Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokeyB

2x Amnesia in scrog onder 250w hps

Recommended Posts

Ze worden prachtig, Smokey!

Zie ik dat nou goed en maakt de Advanced kant meer nieuwe bloemen aan dan de Humbold kant?

Dat zouden de torentjes moeten worden....toch?

 

Succes en grtz,

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Koi en Donnie: thanks voor de reacties :lol:

De advanced plant lijkt wel bezig met een tweede bloei, ben benieuwd of ik nog torentjes ga krijgen...

De Humboldt plant heeft iets meer last van de herfst maar denk eerder dat het ook een beetje overvoeding is nu, was de laatste week bezig met het heavy schema.... toch effe te veel naar mijn idee :D

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

60 dgn 12/12

 

Goede avond medekwekers,

Het einde is in zicht... dit is de laatste voedingsweek, na vrijdag gaan ze over op het waterdieet en blijven ze staan totdat ze klaar zijn.

Ik maak me geen zorgen wat betreft rot enzo omdat de lv niet hoger komt dan 40%, de luchtdroger doet goed haar best :D

De verschillen zijn nu wel duidelijk, de Advanced plant heeft dikkere toppen en de Humboldt plant heeft weer veel plakkerige toppen.... niet normaal hoe dat plakt joh!

Verders heb ik eigenlijk niet zoveel te melden dus is het tijd voor de foto's.

 

gallery_13095_10858_262317.jpg

 

Humboldt

 

gallery_13095_10858_3443817.jpg

 

Advanced

 

gallery_13095_10858_2065293.jpg

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi met de herfstkleuren er zo in! Ik vind dat vaak de mooiste foto's, de toppen tegen het einde aan en de bladeren in zoveel mogelijk kleuren.

 

Smokey zit vast al op het puntje van zijn stoel, schaartjes al geslepen.

 

Ondanks de beginnende herfstkleuren zien ze er verder nog steeds groen en vitaal uit. Ik ben benieuwd hoe lang ze het nog vol gaan houden op het waterdieet.

 

Weet je zeker dat de Humboldt kant overvoed is trouwens, het lijkt mij een iets tekort aan N in de bloeiperiode gezien de gele bladeren in een vroeg stadium, of heb ik het nou helemaal mis?

 

Mischien ook nuttig om de geoogste wiet straks zowel nat als droog te wegen, het kan best zijn, dat de plant die nat het meeste gewicht geeft, alsnog het meeste indroogt tijdens het drogen. Bij aarde vs hydro kan je ij aarde (dacht ik) meer % droog gewicht over houden, mischien dat hier ook nog iets opvallends uitrolt met deze voedingen onderling?

 

 

Succes met de laatste loodjes,

 

Indicaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja man, de scharen liggen geslepen klaar voor m'n neus afwachtend dat m'n Amnezen er klaar mee zijn.... af en toe is de verleiding groot om een topje te knippen, maar doe het lekker niet :lol:

N tekort? lijkt mee eerlijk gezegd erg sterk... heb namelijk iets van twee weken terug de Humboldt pot voorzien van een klein laagje wormenshit en das bijna alleen maar N.

Geloof ook niet echt dat het teveel is geweest, heb maar een half kopje verspreid over de pot....

Maar verder maak ik me er niet zo druk om, allebei de planten zijn op het eind van hun leven en verliezen langzaam hun schoonheid... als het nou vier a weken terug was geweest had ik me wel druk gemaakt maar nu niet meer met een dag of 10 gaan ze om en dat houden ze nog wel even uit zo. :D

Nat wegen heb ik eigenlijk nooit gedaan en vind ik eerlijk nooit zo intressant, wat je erna weegt is intressanter.

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi smokey,

 

is weer een mooi hokje vol zo. zal nog wat gaan worden in je nieuwe huisje, en geen kou en stroomprobleempjes meer.

 

ben ook best wel benieuwd naar het verschil als alles droog is, en zeker nog naar het verschil in smaak.

 

veel succes met de laatste loodjes. met dit lange wachten weet je wel dat je wat vangt. :D nou ja meestal dan.

 

Grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi SmokeyB.,

mooie toppen,

de toppen van de AN-kant lijken meer trichomen te hebben, ze ogen veel witter als de Humboldt-kant.

Ik ben benieuwd hoe de smaak-test verloopt, want voor een test van de opbrengst zijn twee planten gewoon te weinig.

 

Top-ronde, tot nu toe.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Djzusie: inderdaad! Geen kou en stroomprobleempjes meer straks :lol:

Leuk kan ik weer eens gaan knutselen.

Ben ook benieuwd naar het gewicht maar zoals Torsten ook zegt dat twee planten onvoldoende is voor echte test en daar heeft hij gelijk in.

Maar ben zekers benieuwd naar de smaakverschillen en of er ook in het effect verschil zit, misschien leuk voor weetje om weer eens een test te doen (als hij dat nog doet tenminste)

 

@Torsten:denk niet echt of ze witter zijn maar wel groter...

Mag niet klagen deze ronde ondanks de storing en het koude weer, denk niet dat het een mega-opbrengst word maar wel een lekkere roker :D

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ik wel willen beschrijven maar gaat niet lukken :lol:

Smokey's neus zit weer eens helemaal vol, kan amper adem halen en bovendien heb ik al een slechte neus maar nu ruik en proef ik echt niks meer....... :D

Lekker hè twee peuters die naar een kdv gaan, ben nog nooit zoveel ziek en verkouden geweest dan de afgelopen drie jaar.

