Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabizznis

biologische wietvader uit friesland

Recommended Posts

elmo...THANX !

 

wat ze ook doen, wat ze ook zeggen ik kweek door, ik smoke door.

 

bio medicijn,nix mis mee.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

En heeft iemand al wat gelezen over het stukje van doede? In de krant?

 

 

 

Ik schaam me dat ik in dit land woon.

Het land waar geld, haat, criminaliteit, kindermisbruik een normale zaak van de wereld is.

 

Ik denk dat het hier lang niet zo erg aan toegaat dan bijv. afrika.

 

Hoe daar de plaatselijke militia hele dorpen verkracht, om vrouwen zogenaamd 'onwaardig' te maken. En het gekke is nog wel dat die vrouwen die tegen hun wil en zin seks hebben gehad met die kerels zelf worden verstoten door hun familie.

 

Alles bij me kaar opgeteld denk ik dat het hier nog mee valt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afrika??? ik heb het over Nederland hoor. !!!!!

Gaat om zaken die nooit opgelost worden en wel een blower pakken.

 

Gaat om hoe deze man behandeld is terwijl er genoeg dingen zijn die meer pre hebben dan een jointje afpakken.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk het gaat ook helemaal nergens over, maar je spreekt over hoe je je schaamt voor dit land, waar geld, criminaliteit en misbruik centraal staat.

 

En dan zeg ik dat ik denk dat het hier lang niet zo erg aan toegaat dan bijv. afrika.

Daar word er niet eens meer moeite gedaan om dat soort misdaden aan te pakken. Daar gaat t van "Verkracht?!?!, ga maar in de rij staan" Als ze uberhaubt nog durven aangifte te doen, als ze dan al niet vermoord zijn...

 

 

Tuurlijk het is niet eerlijk hoe het er hier aan toegaat, maar als ik dan denk aan landen waar het NOG slechter ga. Steek ik er nog een op en besef me hoe goed ik het (ondanks alles) hier heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Every time i plant a seed; he say kill it before it grow's, he said kill them before they grow, And so....; so, I SHOT THE SHERIFF :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo lahn,

 

ik heb de halve wereld over gereist en mijn conclussie, we hebben het hier fokking goed, maar als we nooit meer mogen klagen omdat het in afrika slecht is....wij wonen in onze wereld, in ons landje met onze problemen waar wij mee zitten.

 

jij spoelt vast je plee door met schoon drink water

jij koopt vast kleding uit pakistan gemaakt door kindertjes

etc etc etc

 

wat ik hier mee wil zeggen is dat wij hier leven zoals wij leven, natuurlijk is het goed om bij afrika stil te staan en er iets aan te willen doen, maar ondertussen worden wij blowers genaaid. Moeten we dan maar alles laten gebeuren omdat het ijn afrika erger is?!?!??! wel nee.....we trekken onze bek open omdat we de sjaak zijn.

 

elke dag op tv: de nijmeegse 4 daagse, mensen lopen 50 km per dag en op het eind een bloemetje, uuuuuuuuuuuuuuuren lang wordt er aan besteed....

in somalie lopen ze door de woestijn met babys, komen ze bij de grens van kenia aan en dan zonder water nog 80 km lopen, en op het einde geen bloemetje hoor.......ze krijgen een reclame spot bij ons op tv van 20 sec/.........ons belastinggeld geven we aan griekenland omdat wij er beter van worden!!!!!! en bijna niks aan afrika.......

 

mijn tip, als je dit kut vind, wordt anarchist.

(maar ik snap je wel hoor, is ook mijn struggle in life!!!!!)

 

en nu ga ik weer een reggae lp opzetten.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

kut ik heb ook net doorgespoeld met drinkwater..

 

als je de mogelijkheid hebt om te strijden voor een beter land, dan doe je dat. of het nu Afrika, Holland of wat dan ook heet. een derde wereldland met NL vergelijken schiet ook niet echt op.

 

over die spotjes met verhongerde negers met vliegjes op hun neus.. de gedachte erachter is dat je GELD GELD GELD overmaakt. maak het spotje zielig, en we beuren weer een paar ton waar we 5% van naar dat volk zelf sturen en de rest drukken we achterover. het spijt me dat ik het zeg, maar die kinderen lachen altijd, geef ze een voetbal en ze zijn de hele dag met vriendjes aan het voetballen. iemand die niet beter weet, is tevree met wat diegene heeft. meer tevree dan een bijstandsmoedertje die 50 euro in de week krijgt om van rond te komen, en maar klaagt en klaagt.

 

wij Nederlanders zijn gewoon verwend, ook wij kunnen met minder, maar tja 't is wel lekker toch?! neemt niet weg dat je af en toe niet mag klagen over die kromme leiders van dit land.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denken jullie niet dat het verkeerd was om Afrika binnen te trekken met al die rijke landen en er een soort van halfslachtige, mislukte economische opbloei te hebben veroorzaakt terwijl de mensen en het land daar totaal nog niet klaar voor waren? We zorgen namelijk dat ze zich goed kunnen voortplanten, maar ze kunnen zichzelf niet goed onderhouden doordat ze nooit een opbouw als de onze hebben meegemaakt. Ik denk dat ze zonder ons beter af waren geweest. Tja, nu kan je je moeilijk terugtrekken he.

