Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokeyB

2x Amnesia in scrog onder 250w hps

Recommended Posts

@Twinnie: finalphase is eigelijk het enigste wat ik niet heb...voor de rest had ik van Torsten alles gekregen.

Spoel nu alleen maar met water :D

Moet wel zeggen dat advanced een hele leuke en goeie voedingslijn om mee te spelen, ideaal dat je niet hoeft af te zuren... Das toch meestal de reden dat ik geen minerale voeding gebruik, ben benieuwdwat voor smaak Advanced aan mijn wietje zal geven.

 

@Elmo: beetje jammer hè? B)

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

het ziet er zo uit of er zittten groei hormonen in in die toppen kerel net een paar knuppels op een stok heb je daar

succes met de laatste weken

 

die foto ga ik maken enkel gaan de ballen in de boom hangen bij mij

lichtjes ga ik er niet in hangen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi smokeyB,

 

in het echt ziet het er erg lekker uit, en ze ruiken bijzonder lekker. :D ik rook nog een behoorlijke tijd naar jouw dames na mijn vertrek. :P

 

de toppen hadden misschien wat groter mogen zijn, maar kwaliteit gaat boven alles. de AN toppen zagen er IDD wat voller uit.

 

wel nog even als overweging voor de toekomst, ik vond je ruimte best al aardig naar de dames ruiken. ik weet dat jij niet veel ruikt, maar ik zou er wel op letten.

in elk geval in je nieuwe woning een ander filter zal geen overbodige luxe zijn. tenzij dit filer niet erg oud is moet je goed naar de afdichting van je hokje kijken.

Maar misschien is de ruimte gewoon iets te klein om de lucht te verwerken als jij je hokje opendoet. Who knows?

 

anders iemand die je vertrouwd af en toe een luchtje laten scheppen in de ruimte, zeker als je zelf niet goed ruikt.

 

maar dat even tussendoor, nog even geduld en dan mag je gaan genieten volgens mij. B) succes nog met de laatste loodjes.

 

nog bedankt voor de spiegelplaat en het proevertje, smaakt erg goed.

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey B,

 

de vraag is alleen of dit nu effectief klopt of niet. En of het wietje even zacht in de keel aankomt ofniet?

 

Ben benieuwd!

 

Groetjes Vlaanders

Share this post


Link to post
Share on other sites

@John Beton: heb het gezien in jouw topic, zag er mooi uit... Net een echt boompje :P

 

@Djzusie: Een maatje van me had me ook al gewaarschuwd toen hij ging kijken, maar gelukkig weet de eigenaar van het naast gelegen schuurtje dat ik kweek en heeft daar geen problemen mee....

Zodra alles droog is en dat duurt niet lang is alles weg alsof er nooit iets heeft gestaan B)

Bedankt voor de waarschuwing :D

Straks met m'n nieuwe kastje word alles anders, blijft micro maar qua electra word het een en andere veranderd en ook de afzuiging enzo.... Komt goed man.

 

@Vlaanders: heb het ook met m'n laatste ronde met cbh gedaan en was me prima bevallen, heb er geen kuchje om gelaten en de smaak is fantastisch :P

 

 

Groetjes SmokeyB

 

Ps: denk ook dat de geur komt door de overcapaciteit van de afzuiger, die is 325m3 en het filter is 250m3 en bovendien denk ik dat de filter een knauw heb over gehouden toen de kast bij die maat van me heeft gestaan dat de zekering eruit was geploft, dat was een best vochtige schuur...

Edited by smokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

68 dgn 12/12

 

Goeiemorgen allemaal,

 

Het einde raakt steed meer in zicht, de bladeren worden langzaam leeg getrokken maar zie dat de topjes nog een klein beetje groeien dus mogen ze nog wel een paar dagen doorgaan....

De lv zit tussen de 29% en 40% dus dat is helemaal onder controle :D

 

Tijd voor foto's

 

gallery_13095_10858_3087080.jpg

 

Humboldt

 

gallery_13095_10858_3720397.jpg

 

gallery_13095_10858_3282264.jpg

 

gallery_13095_10858_3241406.jpg

 

Advanced

 

gallery_13095_10858_408092.jpg

 

gallery_13095_10858_2076270.jpg

 

gallery_13095_10858_3802712.jpg

 

Zoooo dat was 'm weer voor vandaag, werk ze allemaal!

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat goed he :D

ze zien er niet zo dik uit als de cheeseberry haze, maar dat zal wel aan het soortje liggen

benieuwd naar het gewicht, alvast veel knipplezier B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat nog steeds lekker bij je! B)

Heb je zo op het oog al een voorkeur?

Succes met de laatste loodjes. :P

 

:D poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk zou ik ook stoppen met de Honey ES.

Je mag hem wat langer meegeven als de rest maar een lekkere spoelbeurt op het einde met fris water vindt ik persoonlijk een aanrader.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@canna: klopt de toppen van cbh waren veel groter maar ook veel luchtiger, dit zijn echt keiharde toppen B)

Denk ook dat er toch wel verschil in zit tussen zaadplanten of stekken qua grootte van toppen...

 

@Poldergrower: thanks, mijn persoonlijke voorkeur gaat toch wel uit naar biologisch kweken omdat ik dat toch leuker vind en is vaak lekkerder te roken...

