Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doc

De domste post of opmerking ooit.

Recommended Posts

ik zag het ook en dacht zou ik...

 

je was me voor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan had je moeten posten (allee dat zou ik heb gedaan als ik het had gezien :( )

 

Die cola fles is omdat de plantjes dorst hebben :( :D :P

En met wat geluk (LoL) geeft die dan cola aan zijn plantjes :huh:

Kan je nadien nog altijd zeggen dat het colawiet is een nieuwe soort ;) :rolleyes: :blink: :dope: :huh:

Foei het is niet mooi om met ander mans domheid te lachen :huh: ;) :( :( ;) ;)

 

Enne ik moet niet lachen want ik vroeg ook ooit is waarom er ne cd mee in een bloempot stak :( :D :D

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ondertussen al geleerd dat niet alle logische dingen ook logisch lijken voor anderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er weer 1. :wOOt

A is voor de groei en B is voor de bloei.

 

In B zit er vrijwel altijd minder stikstof en dat voorkomt dat je plant te hoog wordt en het voorkomt uitschieters in je toppen.

 

Een wietplant heeft in de bloei minder stikstof nodig en door a en b te gebruiken bouw je dus onder andere automatisch je stikstof af.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sommige kweekadviezen :wOOt
Hallo

Het is toch te omzeilen hoor, let maar niet op al die neg. reakties.

Zet je planten in de woonkamer voor het raam en snachts de eerste 8 weken raam open doen niet te dicht bij de plantjes, dan ruik je de eerste 8 weeken rel. weinig.

Want in de strooilucht slapen vind ik ook een beetje CREAPIE.

Dan na 8 weken echt niet langer als 12 uur licht, dus in de kast ermee....Binnen 2 weken; de lucht is dan nog steeds te doen; kun je kleine bloempjes afknippen, in een hete luchtoven (huishoudapparaat) schoon geknipt aan het grillroostertje hangen met garen. Temperatuur 55 °c en de klep van de oven niet helemaal dicht (houten was knijper of zo tussen de klep) een uurtje laten "bakken/drogen.

 

Kleine blaadjes van de plant een nacht in water leggen en op het grill rooster leggen met andere oven instelling : onder en boven warmte 70°c ook de klep open laten als hierboven en laten drogen tot de steeltjes net knakken is ook een uurtje of zo.

 

Je bereid als gewend een blow voor, begint met de gedroogde blaadjes een bedje te bouwen en daarover de kleine bloempjes knippend laten vallen.

Je wordt nu knetterstoned en kan of dagelijks van de plant blijven bakken, of alles verwerken = weg klein beetje stank.

Want de plant stinkt pas echt vlak voordat de plant omgaat......etc.

Wel gauw weer nieuwe zaadjes zetten en in deze jarestijd 12 uur daglicht + 4 uur 400 watt lamp na geven.

Oh ja, Liefst alleen vrouwjes nemen, mannetjes gaat ook maar dan de strengen met bloempjes 3 dagen na het openklappen in direkt in de oven (niet natmaken) op de zelfde manier als de blaadjes tot de takjes nog net niet breken.

NIET VERGETEN De OVEN OOK WEER UIT TE ZETTEN ALS JE KLAAR BENT heb het zelf ook zo gedaan en ben al 1 week arround the clock stoned

en heb van 3 planten nog minstens 3 weken te gaan...............

 

 

dat is nog eens een aparte manier van growen!

 

 

bopje1959

SHUT THE FUCK UP!!!!!!!

 

 

HET NIVEAU BEGINT TOCH ECHT TE DALEN OP HET FORUM, HELAAS,,,,,,,,,

 

duidelijk een trol :D

 

you've been owned :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze was al op de vorige pagina gepost..! :D

Ook al is hij wel zo dom dat het wel 2x gepost mag worden.. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
weet wat je bedoelt kwoon in vlaams brabant en s vo my toch ook ff een goeie 100km ryde naar de dichtste growshop ;)

een andere oplossing s om het te late versture naar een vriend die dit wel kan ontvange :P

grtzz

 

Tjezus C ik begrp hier helmal njada van. :D

ABN=algemeen beschaafd nederlands. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

als je kijkt vanwaar hij komt heeft hij waarschijnlijk al goed zen best gedaan om het beschaafd te houden, zelf begrijp ik het wel

maar kan wel begrijpen dat je als nederlander het er moelijk mee hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat begrijp ik ook nog wel, ik heb wel eens veel ergere gevallen van vlaams gezien...

Share this post


Link to post
Share on other sites
veel ergere gevallen van vlaams

 

net of je over de pest praat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en nog een tip die miss wel bekend is bij meerdere van ons,

steek de stek eerst in de gel/stekpoeder en snijd daarna de hoek van 45 graden

om door bloeding niet te remmen ;)

 

gaat helemaal goed komen greeetzz juicyweedy

 

 

 

 

 

Sorry juicy maar hij was te leuk..! :D

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is dit de trein naar zwolle?

 

op zich niet zo dom, maar de situatie staat hieronder beschreven.

 

Op het station werd omgeroepen dat de trein naar zwolle op perron 5b stond. Op het informatiebord stond het zelfde, op de 3 hangborden (die met die dynamische letters die aangeven waar de trein stopt) stond dat de trein naar Zwolle gaat. op de trein zelf staat ook dat de trein naar Zwolle gaat. ik sta recht onder het bord [stoptrein Zwolle] Iemand komt op me af en vraagt ''Is dit de trein naar Zwolle??"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat was je antwoord?? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, ik zei dat ie dat aan de machinist moest vragen. in het voorste treinstel.

 

Die gast liep onder twee borden door, waarop stond dat de trein naar zwolle ging. keek ie omhoog, stond heel even stil, en stapte de trein in.

 

Maar het valt me op dat op het station best wel veel verdwaasde mensen rondlopen. mss zuurstof gebrek in de bussen of andere treinen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op het station werd omgeroepen dat de trein naar zwolle op perron 5b stond. Op het informatiebord stond het zelfde, op de 3 hangborden (die met die dynamische letters die aangeven waar de trein stopt) stond dat de trein naar Zwolle gaat. op de trein zelf staat ook dat de trein naar Zwolle gaat. ik sta recht onder het bord [stoptrein Zwolle] Iemand komt op me af en vraagt ''Is dit de trein naar Zwolle??"

Ik verbaasde me hier vroeger ook vaak over, totdat ik besefte dat er heel veel autochtone Nederlanders analfabeet zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoiets dacht ik ook, maar hij had wel een Metro bij zich. Als ik nuchter ben ben ik gewoonweg iets te gemeen denk ik. maar het kon gewoon niet missen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dwaze mensen op het station altijd hoor.

Als je nou eens niets te doen hebt en je verveelt je eigen

 

men neme een comfortabele campingstoel mee

neemt plaats op een willekeurig perron van amsterdam CS ( bij voorkeur naast de rookpaal )

Als je daar een uurtje gaat zitten , weet je niet wat je mee maakt :(.

 

It,s a good eye opener for how sad humanity actually is :o

 

 

grtz kingkroon

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook zijn er mensen die gewoon pontifikaal mijn andere planten vertrappen om over de schutting te kijken . Waarom doen ze dit . omdat ik geen koolstof filter heb.

 

KLIK

 

Edit; ik zal je zeggen dat toen ik dit opmerkte ik dus van de stoel glee in me broek piste van het lachen.

Stel je nou eens voor ....dat er ook een koostof filterje bij hangt...... :o

 

Geen stank meer .... :( geen potten kijkers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...