Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokeyB

2x Amnesia in scrog onder 250w hps

Recommended Posts

Goedemorgen medekwekerts en rokers,

Zoals jullie al wisten zou ik een deze dagen een nieuw kweekverslag beginnen maar zou die beginnen als de zaadjes hun koppie boven de grond hebben gestoken en dat was gebeurt toen ik net ging kijken, het zaadje zit er dan nog wel omheen maar heb er een goed gevoel over :specool

Mijn set-up:

Een grenen computer/tv-meubel omgebouwd tot een micro-kweekpaleisje

250w HPI voor de groei

250w HPS voor de bloei

325m3 buisfan

250m3 carborginal filter

sunon 230v fan (eventueel nog eentje mocht 't te warm worden)

Davin fancontroller

En een stel mooie spiegelwanden (thanks to Torsten)

 

Verder ga ik kweken in een 65ltr aardebak met:

specialmix

buffertabs

schimmels

bacto

Wormen

 

En wat voeding betreft:

Humboldt Deuce deuce

Humboldt Honeyes

Humboldt organic bloom

 

Ik ga als soortje überkush (@Torsten: hoe zet ik die dubbele puntjes op de u??) gebruiken, afkomstig uit het pretpakket van de BBQ-meeting van KJ

gallery_13095_10858_1980435.jpg

 

Ook ga ik weer net als met al m'n andere kweekjes weer de planten in een scrog binden om zo een egaal mogelijk veld te creeeren.

Tot nu toe heb ik de temperatuur redelijk goed onder controle, was eerlijk gezegd een beetje bang dat dmv die spiegelplaten de temperatuur drastisch zou stijgen maar dat valt gelukkig mee

gallery_13095_10858_1758788.jpg

 

Zoals ik al hierboven zei zijn de zaadjes uitgekomen en hebben koppie al boven de grond uitgestoken alleen zit het zaadhulsje er nog omheen, die zal er een deze dagen vanaf vallen en word het knallen :spliff:

Ze staan nu alvast lekker te genieten onder de HPI

gallery_13095_10858_579510.jpg

 

Zo....... dat was het weer eventjes voor nu, ga nu gauw naar m'n werk voordat ik te laat ben.

Ik zal zeer spoedig weer met nieuwe foto's en veel updates komen dus ga d'r maar lekker voor zitten, doe ik ook ;)

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is toch de fem soort die freebee

 

ga je volgen maatjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet de sensor van je Davin controller niet in het hokje hangen?? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes,je kast ziet er mooi uit!

ü maak je door Alt en 129 op je numeriekbord rechts in te drukken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er leuk uit man vooral je kast is mooi

 

en sannie's freebee's die ga ik toch volgen hoor .

 

eens kijken welke kwalitatieve plantjes hier uit komen .

 

de kush is zeker geen slecht soortje mits deze goed gekweekt wordt .

 

wat bij grass company niet altijd het geval is LOL ;)

 

dus smokey B veel s6 met je kweek en ik blijf mee volgen

 

en hopelijk komt er wat lekkers af

 

freebees zijn toch de regulieren zaden die je krijgt van sannie bij een bestelling .

 

dan wil ik toch eens zien wat hier van komt want ik ben ook aan het na denken om via de wiet forum shop

 

zaad aan te schaffen voor mijn volgende ronde .

 

en enkele gratis zaadjes zijn altijd mooi mee genomen zeker als der wat moois uitkomt niet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten eerste leuk dat je weer een ronde gaat doen smokey :specool

Lekkere soortjes ook ik heb ze ook liggen heb van beide 5 stuks ;)

 

En john beton het zijn fem zaden deze hebben we verkregen op de meeting bij Doc van de zomer tijdens de BBQ

Als ik daar nog aan terug denk :spliff: Wat was ik toen vreselijk de weg kwijt ;)

 

Smokey zal mij benieuwen die spiegelwanden dat het werkt geloof ik wel maar kijken of het veel veschil maakt :lol:

Ik heb de Tvkast ook weer gereed gemaakt zoals je weet alleen ik laat de boel voor wat het is ;)

Als je kweek geweldig word dankzij de platen dan ga ik erook over nadenken :P

 

Succes vriend!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze ga ik natuurlijk scherp in de gaten houden, zoals al jouw kweekies. Onder andere door een van jouw eerste kweekjes met Bubblelicious destijds ben ik geinspireerd geraakt voor een 250W minikast, en nu na enkele andere schitterende ronde's van jou met andere soorten wordt ondertussen die nieuwe kast er alleen maar mooier en beter op. En elke kweek ging beter...

