :kill:

Verder nog geen teken van de herfst gezien in mijn tentje of moet dat nog komen?

Natuurlijk kon ik het niet laten om een topje aan de onderkant eraf te halen en op te roken........

 

gallery_27271_12488_141665.jpg

 

 

Deze had ik vorige week er al afgehaald dus ze was nog niet gespoeld helaas maar dat mocht de pret niet drukken :kill:

Ik ben eigenlijk niet meer zo'n doorgewinterde blower dus met een klein toppie zweef ik al door de ruimte :D

De hazesmaak is echt goed te proeven............ vond ik, na een haaltje genomen te hebben van mijn tjoppie.

Natuurlijk was ze best wel zwaar in de keel maar ik zat wel op de bank met een smile van oor tot oor :kill:

Nou tot zover mijn update en tot de vogende keer :kill:

 

 

Groetjes Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey daar forumleden, :huh:

 

 

 

Volgens mij gaat het hard nu........

Bladeren worden geel, bruin en voelen "knapperig" aan.

De kristallen op de toppen zijn echt veel beter te zien dan bv vorige week.

Echt een mooi gezicht om te zien hoe de "herfst" intreed in dat tentje :D

Als vandeweek alles geel en bruin is zal ik ff een foto posten.

 

Qua knipwerk heb ik aan de killingfield niet zo veel werk denk ik, maar die madshack daarintegen....... :)

Ik wil 4 weckpotten aanschaffen, heeft iemand een idee waar ik goeie potten voor een zacht prijsje kan aanschaffen?

 

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey critical :)

 

Dat gaat idd snel,gisteren nog geen teken van de herfst,

en vandaag al goed geel-bruin :huh:

Hoe hoog is je lv op het moment ? Let maar op met toprot,

laatste dagen zou ik ze geen water meer geven...

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey critical :)

 

Dat gaat idd snel,gisteren nog geen teken van de herfst,

en vandaag al goed geel-bruin :D

Hoe hoog is je lv op het moment ? Let maar op met toprot,

laatste dagen zou ik ze geen water meer geven...

 

grtjs

 

Hey gast,

 

 

De onderste bladeren beginnen idd geel bruin te worden en de LV is 47%

En die toprot hou ik elke dag goed in de gaten hoor....

Vanaf vrijdag wil ik idd stoppen meet water geven en zondag/maandag knipdag :huh:

Alleen moet ik dan de lamp ook uit houden?? Ik zie dat welleens in verschillende topics voorbij komen......

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,wat bedoel je eigenlijk met moet ik de lamp ook uithouden?

Aan het einde als je stopt met water geven,de 2-3 laatste dagen?

Dat heb ik zelf nog nooit gedaan en ik weet ook niet of dat beter is of niet,

als je zondag knipt zou ik ze zeker vanaf vrijdag al niets meer geven.

Laat ons het resultaat weten he critical,liefst natte en droge gewicht.

 

grtjs en veel knipplezier :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey,wat bedoel je eigenlijk met moet ik de lamp ook uithouden?

Aan het einde als je stopt met water geven,de 2-3 laatste dagen?

Dat heb ik zelf nog nooit gedaan en ik weet ook niet of dat beter is of niet,

als je zondag knipt zou ik ze zeker vanaf vrijdag al niets meer geven.

Laat ons het resultaat weten he critical,liefst natte en droge gewicht.

 

grtjs en veel knipplezier :rofl

 

Hey gast,

 

 

Ik heb vanaf donderdag al geen water meer gegeven :rofl

En als bijna alle bladeren van alle planten geel zijn gaat de schaar erin!

En die lamp uit voor 2 dagen is om alles tegelijk af te laten bloeien volgens mij :tu

Ik zal idd het gewicht laten weten zowel nat als droog....

 

Ps gisteren heb ik een "gespoeld" topje gerookt (groen) DAMN!!! deze wiet is erg goed ladys & gentleman 100% pure nederwiet DISCOSHIT! :rofl

De madshack ook geprobeerd maar die is toch minder heftig maar wel een heerlijke smaak...

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo boyz & girlz,

 

 

 

KILLING FIELD:

 

 

Weer een toppie gerookt...... de TERING!

Dit is echt een soort (waarvan ik denk) dat je lekker thuis op de bank een wii game gaat spelen genaamd: Donkey kong!

Ik ben geen gamer .... maar vandaag heb ik zelfs het 2de level gehaald :rofl

Ik raad iedereen aan om de killing field te proberen...... niemand gaat hier spijt van krijgen!

SANNIE & KNUTSEL alle loft gaat naar jullie! Dit hebben jullie erg goed gedaan! :tu

Ik mag dan wel van de oude stempel wezen...... maar dit is de SHIT!

 

GEWELDIG!

 

 

Greetzz Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik wil 4 weckpotten aanschaffen, heeft iemand een idee waar ik goeie potten voor een zacht prijsje kan aanschaffen?

Xenos, Blokker of Action . :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik wil 4 weckpotten aanschaffen, heeft iemand een idee waar ik goeie potten voor een zacht prijsje kan aanschaffen?

Xenos, Blokker of Action . :rofl

 

Hey PP bedankt voor de tips!

Ik had het natuurlijk gewoon aan het vrouwtje kunnen vragen want die kwam dus al met een pot van blokker thuis :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals eerder vermeld was het zondag D-DAY!

Lekker samen met mijn maatje alle planten geknipt.

Voordat de schaar erin ging stonden de dames er zo bij:

 

 

gallery_27271_12488_1080892.jpg

 

gallery_27271_12488_889302.jpg

 

gallery_27271_12488_1433364.jpg

 

Na een bakkie koffie genuttigd te hebben zondag ochtend gingen we de klus klaren...

Om 10.15 begonnen en om 13:30 waren we al klaar :rofl

De rode/lila killerdame had ik helemaal geknipt en kwam er gelukkig op tijd achter dat iemand mij vertelde dat je de plant beter in zijn geheel kon ophangen dit ivm de suikers die er nog in zitten.... Dus de andere 8 sletjes hangen nu ondersteboven aan een droogrekkie te drogen in de tent met een LV van +/- 40/45%

Het natte gewicht heb ik dus niet uitgerekend behalve van de rode/lila killing fielder die ik ff in een grote ronde pastaschaal heb gelegd en dat zag er zo uit:

 

gallery_27271_12488_1441232.jpg

 

Deze rode/lila heb ik gewogen en dat was bij elkaar 87,4 gram en dat was de kleinste van allemaal dus ik ben benieuwd naar de rest en natuurlijk naar het totale eindgewicht!

Ook heb ik voor de 2e ronde alvast inkopen gedaan en dat was een nieuwe philips trafo + lamp van 600watt.

 

gallery_27271_12488_1445544.jpg

 

En omdat ik waarschijnlijk niet de halve kilo gaat halen de volgende ronde heb ik alsnog besloten om 5 sugar punch en 5 kollosus te bestellen bij sannie.

Ook heb ik voor de 2e ronde besloten om naar buiten toe uit te blazen en de inlaat aktief te maken dmv een kleine buisventilator..... :rofl

Ik hoop dan dat het een stuk beter gaat met deze kleine upgrade :tu

Of ik hier ook een verslag van gaat maken weet ik nog niet........

 

 

Greetzz Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...