Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabusinesss

HULP GEVRAAGD NIEUWE HUISBAAS

Recommended Posts

(canna, niet om je af te zeiken hoor ;) )

 

En als die nou eens gewoon een ander slot op de deur zet, en keurig jouw spullen voor jou heeft opgeslagen om op te komen halen.

 

Hoe snel denkje dat justie jou weer terug in die woning heeft.

Dat wordt een juridisch getouwtrek waar je echt niet op zit te wachten.

 

Accepteer je verlies en ga verder met je leven,...evt. met nieuwe toekomst plannen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

aldoende leert men

Share this post


Link to post
Share on other sites

of wilde je van elke kweek en uitbreiding doen ... dan kan ik me er nog iets bij voorstelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhh ik heb niks verloren, alleen ik vertelde even aan iemand wat die wou weten, thats it

en van afzeiken hou ik niet, dat doe je maar over iemand anders ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap het niet zo, dat de bestaande huisbaas recht had tot betreding kan ik inkomen maar bij overname van een pand moet er toch nieuw contract etc,ect komen (onder zelfde voorwaarden) en tot die tijd heeft de (nieuwe) verhuurder toch het nakijken?

 

Wel mazzel dat het niet je hoofdverblijf was ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bij overname van een pand moet er toch nieuw contract etc,ect komen

 

Nee hoor, je mag je geld naar een ander rekeningnummer overmaken ;)

 

In canna geval, kan het zelfs beter ontbonden worden,......denk niet dat hij nu nog aan een bepaalde huurperiode vast wil zitten

Share this post


Link to post
Share on other sites

mannen ff opletten....

 

 

topic starter is cannabusinesss....en er reageerd hier ook een ander lid in dit topic cannabizznis

 

ik tuinde er ook in hoor ;)

 

gr carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat op de chat al tegen de verkeerde canna te lullen...

 

Hahaha...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo mensen,

 

voor 600 per maand had ik dat hokkie graag, ik kon op vakantie en had een leuke extra duit waar ik blij mee was, ik had ook 2 tenten staan waar ik stekken mee maakte voor de geurilla maar ik ben jullie geen rede verschuldig dus maken jullie je niet druk en die patsers met je 20 lampen dat zijn de pratertjes die stoer doen tegen een kleine tevreden kweker haha dat noem ik best zielig. Heb medelijden met de mensen waar je zulke hokken mee zet die staan raar te kijken als de wouten opeens voor de deur staan omdat ze makker zijn patsermuil niet kon houden.

 

Waar was ik..

 

Oja, er is zeg maar een gezamelijke deur waar mijn onderbuur ook doorheen moest om bij zijn woning te kunnen ook deze is niet geforceerd en de deur naar de betreffende woning is niet geforceerd er is sprake van sleutelwerk, dit kan dus maar één ding betekenen dat er dus sprake

is van huisvredebreuk, ik legde dit ook uit aan de verhuurder waarin deze hier niet op antwoorde en kort af was met de vraag of ik de sleutels nog terug bracht naar de makelaar.

 

Wat kan ik met deze kennis mensen, hij laat ook trouwens het gat in de muur taxeren weet iemand iets over deze kosten?

 

En ik wil van de huurovereenkomst juist af ja want ik woon er niet. Er word trouwens niks over een opiumwet of kwekerijen gezegd in de huurovereenkomst, kan ik hier voordeel uit halen? Hij heeft nu ook de sloten veranderd en kan de woning niet meer in, kan hij dit zomaar doen? Ik heb niets van de politie vernomen tot ontzegging van de toegang en de verhuurder kan dit niet zomaar flikken lijkt mij.

 

Bedankt voor de ASgrow qoutes!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat weten wij nou van de wet...haal er een expert bij...en kijk wat er in de papieren staat bij de politie...

 

laatst was er een zaak in de nieuwsberichten daarin werd maar 277.000 nagevorderd...en die is vrijgesproken daar er onrechtmatig binnengetreden was...maar of dat bij jou ook zo is ;) ??....vraag het een expert...

my 2 cents

 

hoe was het nou op het possie vanmorgen?...niks gezegd?..

gr

Carpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat nogal belangrijk is in deze zaak, waar je ingeschreven staat bij de gemeente.

Je kunt namelijk maar op 1 adres inschrijven.

daar heb je huurbescherming en is de huisbaas zijn boekje ver te buiten gegaan.

Is het niet je woonadres wordt het een lastige zaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had me niet ingeschreven op dat adres.

 

de wouten zeiden dat ik morgen terug moest komen omdat de persoon die erover ging niet aanwezig was dus in de loop van de week wel weer keertje lang waaien ;)

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal ik je een tip geven laat het lekker bij wat het is, lever de sleutels in zoals hij gevraagd

heeft en wacht effe tot je de rekening krijgt van de muur en betaal deze gewoon. Mocht het

zo zijn dat je voor de rechter moet verschijnen hiervoor dan staat alles toch op papier dus

ook of ze legaal naar binnen zijn gegaan. Hoor je er niks meer van is het alleen maar beter

Het is wel een beetje zoals BBB zegt gewoon je verlies nemen, en eventueel kijken voor

een andere locatie als je nog zin hebt om door te gaan. Zo vermijd je een heleboel gehannes

en juridisch getrouwtrek waar je waarschijnlijk toch niet op zit te wachten. De kosten van die

muur gaat echt niet duizenden euro's kosten. Mocht dit wel een hele dikke vette rekening

opleveren en denk jij dat er te veel in rekening word gebracht kan je altijd alsnog daar een

rechtzaak van maken.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn verlies nemen moet ik toch wel, hoe zit het met het niet meer kunnen verkrijgen van een woning voor 5 jaar of 10 jaar zelfs heb ik geluiden over gehoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt particulier gehuurd neem ik aan toch aangezien je het over een makelaar hebt. Dan maakt het niet

uit alleen bij woningcooperaties kan je op een soort van zwarte lijst gezet worden.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus jij zegd dat ik net zo hard bij een volgende huisbaas weer verder kan? particulier gehuurd ja.

 

En ik heb ook geen strafblad ofzo tot op heden, geeft mij dit een strafblad? tis maar een domme vraag

Share this post


Link to post
Share on other sites
er is sprake van sleutelwerk, dit kan dus maar één ding betekenen dat er dus sprake

is van huisvredebreuk

 

Let op ze kunnen een bevel voor intreding hebben gehad, en je huurbaas gevraagd hebben de deur voor hen te openen.

 

 

dus jij zegd dat ik net zo hard bij een volgende huisbaas weer verder kan? particulier gehuurd ja.

 

Yep ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes het gat dicht maken, of de kosten van het dichtmaken op je nemen,.....hoor je er nooit meer wat van.

 

beide partijen blij ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...