Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokeyB

2x Amnesia in scrog onder 250w hps

Recommended Posts

zo veel voeding bevatten de tabletten toch niet?

je zal toch niet weer opnieuw gaan beginnen ;)

gr cannabiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Torsten: Vergeet niet dat het rechterplantje aan de advanced kant al een stukje groter en voller was dan de andere, maaaaar vanaf maandag gaat die ook beginnen aan het voedingsschema :D

 

@Cannabizznis: neeeee we gaan niet meer opnieuw beginnen, we hebben de topic naam nu al twee keer veranderd en ik vind het wel welletjes ;)

 

@Ziekaatje: Het rechterplantje had al een voorsprong, die was al iets voller....

Daarom had ik die in de advanced pot gedaan en het kleinere plantje in de volle en zware aarde in de Humboldt pot zodat het zo eerlijk mogelijk gaat :P (@Torsten: hier had ik ook al aan gedacht :P )

 

Groetjes B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto-update!

 

De Humbold kant

gallery_13095_10858_3478203.jpg

 

De Advanced kant

gallery_13095_10858_2542007.jpg

 

En een groeps foto ;)

gallery_13095_10858_2215857.jpg

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi SmokeyB,

Ze staan er mooi bij! De temperatuur is ook goed. Ga zo door zou ik zeggen!

 

groeten, ooggetuigen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey medekwekerts,

Vond het weer eventjes tijd voor een update :wave:

De dametjes staan er nog steeds erg lekker bij, heb gisteren de eerste buig sessie gedaan om de plantjes wat breder te maken en zodat alles een beetje tegelijkertijd bij de scrog aan komt en zal ze dus de komende dagen blijven trainen.

Vanaf maandag ga ik met beide voedingsschema's beginnen en mogelijk eind volgende week zal de klok om gaan naar 12/12 en kan het echte scroggen gaan beginnen :)

 

gallery_13095_10858_809842.jpg

 

gallery_13095_10858_3163575.jpg

 

gallery_13095_10858_2030465.jpg

 

gallery_13095_10858_3065038.jpg

 

gallery_13095_10858_218162.jpg

 

Enjoy, doe ik ook :popcorn:

 

@Ooggetuigen: Thanks man :)

het climaatje is mooi onder controle alhoewel ik wel problemen ga krijgen in de zomer wat m'n temperatuur betreft, maar dat heb ik altijd wel een beetje omdat m'n kast in de schuur staat en ook daarin z'n warme lucht inblaast.... Ben blij als we gaan verhuizen :rofl

Dan ga ik een vaste stealth kast maken achter een valse want en uiteraard gewoon weer micro met een 250w hps of misschien wel t-neon, zien we dan wel weer, eerst maar even m'n huis verkopen.

 

Prettig weekend allemaal,

groetjes SmokeyB

Edited by smokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had eventjes tijd dus heb ik voor de volgende week alvast de flessen voeding aangemaakt :)

 

gallery_13095_10858_2968073.jpg

 

Dit zijn de schema's die ik ga gebruiken:

 

gallery_13095_10858_15425.jpg

Wat groen is geef ik maandag en de andere fles vrijdag, wat is trouwens die carboload een plakspul joh.... lastig af te wegen :popcorn:

Voor de rest spreek de rest voor zich.

 

gallery_13095_10858_963.jpg

Van Humboldt gebruik ik niet alles alleen:

Grow, bloom, deuce deuce, honeyes, mayan zime en sticky (hoorde dat dat allemaal voldoende is voor een optimale kweek)

maandag geef ik bloom en vrijdag mayanzime en honeyes en de sticky 1 keer in de week icm deuce deuce als bladvoeding, later wordt deuce deuce ook gebruik voor de bloei.

De honeyes en mayanzime zet ik op de brouw met m'n aquariumpompje met een bruissteentje.

 

Was 'm weer eventjes,

groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen allemaal,

weer eventjes een kleine foto-update van m'n Amnezen die lekker staan te genieten onder de HPI :)

 

gallery_13095_10858_1070026.jpg

 

gallery_13095_10858_1440706.jpg

 

gallery_13095_10858_1567301.jpg

 

Zal niet lang meer duren dat ik kan beginnen met buigen en binden :popcorn:

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey smokeyB

Mooie plantjes man

Ben benieuwd wat de test voor verschillen gaat opleveren ..

of juist niet ..

 

 

 

Veel groei en bind plezier

 

Grtz Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Elmo,

Thanks man :popcorn:

Ben ook errug benieuwd deze ronde.

Groetjes B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey SmokeyB,

de dames staan er heel mooi bij.

Het begin is al goed verlopen. :popcorn:

 

Ik verwacht weinig verschil tussen deze producten, het zijn allebei topvoedingen.

En omdat het maar om een plant aan ieders kant gaat, is het resultaat ook weinig betrouwbaar. :)

 

Maar toch blijft het een mooie ronde.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Torsten,

Thanks man :) Ze gaan inderdaad erg lekker.

Eerlijk gezegd denk ik dat de Advanced pot gaat winnen qua hoeveelheid en de reden is daarvoor nog niet eens de voeding maar om het feit dat de lamp aan de zijde hangt en die plant daardoor simpelweg meer licht krijgt.

