Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabizznis

biologische wietvader uit friesland

Recommended Posts

Ik heb mijn hond ermee genezen die op sterven na dood was.

 

Wat had je hond precies dokter green thumb?

 

@ Doede: hartelijk welkom! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb mijn hond ermee genezen die op sterven na dood was.

 

Wat had je hond precies dokter green thumb?

 

@ Doede: hartelijk welkom! ;)

 

 

Hey lion!

 

Ik heb een amstaff en hij had een soort allergie ze dachten eerst aan kanker ,waarschijnlijk had hij iets giftigs op gegeten, hij zat onder de zweren op zijn buik.

 

Na de behandeling met de olie heb ik nog een paar keer de zweren weer gtezien maar ze zij nu al 3 maanden weg. Ik geef hem nu eens in de week 1 drupje door zijn voer.

 

Gr Docter

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

De mijne (een teefje, kruising Amstaff-Rottweiler) wordt op het moment ook uitwendig behandeld met wietolie...

Ze kampt nl met een nagelbedontsteking!

We will see! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ weetje

 

 

Ik zie het

 

 

@ Doede ;)

 

op dit mooie forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legaliseren it is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha Doede!

Je bent een lichtend voorbeeld.

Hou vol, ga door, recht zo die gaat.

 

Nice Day!

Nesta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hartelijk dank voor jullie steun! Het doet mij erg goed.

 

Donkere wolken pakken zich samen. Wij strijden door voor legalisatie.

 

Blows Against the Empire!

 

Doede

Biologisch wietkweker

 

Doede, lieve schat, toch maar even berichten....

Ek al is de appel noch sa sur...........

Ik hâld fan dei

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hartelijk dank voor jullie steun! Het doet mij erg goed.

 

Donkere wolken pakken zich samen. Wij strijden door voor legalisatie.

 

Blows Against the Empire!

 

Doede

Biologisch wietkweker

 

Doede, lieve schat, toch maar even berichten....

Ek al is de appel noch sa sur...........

Ik hâld fan dei

 

 

Ik sjuch wol,de vrouw is ek ol op t forum Jow ek welkom! En sterkte meij olles!!

 

Gr Docter Greenthumb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hartelijk dank voor jullie steun! Het doet mij erg goed.

 

Donkere wolken pakken zich samen. Wij strijden door voor legalisatie.

 

Blows Against the Empire!

 

Doede

Biologisch wietkweker

 

Doede, lieve schat, toch maar even berichten....

Ek al is de appel noch sa sur...........

Ik hâld fan dei

 

 

Ik sjuch wol,de vrouw is ek ol op t forum Jow ek welkom! En sterkte meij olles!!

 

Gr Docter Greenthumb

 

Oeps, even een correctie, ben niet de vrouw van Doede, maar een vriendin van Doede en vrouw!!

MaNo

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

Kom er allemaal maar gezellig bij hier .. ;)

 

 

eens kijken hoe we `die idioterie`

rond dat mooie plantje eens aan kunnen pakken....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede is dé man!!

Ook vanaf deze kant de volle 100% respect.

 

Meeting of steun aan/voor Doede..??Count me in please ;)

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hartelijk dank voor jullie steun! Het doet mij erg goed.

 

Donkere wolken pakken zich samen. Wij strijden door voor legalisatie.

 

Blows Against the Empire!

 

Doede

Biologisch wietkweker

 

Doede, lieve schat, toch maar even berichten....

Ek al is de appel noch sa sur...........

Ik hâld fan dei

 

 

Ik sjuch wol,de vrouw is ek ol op t forum Jow ek welkom! En sterkte meij olles!!

 

Gr Docter Greenthumb

 

Oeps, even een correctie, ben niet de vrouw van Doede, maar een vriendin van Doede en vrouw!!

MaNo

 

haha toen ik het opschreef dacht ik al dat hoeft niet per definitie zijn vrouw te zijn maar toch welkom!!!

 

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doede respect voor wat u doet !!

Wij moeten altijd stiekem doen over ons genotsmidedel cq geneesmiddel maar het kan nog wel eens onze redding worden in de toekomst met het oog op kanker,burnouts en dergelijke.

De maatschappij legt een te zwaare druk op de mensen en geven ons vergif te eten daarom gaat het zo slecht en maar zeiken over een jointje, Het is triest gesteld met de wereld!

Greetz Docter Greenthumb

 

Helemaal mee eens ;)

Ook met alle anderen hier :P

Toen ik de reportage had gezien had ik ook niets dan respect voor doede.

En kan maar niet begrijpen dat het gerecht en die rotsmurfen het zo prettig vinden om iemand te pesten zoals hij.