Groeten SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

64 dgn 12/12

 

Goeie avond allemaal,

Wat een witte boel weer buiten, lache hoor effe driften met een transporter bus over de gladde wegen :D

Vond het weer eens tijd voor een foto-update....

Morgen krijgen ze de allerlaatste fles voeding en dan mogen ze op het waterdieet, behalve de Humboldt plant... die krijgt tot de laatste dagen water met Honeyes.

Verder heb ik niet zoveel meer te melden eigenlijk dus tijd voor de foto's B)

 

Humboldt

 

gallery_13095_10858_3214244.jpg

 

gallery_13095_10858_3686393.jpg

 

gallery_13095_10858_4018456.jpg

 

Advanced

 

gallery_13095_10858_1566494.jpg

 

gallery_13095_10858_3789454.jpg

 

gallery_13095_10858_4127955.jpg

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze blijven me verbazen, vond ze al wit, maar nu :P

 

:D B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje die kunnen zo t zakje in .. strikje erom

lijken wel kerstboompjes met sneeuuuuw :D

 

mooi gedaan man :D

 

 

B) en dat dat een lekker rokertje gaat worden geloof ik graag :P

 

Grtz Elmo

:P

 

ps: ligt nog steeds iets bij jou op tafel, of nie ;) ;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Canna & Elmo: thanks voor de reactie guys :P

Vind het ook een heerlijk wit wietje om te zien, verleiding word groot :P maar smokey houd zich in, die heeft nog cbh :D

Zal eens kijken of ik er een leuk kerststukje van kan maken, doos met kersttroep staat in een andere kast naast m'n kast..

 

Ps: Elmo, yep vergeten B)

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kerststukje wil ik ziennnnnnnnnnnnnn

zit in die handel nu.

dus kommaar op met je creatie :

 

Fotoshop..

 

..word niet geaccepteerd.

 

:D ;) ;)

 

zonder gekheid

De toppen zien er zeker geweldig mooi uit. ik heb het half half gevolgd.. pc kapodt. dus het hele battle verhaal is me een beetje ontgaan

druk genoeg met mn eigen :D

 

Maar ben weer online voor .............zolang als het duurt..

en zal zeker als ik tijd vind even terug gaan lezen .. :P

 

enne.. :P

 

 

B) Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals beloofd, de Kerstscrog :D

 

gallery_13095_10858_1688860.jpg

 

gallery_13095_10858_57239.jpg

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie vballen in je boom

mis alleen de slingers :D

 

wordt n machtig wit gebeuren zo met die bette amnesia toppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet grappig jij bent me dus voor :D

dat wilde ik net gaan doen me kerst boom zetten B)

maar goed jij was eerst ma ik ga der ook zo nog eentje maken :P

 

 

wat een mooie knoppen heb je daar hoelang moeten ze nog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het sneeuwt bij smokey ook binnen B)

 

Zien er nog mooi groen uit gozer.Ga zo door.Die 2de node bloei ga je zeker krijgen en met beetje geluk nog een 3de node eroverheen ;)Hoe je planten gezond :D

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey smokey

 

Heb jij ff geluk, het zal waarschijnlijk al droog zijn voor nieuwjaar? Hierzo is het nu net erna :D

Mooie test, de 2 voedingslijnen zijn elkaar waard, ben benieuwd naar de verschillen, ik heb ook begrepen dat de éne nog een booster blijft krijgen tot op het einde die niets aan de smaak zou mogen doen?

 

Alvast veel plezier met kerst en nieuwjaar, je zult er vast nog meer van genieten met dit prachtige soortje ^^

 

Vlaanders

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Clown: Thanks maatje :P

Zat er wel aan te denken om er nog slingers in te leggen maar die slingers die wij hebben laten heel veel los dus vond 't niet zo'n goed idee...

 

@John Beton: Je kan het alsnog doen hoor, maak er nog een mooier stukje van :D

Hoe lang ze nog moeten?? 1 hooguit twee weekjes nog denk ik.... ze hebben gisteren voor het laatst voeding gehad.

 

@Twinnie: Er is meer sneeuw binnen gevallen dan buiten, heb een mooi drooog schuurdakje :D

Hoop dat die 2de en 3de node bloei erbij komt, van mij mogen ze nog wel even flink zwellen.

Kan je trrouwens Budcandy net als Honeyes van Humboldt tot de laatste dagen meegeven of raad je dat af??

 

@Vlaanders: Net wel of net niet, zal krap worden denk ik.....

Honeyes kan je volgens Humboldt tot de laatste dagen doorgeven, juist ter bevordering van de smaak :P

Jij ook fijne dagen toegewenst B)

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar dit gaat niet lang meer duren he maat

ze zijn aardig bruin van haren en de bladeren worden al wate geler

 

hoelang +- nog :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk een tot hooguit twee weekjes....

de trichs zijn nog vrij helder maar d'r verschijnen wel hier en daar wat amber kleurige, Maak me niet meer zoveeel zorgen om dat blad... laat maar lekker leeg trekken die hap B) En wat betreft rot maak ik me ook niet zoveel zorgen omdat de LV niet hoger uitkomt dan een kleine 40% dus de luchtdroger doet goed z'n best :D

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste week niks meer geven,enkel spoelen met Final phase.Bud Candy kan je dus tot een week oogsten meegeven.

 

Succes,en ik blijf het volgen :D

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha vette foto smokey :D

 

de streng met lampjes mis ik nog

 

minpuntje weer B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...