 

Zelfs een dik groeiende (CB) haze bleek voor deze kast niet echt een probleem, dus moet het met die kleine kushjes helemaal goed gaan komen. Geen grote opbrenger, laten we hopen dat om die reden er des te meer smaak inzit tot in de kleinste grammetjes.

 

Over een maandje gaat ook mijn kastje in werking en ik ga net zo lang ploeteren en rommelen totdat ik dezelfde resultaten als jou behaal. Het gaat daarbij niet zozeer om de grammen maar vooral om succesvol en gezond de planten de gehele cyclus in een kleine kast door te laten komen, jij laat zien dat als je dat onder de knie hebt in een kleine ruimte, dan heb je niet alleen kwaliteitswiet maar komen die grammen ook vanzelf. Veel succes deze kweek, SmokeyB!

 

Groet,

 

Indicaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

how how dat wist ik niet

 

fem zaden ik heb al wel gehoord van een bijeenkomst van WF leden

wist niet dat het bij doc in de tuin was .

 

lijkt leuk en gezellig zo een BBQ met de mede kwekers

 

hopelijk komt er sowieso wat moois uit voort he

 

dacht dat gwn freebee's waren van sannie shop

Share this post


Link to post
Share on other sites

John er staat ook op het zakje meeting freebees ;)

 

Het was overigens niet bij Doc in ze tuin ;) Maar bij zijn zaak :spliff:

Altijd leuk meetings lekker gezellig ouwehoeren wietjes ruilen en proeven en er onstaan leuke vriendschappen :lol:

Dus mocht je een keer komen dan weet je wat je te wachten staat :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb net even een bakje chips erbij gepakt en zit nog op de 1ste rij ook! ;)

 

Veel succes met je kweek Smokey, ga deze uiteraard volgen. Postduif is btw onderweg :spliff:

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeempie even een dagje werken en alweer zoveel reacties, leuk man :specool

 

@Clown: Dit is inderdaad 1 van die freebees van de laatste meeting bij KJ (Dit soortje word ook al een tijdje verkocht bij Sannie)

 

@Doc: De fancontroller hangt toch in m'n kastje?? Dat spiraal is de sensor :P

 

@Art: ü.... Zo dus :huh: Thanks Art

 

@John beton: Thanks man, 't leek me welleens leuk om een kortbloeiende Kush (indica dominant) te proberen.

Nu maar hopen dat er een lekker wietje vanaf komt

 

@Spikey: bedankt man :lol:

Ben ook erg benieuwd of die spiegelplaten een beter resultaat gaan geven,

denk 't wel... Als ik dat zo lees bij Torsten met z'n lichtmetingen.

Jij ook weer succes met je microkweek ;)

 

@Indicaan: Leuk om te horen dat je graag m'n topics leest, ben ook errug benieuwd naar dit soortje en haar krachten.

Ben ook heeeel erg benieuwd naar jouw kastje en haar resultaten en zit alvast in de voorste rij te wachten tot jou micro-verslag komt, alvast veel succes toegewenst ;)

 

@Donnie: Geen eens een lekker dipsausje erbij :spliff:

leuk dat jij ook weer mee komt kijken man en alvast bedankt, ik zie 't wel tegemoet ;)

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice man! Hier ook een kush soortje hé ;)? Jammer dat ik niet wat sneller kan beginnen anders zaten we gelijk =D

 

Veel succes alweer =)

 

Gr Vlaanders

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo ik ben te laat . zie em nu pas . mogge

Hey man . Heel veel succes met de UberKush ..

Ga je weer vervelen en volgen ;) :spliff:

 

 

Grtz Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als ik daar nog aan terug denk :spliff: Wat was ik toen vreselijk de weg kwijt ;)

 

 

Viel Wel Mee toch ??? .. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Smokey, ziet er gelikt uit zo :spliff: Beetje vertekend beeld met de Davin erop, but i get the picture ;)

 

Hoe lang ga je ze voorgroeien?

