Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doc

De domste post of opmerking ooit.

Recommended Posts

Ik heb er een met alleen zaadjes gerookt, gekeken wat het effect was (om maar even wat bij te dragen aan de wetenschap over het roken van zaadjes) en ik moet wel zeggen dat ik er gewoon rustig van werd, maar ik voelde me niet stoned, even gewacht, het gevoel werd iets sterker.

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaadjes gerookt :rofl

Dat zal nogal een geknetter geweest zijn :rofl en als je daar al effect van hebt kan je net zo goed madeliefjes roken :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

sssssssssssssttttt, wietgirl, breng die jonguh nou niet op ideeën :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben net terug van mijn ongelofelijk saaaaaie werkdag.......was duf van het werk NIKS te doen...dat klinkt ideaal maar je ken beter wat te doen hebben....

 

thuis meteen eff WF tjekke.....en nu lach ik weer hahahahah leuk topic dit zeg.......

 

straks eff wat hash roken.

 

ejb

 

 

 

ik ben net terug van mijn ongelofelijk saaaaaie werkdag.......was duf van het werk NIKS te doen...dat klinkt ideaal maar je ken beter wat te doen hebben....

 

thuis meteen eff WF tjekke.....en nu lach ik weer hahahahah leuk topic dit zeg.......

 

straks eff wat hash roken.

 

ejb

 

 

 

ik ben net terug van mijn ongelofelijk saaaaaie werkdag.......was duf van het werk NIKS te doen...dat klinkt ideaal maar je ken beter wat te doen hebben....

 

thuis meteen eff WF tjekke.....en nu lach ik weer hahahahah leuk topic dit zeg.......

 

straks eff wat hash roken.

 

ejb

 

 

 

?????????????? waarom 3x hetzelfde ??????????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt door dit topic

 

Komt door dit topic

 

Komt door dit topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

hé boefje030,

 

:rofl :rofl :( B) B) :) :) :D :D :D :D :D :D :D :D

hahhahaha

 

goeje, THANX ik zit alweer met een smile op mijn kop.....hahahah leuk man dit !!!!!!!!

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hou eigenlijk niet zo van mensen uitlachen...

 

Zit ook te twijfelen of ik dit topic op slot zal gooien.

 

hij blijft grappig!

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zaadjes gerookt :rofl

Dat zal nogal een geknetter geweest zijn :rofl en als je daar al effect van hebt kan je net zo goed madeliefjes roken :(

 

 

ik moet toegeven dat ik wel eens een joint met madeliefjes heb gedraaid...

alleen niet om zelf op te roken, zat 's zomers in het park en wou een grap uithalen met een vriend, het lukte alleen niet met koekkruimels want die waren te grof, toen probeerde ik het met alleen het gele gedeelte van madeliefjes

maar werkte helaas ook niet echt

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik moet toegeven dat ik wel eens een joint met madeliefjes heb gedraaid...

alleen niet om zelf op te roken, zat 's zomers in het park en wou een grap uithalen met een vriend, het lukte alleen niet met koekkruimels want die waren te grof, toen probeerde ik het met alleen het gele gedeelte van madeliefjes

maar werkte helaas ook niet echt

Share this post


Link to post
Share on other sites

chocolate x cookies jointje..

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo WF Leden!

 

heb een vraagje... weet iemand toevallig wat het verschil is tussen

een karbon filter en koolstoffilter?..

alvast bedankt !

 

 

ik vond hem echt wel heel erg....... :rofl

'k ben 't vergeten.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
waarom al dat zilver papier man

die tent reflecteert meer als genoeg denk ik toch

 

 

hallo ja hahaha dat was een kleeren kast van stof ken je die

 

die heb ik omgebauwd tot kweek hok

 

En nu is ie lichtdicht??

 

 

hallo nee niet helmaal je ziet er wel licht doorheen enkele plaatsen maar dat maak niks uit

 

Dat maakt niks uit?

Ja ja...

Als er licht uit gaat komt het ook in je donkere periode binnen.

Met een beetje pech nog meer dan die ledjes opleveren.

 

Gewedig haha :) :rofl

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites
was kneiter vanmiddag :$ ,ikzelf heb een inblaas van 500watt en 1000watt uitblaas,maar vroeg me gewoon precies af wat ze nou eigenlijk bedoelde met die stelling,bedankt voor DE Nuttige reacties.

mvg ginny

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) erg grappig topic :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aangezien ik een kweekhok ga bouwen had ik even een vraagje over zo'n koolstoffilter. Waarom heb je die nodig, is het enkel om te zorgen dat de afgezogen lucht geurvrij is?

Ik zoek namelijk het hok vlak naast een schouw te bouwen en ik dacht zo 2 vliegen in 1 klap te slaan, vooreerst kan de warmte van de schouw ten goede komen aan de planten. Daarnaast was ik zinnens om de afzuiging rechtstreeks in de schouw te plaatsen; geen gerommel met buizen, bochten. Geen last van lichtinval of uitval. En ook geen nood aan zo'n koolstoffilter aangezien de geurende lucht bovenaan de schouw de woning zal verlaten, weinig kans dat iemend dit zal ruiken en moest het toch al eens gebeuren door windstoten of zo is het maar de vraag voor anderen waar de geur vandaan komt... Klopt ? Of zie ik wat over het hoofd ?

Danny.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik gebruik een 2500 cub afzuiger en een inblaas van 2500 cub die de inblaas via een 125mm slang inblaast. Alleen moet ik als de lampen aan staan de afzuiger flink laten draaien om de temp niet te hoog te laten worden. En snacht's heb ik de inblaas uitstaan om zo lang mogelijk de warmte in het hok te houden!! vannacht probeer ik het eens om de afzuiger uit te hebben.Ik weet dat het waarschijnlijk beter is om toch de ruimte van verse lucht te voorzien maar aangezien de planten toch in ruststand staan zal het toch niet zoveel kwaad kunnen hopelijk.

 

greetz racer

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
.....

... die 2 uit zaad heb ik uiteindelijk moeten weghalen omdat ze alle 2 hernia's werden...

.....

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo allemaal mijn eerst tent mijn eerste keer met lgelijk ribbe minder maar dat hoop ik er weer uit te hallen natuurlijk cool.gif

 

heb een 240x240 jardin 2

 

-1000filter

-1000softbox

-4x600w

 

Het is winter. Nu kom je wel ongeveer toe.

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan ik een computervoeding gebruiken (weliswaar eentje die voldoende wattage doorstuurt)? Of zit hier té veel variatie in (kwa voltages en wattages uitvoer) dat het haast onmogelijk is?

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lach me dood om de reacties op bepaalde posts, die reacties vind ik eigenlijk nog hilarischer. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...