Met m'n vorige kast had ik de optie om iedere week de lamp om te draaien en dat zit er nu niet in ivm de lengte van m'n kabels....

Dus zal ik eind van de rit minder naar de hoeveelheid kijken maar meer naar de smaak, ben erg benieuwd naar de smaak verschillen :popcorn:

Maar goed..... we wachten 't af en we zien wel.

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiemorgen medekwekerts en levensgenieters,

zoals ik zaterdag had vermeld heb ik vanmorgen de eerste flessen geleegd in beide potten.

In de Humboldt pot heb ik grow meegegeven en met de Advanced pot A en B (alles wat groen is gemarkeerd op t schema op de vorige pagina)

Vrijdag of misschien donderdag, beetje afhankelijk hoe dorstig de dames zijn krijgen ze de rest.

Groetjes B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal,

het is weer tijd voor een tussentijdse foto-update :popcorn:

 

Humboldt-pot

gallery_13095_10858_1439088.jpg

 

gallery_13095_10858_3225447.jpg

 

Advanced-pot

gallery_13095_10858_3778475.jpg

 

gallery_13095_10858_3097483.jpg

 

gallery_13095_10858_2380369.jpg

 

gallery_13095_10858_979301.jpg

 

Was vanavond (is niet op de foto's te zien) weer verder gegaan met de buigtraining van de hoofdtop dmv een karperloodje eraan te hangen, had ik eens afgekeken bij Sannie z'n topic :)

Fijne avond allemaal,

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal,

Denk toch dat ik de klok eerder ga omzetten, zat eerst aan zaterdag te denken maar ze groeien als kool dus denk ik dat ik morgen of overmorgen de klok ga omzetten naar 12/12.

Heb geen zin dat ze net als met m'n vorige ronde bijna door het dak gaan :popcorn:

Ik dacht dat deze amnees ook nog wel 3wkn door groeit dus is het nu wel de tijd denk ik....

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey SmokeyB, ze gaan mooi man. Als de klok omgaat hou je dan weer de HPI er nog even in net als de vorige keer, of meteen HPS erin? En je heb nu andere potten staan, wat is nu de afstand tussen bovenkant potrand en je scrog?

 

 

Succes ik hou m in de gaten,

 

Indicaan :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey indicaan,

Thanks voor je reactie :popcorn:

De afstand tot het gaas is ruim 25cm denk ik, kan in ieder geval makkelijk water geven zo :)

Ik laat deze ronde de hpi er in zitten tot de groei eruit is...

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey B,

 

gaat weer bijzonder lekker daar.

 

en wie weet groeien deze dames niet zo exposief en hou je een mooi vol netje over. maar dan zonder origami vouwkunsten.

Anders had je nog dikke spanbanden liggen toch :popcorn:

 

hou je de potjes nog een beetje uit elkaar, of valt het mee.

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey allemaal,

Denk toch dat ik de klok eerder ga omzetten, zat eerst aan zaterdag te denken maar ze groeien als kool dus denk ik dat ik morgen of overmorgen de klok ga omzetten naar 12/12.

Heb geen zin dat ze net als met m'n vorige ronde bijna door het dak gaan :popcorn:

Ik dacht dat deze amnees ook nog wel 3wkn door groeit dus is het nu wel de tijd denk ik....

Groetjes SmokeyB

 

Snap ik SmokeyB, beter op tijd dan verbrande toppen, bladeren enz. In de bloei schieten ze altijd nog iets door. Maar snap dat het moment bepalen niet altijd even gemakkelijk is. Ik denk ook dat je er goed aan doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Djzusie, ik had gehoord dat dit soortje ook aardige groeipotentie heeft...

Dus de spanbanden liggen weer klaar :)

Ik kan de twee potten niet verder uit elkaar zetten ivm de opvangbak die eronder ligt, en wil toch wel de opvangbak blijven gebruiken want het word anders echt een zootje met dat uitlek water uit de Humboldt-pot.

Had helemaal de bodem van mijn kast opnieuw moeten schilderen na m'n vorige ronde :popcorn:

 

Hey Ooggetuigen, zo dacht ik ook....

Vorige ronde was het ook te vol met als gevolg dat ik ook meer fluf had als normaal, ook had de hoge temperatuur daar geen gunstige invloeden op.

 

Ik ga vanmiddag de klok omzetten en gaan we weer flink knallen :wave:

Ben erg benieuwd naar de stretch-factor van dit soortje...

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi SmokeyB,

 

Je plantjes gaan lekker! Ben benieuwd hoe ze zich de komende weken gedragen qua groei.

Hopelijk nemen ze niet de eerste rocket to the moon die voorbij komt

De HPI erin laten zal ongetwijfeld ook helpen.

 

Erg mooi en leerzaam topic om te volgen :popcorn:

 

Geniet van de dames!

 

Groetjes,

 

Ash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ash,

Thanks man :popcorn:

Ben ook erg benieuwd wat ze de komende weken gaan doen, zal weer flink buigen binden worden...

Hoop dat ik 't mooi onder controle weet te houden met die hpi.

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan niet wachten tot dit in de bloei staat... Een mooie micro amnesia, van een liefhebber!!!

 

Prachtig..

 

NICE avatar trouwens Smokey!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...