 

Good luck!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi SmokeyB,

 

weer lekker van start, ziet er toppie uit, en geen trucage foto's meer maken met die spiegelwanden, Doc raakt helemaal in de war.

 

ik ben benieuwd of de wanden meer opbrengst verzorgen, maar dan had je weer de CBH moeten nemen om een vergelijk te hebben.

 

succes deze ronde,

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vlaanders: Thanks dude, jij ook succes met je nieuwe ronde :lol:

 

@Elmo: Hey man, leuk dat je ook weer even meekijkt :P

Jij? vervelen? geloof er niks van ;)

 

@Bazzf: Ik had die foto nog niet echt op die manier bekeken, maar inderdaad :specool

Ik weet nog niet wanneer de klok omgaat, ja wanneer ze er klaar voor zijn....

'T is een beetje afhankelijk van hoe hard ze groeien.

 

@Djzusie: ;)

Ik zal geen trucage foto's meer maken.....arme Doc helemaal van slag :spliff:

CBH zou inderdaad een betere vergelijk zijn geweest om te kijken of die spiegels meer of minder zal opleveren.

Maar goed... 't is ook wel leuk om verschillende soortjes te kweken en te proeven ;)

 

Even een overzichtelijkere foto:

gallery_13095_10858_1821654.jpg

 

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net wat ik zei: ik had die foto ook nog niet op die manier gezien, wel grappig ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Smokey,

veel succes met deze ronde! ;)

 

Ik ga als soortje überkush (@Torsten: hoe zet ik die dubbele puntjes op de u??) gebruiken, afkomstig uit het pretpakket van de BBQ-meeting van KJ

 

Heel makkelijk, ik gebruik de toets naast de P, hier heb ik dan een "Ü" of in het klein "ü".

Het leuke is, ik heb ook nog een Ä of ä en een Ö of ö, zelfs deze heb ik nog "ß".

Makkie, met een duits toetsenbord! :spliff:

 

Merk je nu al een verschill met de temperaturen ten opzichte van de vorige ronde?

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Torsten,

bedankt voor je reactie man.

Das eventjes een stuk makkelijker met een duits toetsenboord :spliff:

 

Het is moeilijk vast te stellen of het veel warmer is geworden op het moment omdat de de omgevingstemperatuur nu ook weer stuk lager is, maar denk wel dat 't iets warmer is nu, toch heb ik de temperatuur nu wel redelijk onder controle.

Met de lamp aan is het max. 28gr en met de lamp uit rond de 20gr, maar de temperatuur zal zolang ik deze kast in de schuur heb staan altijd een klein probleempje geven: zomers te warm en s'winters te koud ;)

 

groetjes B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey smokey.

 

je kunt ook Shift en aanhalingstekens tegelijk indrukken, en daarna de letter waar je de puntjes op wilt hebben, anders moet je de hele ASCI-tabel straks uit je hoofd leren, als je nog meer vreemde tekens wilt ypen.

 

vind ik een makkelijkere manier.

 

ö ü ï enz.

Ä werkt ook met hoofdleters. net even geprobeerd.

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey smokey.

je kunt ook Shift en aanhalingstekens tegelijk indrukken, en daarna de letter waar je de puntjes op wilt hebben, anders moet je de hele ASCI-tabel straks uit je hoofd leren, als je nog meer vreemde tekens wilt ypen.

 

Hey Djzusie bedankt man maar wat jij bedoelt werkt niet op m'n laptop ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey medekwekerts,

vandaag nog geen foto-update omdat er nog niet veel te zien is.

Ik ging vandaag eventjes kijken en zag tot m'n stomme verbazing dat 1 van de twee plantjes onderste boven aan het groeien was ;)

Het worteltje was naar boven gericht en totaal niet in de grond en de kiemblaadjes onder, dus heb ik voorzichtig 't piepkleine plantje omgedraaid en zo weer in de grond gedaan.

't leek ook wel dat daardoor de wortelgroei erg is vertraagd, dat worteltje was maar een halve cm dus hoop dat het goed gaat komen met die kleine.

Het andere plantje steekt nu ongeveer 1cm boven de grond en heeft haar zaadhulsje afgestoten :spliff:

Dus 't is nog even een kwestie van afwachten en zal eerdaags met een foto-update komen.....

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...