Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
RuuuB

wiet of vriendin

Recommended Posts

gisteren weral een hevige discussie gehad met mijn vriendin over wiet, ze is er absolut tegen, nu laat ze mij kiezen tussen haar of weed.

Hoe kan ik haar alsnog overtuigen want ik wil gewoon niet stoppen ik doe het veel te graag.

Als jullie ervaring hebben met dit soort situaties laat het mij weten en zeg hoe ik het kan oplossen want ik wil haar niet kwijt maar ik wil ook nog kunnen roken eh.

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou me als ik jou afvragen:

 

1) Heb je een probleem met wiet ?

2) Wil je graag met haar de rest van je leven spenderen ?

3) Ik neem toch aan dat je al blowde voor je haar kende ? Dan is ze een beetje vreemd toch ?

 

Praten is altijd de betere optie... Als jij niet wilt stoppen dan is dat je goed recht. Misschien kun je wel iets overeenkomen waar je tevreden mee kunt zijn... Je bent niet bij elkaar omdat je een hekel aan elkaar hebt toch ? Al weet ik dat sommige relaties daar wel op lijken...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

ik zie haar natuurlijk doodgraag en wil met haar graag door het leven, ik blowde al vanvoor onze relatie in het begin was ze ernog mee akkoord maar met de tijd begon ze er steeds over om te stoppen, maar ik wil gewoon niet stoppen ik rook het te graag, en het is niet dat ik constant rook, meestal een joint of 2 op een dag. ik weet echt geen raad meer. Ik laat haar ook niet in de steek ofzo, wat zij trouwens wel denkt als ik rook.

Edited by Rich

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze moet je accepteren zoals je bent...

 

Als ze er nu al moeilijk over gaat doen, dan wordt dat alleen erger als jij niet met haar praat.

 

Ik had jaren geleden hetzelfde, maar nu rookt ze vrolijk mee.

Want ze is erachter dat je ook baat bij een jointje kunt hebben.

 

Tip: de vergelijking van wiet met alom gerespecteerde alcohol zal wiet als meest soft uit de bus komen.

 

Gr

 

bk

Share this post


Link to post
Share on other sites
gisteren weral een hevige discussie gehad met mijn vriendin over wiet, ze is er absolut tegen, nu laat ze mij kiezen tussen haar of weed.

Hoe kan ik haar alsnog overtuigen want ik wil gewoon niet stoppen ik doe het veel te graag.

Als jullie ervaring hebben met dit soort situaties laat het mij weten en zeg hoe ik het kan oplossen want ik wil haar niet kwijt maar ik wil ook nog kunnen roken eh.

 

mvg

 

Sorry voor de bruute reactie, maar DUMPEN!

 

Als ze nu al begint met je de les te spellen, bereid je dan maar voor om de sloef te spelen...

 

Ik heb ook zo lieven gehad... eerst beetje gelogen, goedwils geweest... daarna vragen ze je hand en daarna je arm... dan word je depri en wenste je dat je geen lief had...

 

De zee is groot genoeg, gnoeg visssen zwemmen er rond... ( touwen = houwen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb in het begin met mijn vriendin meteen een afspraak gemaakt.

NIET ZEIKEN OVER BLOWEN ;) NU NIET STRAKS NIET NOOIT NIET

Ook als er 1 van ons stopt mag de ander niet gaan zeuren.

In het begin van je relatie duidelijke afspraken maken doet veel goed. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
k laat haar ook niet in de steek ofzo, wat zij trouwens wel denkt als ik rook.

 

Wat je vriendin bedoeld is dat je het schijnbaar nodig hebt/wilt om je op een ander bewustzijnsniveau te plaatsen als je bij haar bent en ze geeft je hiermee een heel duidelijk signaal dat dit haar niet bevalt.

 

Je kunt kiezen voor de joints maar als ik jouw was zou ik me eens ernstig gaan beraden of het blowen dit alles wel waard is?

 

@Doc

Ik kende ook zo'n stel, ging lang goed maar na 15jr toch kapot: zij groeide verder en hij bleef beetje hangen (ook al was dat niet letterlijk zo, hij deed gewoon nog steeds zijn ding).

 

Zij blowde net zo hard mee maar is toen in stappen gestopt en carrière gaan maken en in een heel andere wereld terecht gekomen Thuis trof ze dan de oude vertrouwde mellow aan en dat werkte niet meer en hij kon niet stoppen (je leest in zijn ogen dat hij gewild had dat hij het wel had gekund ;) ). Als ik haar nu zie straalt ze weer, dat was wel anders en jij?

