Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabizznis

biologische wietvader uit friesland

Recommended Posts

maar dan moeten we wel van ons laten horen op alle fronten

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit hadden ze in de jaren 80 niet moeten flikken......

 

wij hollanders zijn een stel makke schapen geworden.

 

ejb

 

en ja ik ook......

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo jammer dat je dat zegt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vader vertelde me ooit toen ik nog klein was dat er een rel was uitgebroken omdat ze het bier in de cafe's wilden verhogen met 3 cent. Schijnbaar heel eindhoven afgebroken :)

We moeten zeker van ons laten horen en daarom ben ik er 20-4 ook bij in Amsterdam. Alleen of dit de doorslag gaat geven weet ik vrijwel zeker van niet.

De tijd zal het leren.. daar ben ik van overtuigd.

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal deels ook liggen aan de opkomst en de media aandacht. Veel media aandacht maakt dat ze er wat mee moeten he :) , denk alleen dat t weer buiten de media gehouden zal worden :D :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar zolang de echte machthebbers nog niet weten hoe ze de wiet kunnen exploiteren zal het ook niet legaal worden. Net zoals bijvoorbeeld elektrische auto's. 100 % beter voor 't milieu, alleen valt er minder geld mee te verdienen dan aan die benzine slurpende barrel bakken (excuus voor 't taalgebruik).

T draait allemaal om geld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Lahn, elektrische auto's.. 1 grote grap.

 

er komt niks uit je uitlaat, maar 100 km verderop kunnen ze gvd niet genoeg verbranden om al die elektrische auto's te kunnen laten rijden. elektrische auto's zijn voor naieve mensen, mensen die het beste voor hebbben met de wereld maar vooral niet verder kijken dan hun neus lang is. waterstofauto's daar zie ik meer in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amnees,

 

Ook goed, maar ik doelde meer op de olie industrie die bewust patenten van dergelijke uitvindingen opkoopt om er dan niets mee te doen,

er was zelfs een auto die reed op wietolie van Henry Ford

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij had vroeger zelfs een carosserie van hennep vezel

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo elmo,

 

het is zeker jammer dat ik dat zeg, ik heb vroeger wat dingen gedaan ( wil ik niet over uitwijken in een openbaar forum...) met protesten etc......vandaar mijn opmerking dat ook ik een mak schaap geworden ben.........maar wie weet g aik ooit de barricade weer op......

 

via de reguliere weg wil het in ieder geval niet.........

 

daarom nog eens: HULDE aan DOEDE !!!!!!!!!!!!!!! en zijn gezin.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

met zn allen

achter Doede aan die barricade op !

 

letterlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat zal deels ook liggen aan de opkomst en de media aandacht. Veel media aandacht maakt dat ze er wat mee moeten he :( , denk alleen dat t weer buiten de media gehouden zal worden :wave: :tu

 

 

alsof die leraren IETS bereikt hebben laatst.. die waren met 50.000 man en interesseerde niemand iets..

Share this post


Link to post
Share on other sites

duidelijk... als die met 50.000 nog niks bereiken met hun toetertjes en belletjes... denk je nu echt dat ze daat wakker van liggen die viezerikken in de politiek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon lekker doorkweken dan maar :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel veel respect voor deze meneer. Maar hij brengt wel zijn eigen veiligheid in gevaar>>

Share this post


Link to post
Share on other sites

al zijn veiligheid is al onder m weg gevaagd,

en dit alles door justitie.

dus hij heeft weinig te verliezen in die zin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@soca

Een wet die je verbiedt om planten te telen van een bepaalde soort die de mensheid meer goeds brengt dan kwaad.Wanneer ik lees dat mensen genezen van darmkanker door het gebruik van wietolie, het roken juist niet de schade met zich meebrengt, terwijl een legaal genotsmiddel (tabak) dat wel doet etc, dan heeft geen enkele teler die een goed kwalitatief goed product teelt dit verdient zoals Doede dit nu overkomt.

 

Namaste :lol:

zo ver ik weet is er nog niemand genezen van (darm)kanker door wietolie, wel heeft het gezorgd voor verlichting in pijn en dergelijke. darmkanker is een van de schadelijkste vormen van kanker, bijna geen genezing mogelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als darmkanker vroeg geconstateerd wordt en tumor wordt verwijderd plus chemo etc heb je best een kans hoor.

maar alleen op wietolie zou ik niet vertrouwen nee.

