Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Ik ben geript en ik weet waar de ripper woont

Recommended Posts

Nah er staat hier veel dat ik denk, yeah right! Mooie versies maar de ontwetendheid is er ook! Vergeten dat als je elkaar kent en weet van de ander dat die iets gedaan heeft en dit een laffe hond is je het terug krijg! Neem je verlies en pak hem op een andere manier terug zodat je zeker weet dat hij je in ieder geval niet nog een keer zou rippen!

 

Zou zeker niet over me heen laten lopen, maar verstand wint het wel altijd! Nadenken en dan doen

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou zeikie B) ....je wordt mild op je ouwedag zeg :lol: ...nog ff.... en je zegt dat het een eer is.. geript te worden :whip: ....

mild begin ik gelukkig te worden ja :lol: maar zeggen dat het een eer is om geript te worden zo mild zal ik nooit worden. als ik ergens een hekel aan heb is het wel wietplanten rippers .

 

....

 

het ultime bewijs dat je een lekker wietje hebt... <_<

dat klopt :D

 

maar verstand wint het wel altijd!

behalve als dreampie in het spel is zeker :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ooit voor 20K geript, weet waar die woont, weet waar z'n familie woont, weet waar die werkt, natuurlijk kook je van woede en heb ik hem gezworen z'n keel door te snijden. en TOCH heb ik het laten rusten, waarom? omdat ik meer op het spel heb staan dan die 20K, en de kans 99% is dat ook IK er achteraf nog slechter van word en dingen kwijt raak. nee ik pak 'm wel terug als ik niets meer zwart op wit heb staan, vroeg of laat zou die willen dat ie me niet beroofd had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Zeikerd,

 

zelfs dan win mijn verstand het nog van jou kunnen hahaha!

 

@Amnees,

 

precies, jij denkt net als mij..........wat in het vat zit.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan natuurlijk ook heel burgerlijk aangifte doen van diefstal. <_<

 

jij had maar 1 plant staan en dat wordt gedoogd, hij heeft momenteel meer dan 200gram liggen en dat

mag niet. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaja, en dan volgend jaar weer je tuin leeg.

Die ripper moet in ieder geval weten dat hij bekend is, en je wilt voorkomen dat hij het weer doet.

 

Attentie Collie..! Hoe staat het ervoor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben ooit voor 20K geript, weet waar die woont, weet waar z'n familie woont, weet waar die werkt, natuurlijk kook je van woede en heb ik hem gezworen z'n keel door te snijden. en TOCH heb ik het laten rusten, waarom? omdat ik meer op het spel heb staan dan die 20K, en de kans 99% is dat ook IK er achteraf nog slechter van word en dingen kwijt raak. nee ik pak 'm wel terug als ik niets meer zwart op wit heb staan, vroeg of laat zou die willen dat ie me niet beroofd had.

 

Echt knap van je dan laat je pas zien dat je ergens boven staat..!!

Ik had het alleen niet gekund, ik laat daar dingen te moeilijk voor los en zal dus aan me blijven vreten..!!

Is denk ik dus ook erg afhankelijk van de persoon zelf wat je oplossing word...

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ Zeikerd,

 

zelfs dan win mijn verstand het nog van jou kunnen hahaha!

wat een rare zin

 

@Amnees,

 

precies, jij denkt net als mij..........wat in het vat zit.......

wat in het vat zit verzuurd op een gegeven moment wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahhh ok dus als je lang genoeg wacht heb je dus zuurkool, nee dan weet ik ook hoe dat gemaakt wordt!

 

Ja best een rare zin, maar mijn Hongaars is niet zo best, dus hier moet je het maar mee doen voorlopig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ zeiksnor, wat in het vat zit verzuurd bij een ander misschien, bij mij niet. heb het al vaker meegemaakt (kleinere bedragen) maar heb tot nu toe iedereen terug kunnen pakken. waarschijnlijk weten ze niet eens dat ik er achter zat omdat ze net als jij denken dat iets na een lange rustige periode wel vervaagd is.. niet dus..