Zielig hoopje mens id CS mijmerend over wat er had kunnen zijn als je door de "koetjes en kalfjes blaat" heenprikt.

 

Echt jammer, pasten erg goed bij elkaar en zonder zijn gebruik waren ze zeker nog bij elkaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu nog duidelijke afspraken over wie de joint draait in huis (de broek draagt, hihi).

 

Ik had ook een vriendin die het niets vond... Heb haar toen simpelweg beloofd geen joint te roken in haar bijzijn en m'n tanden te poetsen... Ze merkte het toch niet aan me... Dusja...

 

Uiteindelijk is het nu uit, maar ze blowt wel, niet veel maar ze heeft het geaccepteerd.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag haar waarom ze dat perse wilt en kom samen tot een oplossing. Je geeft zelf al aan dat ze het gevoel krijgt dat je er niet voor haar bent als je stoned bent, let daar dan extra op en 'bedrijf de liefde' met haar als je stoned bent ofzo. Maar besteed aandacht aan de punten waaraan zij zich stoort.

En bedenkt je goed hoe graag je haar ziet en hoe je jullie toekomst ziet. Stel ze zou nu een ongeluk krijgen en in een rolstoel terecht komen, zou je haar dan duwen?

Sterkte!

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor, maar vrouwen die denken iemand naar "hun" handje te zetten worden door mij

direct afgeschreven.

 

Mijn vriendin blowt zelf niet, maar heeft er geen enkel probleem mee dat ik het doe. En mocht ze

dit toch gaan vinden na nu 8 jaar dan is dat haar probleem.

 

Vriendinnen van haar snoer ik ook de mond als het op sex aankomt bijvoorbeeld. Ze zijn dan net gristenen als

ze in groepsverband zitten........................"jullie" mannen mogen blij zijn dat "jullie" een paar keer per week sex

hebben.

 

Mijn antwoord is dan steevast... "jullie mogen blij zijn als je nog een relatie hebt met deze opstelling". Dacht je

nou echt dat monogamie bestond? Ram hem zo ergens anders in als je je doos op slot doet!!

 

Zelfde met cannabis hoor.............Ga je lopen mekkeren........doei!! Kan echt niet tegen het type vrouw die

het mannetje onder de duim houdt. Dat gaat bij mij echt niet!

 

Dus TS................. niet zeuren of een andere doos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn meer vrouwen dan wiet ;)

 

Mij gedacht he ..

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij zou het niet gaan om de weed, maar om het feit dat ze mijn moeder aan het spelen is...

 

Als kind krijg je te horen: doe dit niet / doe dat niet

 

Als volwassenen krijg je van je lief/vrouw te horen: doe dit niet/doe dat niet...

 

En zeker als ze met een ultimatum afkomen... voorspelt niet veel goed... maar die keuze moet ieder voor zich maken...

 

Kies je genegenheid en een sloef... of zoek je avontuur en moed...

 

Natuurlijk kan je niet iedereen over dezelfde kam scheren, dus ik denk dat de topicstarter zijn eigen keuze zal moeten maken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou proberen water bij de wijn te doen.

Jij kunt toezeggen wat minder te gaan blowen. Je houdt toch van haar? Dan mag je best wat minderen omdat ze er een hekel aan heeft.

Doe het niet in haar bijzijn of -als ze daar een hekel aan heeft- kom niet stoned bij haar aankloppen.

Neem je momenten als ze er niet is.

 

Daar staat tegenover dat ze jouw hobby óók moet respecteren. Zeker als je aangeeft voor haar(!) te minderen en rekening met haar te houden.

Als ze resoluut blijft, kun je je afvragen of jullie wel een gelijkwaardige relatie hebben. :D Geven en nemen!

Dan kun je de relatie verbreken omdat er geen wederzijds respect is. En niet omdat je niet mag blowen en zo. ;)

 

Ik ken dat wel.

Ik heb mijn vriendin ook gewaarschuwd dat ze me nooit een keuze moet voorleggen "dit óf dat anders ga ik weg".

Dan dump ik haar niet voor "dit of dat" maar omdat ze het gore lef heeft om mij die keuze voor te leggen. :lol:

Het is gelukkig nooit zover gekomen.