Hoe is het toch mogelijk dat ze iemand die niets verkeerd doet behandelen als een crimineel en de echte laten ze lopen.

Niets dan lof voor het werk en de inzet van doede doe zo voort :D

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens ;)

Ook met alle anderen hier :P

Toen ik de reportage had gezien had ik ook niets dan respect voor doede.

En kan maar niet begrijpen dat het gerecht en die rotsmurfen het zo prettig vinden om iemand te pesten zoals hij.

Hoe is het toch mogelijk dat ze iemand die niets verkeerd doet behandelen als een crimineel en de echte laten ze lopen.

Niets dan lof voor het werk en de inzet van doede doe zo voort :D

 

;)

 

Legaliseren zou de werled een betere plek maken dus ook voor de niet blower! Jammer dat die alcohol er zo door gedrukt is! Op jaar basis gaan er mischien, alleen in nederland al duizenden aan dood,zo niet van intensief gebruik dan wel door ongelukken of indirect betrokken bij een ongeluk met een dronken bestuurder.

 

Vreemd dat zoiets wel legaal is, je gaat er aan kapot als je niet goed oplet!

 

Maar ja zo krom is het nu eenmaal!

 

Greetz D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ingezonden naar de Leeuwarder courant.

 

Zotte kool

 

Terwijl je op de boot naar Terschelling staat te wachten, om daar onder het genot van wat wiet, van de natuur te genieten, steekt er ineens een gure wind op. Het zijn de geüniformeerde moraalridders, vergezeld van honden, die je in een koffieshop gekochte marihuana afhandig maken. Wat een domper! Het huidige kortzichtige bewind kan geestverruimende middelen niet waarderen, dus laat de politie zich er op uit sturen om het volk te onderdrukken. Het argument; deze mensen veroorzaken overlast. Waar bestaat deze uit? Het is je reinste kletskoek, een non-argument. Een tevreden roker is geen onruststoker. In tegendeel! Het zijn de zich comazuipende jongeren die de problemen veroorzaken. De oplossing is dan blijkbaar mensen met wiet aanhouden. Dit is waanzin! De logica ontgaat mij volledig. Deze moraalridders weten dat ook en dan toch zo tegen vredelievende cannabisgebruikers optreden. Hier zijn duidelijk dubieuze belangen in het spel! Merkwaardig is ook dat de koffieshop wiet mag verkopen en er omzetbelasting over betaald. Waar het vandaan komt is nog steeds een raadsel. Kweekattributen, zaad, wiet; alles mag worden verkocht. Maar kweken mag dus niet. Bovendien heeft de hogeraad bepaald: 'winst gemaakt in een koffieshop, is geen crimineel geld.' Snapt U het nog?

Repressie leidt tot criminalisering en gaat ten koste van de volksgezondheid. Justitie bereikt dus precies het tegenovergestelede van wat men pretendeerd te bereiken. Het schrijnenst is dat ze dit weten en er willens en wetens toch mee doorgaan. Dit gaat ten koste van positieve elementen en de volksgezondheid. Een gevaarlijke ontwikkeling en troep voor veel geld. Schandalig. Oplossing is legalisering, net als alcohol en tabak. Alleen gaat van cannabis niemand dood. Einstein zei het al; 'steeds het zelfde doen terwijl je een ander resultaat verwacht, is krankzinnigheid.' Zeker niet in het belang van de samenleving.

 

Doede, biologisch wietkweker

Share this post


Link to post
Share on other sites

volledig mee eens doede!!!het beleid raakt kant noch wal en zoals je al vertelde staat haaks op de realiteit :wOOt

ook in belgië wordt de roker en het plantje onderdrukt,gecriminaliseerd.....waarom :D

we steunen je strijd->onze strijd!!! :)

 

groeten aghori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi geschreven Doede

 

hoop dat het op de voorpagina komt :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt nieuws geven ze niks om..

 

net zoals dat niemand wil horen dat alcohol dikke harddrugs is .. :wOOt

 

 

maar hoop dat er vele ogen open zullen gaan, en de waarheid zal rijzen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jezelf een kapotte lever zuipen dat mag.

de heren van het cda dopen hun hosti nog eens in het heilige water ( DRANK ).........

 

jongeren bouwen torens van bierkratten, leeg! overal bezopen jongeren die de smeris overuren bezorgen.....

 

mensen worden in elkaar geslagen door dronken mensen ( ik helaas twee keer waarvan 1 x bijna blind!!!! scheelde één mm of ik was blind aan 1 oog!!!)

 

etc etc etc. maar blowen EEN SCHANDE gevaar voor de volksgezondheid....

