Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Ik ben geript en ik weet waar de ripper woont

Recommended Posts

ik ga ook voor de doc manier. je moet met m gaan praten. die wiet moet terug komen. anders steeld die straks elk jaar je planten.

 

zeg maar waneer je gaat dan zorg ik dat ik bij je ben

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

het enige reeele antwoord <_< komt van zeiksnor de rest is allemaal grootpraat B) waar niks van komt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar geef ik je voor een groot deel gelijk in... Hoewel, alles gaan dichtkitten zoals ik al zei, dat zou ik ook echt doen hoor!

Maar er gewoon naar gaan vragen met enkele vrienden erbij desnoods zou ik ook wel eerst eens proberen. En daarna pas overgaan op wraakacties indien nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Collie gewoon naar die kerel gaan en hem er op aan spreken als je niet bang voor hem bent dan zal hij dat vast wel voor jou zijn.

Niet te aardig doen maar niet meteen gaan meppen grote kans dat hij idd weer terug komt en gewoon sch*t aan je hebt.

Grote kans dat de wiet al weg is of op of door verkocht. Weinig kans dat je het terug krijgt maar je ken het altijd proberen.

Misschien krijg je een groot deel terug en wijs hem erop dit nooit meer te doen op een niet al te aardige manier.

Ga met 1 of 2 extra vrienden heen (liefst geen kleine ventjes) dit is meestal al dreigend genoeg B)

 

Succes vriend maar doe geen domme dingen waar je later spijt van krijgt want je ben nog steeds buiten bezig en misschien wel binnen.

Een ripper kan jou ook verraden en dat zou zonde zijn :whip:

 

We kunnen ook een wiet forum knok ploeg bij elkaar krijgen en dan gaan we met een paar 100 man heen is ook gezellig dan weet hij in ieder geval niet waar hij het zoeken moet <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon heel simpel...

Je belt aan of spreekt hem ergens aan als je hem ziet.

En dan zeg je: jij hebt mijn wiet gejat mafkees, en ik wil het terug.

Je kan het nu pakken of ik sla je op je bek!

Doet ie het niet, nou dan pak je je knuppel achter je rug vandaan en geeft hem een paar goeie rake meppen... B)

Ik zeg:laat je de kaas niet van je brood eten!!!

Als je kwaad bent, heb je toch schijt aan diegene?

Kom op man, pak die gast...scheld m desnoods verrot met een aantal k woorden.

Laat niet met je fucken! <_<

En...krijg je het niet terug, dan heb je toch nog een voldaan gevoel... en hij pijn...

Succes, het gaat zeker lukken.

 

Gr Landloper :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wat het is die kerel heeft gewoon schijt aan jouw!!! Hij ript je in je eigentuin en overdag ook nog .Jij vraagt hier wat je moet doen,dat getuigt dat jij ook niks durft klaar!! en dat weet hij ,anders stond je dezelfde dag of het moment dat je erachter kwam al bij hem voor de deur om wat te doen.Conclusie je bent brutaal geript en volgend jaar doet hij het weer omdat hij weet dat je toch niks kan ,of wil beginnen tegen hem .sad but true .neem je verlies.....

 

sterkte ,M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, wat een creatief topic, allemaal manieren om iemand terug te pakken...

 

Wat dacht je van deze:

 

Men neme een paar (lege) glazen flessen en deze mep je kapot, de bodem van de fles blijft dan vaak heel, met wat mooie scherpe punten.

Als je er 4 verzamelt en deze onopvallen midden in de nacht onder de wielen van zijn auto legt (of 2, alleen de wielen die echt uit het zicht zijn) en zodra die kerel wegrijdt staat ie op 4 platte banden.

Hehehe, wraak kan soms zo lullig zijn!

(nee, nooit zelf gedaan, weleens op joeptjoep gezien - ik ben vredelievend... meestal)

 

Maar de directe confrontatie is eigenlijk gewoon het beste, hoop alleen dat hij jou niet wil wederwreken, M bellen is zo gedaan, en de kans dat hij je op die manier terug wilt pakken is best wel aanwezig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
het enige reeele antwoord <_< komt van zeiksnor de rest is allemaal grootpraat B) waar niks van komt

 

ik kan je zeggen, dat als mijn planten geripped zouden worden, dan zal de ripper er niet met een praatje vanaf komen...

 

een etterbak vriendje van mn broer ging eens vanachter naar mijn planten kijken, heeft die eikel toch wel een mooie vrouwelijke plant vertrappelt zeker...

kheb dat mannetje bedreigd met de dood. Daarna heeft ie tegen zn mammie gezegd dat ik een cannabisplantage had staan...

 

Nu zit iedereen te roddelen dat ik drugsdealer ben...