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal gelijk, die toestand is vergelijkbaar met hoe het in sommige (nu succesvolle) landen zoveel eeuwen (misschien wel rond christus) geleden was.

 

kom je dan als westerling met je ipad, dure auto en luxe huis even de boel daar in orde maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ejb

 

Ik ben het helemaal met je eens, en ik weet hoe goed wij het hier hebben. En hoe krom veel dingen in de wereld zijn.

En tuurlijk ben ik het met je eens dat wij onze bek open moeten trekken, we moeten onze woorden omzetten in daden...

 

@Candamile

 

Wij europeanen hebben dat land zo hoekig en lomp gecreëerd, hier een grens daar een grens, (allemaal kaasrecht) volkstammen kwamen bij elkaar in het land te zitten en begonnen een oorlog...

Wij hebben vroeger duizenden mensen uit hun land gehaald, hun grondstoffen ons eigen gemaakt en hun met de restjes overgelaten.

 

Oja en corrupte leiders, want die krijgen een dikke bonus van de verenigde nazie's

 

'T sluit niet helemaal aan maar wel interessant

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor jullie steunbetuigingen.

 

Even niets van me laten horen. Ik lag zes dagen in het ziekenhuis, waar mijn rechter nier is verwijderd. Deze was zwaar aangetast door kanker. Nu is er weer een toekomst. Ook moet de door de politiek gecreëerde justitiële voortwoekerende kanker, aangaande het cannabisbeleid, radicaal worden geëlimineerd. We zijn deze moraalridders gewoon zwaar zat! Het verziekt de hele atmosfeer. We moeten onze stem verheffen. Laat je vooral niet stigmatiseren. Onze krachten bundelen. 'De kenner weet immers, dat geestverruimende middelen de wereld alleen maar beter kunnen maken, die of de gebruiker zich er nu van bewust is of niet, inzicht kunnen verschaffen in zichzelf, in zijn eigen bestaan en de wereled waarin hij leeft.' Uit: 'Uit je bol'. Ik wacht nu op de uitslag van de cassatie, die ingesteld is na mijn hoger beroep. Daarna krijg ik een nieuw proces, naar aanleiding van inval oktober 2010. (Deze is vertoond in de documentaire).

In een poging om mij en mijn integere intenties neer te sabelen, zullen ze mij waarschijnlijk financiëel zwaar proberen aan te slaan. Op 21 juni ben ik op het politiebureau uitgenodigd. Waar mij te verstaan werd gegeven dat ik voor meer dan 150 kilo aangeslagen kon worden bij de belasting. Ik zou namelijk zeven oogsten in een jaar gedraaid hebben. Dit is complete waanzin!

Het is dan misschien ook handig om een fonds op te richten, om bonafide cannabisslachtoffers te steunen (criteria nader te bepalen). Ik roep jullie op, om bij mijn toekomstige rechtzaak in Leeuwarden, massaal aanwezig te zijn om te demonstreren tegen deze hypocriete rechtsgang. Wanneer deze rechtzaak is, is nog niet bekend. Ik laat het tegen die tijd nog weten op het forum.

Een samenleving waarin liefde, vrede en tolerantie centraal staan, lijkt mij verstandiger. De realiteit is echter weerbarstig.

Maak het verschil!!!

 

Doede

Edited by Doede

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel sterkte en succes Doede,

 

ik hoop voor jou dat er zoveel mensen bij die rechtzaak aanwezig zullen zijn, dat de rechtzaal uit zijn voegen barst. Of in elk geval met zovele dat het indruk zal maken.

 

 

 

NB Mischien een idee om de oproep van onze held Doede ook op het forum te melden, aangezien de nieuws sectie geen exposure heeft tussen de actieve topics?

 

 

 

Groet Indicaan :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey doede succes tegen het maffe rechtssysteem.

 

maar ik zou er zeker bij willen zijn mits ik kan en om zelf aan te zien hoe het er nu aan toe gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede man,

Wat een waanzin <_< en dat allemaal om een plantje

Ik hoop dat de heren moraalridders beseffen tot wat dit allemaal leidt!!!Ze geven de echte gangsters gewoon vrij spel....

Ik vraag me trouwens af wat de effecten op de volksgezondheid zijn veroorzaakt door dit soort beleid.

De weed die je in België vindt is alles behalve kwaliteit,ze rommelen maar wat,meer opbrengst= meer poen en daar is het allemaal om te doen,toch?-->wat met de gezondheid van de gebruiker???

 

 

Veel succes in je strijd voor de goede zaak en veel sterkte met de gezondheid!!!

Onze steun heb je alvast :wacko:

Laat zeker weten wanneer je zaak voorkomt,als het een beetje past ben ik present.

@indicaan:goed idee,melden aan de forumvrienden :head_hurts_kr:

 

groeten Aghori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Des te slechter het met het (zuid afrikaanse)land gaat des te dikker de president van het land.