 

maar goed, dit topic gaat over doede, en wij zijn geen arts.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
zo ver ik weet is er nog niemand genezen van (darm)kanker door wietolie, wel heeft het gezorgd voor verlichting in pijn en dergelijke. darmkanker is een van de schadelijkste vormen van kanker, bijna geen genezing mogelijk.

https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=229651

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry maar dat zijn geen wetenschappelijke artikelen. das hetzelfde als jomanda de gebedsgenezer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
sorry maar dat zijn geen wetenschappelijke artikelen. das hetzelfde als jomanda de gebedsgenezer.

Klopt geen wetenschappelijk artikel, maar wetenschappelijke artikelen zijn ook niet altijd te vertrouwen ivm fraude zoals die hoogleraar uit Tilburg die alles uit zijn duim zoog, maar heb hier wat andere links.

 

http://www.newscientist.com/article/mg1992...lon-cancer.html

 

http://cannabis.hawaiinewsdaily.com/2012/0...-proliferation/

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zow wat ben ik hier blij mee.. Eindelijk weer een lichtpuntje in de verte en die komt heel snel dichterbij!! Zet je zonnebril maar alvast op... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een bericht uit het zonnige Appelscha.

Een rectificatie ten opzichte van mijn vorige bericht; de documentaire Nederwiet wordt niet 6 mei, maar 12 mei opnieuw uitgezonden op Nederland 3 om 21:00.

Dit stuk heb ik vandaag richting de Leeuwarder Courant gestuurd:

 

Blij!!!

 

Wat ben ik blij dat dit kabinet, met zijn rechtse hobby’s, is gesneuveld.

Het juk is afgeschud, de zon kan weer van achter de donkere wolken te voorschijn komen. Wolken gevormd door een antiliberaal kabinet dat op basis van het waarschuwende “afgelikte”vingertje, tweedracht zaaide, betuttelde, de tegenstellingen aanscherpte. De armste en meest weerloze mensen veel te zwaar belasten. Moreel totaal verwerpelijk en contra productief. Het is juist beter om deze mensen meer geld te geven. Ze spenderen het meestal in hun eigen omgeving en stimuleren daarmee de plaatselijk economie.

Ook de bestrijding van de cannabisgenieters is zo’n domme actie. Vijftig procent van de politie capaciteit wordt besteed aan drugsbestrijding en kost anderhalf miljard euro. Legalisering levert naar schatting 2 miljard euro op. En dat in deze tijd van crisis. Tel uit je winst! Ook aan het gerechtelijke dwalen kan nu een eind worden gemaakt.

Hopelijk wordt nu ook het pesten, d.m.v. allerlei beperkende maatregelen, van de coffeeshops gestopt. Coffeeshops zijn plaatsen waar mensen van alle rassen, leeftijden, sociale klassen en nationaliteiten vreedzaam bij elkaar komen. Worden daarom de coffeeshops te vuur en te zwaard bestreden omdat ze laten zien dat het er anders aan toe gaat dan de huidige gewelddadige en agressieve alcohol cultuur? Coffeeshops duiden op sociale veranderingen en worden mede daarom bestreden door de autoriteiten die hun greep op de burgers proberen te behouden, aldus Wernard Bruining in zijn boek “Mediwiet- het ideale volksmedicijn”. Een opzienbarend boek wat voornamelijk de medicinale kant van deze veelzijdige rijke plant belicht. (www.mediwiet.nl) De wereld kan van geestverruimende middelen alleen maar beter worden. Dus cannabis legaliseren! Daarom, cannabis genieters, ga stemmen op een partij die voor legalisatie is. Besef, een miljoen stemmen is goed voor 16 zetels. Eendracht maakt macht. Ik wil dan ook de christelijk partijen hun God intens hartelijk bedanken voor het op “moederaarde” planten van dit geweldige kruid. Zalig zijn dan ook degenen die de vele goede eigenschappen van deze rijke plant onderkennen. Ze doen er hun voordeel mee, voeden hun geest en zorgen voor een vrijere en blijere samenleving!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...