Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokeyB

2x Amnesia in scrog onder 250w hps

Recommended Posts

@Canna: I know :P

 

@Kweekaddict: Ik probeer er gewoon zoveel mogelijk uit te halen op de Humboldt way ;)

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat hard,nog een paar weekjes ;)

Grotere toppen zegt niet alles,compactere kunnen zwaarder wegen,en het gaat natuurlijk om de smaak,ben benieuwd naar de smaakverschillen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grotere toppen zegt niet alles,compactere kunnen zwaarder wegen

Das helemaal waar, die cbh toppen van mij waren wel groot maar erg licht van gewicht :P

En soms heb je van die wietjes dat er geen einde komt aan zo'n top, zo compact dat die is...

Ben ook zeeeer nieuwsgierig naar de smaak verschillen tussen deze twee mooie voedingslijnen, nog eventjes geduld... ;)

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ooggetuigen: Ik ook man thanks ;)

 

Heb zojuist voor beide potten weer de voedingsflessen aangemaakt, bij de Humboldt heb ik nu voor deze laatste twee weken het heavy schema aangehouden om zo het uiterste uit de voeding te halen...

Vanavond krijgen ze weer een liter per pot te verwerken.

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog 2 weken ?

 

Wat is de hakdatum ongeveer dan ?

 

Zet ik de koffie vast klaar...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kees,

Ik had nog twee voedingsweken in gedachte plus een spoelweek, dus vrijdag over drie weken??

Ongeveer 20:00 à 20:30 ?

Laat maar horen wat je het beste uitkomt, groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook benieuwd naar de verschillen in smaak, qua voedingslijn.

 

Wat de grootste toppen momenteel zijn is overduidelijk, maar of het inderdaad qua gewicht ook hetzelfde is.

 

Over een paar weken zullen we het weten.

 

Fijne zondag.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smokey is back business pfffffff :D

Zondag avond was m'n zekering weer eens uitgeklapt, is ook wel een beetje logisch want ik had m'n kacheltje per ongeluk op de 2000w stand had gezet en toen daarna de lamp aansprong.... Tja dan gaat 't niet goed hè?

Na de laatste keer dat ik sluiting had gemaakt had ik m'n schakelbord gezekerd maar het kacheltje zit niet op m'n schakelbord aangesloten ;)

Aangezien ik niet bij de groepenkast kan komen, komt de klusjesman de zekering vervangen maar bij de laatste keer had de beste man al een hoop vragen en wou graag in m'n schuur kijken dus was Smokey in grote paniek.

Had maandag een maat van de gebeld of ik m'n kast bij hem kon stallen maar die zat met z'n gat in het zonnige azië, toen nog iemand ander gevraagd of ik m'n plantjes even bij hem kon stallen en dat mocht.... Dat gaf even een wat rustiger gevoel. Maar eerst wou ik toch even proberen die kerel te bellen en hem te vertellen dat ik aan het klussen was in m'n schuur met m'n kachel aan en de slijptol in de hand, moet toch wat bijverdienen? ;)

Ik had al in m'n achterhoofd dat die man meestal 1 à 2 dagen na een melding komt dus als hij had willen kijken had ik zo alles even in een dag kunnen verplaatsen... Maar gelukkig kwam hij gewoon de zekering weer inschakelen en moet hem even 15 euro toeschuiven, dus graag gedaan en sorry voor het ongemak ;)

 

 

Nu hebben ze drie dagen zonder licht, ventilatie en verwarming gezeten, schade lijkt wel mee te vallen.... Toppen zijn wel wat gezwollen maar de plant lijkt wel lichter van kleur, zal wel komen door licht te kort.

Nu maar hopen dat ze weer lekker opwarmen en verder gaan met bloeien, morgen zal ik foto's posten :)

 

@blowsterke: anders ik wel :lol: thanks voor je reactie :no

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop dat het meevalt Smokey, en dat ze denken dat ze 3 dagen lekker in Siberie zijn geweest. Nou ja, lekker. ;)

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben even een korte winterslaap gehad maar de schade lijkt wel mee te vallen... Was bang voor rot door 't gebrek aan ventilatie maar dat was niet aan de orde gelukkig.