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ben jij haat dragend joh <_<

 

waarschijnlijk weten ze niet eens dat ik er achter zat omdat ze net als jij denken dat iets na een lange rustige periode wel vervaagd is.. niet dus..

ik denk dat niet, maar dat is vaak/meestal wel zo bij mensen.

jij zegt dat je nu te veel op het spel hebt staan om te verliezen. dit kan in de toekomst ook nog meer worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeft niets met haat te maken, heeft te maken met afspraken die ik met mezelf maak, boontje komt om z'n loontje, sommige mensen zijn het niet waard, die hebben niets, plegen een daad in een bui van wanhoop, dat is gewoon zielig. juist de mensen die het al redelijk goed hebben en dan toch op rooftocht gaan, die moet je hard terugpakken. daarnaast is elke situatie specifiek, en in mijn geval leef ik naar het moment toe dat ik hem/haar terugpak, maar overhaast niets. daarnaast ga ik er verder geen woorden meer aan vuil maken, aangezien deze berichten hier de komende jaren nog te zien zijn <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

revenge is a dish best served cold

 

zelf gelukkig nog nooit geript, maar als het zou gebeuren zou ik wel wraak nemen, al kan dat best een tijdje duren maar dan zal 'ie het weten ook(grr, waarom heeft dit forum die duivelsmiley niet...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze is daarvoor in de plaatsgekomen : <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wraak als leermoment voor de ander prima, maar zeker niet als voldoening voor mij zelf!

Blijft toch een kutsituatie, je verliest veel tijd, energie en loopt risico om weer terug gewraakt te worden, jaahhh..... <_<

 

Ben het liever kwijt dan rijk. B)

 

 

salu2

Pierre Paf

:whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees, je geeft wel veel info op zo'n forum hoor...

 

Ook dat je de hoeveelheid erbij zet etc, maar goed jou feestje natuurlijk <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook nog eentje in de trend van de griertank alleen dan beter uitvoerbaar!

 

Ga naar de dichtstbijzijnde hengelsportzaak waar ze ook spullen voor het karpervissen verkopen. Vraag hier om een flavor voor het draaien van bolies, het liefst met het geurtje monstercrab! Je kan ook aan verschillende ruiken tot je echt de ergste heb gevonden. Dit is zijn zeer sterke geconcentreerde flavors die niet snel hun doordringende geur verliezen.. Het zijn maar kleine potjes maar zo snel leeggelopen zijn door de brievenbus wordt de bewoner de eerste weken echt niet blij.. hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je daar toch bent, neem meteen van de reptielenafdeling even een bakje krekels, en een bakje maden mee.

Die laatste doen het erg goed op hoogpolige vloerbedekking. Krekels doen het overal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je daar toch bent, neem meteen van de reptielenafdeling even een bakje krekels, en een bakje maden mee.

Die laatste doen het erg goed op hoogpolige vloerbedekking. Krekels doen het overal.

 

haha deze is goed <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ga naar de dichtstbijzijnde hengelsportzaak waar ze ook spullen voor het karpervissen verkopen. Vraag hier om een flavor voor het draaien van bolies, het liefst met het geurtje monstercrab! Je kan ook aan verschillende ruiken tot je echt de ergste heb gevonden. Dit is zijn zeer sterke geconcentreerde flavors die niet snel hun doordringende geur verliezen.. Het zijn maar kleine potjes maar zo snel leeggelopen zijn door de brievenbus wordt de bewoner de eerste weken echt niet blij.. hehe

 

Dan zou ik boterzuur gebruiken (AKA THE smell from hell)

Word trouwens ook in de hengelsport gebruikt als toevoeging in de boiliemix

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik concludeer uit de aggressieve gewoontes in mijn brein los willen gtaan op dit individu.

(Jammer) dat ik het eerst vredig probeer,voor ik een brandbom naar binnen gooi als ie slaapt.

Want zo ben ik,lik op stuk beleid,wanneer je het niet verwacht.

 

 

deze man heeft een groot probleem dat ik vroeger een gangsta was,and he will sleep with the fishes,or get a columbian neck-tie,ik ga hem hoe dan ook pakken wanneer hij het niet verwacht,gewoon op een doordeweekse dag/nacht.

ik ruk zijn ledematen eraf en kijk lachend/smalend toe hoe hij doodbloedt. dat is precies net zoals hij de takken van mijn plant scheurde.

 

 

 

deze kerel is zijn leven niet meer zeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...