Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabusinesss

HULP GEVRAAGD NIEUWE HUISBAAS

Recommended Posts

zolang ik leef blijf ik 't doen ;)

 

sowiso in de zomer zal ik het zuurstof gehalte in nederland eens flink opschroeven :lol:

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
je hebt particulier gehuurd neem ik aan toch aangezien je het over een makelaar hebt. Dan maakt het niet

uit alleen bij woningcooperaties kan je op een soort van zwarte lijst gezet worden.

 

groet rodney

 

Dit is onzin. Niet zomaar iets roepen als je niet weet hoe het werkt!

 

De procedure bij een woning stichting is standaard. Als je daar ooit weer wilt huren zullen ze je bij inschrijving verzoeken een uittreksel van het bevolkingsregister in te dienen met woon historische gegevens. Normaal word verzocht om van de laatste verhuurder ook een verklaring van goed gedrag in te leveren. Als ze deze niet vertrouwen kun je ook nog een telefoontje krijgen of het goed is dat ze even contact met deze opnemen. Omdat jij niet op dit adres ingeschreven staat komt dit adres ook niet op het uittreksel voor. De woningstichting kan op deze manier dus geen kennis hebben van deze situatie. Doordat het niet op het uittreksel staat heb je dus nog steeds een "schone lei" binnen hun eigen procedures

 

Voor particuliere verhuurders geld dat de ene het zelf regelt, de ander heeft het uitbesteed aan een makelaar, voor beide geld de ene volgt deze procedure ook de ander weer niet. Dus daar kun je het altijd proberen.

 

Jij gaat gewoon vet mazzel hebben omdat je niet op het adres ingeschreven staat is er voor toekomstige verhuurders geen link. Dus als jij je mond maar houd is er niks aan de hand. Ik zou echter niet naar dezelfde cooperatie gaan als waar je nu zit :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...