Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokeyB

2x Amnesia in scrog onder 250w hps

Recommended Posts

@Doc: Uiteraard :)

Nu staan ze in de lightmix tot ze overgaan in de 18ltr potten, dan gebruik ik voor de Advanced pot lightmix de Humboldt pot krijgt hele zware grondmix.

Dat wordt specialmix met wormenshit, beendermeel, bloedmeel, white widow, kelp, calcium, kalium, leonardite (weet niet meer wat dat is, doc??) en die mix die jij heb meegegeven. :lol: Mij benieuwen of die stek straks zal overleven ;)

 

@Canna: Thanks man, ben ook erg benieuwd hoe deze amnezen 't gaan doen.

Eigelijk vind ik met zaailingen werken leuker, maar om deze voedingstest zo goed en eerlijk mogelijk t laten verlopen heb ik gekozen voor stekjes.

 

@Amnees: Thanks :P

De temperatuur is mooi onder controle op 't moment, met lamp aan ongeveer 26gr en met de lamp uit ongeveer 19gr...

M'n kast staat in de schuur dus zal over een tijdje wel weer wat bij moeten warmen.

 

@Microgrower: Ga d'r maar lekker voor zitten :D

 

Groetjes B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van alles wat geven maar niet TE veel natuurlijk.

Met de wormenstront, kelp en de schimmels kan je ruim doen de rest een beetje opletten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had op die zakjes geschreven hoeveel ik er in moest doen, 1x theelepel, 2x koffiebeker etc. dus gaat goedkomen man :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi SmokeyB.,

mooie kleintjes heb je staan! :lol:

 

Wordt er nu al iemand zenuwachtig? :lol:

 

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Torsten: Thanks man :lol:

Denk dat het erg spannend gaat worden :lol:

 

@Ooggetuigen: Valt wel mee denk ik, want ga gewoon de voedingsschema's aanhouden.

Denk alleen dat het effe zoeken word met 't verzwaren van de grond van de Humboldt pot, gelukkig heb ik daar een klein beetje hulp mee gehad om de juiste doseringen te vinden....

 

Groetjes B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal,

 

Ben vanmiddag naar Sannie gegaan om de Humboldt lijn zo compleet mogelijk te maken

Was leuk om je bedrijf eens te zien en om je hercules te proeven, ben er nu nog van aan 't nagenieten :lol:

 

Dit is er vandaag bijgekomen, Sannie thanks dude! :)

gallery_13095_10858_2901845.jpg

Zal van de week eventjes langs de dierenwinkel gaan voor een pompje en een bruissteentje om te kunnen brouwen...

 

En dit gaat 'm worden deze ronde, links Humboldt en rechts advanced.... ben benieuwd :lol:

gallery_13095_10858_1494331.jpg

 

gallery_13095_10858_2552522.jpg

 

gallery_13095_10858_1203615.jpg

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is nog eens een test setup! leuk dat iedereen er aan mee werkt om te zien wat nu daadwerkelijk echt goed werkt.

Ik blijf dit scherp volgen, wil in de toekomst ook overstappen op een van deze producten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Smokey

 

Aardige voedingslijn, of moet ik zeggen voedingslijnen, heb je daar Smokey. Ben benieuwd naar het verschil onderling in deze test.

 

Blijf je uiteraard volgen.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

pffffff, kben er weer bij, het duizelt me voor de ogen.

ff bij gelezen, wat zie ik?veel pagina s met moeilijke dingen :lol:

nogmaals veel succes, kga [blijf] je volgen. :)

ik heb nog ff een fles atami pk op gehaald, als je no wat nodig bent, er blijf genoeg over. :lol:

 

M8, succes, let the battle begin.

 

Grtz Er@zer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel benieuwd wat het verschil je deze test gaat brengen!

Organic vs Mineral. :lol:

 

:) Mrs Poldergrower

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een mooie foto's van die voedingslijnen, ben er zo jaloers op!

En wat is die sannie gastvrij zeg :lol: echt geweldig die sfeer van growers onder elkaar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ziekaatje: Thanks man,

vind 't zeker cool dat er een hoop mensen zijn geweest die deze kweek mogelijk maken. :lol:

 

@Donnie: Dat gaat straks een werkje worden al die flessen voeding aanmaken, een ml van dit en een halve ml van dat :lol:

Het gaat zekers een leuke ronde worden deze keer..

 

@Erazer: Thanks man,

Atami past helaas niet bij deze ronde :)

 

@Poldergrower: Leuk dat jullie ook weer eventjes meekijken B)

Ben ook errug benieuwd, ook wat de verzwaarde aarde gaat brengen...

 

@Ooggetuigen: Als ik 't niet had was ik dat ook geweest, ben er ook erg blij mee dat ik het zo allemaal kan testen.

Was eventjes kort bezoek bij Sannie, maar heb er weer wat van opgestoken.

 

Had gisteren de laatste foto's laten zien bij Sannie of hij wist wat er m'n stekjes aan de hand was, maar kon 't lastig vertellen naar aanleiding van de foto's....

Wel gaf hij het advies om een buffertabs stuk te slaan en een paar kleine brokjes in de potjes te doen, dus gaf hij een buffertab mee om dat eventjes uit te proberen.

