Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokeyB

Test fem. Cheeseberryhaze van Sannie en Eskobar

Recommended Posts

Hey smokeyB,

 

gaat het toch nog goed komen. iets later dan gepland maar beter laat dan nooit, ;)

 

krijg je het wel extra druk als de voorloper op een andere locatie komt te staan, moet je op 2 plekken foto's maken en updaten. :lol:

 

maar een kweekie op het balkon is dan wel weer een mooi vergelijk ten opzichte van de rest die binnen groeien en bloeien.

 

grtz.

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Djzusie

 

Gaat zekers goedkomen, de dametjes hebben hun koppie boven de grond gestoken :lol:

Ze hebben het prima naar hun zin onder de HPI, heb vandaag een heeeel klein beetje water met Bacto en Hypro rootstimulator gegeven en heb er een plastic bekertje overheen gezet om de LV lekker hoog te houden.

 

Dat andere plantje laat ik nog even stevig door wortelen voordat ik die aan m'n collga geef, denk niet dat hij er een kweekverslag gaat maken maar ik zal wel vragen of hij regelmatig een foto'tje naar mij wilt sturen.

 

Wanneer de andere 2 lekker door geworteld zijn gaan ze in de grote bak die ik dan ook nog ga voorzien met 8 a 10 buffertabs dus hoef ik ongeveer tot week 5 van de bloei alleen maar water te geven ;)

 

Vanmiddag of vanavond zal ik eventje foto's posten.

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals beloofd de foto's :lol:

 

gallery_13095_9402_808361.jpg

 

Van links naar rechts

 

gallery_13095_9402_612679.jpg

 

gallery_13095_9402_129198.jpg

 

gallery_13095_9402_3102946.jpg

 

Schattig weer he die kleintjes ;)

mvg B

 

 

Ps: ik weet 't.... ze staan een beetje nat, maar ze hebben vandaag een beetje gehad

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie kast smokeyB

 

hier volgen we je hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dentette: thanks dude, gezellig hoor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik denk nie dat ik je ga volgen..........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Heb zelf nog van alles te doen ;)

 

Heb het kastje in huis smokey heb hem zojuist opgebouwt heb alle onnodige dingen verwijderd morgen even een plaatje halen voor de achterkant die is nu nog open.

Oja ik ga je uiteraard wel volgen en ondertussen bouw ik rustig verder :lol: hoop snel klaar te zijn met de kast zodat ik kan gaan beslissen wat ik ga doen met de verlichting enzovoorts...

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt goed je best gedaan dude ;)

 

als je verzorging ook zo strak is dan kan t haast niet meer mis gaan

 

keep m growing :lol:

 

 

greetzzz st0ny

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Spikey: ;)

 

@stony: Thanks voor de complimenten dude ;)

 

Zo eventjes een kleine foto-update van mijn dametjes...

Vandaag de voorloper gegeven aan mijn collega, hopen dat dat een mooie grote dame voor hem gaat worden.

Dus nu zijn ze nog maar met z'n tweetjes in hun nederige stulpje :wub:

Ik was begonnen met 24 uur licht en heb dat de afgelopen dagen steeds iets verminderd, vanaf vandaag staan ze op 19/5 en zal ik ze morgen gaan overzetten op18/6 totdat ze klaar zijn voor 12/12.... maar dat zal nog eventjes duren.

 

gallery_13095_9402_2903825.jpg

 

gallery_13095_9402_2793154.jpg

 

gallery_13095_9402_2971641.jpg

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal

 

Geen berichten? ach ja geen bericht is goed bericht ;)

Zo te zien aan de hits word het voor de rest prima bekeken....

 

De dametjes waren uit hun bekertjes gegroeid dus heb die maar verwijderd...

Ze gaan prima, de worteltjes worden al zichtbaar aan de onderzijde van de potjes dus ze mogen nog effies wachten voordat ze hun voetjes mogen zetten in de 65 ltr bak.

De temperatuur overdag ligt tussen de 27 en 31gr en tijdens de nachtperiode tussen de 17 en 21gr dus redelijk stabiel ;)

Verder heb ik nu eigenlijk niet zoveel te melden, tijd voor de foto's!

 

gallery_13095_9402_1769424.jpg

 

gallery_13095_9402_3555399.jpg

 

gallery_13095_9402_3930617.jpg

 

veel kijkplezier, mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk begint nu ergens op te lijken,

 

links en rechtsom draaiende blaadjes, ;) op naar de grote verhuizing naar de grote aardebak.

 

dat ze maar mooi en snel mogen groein.

 

grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Djzusie: Thanks voor de complimenten ;)

Ik denk dat ik zo nog even een weekje in het kleine potje laat staan voordat ze in de grote bak gaan.

Moet wel zeggen dat die rootstimulator (heb ik nooit eerder gebruikt) goed z'n best doet, de worteltjes zie ik nu ik al aan de onderzijde van de pot verschijnen.

Van de week maar even op jacht gaan voor een mooi roostertje voor de scrog ;)

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

en van start is smokey b

success knul en moge er n hoop mooie toppen af kommen voor jnou

 

ik neem plaats en kijk lekker mee ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En weer een Cheeseberry Haze ronde van start,succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er mooi uit Smokey. Ik wens je een hele goede ronde en ik hoop dat je ze een beetje de baas blijft ;)

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Clown: thanks voor de complimenten dude

Ga d'r lekker voor zitten en enjoy the ride ;)

 

@Art en Kramer: Hey mede-testers thanks,

Het duurde even maar ben blij dat ik er 2 heb die mooi gelijk opgaan.