Heb vanmorgen even een paar foto's gemaakt en alvast in m'n album geplaatst, zal ze vanavond in m'n topic posten.

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een kweekverslag wat door de eigenaar minstens 1x per dag wordt geupdate (en vaak wel meer) en inmiddels al 20 pagina's telt... gevolgd door ineens een paar dagen complete stilte, ja hier moest wel echt iets aan de hand zijn!

 

Vroeg me net af of er reden was tot paniek, maar eigenlijk zijn we het wel gewend he, die Smokey komt altijd keihard weer terug. Mooi dat je het zo even hebt kunnen oplossen met de stoppenman, jammer van die 3 dagen maar veiligheid voorop.

 

Als de planten er goed uitkomen zal het allemaal wel meevallen toch, mischien dat de kweek nu alleen een weekje langer duurt omdat ze wat dagen stil hebben gestaan?

 

Succes,

 

Indicaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Indicaan,

dat zijn we niet gewend hè van Smokey :lol: maar Smokey is weer terug van weggeweest...

Ben ook blij dat ik dit probleem zonder al teveel gezeik heb kunnen oplossen.

Wat betreft de plantjes: denk dat ik de knipdag wel een weekje kan opschuiven want door die kou en gebrek aan licht is het proces gewoon stil komen te staan, eens kijken wat de komende dagen ons gaan brengen....

Thanks voor je reactie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

56 dgn 12/12

 

Zoals beloofd de foto's ;)

 

Humboldt

 

gallery_13095_10858_3769214.jpg

 

gallery_13095_10858_2466829.jpg

 

Advanced

 

gallery_13095_10858_2674271.jpg

 

gallery_13095_10858_573683.jpg

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste paar weekjes ^^ spannend! ;)

 

denk dat dit toch een zeer mooi resultaat wordt, aan de qualiteit zal het niet liggen xD

 

Grietjes Vlaanders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop 't vlaanders :lol: maar eerlijk denk ik dat 't geen mega-opbrengst word deze ronde...

Denk wel dat 't een errug lekker wietje word ;)

Nog effies geduld......

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gok dat er een topje of 30-40 staat? En als ik het wat vergelijk met de grootte van je pc-fannetje worden die toppen toch een gram of 4-6 droog? Nu ik het nog eens bekijk waarschijnlijk meer?

 

35x5 = +/- 180 gram? Ok het zal geen 1 op 1 worden, maar dat wordt toch ook niet echt verwacht bij een amnesia, of wel? Heb het althans nog nooit gezien hier op het forum (er zal vast wel iemand zijn... maar toch).

 

Reken dan maar dat dit wietje in de coffeeshop al gauw voor 11-12 euro's de gram (wat meestal dan nog 0.8 of 0.9 is maargoed). Dan vind ik het een zéér flink resultaat omgerekend xD

 

Maar in het vroeg speculeren over berekeningen enzoverder ben ik wel de beste, of die speculaties ongeveer kloppen ben ik zelf nog niet uit :lol:

 

;)

Vlaanders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi SmokeyB.,

da was nog iemand, die in een ander topic naar een 10B-zekering vroeg? ;)

 

Ik hoop, dat de planten niet teveel onder de kou en het donker achterstand opgelopen hebben.

Het zijn uiteraard mooie toppen geworden.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vlaanders: 180gr ?? Ik hoop 't, dat zou héél mooi zijn.... Maar ik moet reëel blijven en denk dat ik dat ik in m'n handjes mag knijpen als 't ruim een ons word.

Maar Smokey is gauw tevreden met een lekker rokertje :lol:

Altijd beter als die troep van de shop die ze bij ons verkopen...

