Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

racker

TEST docpito, gold-label hydrovoeding, luchtbevochtiger, dimlux co2 controller

Recommended Posts

is deze kweek veel slechter geegaan dan? vorige keer had je toch bijna 2600g

dus waarom dan nu met meer dames niet meer. maar minder?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ nlx3350, ivm probleempjes.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd wat probleempjes waarvan ik de oorzaak nog niet achterhaald heb. Misschien dat de water analyse van Doc wat uitsluitsel kan geven. Ben eens benieuwd of er buiten water en voeding er nog iets in zit.

 

Het zijn idd meer dames met minder lampjes erboven, in theorie zou het niet veel mogen uitmaken maar het is al lang erg geel allemaal. Dat het ligt aan de Mg die ik te laat heb gegeven, geloof ik niet. Ik zit zelfs aan vergifiging te denken.......tsja...

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

naja dan wachten we in spanning af, wat het eind oordeel is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al met al een zeer leerzaam topic racker

Super bedankt dat je alles zo open wilt delen :lol:

 

Na je hele topic nog eens doorgespit te hebben ga ik straks ook voor het eerst aan de pito , de Bioflakes in mijn geval

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Idd wat probleempjes waarvan ik de oorzaak nog niet achterhaald heb. Misschien dat de water analyse van Doc wat uitsluitsel kan geven. Ben eens benieuwd of er buiten water en voeding er nog iets in zit.

 

Het zijn idd meer dames met minder lampjes erboven, in theorie zou het niet veel mogen uitmaken maar het is al lang erg geel allemaal. Dat het ligt aan de Mg die ik te laat heb gegeven, geloof ik niet. Ik zit zelfs aan vergifiging te denken.......tsja...

 

GrR

 

Vergiftiging door de Gold Label voeding?

 

 

 

PS lol een bedrijf in de growguide? Doc? wtf?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, mijn ventje denkt dat misschien een van de materialen waarmee de waterbak is geseald de oorzaak is...denk ik.

 

GrMissRacker

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik dat verbrande blad van de lelijkste zag, moest ik ook aan vergiftiging denken.

welke nieuwe of andere tape/lijm/materiaal heb je gebruikt?

 

grtz weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik antwoord effe, mijn ventje zal me straks wel verbeteren als ik onzin verkoop... ( ;) ) :D

Het is afgekit met een soort waterdichte silicone en er stond op vermeld dat het neutraal materiaal is.

 

GrMissRacker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een van mijn vermoedens idd, De bakken ga ik iig weer bekleden met epdm. De tps gaat retour naar btt om te checken. Voorgroeien is al in volle gang onder T5, ook ga ik de propagators uit mijn eerste topic weer gebruiken en misschien eens wat dimlux evsa's hangen. Dat dimmen bevalt me wel erg goed in een ander hokkie.

 

Ondertussen....

 

gallery_10428_10584_173681.jpg

 

gallery_10428_10584_311860.jpg

 

gallery_10428_10584_765629.jpg

 

gallery_10428_10584_541126.jpg

 

Er zijn er al een paar omgevallen, deze keer had ik geen net hangen omdat het van die bonzaiboompjes waren. Ze zijn ongeveer 70cm hoog, toch pleuren ze om. Geen slecht teken zullen we maar zeggen.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit, nog een dag of 5?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iets eerder denk ik, anders kom ik met mn agenda niet uit ;)

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Racker

De planten zien er toch niet zo slecht uit :D

 

 

Hast du noch Material ?? um Neu zu Versuchen ?? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, wat is goed....De toppen zien er goed uit, geen rot of niks. De gele blaadjes vind ik nog steeds bizar.

 

Materiaal heb ik idd nog genoeg, maar appart watergeven gaat niet lukken, maar dat wist je al. Ik wou nu eens de docpito en quantigokant omdraaien in de volgende run.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

De nieuwe generatie,

 

gallery_10428_10584_314854.jpg

 

gallery_10428_10584_715988.jpg

 

Erzit iig leven in.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plukkerdepluk......ff tussendoor.

 

gallery_10428_10584_3812.jpg

 

gallery_10428_10584_293347.jpg

 

nog even.....

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik vind dat er helemaal niet verkeerd uitzien hoor :)

 

Ik heb je wel eens verteld dat we ooit een voeding hebben getest waarbij de blaadjes éch heel vroeg geel werden (na 3-4 weken bloei al), maar de toppen... die waren uitzonderlijk! Dat kun je natuurlijk niet op de markt brengen want het is natuurlijk niet normaal om gele planten af te bloeien :popcorn:. Maar uiteindelijk gaat het wel om het resultaat, ben benieuwd..

 

Werk ze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er letterlijk en figuurlijk ziek uit.. ben benieuwd naar 't nat gewicht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Amnees, net op tijd. Docpitokant: 6125gr Quantigokant: 6475gr is samen 12600gr. Niet ver van de opbrengst van vorige keer af.......met nu 2 lampen minder welteverstaan.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit racker lijkt wel een kratje vol met cola's en de het nat gewicht is niet slecht voor die 48 plantjes :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel m2 was het ook alweer? verschil tussen docpito en quantigo is dus verwaarloosbaar. die foto is echt dik:D en zonder rot.. chapeau!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuuuuuuuuuhm :) 3,5m2 :popcorn:

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was echt een heel ander soort planten dan anders he! voelden wel zwaar en compact aan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie opbrengst hoor

Schat zo'n 700 gr per m3

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...