Maar het verschil in smaak moet nog blijken, ben er erg benieuwd naar :D

Ik vind Advanced ook een erg leuke voedingslijn om mee te spelen, vooral omdat je niet hoeft af te zuren.

Maar het gene wat mij een beetje tegenhoudt met deze lijn is dat ik deze lijn (zoals ik 'm heb gekregen) aardig aan de prijs is... Maar moet wel zeggen dat je er best lang mee kan doen omdat je met best lage doseringen werkt.

1 ding is zeker: Het is wel een goeie opbrenger :P

 

@Doc: Oké man thanks voor de tip, vanavond zijn ze weer toe aan een waterbeurt dus krijgen ze ook alleen maar water :P

Toch raar want Humboldt zegt in hun schema's dat je het in de spoelweek mee kan geven, had het ook gedaan met m'n vorige ronde met de cbh en moet zeggen dat het geen nadelige effect had gegeven qua smaak.... Toch?

Jij had er toch ook lekker van genoten en nog vele anderen, zelfs Sannie hoorde ik niet mopperen.... Die waarschuwde me nog dat als hij er van moest hoesten dat ie die joint gelijk wegflikkert :D

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Smokey, ik zou ze ook nog even alleen wateren de laatste paar dagen.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks man, ze krijgen inderdaad alleen maar water nu...

Heb ze zojuist weer 1 1/2 ltr per pot gegeven, dus kunnen ze er weer een dag of twee tegenaan :verrygood

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Doc: Oké man thanks voor de tip, vanavond zijn ze weer toe aan een waterbeurt dus krijgen ze ook alleen maar water :verrygood

Toch raar want Humboldt zegt in hun schema's dat je het in de spoelweek mee kan geven, had het ook gedaan met m'n vorige ronde met de cbh en moet zeggen dat het geen nadelige effect had gegeven qua smaak.... Toch?

Jij had er toch ook lekker van genoten en nog vele anderen, zelfs Sannie hoorde ik niet mopperen.... Die waarschuwde me nog dat als hij er van moest hoesten dat ie die joint gelijk wegflikkert :D

 

Groetjes SmokeyB

 

Doe jij jou ding maar en trek je maar niks van papa Doc aan. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

jouw buds zijn zo wit

jij hebt me overtuigd om boosters te gaan gebruiken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doe jij jou ding maar en trek je maar niks van papa Doc aan. :verrygood

nou.... Pappa Doc, Smokey heeft toevallig wel naar jou geluisterd en de Humboldt dame krijgt alleen nog maar water :D

 

@Od: nooit verkeerd om boosters te gebruiken :wOOt thanks!

 

@iedereen: fijne dagen allemaal! Bij huize Smokey is t zeker een witte kerst met of zonder sneeuw :)

groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

73 dgn 12/12

 

Goeiemorgen allemaal,

vond het nog even tijd voor een foto-update aangezien ze morgen naar de planten hemel gaan :verrygood

Om ze lekker te laten afrijpen heb ik eergisteren de lamp uit gezet....

Die staan nu lekker te genieten in het donker met een temp. van 22gr en een lv van 28%

Zo te zien op de foto's zijn de bladeren lekker leeg getrokken, dus is het echt wel tijd dat ze omgaan...

 

Humboldt

 

gallery_13095_10858_4335306.jpg

 

gallery_13095_10858_258287.jpg

 

gallery_13095_10858_2218877.jpg

 

Advanced

 

gallery_13095_10858_2676267.jpg

 

gallery_13095_10858_828641.jpg

 

gallery_13095_10858_3943911.jpg

 

 

Dat was m weer voor vandaag, fijne kerst verder!

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knip ze :wOOt

`t het ziet er smakelijk uit

Mooi gedaan :D

 

 

fijne dag verder

 

:verrygood

Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie door de thc de wiet niet meer, goed gedaan :wOOt

worden plakhandjes na het knippen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel knipplezier, het is je gegunt :verrygood

 

Blowsterke

 

gallery_6979_11037_69723.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooo wat een reacties voor een tweede kerstdag :verrygood

 

@Elmo: Thanks man, jij ook een fijne dag

 

@Canna: plakken word het zeker... het is echt niet normaal :wOOt

 

@Doc: That's the plan :D

 

@Blowsterke: Thanks gaat lukken, fijne kerst verder

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie kleurtjes,knipze en plakze :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Art :verrygood

Dat zekers een plakbende worden, maar gelukkig krijg ik kniphulp deze keer :wOOt

mij benieuwen wat er van t knippen komt na een paar stevige cbh joints .....

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee smokeyB :D

 

Wat een heerlijke herfst kleuren en wat een thc :verrygood

Oogsten die hap hehehe

Ben zelf ook aan het oogsten en best wel leuk nog net in dit jaar :wOOt

Veel kweek geluk volgend jaar man

 

Peace Knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Knutsel :verrygood

Dat zijn zeker mooie herfst kleuren en zijn duidelijk aan oogsten toe.... Vanavond is 't moment, kan niet wachten :wOOt

jij ook veel knipplezier en alvast een goed nieuwjaar maat.

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...