Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabusinesss

HULP GEVRAAGD NIEUWE HUISBAAS

Recommended Posts

3mnd - 2 jaar ofzo

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wacht al 2,5 jaar. Dus dat kan wel even duren. Belastingdienst komt eerder als je een ontnemingsvordering krijgt.

 

Gr kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

wou je zeggen dat je hem nog kan krijgen of wil je zeggen dat ze niet zijn gekomen en niet meer gaan komen..

 

Maar jij bent zeker ook je huis kwijt ofzo, ik ken namelijk iemand die ook een hokje had staan met 8 lampen en die is uit huis gezet die heeft verder geen navorderingen gehad.

Als je uit huis word gezet dan ben je al genoeg gestraft natuurlijk.

 

Greetz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

De omvang van je hok maakt niet uit, de zaak komt voor als ze er de ruimte voor hebben. De ontnemingsvordering iword seperaat gehouden aan de zaak over het gepleegde misdrijf. Hoe lang het uiteindelijk gaat duren ligt ook een beetje aan jezelf je kan nameljik na het strafvonnis nog een paar keer in beroep gaan op die manier kan je het makkelijk vier jaar uitstellen tot je over moet gaan tot betaling.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heeft die eerder geluk gehad denk ik. Ik deed het toen niet in een woonhuis, dus die was ik ook niet kwijt. En de ontnemingsvordering lag na een half jaar op de mat. En denk niet dat ze medelijden met je hebben, omdat je je huis kwijt bent.

De belastingdienst wacht niet op een uitspraak van de rechter en die gaat gelijk de inkomstenbelasting over die ontnemingssvordering heffen en vorderen.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je uit huis word gezet dan ben je al genoeg gestraft natuurlijk.

 

Greetz,

instanties medelijden met een ex-kweker hebben ;) ....

 

nou gab.. vergeet het maar ;) ....je komt niet eens in aanmerking voor schuldhulp-verlening als ex-kweker......met torenhoge schulden...

 

als je je oma vermoord hebt wel.... :D zelfs een pedo krijgt een woning :lol: ...tja om een idee tekrijgen waar je ongeveer staat als ex-kwekert.....

 

gr Carpie

 

in de nieuwssectie lees je vaak....aangehouden bij kwekerij....in ....de ..jarige .. zonder vaste woon en verblijfplaats.....tja... wat zijn dat denk je :lol: ?....

 

..juist... vaak geplukte ex-kwekers die toch maar water gaven bij iemand anders of bij zichzelf......het alternatief is natuurlijk...wonen in een doos... :P :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
De belastingdienst wacht niet op een uitspraak van de rechter en die gaat gelijk de inkomstenbelasting over die ontnemingsvordering heffen en vorderen.

 

 

De rechter moet wel eerst bepalen wat de hoogte is van de vordering voor dat de belastingdienst kan invorderen. Btw ik heb bij mij toen

nooit iets hoeven betalen aan de belastingdienst.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 jaar geleden zeker ;) ?...tja... toen was het feest :) ....nu hebben ze convenanten :P en PVV.. :D BIBOB... plukze...en computers en onbeperkt telefoon tappen en stillen....en 16 miljoen nsb-ers..de laatsten zijn de gevaarlijkst voor hobbiesten...jaren lang gebrainwasht en voorzien van wietgeurkaarten tegenwoordig.. :lol:

 

buiten spelen en gedoogkweken onder een paar lampen is zo verkeerd nog niet..

my 2 cents.. :lol:

gr

carpie..

Share this post


Link to post
Share on other sites
De rechter moet wel eerst bepalen wat de hoogte is van de vordering voor dat de belastingdienst kan invorderen. Btw ik heb bij mij toen

nooit iets hoeven betalen aan de belastingdienst.

 

groet rodney

 

Zeg dat maar tegen de deurwaarder die ik een 1.5 jaar geleden op de stoep had staan. Gelukkig kon hij weer onverichterzake naar huis, maar dat is weer een ander verhaal :D

De belastingdienst werkt met omgekeerde bewijslast. Het Om geeft het gewoon door aan de belastingdienst en die neemt het mee bij je inkomstenbelasting.

En dan krijg jij zon blauwe op de mat. En dan moet jij maar bewijzen dat het niet zo is.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja je hebt wel gelijk dat als je een dikke auto hebt ze die in beslag nemen ( ik zou het zelf niet doen ook niet gedaan trouwens, je geld pas uit gaan geven als je gestopt bent).

jij hebt toch wel een dikke auto ? o nee die zuipt alleen maar dik :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom staat die nou ook even stil snorro. Ik stond 3 keer in de week bij de pomp :lol: . Ik heb maar wat zuinigers gekocht :D

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja ik ben zo arm als een kerkrat. :D Van een kale kip kun je niet plukken he.

Ik heb helemaal niets en mijn vrouw heeft heel veel :P :lol:

 

Gr kramer

 

nee...Zeikie... Kramer heeft .... :lol: niet eens een elec. tandenborstel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

p.s dat zal wel een smoesje wezen. hij doet het zeker niet meer en staat bij de garage :D

 

Daarom staat die nou ook "even" stil :lol:

 

nee als ik eerlijk en even serieues ben. vind ik dat heel wijs om dat barrel :lol: even voor altijd aan de kant te zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ja ik had niks he Carpie :D

 

Nou hij staat hier gewoon op de stoep snorro en doet het ook :lol: . Maar hij gaat er wel uit. Ik heb weinig zin om er nog veel tijd en geld aan te spenderen.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja vaak wel he. sorry

maar ik weet dat jij wel een prikkie kan hebben en er (achteraf) wel om kan lachen.

 

en je weet best hoe ik echt over jou denk. jij blijft 1 van de grootste van dit forum voor mij :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Snorro :D en ja ik kan om veel dingen lachen, ik ben niet zo haatdragend :lol: .

 

@ Carpie

Volgens mij ook ;) :lol:

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo mensen, ben vandaag gebeld door de man waar ik de verklaring aan heb afgelegd (voor zover).

 

Die kerel kwam met het verhaal dat justitie mij een transactie voorstel wilt doen en kan in de loop van de week de enveloppe afhalen met inhoud over dit voorstel. Ze willen me dus afkopen zodat ik niet voor hoef te komen anders gaat het ze meer geld kosten dan dat het ze opleverd.

 

Wat kan ik het beste doen, gewoon betalen dan is iedereen er vanaf of moet ik moeilijk doen en het voor laten komen?

 

Ik denk dat ik het beste gewoon kan betalen, niet?

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon even rustig afwachten tot je hun voorstel hebt gezien,......eerder nog niet druk maken. :verrygood

 

Betalen hangt immers af of je hun voorstel redelijk vind :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...