 

jullie nooit opgevallen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baluh, om te horen, hopelijk gaat de gezondheid vooruit.

zo'n fonds is een hersenspinsel wat bij enkele hier ook al eens naar boven is gekomen,

zou zo mooi zijn als de neuzen werkelijk 1 kant op zouden staan.

 

In ljouwert ben ik zekers present,

is kijken hoe we een steentje bij kunnen dragen. <_<

 

Do the boogie woogie

Doe-de canna boogie?

 

Ik sprak vorige week met een dame bij jouw in de buurt,

en gesprek vol vuur en vlam

de authentieke oprechte passie

Die had er ook schoon genoeg van :head_hurts_kr:

 

greetz en gezondheid,

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het me lukt zal ik ook proberen aanwezig zijn op het proces

ik wens je veel succes met alles

Share this post


Link to post
Share on other sites
In een poging om mij en mijn integere intenties neer te sabelen, zullen ze mij waarschijnlijk financiëel zwaar proberen aan te slaan. Op 21 juni ben ik op het politiebureau uitgenodigd. Waar mij te verstaan werd gegeven dat ik voor meer dan 150 kilo aangeslagen kon worden bij de belasting. Ik zou namelijk zeven oogsten in een jaar gedraaid hebben. Dit is complete waanzin!

 

dit is natuurlijk onzin , ze kunnen waarschijnlijk niet eens 1 oogst bewijzen , ik snap niet dat je zo onder de indruk bent van waar ze allemaal mee dreigen

en de belastingdienst die rekent niet in kilo's lol

dus t lijkt me sterk dat ze je aanslaan voor 500k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede, kweek gewoon vijf planten, hou het vanaf nu eenvoudig voor jezelf.

 

Ik weet er alles van, heb op een ander vlak tegen onrecht gestreden tegen onze plaatselijke Gemeente maar ben na drie jaar strijd plots heel ziek geworden.

Dag en nacht hadden we het er thuis over, onrecht heeft geen plaats in je hoofd, en komt altijd terug als in een cirkel.

Voor een Ambtenaar is het slechts een papieren kwestie, voor jou komt het uit je ziel.

 

Er komt duidelijker beleid aan, het gedogen wordt voor de hobbykweker ruimer, ze moeten wel,

ten opzichte van Europa beginnen wij in NL het strengste beleid te voeren en dat is goed,

laat het eerst maar erger worden, je zult zien dat ook de massa opeens kan opstaan.

 

Je bent een prima kerel, nog een echt mens waar er te weinig van zijn, maar je ziekte is een voorbode..

Je heb je punt gemaakt op TV, velen hebben dit gezien en 'jou' onthouden, dat is voldoende, je taak zit erop.

Dadelijk hebben je jongens geen vader meer door dit gedoe.

 

En nu weer genieten van die mooie plantjes.

 

Dylan

 

 

 

Dank voor jullie steunbetuigingen.

 

Even niets van me laten horen. Ik lag zes dagen in het ziekenhuis, waar mijn rechter nier is verwijderd. Deze was zwaar aangetast door kanker. Nu is er weer een toekomst. Ook moet de door de politiek gecreëerde justitiële voortwoekerende kanker, aangaande het cannabisbeleid, radicaal worden geëlimineerd. We zijn deze moraalridders gewoon zwaar zat! Het verziekt de hele atmosfeer. We moeten onze stem verheffen. Laat je vooral niet stigmatiseren. Onze krachten bundelen. 'De kenner weet immers, dat geestverruimende middelen de wereld alleen maar beter kunnen maken, die of de gebruiker zich er nu van bewust is of niet, inzicht kunnen verschaffen in zichzelf, in zijn eigen bestaan en de wereled waarin hij leeft.' Uit: 'Uit je bol'. Ik wacht nu op de uitslag van de cassatie, die ingesteld is na mijn hoger beroep. Daarna krijg ik een nieuw proces, naar aanleiding van inval oktober 2010. (Deze is vertoond in de documentaire).

In een poging om mij en mijn integere intenties neer te sabelen, zullen ze mij waarschijnlijk financiëel zwaar proberen aan te slaan. Op 21 juni ben ik op het politiebureau uitgenodigd. Waar mij te verstaan werd gegeven dat ik voor meer dan 150 kilo aangeslagen kon worden bij de belasting. Ik zou namelijk zeven oogsten in een jaar gedraaid hebben. Dit is complete waanzin!

Het is dan misschien ook handig om een fonds op te richten, om bonafide cannabisslachtoffers te steunen (criteria nader te bepalen). Ik roep jullie op, om bij mijn toekomstige rechtzaak in Leeuwarden, massaal aanwezig te zijn om te demonstreren tegen deze hypocriete rechtsgang. Wanneer deze rechtzaak is, is nog niet bekend. Ik laat het tegen die tijd nog weten op het forum.

Een samenleving waarin liefde, vrede en tolerantie centraal staan, lijkt mij verstandiger. De realiteit is echter weerbarstig.

Maak het verschil!!!

 

Doede

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er dan ook! Woon vlakbij en ben het op alle punten met Doede eens, zelf ook al nodige ellende gehad en dan kweek ik ook in mn tuin en in de (on)vrije natuur!

 

-WT :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...