Ik hoop ook dat ik ze een beetje kan temmen maar denk wel dat ik het dmv scroggen wel redelijk onder controle kan houden.

We zullen zien ;)

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice ;)

 

Laat ze maar flink groeien en dan mooi het netje in :wub:

 

Grtz SoftIce ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Softice leuk dat je ook even meekijkt :wub:

 

Ik ging vanmorgen eventjes kijken bij de dametjes en zag tot m'n stomme verbazing dat dit plantje nu al wat roestplekjes vertoont ;)

Vond wel dat ze een beetje droog stonden dus heb ik ze wat water meegegeven met wat bacto en hypro rootstimulator (5ml op 1,5 ltr water)

Zullen toch een beetje voeding tekort hebben in de lightmix en moet ik nu al overpotten in de specialmix??

Of zal het komen dat ik ze van de week heb nat gespoten??

gallery_13095_9402_355063.jpg

 

Deze gaat wel lekker ;)

gallery_13095_9402_3535099.jpg

 

Ik hoor 't graag van jullie, alvast bedankt...

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Smokey, gaat lekker toch zo? Over het blad, het lijkt inderdaad alsof het door het natsproeien komt, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

 

Veel succes met scroggen, en met de dames in bedwang houden ;)

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een space kast, hehehe

neej geen voeding zou ik zeggen,

ze hebben eerder teveel dan te weinig.

is het water in de bak eronder verwarmt?

of kan het zijn dat ze iets te koude pootjes hebben?

Ik zie namelijk iets algvorming bovenop de aarde, ofnie?

en ook zullen de potjes snel uitdrogen, door het licht, ze hebben weinig massa.

mss iets van plastic erover.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bazzfucker: voor de rest gaan ze prima hoor, maar ik schrok een beetje van die roestplekjes ;)

 

@Weetje: Thanks voor de tip man, heb gelijk even een stukje wit plastic gezocht en op de potjes gelegd :wub:

Overvoed lijkt me een beetje sterk eerlijk gezegd want ze hebben alleen maar bacto en rootstimulator gehad en de grond in de kleine potjes is lightmix....

Kan je dan ook over voeden met rootstimulator?? Op de fles staat dat het 200x geconcentreerd is, dus 10ml op 2ltr water en ik heb maar 5ml op ongeveer 1,5ltr water gedaan.

En wat betreft de warmte: De minimale temp. in m'n kast is 17gr dus echt koud is het ook weer niet, ik verwarm m'n schuurtje tijdens de nacht perioden.

Die bak die er onder staat zit geen water in hoor maar ruim 65ltr aarde afwachtend op de plantjes ;)

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@@De temperatuur overdag ligt tussen de 27 en 31gr en tijdens de nachtperiode tussen de 17 en 21gr dus redelijk stabiel

 

van het ene uiterste naar het andere uiterste

31 - 17 = 14 graden verschil ;)

vind ik zelf wel heel erg veel

 

hoe hoog is je luchtvochtigheid??

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die blaadjes zijn een beetje verbrand(water),groeit dus wel gewoon door :wub:

Ze hebben denk ik nog wel genoeg aan het medium waar ze instaan,als de bladkleur onderin wat lichter word is het tijd om(ietsje) te voeden of over potten in mijn geval dan.

Mooi kastje heb je zeker,dit gaat wel goedkomen.

Ook goed is dat je je aardebak al klaar hebt staan,mooie grote buffer is nice ;)

moge gij grote toppen kweken,die je neer knuppelen kunnen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Angel777: 17gr is ook echt het minimale, dat is namelijk de temp. als de lamp is uit gegaan en de verwarming al een half uur aan het draaien is.... daarna loopt de temp. al gauw op naar de 21gr.

De LV is overdag ongeveer 45% en tijdens de nacht 55% dus niet extreem laag ofzo.... ik sproei wel regelmatig bij maar probeer de plantjes niet te raken.

 

@Collieweed: Thanks voor de complimenten ;)

Zelf dacht ik ook aan verbrand water omdat ik van de week erg veel heb gesproeid en dus ook op de plantjes ;)

Ik denk dat ik ze nog even een weekje probeer te houden in deze kleine potjes en dan mogen ze in de specialmix met de buffertabs dus hebben ze voorlopig genoeg voeding tot aan week 5 van de bloei.

 

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

27 tot 31 graden vind ik ook veel te warm

25-27 graden zou beter klinken maar dat is het niet

 

de LV vind ik snachts te hoog

als die 40-50% zou zijn is al hoog genoeg

je werkt met zaad, niet met stekken ;)

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Angel777: 27 a 30gr vind ik wel meevallen hoor maar ik het nog wel iets lager inregelen, in de natuur is het ook vaak genoeg warmer dan 30gr soms wel 40gr en dan doen ze het ook gerust wel hoor.... anders kan ik ook altijd nog die sunonfan nog aanzetten ;)

 

Als ik die LV kan handhaven tot ver in de bloei hoor je mij niet klagen hoor, dan ben ik niet zo bang voor toprot.

Met m'n vorige kastje had ik vaak s'nachts een LV van ruim 70% en dat is vaak wel de reden geweest dat ik m'n kweekje een week eerder heb beeindigd.

Goed blijven ventileren, scheelt een hoop ;)

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...