 

Kijk, het zet de zaken nét even in een ander daglicht. Een vrouw dumpen vanwege haar respecteloosheid is makkelijker te verteren dan vanwege je blowgedrag. In het laatste voorbeeld kun je verrot veel spijt krijgen! :P

 

Praat er nog eens met haar over op een moment dat er geen onweer in de lucht zit. Dat scheelt modder smijten. :D

Jullie houden toch verder van elkaar? Dan moet je daar aan werken.

 

"Dumpen dat wijf", vind ik kort door de bocht. Van respectloos gesproken.

 

dr Holy Buddy

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de reacties ik hou jullie op de hoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en? al een nieuwe?

ze hebben maar één recht en dat is het aanrecht. ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die van mij is net zo die wilt ook gewoon PERSE dat ik het niet doe...maar ja na 4 jaar heftigge trouwjaren is ze inmiddels er wel achter gekomen dat ik zo f*cking eigenwijs ben dak TOCH NIET stop hahahahhaa

 

en nu accepteert ze het wel naja ze moet want smoke toch in huis als de kleine op bed ligt (wel met afzuigers aan jaja)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff een bemoeienis van mevrouw Poldergrower.

Juist ja, de vrouw van!

 

Er zijn wel degelijk vrouwen die het anders zien!

 

Toen ik Poldergrower leerde kennen wist ik dat hij blowde.

Hij heeft t wel eens geprobeerd niet te doen in mijn bijzijn.

Niet handig, want een ADHD-er moet je niet zijn medicijn ontnemen.

Ik heb het altijd geaccepteerd, vanaf dag 1.

Inmiddels zijn we ruim 6 jaar samen.

En ook ik zie de voordelen van cannabis op medisch vlak.

Misschien ben ik wel een apart vrouwtje dat ik het accepteer.

 

RuuuB - vraag je het volgende ook af:

 

- Hoe zit het met je vriendin en alcohol?

Alleen tijdens het stappen?

Of ook een wijntje bij het eten?

 

- Rookt ze? Tabak roken is schadelijker dan cannabis!

 

- Drinkt ze veel koffie? Cafeïne is ook schadelijk

 

In mijn ogen wordt cannabis veel te zwaar genomen.

Oh, je rookt een joint! Nu ga je ook meteen hard drugs gebruiken!

 

Euh, alcohol is harddrugs en dat is algemeen geaccepteerd...

Alcohol doet echt rare dingen met mensen!

Met verstrekkende gevolgen die totaal onderschat worden.

 

Er zijn meer mensen verslaafd aan alcohol als dat men denkt!

Meer dan 2 glazen alcohol houdende drank per dag = verslaafd!

 

Rare wereld leven we toch in. ;)

 

Greetz

 

Mevrouw Poldergrower

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja polderwomen....perfecte uitleg kan me er alleen maar bij aansluiten.....(zoek je nog een nieuwe vetn hahahaha??? ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poldergrower zijn vrouw,

 

Je bent identiek aan mijn vriendin. Wij zijn 8 jaar gelukkig samen en ik MOET op sommige momenten

paffen van haar. En ze rookt het zelf niet, wel eens geprobeerd een paar jaar terug. Ook ik heb wat

ADHD in mij dus het is af en toe echt nodig.

 

Inderdaad het gezeik om een beetje wiet altijd, zei ziet ook gelukkig in dat wiet qua schadelijkheid absoluut

beter is dan alcohol en caffeine.

 

De mensheid moet eens beter voorgelicht worden, denk dat dan meer vrouwen het niet meer zo erg

vinden. Veel vrouwen vinden het niet tof dat iemand een joint rookt, maar staan wel het meest hard te

gillen op straat als vriendlief weer staat te rellen met zijn bezopen kop.

 

Effin, tijden veranderen...................in mijn schoonfamilie beginnen ze ook te paffen nu, en nee niet de

jongere generatie. Alle "oude wijzen" heb ik wat onderwezen, en die zijn nu hun tijd aan het inhalen laten

we maar zeggen.

 

(p.s Ben je een echt bankhanger dan zou ik er denk ik ook wat van zeggen, ik blijf actief met wiet, schoonmaak

studie, boodschappen doen, enzovoort. Denk ook dat dat een voordeel is.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap eigenlijk niet waarom men er van uitgaat dat vrouwen niet blowen. 'T wordt hier zo voorgesteld alsof je al blij mag zijn als je vriendin blowen gedoogd en alsof alle vrouwen te kortzichtig zijn om het helemaal te kunnen vatten. :)

 

Ik ben zelf een vrouw en ik blow al 15 jaar wanneer ik daar zin in heb (en veel van mijn vriendinnen en koppels met mij). Geen enkele jongen zou me kunnen verbieden dat te doen. Ik zou me direct helemaal verstikt voelen en voelen dat dat dan toch voor mij de ware niet is (er zijn ook vrouwen die niet graag onder de sloef liggen en mijn vriend probeert gelukkig ook nooit iets in die richting).