 

@Torsten: haha! Denk dat 't qua achterstand wel meevalt want volgens mij is alles gewoon even stil gaan staan dus laat ik ze gewoon iets langer staan ;)

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

En de herst treedt in in huize Smokey. ;)

 

En zo is het Smokey beter een ruime 100 gram goede wiet dan troep van de shop. Ben wel benieuwd naar het eindgewicht straks.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Smokey, ziet er mooi uit! Daar ga je een lekker snoepgoedje aan overhouden.

Mooie toppen ;)

 

nog effe wachtuh en hakkuh maar :lol:

 

Groetjes, Ash

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Donnie: De herfst is begonnen nu, nog 1 week voeding meegeven en dan mogen ze op waterdieet...

En dan zien we wel hoelang ze nog blijven staan :lol:

Ben ook wel erg benieuwd naar het eindgewicht, uiteraard worden de planten apart geknipt, gedroogd en gewogen.

Maar waar ik meer nieuwsgierig naar ben zijn de smaakverschillen ;)

 

@Ash: thanks voor je reactie :D

Nog effe en heb ik er weer een heerlijk soortje bij, hmmm... Heb ook nog een bak Cheeseberryhaze staan, dus kan Smokey weer een tijdje toe.

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi SmokeyB.,

met deze top-voedingen en jouw ervaring verwacht ik toch zeker een oogst tegen de twee ons aan.

En natuurlijk kwalitatief hoogwaardige super-wiet.

Alles andere zou me verbazen.

 

Maar ja, niet rijk rekenen, toch?

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

58 dgn 12/12

 

Goeiemorgen medekwekerts,

 

Het is weer eens tijd voor een foto-update...

De herfst zit er goed in nu maar de toppen zijn nog wel lekker aan het zwellen ondanks de donkere en koude dagen van de laatste dagen, gelukkig wel in ieder geval :D

 

gallery_13095_10858_611807.jpg

 

gallery_13095_10858_2683509.jpg

 

Humboldt

 

gallery_13095_10858_1267028.jpg

 

gallery_13095_10858_2355016.jpg

 

gallery_13095_10858_1020167.jpg

 

gallery_13095_10858_1677540.jpg

 

Advanced

 

gallery_13095_10858_2541666.jpg

 

gallery_13095_10858_2378070.jpg

 

gallery_13095_10858_4413820.jpg

 

Zoals jullie zien zijn de Advanced toppen toch wel wat groter als de toppen van Humboldt, verder ziet het er allemaal even lekker uit ;)

Mij benieuwen of ze nog torentjes gaan opbouwen de komende dagen, aangezien ik hier iedereen met torentjes zie met hun Amnezen...

 

@Torsten: Als alles goed was gegaan wel ja maar er zijn even teveel dingen fout gegaan deze ronde: 1. te vroeg de klok omgezet, gaas kan veel voller 2. heb een tijdje lopen kloten met de kou en 3. drie dagen totale duisternis zonder ventilatie en verwarming..... Allemaal dingen die toch het eind resultaat zullen beinvloeden :lol:

Straks als ik verhuist ben verwacht ik dit soort problemen niet meer omdat straks m'n nieuwe kast op zolder komt te staan, maw geen gekloot meer met de temperatuur en luchtvochtigheid.

Dat gaat straks allemaal een stuk stabieler worden, precies wat deze leuke plantjes nodig hebben :lol:

Waarschijnlijk ga ik dan werken met Pl-verlichting, maar wil eerst eens zien hoe jij die armatuur heb gebouwd.

Zat te denken om een armatuur te maken met 5x 75w buizen, maar zover zijn we nog niet..... eerst maar eens verhuizen en de boel op orde krijgen.

 

Prettig weekend allemaal!

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie zien er goed uit Smokey, laat ze die bladeren maar lekker leegtrekken toch.

 

Lijkt het alsof de herst er meer in zit bij de Humboldt plant?

 

Hoop idd op een tweede bloei voor je, lekker torentjes bouwen.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...