Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Ik ben geript en ik weet waar de ripper woont

Recommended Posts

wel eens een fles ter grote van een colafles 2 liter die 3 maanden in de zon stond met de volgende ingredienten:

''paardemest 25% en 75% water''door iemand zijn brievenbus''gespoten''?

(zou je eens moeten proberen,it is real cool)

 

enkel als je de dop er af haalt stinkt je huis al 2 uur lang.......(kokhals neigingen gegarandeerd,zeeeer potent)

geloof me dit wil je niet door je brievenbus krijgen :wacko:

 

en dan een briefje erbij:

 

''leg het gestolen goed terug want er staan nog 40 stink flessen klaar '' <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wat een leuk topic :smoke

 

 

Nee je gaat gewoon een praatje met hem maken en pakt 2 brede vrienden mee.

 

Er hoeft nix te gebeuren, tenzij hij dat nodig vindt.

 

En wrijf er maar es goed in dat dat gewoon niet hoort!

 

Ik woon in België en als ik 's nachts me fiets op de oprit laat staan, dan is ie 's morgens niet weg.

Daarom vindt ik in zo'n gemeente ipv stad wonen leuk.

 

Maar ik zou er godverdomme niet aan moete denke dat er iemand iets uit mijn tuin steelt,

al zeker niet iets waar ik het hele jaar tijd, liefde, geld en energie heb in gestoken,

en dan al helemaal zeker niet je eigen wiet, die bij jouw waarschijnlijk gegrowd is naar

jouw voorkeuren, en datgene waar jij 's avonds van geniet in je knusse zetel.

 

Dus man, als het iemand is die wil praten dan vertel je hem dit ongeveer maar.

Anders voelt ie wel wat je wil zeggen :wacko:

 

En GVD kan dat gerip nu is eig ophouden. Geen enkele mens die wiet rookt die ik ken zou zoiets doen.

Stoners hebben tog respect voor andere stoners, of bestaat zelfs dat niet meer???

 

Zo, even ingeleefd in jouw situatie. Laat aub weten hoe het ongeveer is afgelopen <_<

Desnoods PM :lol: :lol:

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is de regering die er voor gezorgd heeft dat er rippers zijn vanwege de hoge prijzen door de illegaliteit.

 

eigenlijk zouden hun een dozijn stinkflessen door de brievenbus gegoten moeten worden snachts.

dat ze wakker worden van de walgelijke lucht die snel moet opgeruimd worden voor die de houten(of marmeren) vloer in trekt.

anders kost het ze nog een vloer ook :wacko:

 

(stoned)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ultieme wraak, gierwagen voor de deur, slang door de brievenbus en pompen maar. :wacko:

Nog wat extra mest na te vroeg oogsten. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

<_<

 

wat een ontzettende looser!! Moge je wraak zeer zoet zijn en zijn lijden genadeloos :smoke

Je hebt genoeg methodes om uit te kiezen, maak er iets grappigs van kun je als je "oud" bent er toch nog om lachen

 

Maar je kan niet zonder je zuurverdiende kweekje overwinteren dat staat vast!! Laat weten hoe het afloopt

 

Salu2

Pierre Paf

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik sta er van te kijken dat er zo veel mensen zo soft op reageren met niks doen of een briefje.... :wacko:

 

Ik zie mijn tuin net als mijn huis kwa prive

en als je daar inbeekt ga je bij mij echt de grens over en verdedig ik dat met elke bedenkele manier......

En dat is niet het toelaten en afwachten....

 

Maar ik hoop dat je een voor jou gepaste oplosing vind...!!

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweld lost niets op en moet je met mate gebruiken.

In het normale menselijke verkeer stuur je eerst een brief met daarin wat je terugeist en deadline voordat er sancties komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig is rippen normaal menselijk verkeer tegenwoordig he :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een civiel rechtelijke zaak wanneer iemand iets uit je tuin steelt.

Dan is het gebruikelijk om eerst een schrijven in de bus te doen met daarin een schikking.

Daarna komen pas de volgende stappen. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
,maar misschien schroef ik gewoon al zijn wielen onder zijn auto weg,en een briefje erbij: dokken of nie meer auto rije nie :wacko:

da's leuk als niets werkt.

Peace,

C.W.

Weet ie ook meteen waar ie de politie naartoe moet sturen!

Je moet de aandacht niet naar jezelf toe trekken.