 

Wat ik wel zou snappen is dat ze het bijvoorbeeld niet leuk vindt als je door het vele blowen geen klop doet in het huis of in je leven en haar met alle werk opzadeld (geen enkele vrouw pikt dat hopelijk nog), maar dat heeft dan niet rechtstreeks met dat blowen te maken, maar met de keuze om samen een leven te delen en daar ook samen de lasten van te dragen.

 

Maar de clou van wat ik wou zeggen is dat er ook veel vrouwen zijn die graag hun dagelijks jointje roken :lol:

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil mer er ook even inmengen :lol:

 

Gaat het uiteindelijk niet gewoon om respect ??

Je respecteerd de ander zoals ie is, en al zeker om de dingen die

er al waren voordat beiden levens samengingen in een relatie.

 

Zo niet, dan krijg je die beroemde zin die nogal algemeen is:

 

Dat verander ik wel in hem/haar als we een relatie hebben.

 

Zo zijn er ook veel kinderen op de wereld gezet, zo van:

Als we een kind hebben, dan veranderd het wel. Nou mooi niet dus !!

 

De baseline in een relatie is toch elkaar in z'n waarde laten ( respecteren dus )

 

Dat moest er even uit als ervaringsdeskundige :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had ook dat probleem ze begon opeens te zeuren over blowen terwijl ze het zelf paar jaar gedaan heeft ze had wat problemen door gekregen en heeft het aan de kant gezet en nooit meer gedaan.

nu wou ze dat ik ging stoppen en dat ze het niet leuk vond dat ik het deed.

 

Ik zei haar toen je me leerde kennen deed ik het ook al toen zei zij van ja maar niet zo veel als nu. Toen zei ik weer van tja ik heb nu meer nodig om het zelfde resultaat te krijgen.

Ze bleef maar zeuren hierover ik zei prima ik stop! Maargoed dit gebeurde niet ik bleef het toch doen alleen niet in haar bij zijn. Hier kwam ze achter en begon weer te zeuren. Ik zei lieve schat ik rook het om rustig te zijn ik rook me niet helemaal suf. Vanwege agressie en andere klachten rook ik wat wiet en dit heeft een goed effect op me want ben zeer rustig de laatste jaren. Door dat ik eerlijk was en uitleg gaf waarom ik het deed gaf ze me gelijk. Ze vind het nog steeds niet leuk maar ze zeurt niet meer en laat mij me gang gaan ze heeft gezien hoe ik ben als ik het niet doe en ze heeft dan toch liever dat ik het wel doe.

 

Zelfde als dat kweken was ze echt totaal niet mee eens maar na 2uurtjes relax praten keurde ze het toch goed. In een sterke relatie moet je kunnen praten. Maar je moet wel uitleggen waarom je het doet want als het vanwege klachten is dan moet ze dat accepteren als je het doet om lekker stoned op de bank te hangen zou je misschien wat kunnen minderen dan kom je der wat tegemoed snap je? Gewoon praten en praten als ze jou de keus geeft mij of de wiet dan zou ik gaan bedenken wat is belangrijker maar dit ligt natuurlijk ook aan hoe sterk je relatie is.

 

ik wens je veel succes maar praat er wel over en ga niet meteen boos worden en maak ook geen slechte keuze :verrygood vrouwen moet je gewoon tegemoed komen om ze een beetje tevreden te krijgen :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poeh wat een geval heb je getroffen.Zou een goeie voor mij zijn.Ik draai de rollen dan om.Je neem mij met me joint of je pleur gewoon een ent op.Klare zaak lijk me.Ze wist waar ze aan begon en moet ze niet naderhand komen huilen dat ze wil dat je stop.Had ze eerder moeten nadenken.

 

Succes

 

En respect voor mevr poldergrower,zulke zouden er meer moeten zijn.

 

Grtz twin

 

Ps. Communicatie is de sleutel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik draai de rollen dan om.Je neem mij met me joint of je pleur gewoon een ent op.Klare zaak lijk me.

 

Communicatie is de sleutel.

 

Gast, dat zijn anders behoorlijke tegenstellingen!

 

Komt een beetje over als:

Praten OK, zolang je mij m'n zin maar geeft. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...