Kheb een paar vrienden gezegd, dat als ze die etterbak tegenkomen em volledig tot op het bot in elkaar mogen slaan.

En nu komt ie van zn leven niet meer buiten, durft zelfs niet meer met fiets/bus naar school, zn mammie moet hem voeren en hij is 17 jaar...

 

zielig toch..

Share this post


Link to post
Share on other sites
.. Hoewel, alles gaan dichtkitten zoals ik al zei, dat zou ik ook echt doen hoor!

.

<_< in deze kan ik me eigen ook wel vinden. maar dat kan achteraf altijd nog B) vergeet het niet te filmen en op youtube te zetten. met de reden waarom erbij natuurlijk :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik kan je zeggen, dat als mijn planten geripped zouden worden, dan zal de ripper er niet met een praatje vanaf komen.....

 

 

maar ik zou er liever voor kiezen om absoluut geen geweld te gebruiken. de vraag is dan: is het slim om te gaan praten ? sommige mensen kunnen heel onredelijk zijn. wat je bloed doet koken waardoor er mischien toch geweld zal onstaan en ook nog zodat andere het zien. en dat moeten we niet hebben.

dus verzin eer gij begin <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd,geweld is hier niet bij nodig.....

we spreken over een stel planten.

begrijp me niet verkeerd ik weet hoe het voeld zo juist tegen de oogst aan en het is echt klote.

(dit jaar ben ik ook voor mn oogst alles kwijt geraakt door de ftp(cops) )

maar geweld zou in dit geval juist nadelig uitpakken voor je met deze wetten van vandaag de dag.

een fout is zo gemaakt...met spijt in de bajes een tijd lang,hopende dat je maar nooit dat gedaan had.dan zit je er,zo leuk is het er niet hoor.dan praat je wel anders.

(nog minder leuk als je vrij komt...zoek maar een baan met je strafblad,en misschien ook een nieuw huis die je kwijt raakte omdat je de huur niet kon betalen zonder inkomen tijdens gevangenschap,wie weet wat je vriendin uitgespookt heeft in die lange tussentijd(niet persoonlijk of slecht bedoeld maar zulke twijfels komen er dan en in het ergste geval gebeuren.....)

 

ik zou er zeker heen gaan met de vraag of het al droog is.......

(de rest schrijf ik maar niet neer :lol: )

 

terug eisen wat van jou is wat je moet doen.

en zo niet....ja dan een stel stinkflessen door de brievenbus <_< B) :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mischien nog het beste, ga een dikke blow met m roken. als die goed high is krijgt die zeker last van z,n schuldgevoel <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou zeikie B) ....je wordt mild op je ouwedag zeg :lol: ...nog ff.... en je zegt dat het een eer is.. geript te worden :whip: ....

 

het ultime bewijs dat je een lekker wietje hebt... <_<

 

 

oud ben ik wel...maar geen hippie... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na al deze 'goeie" adviezen ben ik wel nieuwsgierig hoe de zaak afloopt haha

Je moet iig de kaas niet van je brood laten eten he.. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zodra ik zijn adres weet ligt er dezelfde dag nog brief in de bus met ultimatum.

Mocht ie meerdere tuinen geript hebben, heeft ie een probleem omdat ie dan niet weet wat waar terug moet. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja ....bomen van over de schutting van 3 meter in een woonwijk is ook weer ..not done... natuurlijk....ik snap niet... waarom niet meer mensen een tuinscrog maken... <_<

 

planten van 2 meter op een balkon is ook de petten en rippers verzoeken natuurlijk...scroggen mensen....wat niet weet wat niet deert... B)

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een balkon is lastiger rippen. B)

 

jou regenpijp staat op scherp... denk ik <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zal nu vast niks meer van terecht komen,die jonge heeft nu zo lang gewacht... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
jou regenpijp staat op scherp... denk ik <_<

Daar zitten van die rare punten aan en ik zit te hoog. :whip:

 

Het lichaam wordt allengs strammer Piet. So be it.

Dat rijmt. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal zo mijn laatste stik van de dag draaien, en dan nog eens kijken. Ja, het rijmt wel, of net niet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook ooit iemand geript.. Ik was 15 en we waren op de geur afgegaan, ieder een plant uitgetrokken en meegenomen, puur voor de kick en meer niet, niks aan gehad ook. Op die leeftijd sta je er niet echt bij stil wat je doet.

Later leerde ik de mensen kennen die er woonden en die waren superrelaxed, ik voelde me kut maar heb 't nooit durven zeggen... Maar ik had geleerd!

 

Een paar jaar later had ik zelf een tuintje en werd geript.. Mensen veranderen nooit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...