Omdat ik zelf dacht dat 't toch waarschijnlijk lag aan de lagere lv had ik ook de twee potjes in een grote curverbak gedaan met daarover een stuk folie met gaatjes om zo de lv op te voeren.

Van morgen ging ik kijken en zag al dat de slap hangende blaadjes weer mooi rechtop stonden te genieten van 't (kunstmatige) zonnetje :)

Dus laat ik ze nog een paar dagen zo staan totdat ze helemaal hersteld zijn en in de 18ltr potten kunnen.

 

Groetjes B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen allemaal,

 

M'n plantjes zijn lekker hersteld en zijn stevig doorgeworteld, dus vond ik 't tijd om ze over te potten :lol:

Het plantje in de Advanced pot gaat in een 18ltr pot met lightmix en de Humboldt pot heb ik gevuld met specialmix verzwaard met oa:

Wormenmest, leonardite, calcium, zware grondmix, calcium, kelp, beender/bloedmeel en white widow

 

gallery_13095_10858_3717868.jpg

 

gallery_13095_10858_1201653.jpg

 

Deze gaat in de Advanced pot

gallery_13095_10858_2059439.jpg

 

En deze in de Humboldt pot

gallery_13095_10858_1324499.jpg

 

Links Humboldt en rechts Advanced

gallery_13095_10858_1786048.jpg

 

gallery_13095_10858_3221822.jpg

 

gallery_13095_10858_2410908.jpg

 

Zoooo dat was 'm weer voor nu :lol:

Groetjes B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een berg licht zeg met die spiegelplaten :lol:

Mooi setje voeding ook :lol: ik ben er ook mee bezig om me aarde flink op te waarderen en een paar niet om te kijken of het echt nodig is :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Spikey,

Dat kan je wel zeggen ja, als ik s'avonds bij m'n kast ben geweest en dan vervolgens weer naar buiten 't donker in ga moet ik eerst even een paar minuten focussen omdat ik bijna niks meer zie...... vlekjes en 1 grote waas, kan zowat een lashelm gebruiken :lol:

Ga jij ook op de Humboldt toer dan? of ga je de aarde opwaarderen en met Bac verder??

Groetjes B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Dat gevoel ken ik ja dat je niks meer ziet ik draai met 600watt als ik even in me tent moet wezen zie ik idd ook geen moer meer :lol:

 

Ik heb wel wat van humbolt maar nog niet alles.

Ik heb wel bij de opening van de wietforumshop een hele berg voeding mee gekregen om het medium flink te versterken :)

Gebruik het nu bij 2 potten en bij 2 niet kijken of ik verschil zal merken en of zien.

Dus we zien wel :)

 

Oja die zaden kweek stel ik uit heb het topic laten sluiten omdat ik er te weinig tijd voor heb aangezien de tent zometeen ook vol staat.

En door omstandigheden die er aan gaan komen moet ik even rustig aan doen B)

We gaan begin volgend jaar wel die amnesia kruising voort zetten :D

Ik bedoel als je een test uitvoert moet je er wel goed mee bezig zijn en die tijd heb ik de komende 2 maanden niet echt dus we verzetten het even :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Spikey,

Ben benieuwd naar jouw resultaten en naar het verschil tussen de verzwaarde potten en de gewone mix...

 

Soms moet je prioriteiten stellen en dit is er dus 1 van :lol: Je kan je moeilijk met 10 dingen gelijk bezig zijn...

En volgens mij vind je vriendin het ook niet zo cool als je zoveel plantjes hebt staan :lol:

 

Veel succes! Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu echt van start dus Smokey, ben benieuwd wat de verschillen gaan zijn en of je ook duidelijk echt verschil gaat zien. Ik blijf je volgen in ieder geval. Je dames krijgen nu echt lekkere beenruimte, je zal wel zien dat ze dat op prijs zullen stellen. :lol:

 

Gr,

 

Donnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi SmokeyB.,

de vier plantjes staan mooi erbij,

alleen die ene, welke links achter staat vind ik niet zo mooi! :lol:

Het nieuwe schema voor de AN-Voeding:

gallery_5351_7399_94023.jpg

Rhino Skin gewoon 2 ml /l meegeven.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites
je zal wel zien dat ze dat op prijs zullen stellen. :lol:

 

weet ik wel zeker, lekker dikke stammetjes :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
de vier plantjes staan mooi erbij,

alleen die ene, welke links achter staat vind ik niet zo mooi! :)

 

Hey Torsten, bedankt voor het aangepaste schema :lol:

Maar uhh.... het zijn er maar twee hoor, de andere twee is de spiegelbeeld van m'n twee plantjes :lol:

Groetjes B

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze houd me in de gaten jah :lol: maar maakt er niet echt een probleem van maar ik ken niet zoveel kweken te gelijk in de gaten houden dus heb der 1 gestopt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, alleen jammer dat er geen controle-plant zonder voeding is, dan zou je pas echt de verschillen kunnen bekijken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Spikey: ik ken 't :lol:

 

@Markster: Past er niet meer bij :lol:

 

Groetjes B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...