Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Ik ben geript en ik weet waar de ripper woont

Recommended Posts

Yo,

Ik ben onlangs brutaal geript op klaarlichte dag,ik weet wie het was en waar hij woont.

ik weet alleen zijn naam niet.

natuurlijk zou ik het liefst hem iets vreselijks aandoen,maar dan krijg ik weer problemen omdat hij de rest van zijn leven uit een slangetje moet eten.

Dat is dus niet de oplossing,en de politie wil ik hier al helemaal niet hebben(duh).

ik kan natuurlijk zijn adres op het forum zetten voor leuke pesterijtjes,van coole forumleden,maar dat is ook weer zo wat.

ik had gelukkig al de helft ge-oogst,maar ik ben er wel goed zat van! deze aarsworm heeft me zo een 800 euri aan rookwaar kapotgemaakt want de plant was niet eens rijp... <_< sukkel!

wat moet ik hiermee? molotov-cocktail door zijn raam als ie slaapt?granaat onder zijn auto?

stungunnen en vastgetaped dumpen in de bossen?

ik kan niet helder denken door deze rat,mensen help me een goede niet gewelddadige-vernederende oplossing te bedenken.

ik weet het al een tijdje niet meer,ben in staat tot snode plannen,da's nie best :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anoniem naar de politie bellen en zeggen dat ie dealer is en een hoop in huis heeft.

Daarna kun je 'm altijd nog een keer 'bijwerken" :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pak je verlies en ga gewoon door met je ding, het heeft toch geen zin om wat te doen.. uiteindelijk heb je alleen jezelf er mee.

 

wel erg vervelend en jammer....

 

succes man en doe rustig... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar is maar 1 oplossing voor... Helemaal de tyfus slaan en hem even vriendelijk uitleggen dat als hij de politie erover durft te bellen er nog veel leukere dingen voor hem te wachten staan! Dit soort mensen moeten gewoon op hun plek worden gezet anders leren ze het nooit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dacht je van terugvragen. :wacko: (vraag een paar flinke vrienden mee)

Share this post


Link to post
Share on other sites

persoonlijk zou ik gewoon de popo's bellen om hem te kloten :wacko:

tja, ik hou er van om rippers te kloten... (persoonlijke keuze)

 

maar je kan ook voor 800 euro schade maken aan zijn huis, auto.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ooit geript van m'n buitenwiet.. Moordneigingen had ik!

Ze waren 's nachts geweest en hadden 1 plantje laten staan.. De volgende dag kwam ik thuis van m'n werk en ging de hond uitlaten.. toen ik een half uurtje later terugkwam was die laatste plant ook weg! :wacko:

 

Ik heb toen een tafelpootje gepakt en ben achter het zandspoor aangelopen in het gangetje... Achteraf ist maar goed dat het spoor ergens ophield want in die toestand had ik niks van 'm heel gelaten, en dan zijn de consequenties voor jou natuurlijk want ze vinden je..

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerst in zijn blote hol in een donker bos dumpen in het midden van de nacht <_< ...en je wietje terug natuurlijk... :lol:

Doc en ik gaan mee voor de foto reportage :wacko:

 

oepssssss...wat zeg ik nu weer.... :lol: ??? kmag helemaal niet aanzetten tot... :smoke

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het er vanaf laten hangen wie diegene is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niks doen,

 

zeker niet de politie bellen, dat is alleen voor nsb-ers (landverraders)

 

in het vervolg je bek houden tegen iedereen en niemand je planten laten zien!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zeker even langsgaan bij 'm en een praatje maken, daarna een rekeningetje van de schade geven.

 

Nietsdoen lijkt me zinloos. Hoe ga je volgend jaar voorkomen dat hetzelfde gebeurt dan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maatje van me heeft dit vorig jaar meegemaakt.

Werd iedere avond een tak van een van zijn bomen gejat.

Schuin achter hem woont ook weer een goeie maat van ons in een bovenwoning.

Dus maar eens een avondje op het balkon gaan zitten met zo'n mega zaklamp om als er iemand bezig zou zijn het licht erop te zetten om zo te zien wie het was.

Bleek een 16 jarig etterbakkie te zijn van het dorp.

Dus nadat hij was herkend zijn we even bij hun thuis langs gegaan om aan zijn ouders te vertellen waar hun kroost 's avonds mee bezig was.

Die waren natuurlijk zwaar over de zeik en schrokken nog erger toen ze hoorde wat de gestolen takken zo ongeveer zouden moeten opbrengen. (Waren echt prachtige toppen NLX)

Alles wat in de schuur hing weer in ontvangst genomen en daar was de zaak mee klaar.

 

Nu hoorde ik toevallig v.d. week dat dat ventje nu weer bij een ander planten heeft lopen rippen.

De gene waarvan de planten zijn/waren is al ingelicht over wie het heeft is geweest dus dat komt wel goed.

Wel mooi dat ze het bij mij nooit hebben geprobeerd toen ik daar nog op het dorp woonde.