En ik ben het eens met handyman, daar lacht ie om om dat briefje!

En het kan als bewijs tegen laster dienen!

Op dit moment ben je al meer aantoonbaar strafbaar dan hij.

Je uitspraken hier maken je verdacht dus ik zou me maar rustig houden.

 

Als je zoiets overkomt moet je het voor jezelf houden en actie ondernemen.

Een ripper is niet zomaar ff bang te maken hoor. Die hebben al met zwaardere bijltjes gehakt.

Dus wat extreme druk is dan wenselijk <_<

 

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zou het er vanaf laten hangen wie diegene is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou hoe dan ook stappen ondernemen,

je kan niet over je heen laten lopen, dan heb je volgend jaar weer het zelfde probleem.

gewoon een goed uitgestippeld plannetje maken en hem dan laten zien wie de baas is en nooit meer over praten.

dat soort mensen moeten eerst voelen dat ze met hun poten van iemand anders zijn spullen af moeten blijven, voor ze het snappen.

 

ik wens je suc6 met deze situatie

make him suffer !!! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oud en nieuw komt eraan dus dat kan leuk worden.. tip: als je tijd wilt hebben om weg te komen zonder dat er iets afgaat, schuif een sigaret over de lont als timer dan duurt het een minuut of 5-10 voor de lont aangestoken word door de sigaret <_< dan kan je op een veilig afstandje toekijken.

 

je kan ook zijn huis onder de verf gooien, koop een paintbal gun. je kan zijn deuren dicht purren of door de brievenbus, leuk spul.

schrijf tijdens het sauzen leuke teksten zoals verkrachter, rascist,... Het is de kunst om de buurt tegen hem op te zetten zonder dat hij weet waar het vandaan komt. Herhaal het process zo vaak nodig is tot je zelf tevreden bent over het resultaat.

Psygisch martelen heeft meer effect op het fysieke dan direct fysiek geweld. Door de stress zal hij langzaam kapot gaan en dat is wat we willen.

 

Merry mothafuckin' christmas :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
De ultieme wraak, gierwagen voor de deur, slang door de brievenbus en pompen maar. :wacko:

Nog wat extra mest na te vroeg oogsten. <_<

 

hahahaha ja deze vind ik tot nu toe het mooiste :smoke

 

En verkrachter op zun huis schrijven, wow dat is echt harde marteling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je nog lang wacht krijg je helemaal niets terug of zul je er vast meer voor moeten doen , beter zorg je dat je zo snel mogelijk alles terug hebt!!

voor je woede over is ... en voor alles weg is (je vraagt trouwens beter geld terug)

 

:wacko: Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

of een vriendin langs laten gaan, dat werkt ook altijd wel komisch. vrouwen zijn lastiger in te schatten voor zo'n rippert :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga ook voor de doc manier. je moet met m gaan praten. die wiet moet terug komen. anders steeld die straks elk jaar je planten.

 

zeg maar waneer je gaat dan zorg ik dat ik bij je ben

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amnees :wat zou die dan gaan doen..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

B)

 

Naja zonder grappen, geweld is natuurlijk laatste optie...beetje intimideren moet kunnen. Maar je kan zeker vragen, WAAROM ?!

 

Haha Zeiksnor to the rescue!! Go get the fucker!! :whip:

 

 

salu2

Pierre Paf

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ook een briefje gebruiken waarin je de planten terug eist.

 

Briefje rond steen wikkelen en door de ruit gooien;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is heel simpel.

Je moet in deze situatie maar ook in vergelijkbare situaties zeker laten weten aan de persoon in kwestie dat jij je niet laat doen ouwe!

 

Dus:

 

1. Koop een fles zippo benzinevloeistof of een fles olie voor een kaars in de tuin is ook goed.

2. Bel aan en zeg niets als hij opendoet en spuit de hele fles over hem heen

3. Pak een aansteker

4. Steek hem aan en hou hem bij zijn kleren

5. Blijf rustig, het is altijd spannend de eerste keer

6. Zeg op een rustige maar duidelijke toon dat ie de rest van zijn leven een klein aandenken heeft voor stelen van jouw spullen

7. Deel mee dat je je spullen niet terug hoeft

8. Vergeet je planten en bedenk je dat het een goed gevoel geeft dat niemand meer wat van je gaat stelen want ze denken ´die is gek´

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...