 

ik rook niet

ik drink al 12 jaar geen druppel

ik eet geen vlees/vis

ik heb nog nooit iemand geslagen

nooit dronken/stoned auto gereden

heb geen strafblad

 

GVD IK LIJK WEL EEN CDA-ER !!!!! :wOOt :D :) :) :D :D

 

maaaaarrrrrrrr nu komt het gevaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: ik kweek buiten wat bio plantjes voor mijn eigen medicijn...en rook elke avond een waterpijp.....

 

eng he.......

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aloha Doede,

 

Mooi doch droevig stukje tekst dat je daar geschreven hebt, geeft mooi weer hoe het er bij jullie (en ons - zuiderburen) aantoegaat.

Of het nou medicinaal of recreatief is, laat een plantje en zijn gebruikers toch doen, ze behandelen als criminelen leidt enkel tot meer kwaad.

 

Namaste,

DL

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ejb

Man zoals jij het verwoord

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Doede,

 

Respect man en je hebt me steun :wOOt .

 

Mvg Greenrecon,

 

Ingezonden naar de Leeuwarder courant.

 

Zotte kool

 

Terwijl je op de boot naar Terschelling staat te wachten, om daar onder het genot van wat wiet, van de natuur te genieten, steekt er ineens een gure wind op. Het zijn de geüniformeerde moraalridders, vergezeld van honden, die je in een koffieshop gekochte marihuana afhandig maken. Wat een domper! Het huidige kortzichtige bewind kan geestverruimende middelen niet waarderen, dus laat de politie zich er op uit sturen om het volk te onderdrukken. Het argument; deze mensen veroorzaken overlast. Waar bestaat deze uit? Het is je reinste kletskoek, een non-argument. Een tevreden roker is geen onruststoker. In tegendeel! Het zijn de zich comazuipende jongeren die de problemen veroorzaken. De oplossing is dan blijkbaar mensen met wiet aanhouden. Dit is waanzin! De logica ontgaat mij volledig. Deze moraalridders weten dat ook en dan toch zo tegen vredelievende cannabisgebruikers optreden. Hier zijn duidelijk dubieuze belangen in het spel! Merkwaardig is ook dat de koffieshop wiet mag verkopen en er omzetbelasting over betaald. Waar het vandaan komt is nog steeds een raadsel. Kweekattributen, zaad, wiet; alles mag worden verkocht. Maar kweken mag dus niet. Bovendien heeft de hogeraad bepaald: 'winst gemaakt in een koffieshop, is geen crimineel geld.' Snapt U het nog?

Repressie leidt tot criminalisering en gaat ten koste van de volksgezondheid. Justitie bereikt dus precies het tegenovergestelede van wat men pretendeerd te bereiken. Het schrijnenst is dat ze dit weten en er willens en wetens toch mee doorgaan. Dit gaat ten koste van positieve elementen en de volksgezondheid. Een gevaarlijke ontwikkeling en troep voor veel geld. Schandalig. Oplossing is legalisering, net als alcohol en tabak. Alleen gaat van cannabis niemand dood. Einstein zei het al; 'steeds het zelfde doen terwijl je een ander resultaat verwacht, is krankzinnigheid.' Zeker niet in het belang van de samenleving.

 

Doede, biologisch wietkweker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja man, met wiet de boot op?

Dat is toch niet van deze tijd?

Volgens mij was jij van plan om eens

lekker van de natuur te genieten

zonder een mens kwaad te doen. Zo 2008!!!!!

 

We knallen met snuif en pillen naar de zuiderlanden om daar te beesten,

maar een jointje op je eigen eiland?

Daar hebben we honden voor!!!!!

 

De grenzen zijn nu dus binnen Nederland bij gesteld.

Ik ben benieuwd op basis van welke kosten-baten analyse deze politie uren worden geinvesteerd.

 

Beter nieuws is dit voor de dealers op de waddeneilanden,

zij hebben een nieuwe veerboot aangeschaft om de bevoorrading te continueren.

Voordeel hiervan is dat mocht u overwegen om een andere drugs te gaan proberen,

dan helpen deze dealers u graag bij de keuze van het juiste product.

 

 

Grrrm. Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na het zien van de docu heb ik me toch een partij respect voor deze man :wOOt

Zeker een held waar justitie nog iets van kan leren. Lekker hoor biologisch buitenwietje!!

 

Ga zo door Doede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een dienstklopers zeg.

Doede je hit te spot.

 

Ik schaam me dat ik in dit land woon.

Het land waar geld, haat, criminaliteit, kindermisbruik een normale zaak van de wereld is.

 

-/zODd

 

PS, de laatste keer dat ik in Vietnam was waren de partij politie nog vriendelijker dan hier en dat zeg wat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...