Mja ik liep ook niet over het hele dorp te verkondigen dat ik planten van 2,5x1,5m had :wacko:

 

Ik weet niet wie die *** is die bij jou bezig is geweest maar als dat gewoon een of andere willekeurige loser is dan had ik er al aan de deur gestaan om geld of me planten te vragen.

Als het een gek is dan inderdaad proberen uit te vogelen of je planten daar liggen/hangen en even MMA bellen.

Briefje in de brievenbus doen met je rekening nummer <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil nog even toevoegen uit eigen ervaring: Als je deze rippers niet aanpakt kun je nooit geen plantjes meer in die tuin zetten, ze onthouden je adres en komen volgend jaar gewoon weer terug, 100% zekers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies,gewoon een paar vrienden mee en aanbellen.

ik zou net zo brutaal zijn als hem en gewoon zn agtertuin in lopen en me plante terugpakken.

 

wel klote voor je man.suc6 verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siliconenkit of tec7 kopen, de stevigste die je kan vinden... 's nachts als de ripper slaapt mooi alle deuren, poorten, ramen,... alles wat open kan dus (ook de auto als je erbij kunt) gewoon dichtkitten met aandacht voor alle kieren en spleten.

Kan je de volgende dag met een zak popcorn gaan toekijken hoe die probeert buiten te geraken. <_<

Ik kan nog wel een pak meer wraakacties bedenken, maar we willen het niet gewelddadig maken begrijp ik :wacko:

Je moet dat soort klootzakken alleszins aanpakken en niet ongestraft hun ding laten doen!

 

Groeten,

Kristof

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb omlangs bij de praxis een Automatic Doorbell gekocht en wou de arme geripte of bijna geripte mensen laten weten: Deze is echt handig,heeft een bewegingsmelder met 360 view,en een receiver unit die je overal in stopcontact in huis kan plaatsen(naast je bed?)Range 40M. En zo heb je een tuin waar iedereen in gepakt word voor 29.95... :smoke

Dit is geen reclame-post dat zou ik nooit doen,Ik haat gewoon elke ripper die er loopt en zou ze graag uitnodigen in mijn tuin :wacko:

Bij deze wil ik mensen helpen hun tuin op orde te hebben voor jezelf,geef ze de kans niet>schaf iniedergeval IETS aan als het maar een takkeherrie maakt is het goed <_<

 

 

Keep the stuff safe,keep em green

 

 

Je nodigt ze nota bene zelf uit!!! Maargoed de automatic Doorbell heeft dus niet echt geholpen!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap het probleem niet...

 

Waarom haal je het niet gewoon bij hem op waarscheinlijk schrikt hij zich de ......

En geeft dan alles terug en hoopt dat je hem verder niks doet...!!

En anders loop je naar binnen en pak je voor 800 aan spullen of geld terug..(hij stapt echt niet naar de politie en dan nog is er geen bewijs, maar ik zou eerst gewoon me spul terug vragen)

 

Of ben je bang voor die gene..?

Anders snap ik het niet...

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

je gooit een briefje in zijn bus:

ik ben te boos om aan te bellen,

en doe dat dus niet.

Wil je dit formulier invullen:

 

Ik wil bezoek van de politie- kaars rechts in het raam.

Ik wil bezoek van de grower van deze planten- kaars midden in het raam.

Ik zal het drogen, kan een paar takken houden en je komt de rest volgende week halen-kaars links in het raam.

 

Besef je wie er nu in het voordeel is?>

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt helemaal als je niet bang bent ga je naar z'n huis, of je zorgt dat je binnen geraakt bij hem en dat niemand er is.

jah in ieder geval als je niets doet en komen ze volgend jaar zeker terug of ik zou een gesloten sere kopen met camera (haha :wacko: )

vraag eerst je spullen idd dan zie je wel als je niet bang bent ga gewoon z'n huis binnen en neem alles terug mee ... of met sterke vrienden en zonder geweld <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aah nee!! jij ook al..?

Had je je chillipeperboter niet op het hek gesmeert?

Echt klote voor je man, maar als je niet op een of andere manier je planten terug kan krijgen moet je gewoon bij jezelf denken; Het had iedereen kunnen zijn.... En dan had je ze ook niet terug gekregen.

Mensen die in staat zijn om planten te jatten vind ik echt triest, en laten daarmee zien dat ze helemaal geen respect voor jou en de planten hebben.

 

Waren het Snowlow´s?

 

Sterke nog verder....

 

Groeten BoboJonko :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brief in de bus dat degene 2 dagen de tijd heeft om de takken terug te brengen.

Daarna zijn de gevolgen voor hem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee man, zwaar klote dat je geript bent,

 

ik zou met een paar vrienden langs gaan!

even met alle respect je zegt dat je de helft al geoogst had maar dat de plant nog niet rijp was ? zat er rot in of wat?

 

groete bijster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had eigenlijk beter niks kunnen zeggen hier.

en dan je dingetje doen! :wacko: <_<

 

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...