Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokeyB

Test fem. Cheeseberryhaze van Sannie en Eskobar

Recommended Posts

Ik zie namelijk iets algvorming bovenop de aarde

greetz Weetje

 

Algenafzet op het grond oppervlak duidt op te vaak watergeven,op een slechte waterafvoer van de grond,op te vaak bijmesten of op een zuur water.

Het slijm(alg) is geen probleem maar het kan een teken zijn dat er iets niet deugd.

 

Geef minder vaak water en laat de boven laag droog worden(onder af watergeven)

 

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey PH Volgens mij is die alg onstaan tijdens het ontkiemen, op dat moment was de grond aardig vochtig en had er een stuk doorzichtig folie overheen om die vochtigheid te behouden....

Voor de rest geef ik minimaal water op het moment maar wel van bovenaf.

Thanks voor de tip ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeah 1000x bekeken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat krijg je er van als je iets interessants doet.

 

hou vol zo en het worden er wel 5000, ;) wie weet.

 

grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou ze vast in de pot zetten waar ze in moeten komen! ivm de nacht temp als de wortels lekker warm blijven wat in 65 liter wel lukt heb je veel minder last in de groei ondanks de koude nachten!

 

groetsels

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Djzusie: doe m'n best het intressant te houden :)

 

@Je-roen: thanks voor de tip, daar zit wat in :lol:

 

Gisteren heb ik ze overgeplaatst in de 65ltr kuip, ze waren lekker door geworteld dus vond ik wel dat ze d'r klaar voor waren.

Ze moeten nog wel even bijkomen van de slechte start en zien nog wat lichtgroen dus heb ze niet teveel water gegeven dus wachten we even af wat er gaat gebeuren de komende dagen...

Ik zal eerdaags weer even foto's posten, mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo B

 

Veel succes deze ronde. Ben benieuwd naar de prestaties in je nieuwe hokkie.

 

Ik wip af en toe even langs. Groeten KA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeey kweekaddict

 

Leuk dat je ook weer eens komt meekijken :)

Ben zelf ook erg nieuwsgierig naar de prestaties, toch even wat meer volume met deze kast dus hopelijk wat minder tot geen warmte problemen zoals met m'n laatste ronde....

Wanneer ga jij weer eens een kweekverslagje uitbrengen? of ben je tegenwoordig een beetje undercover :lol:

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal

 

tijd voor een foto-update :lol:

 

gallery_13095_9402_1087838.jpg

 

Zoals je ziet zijn ze herstellende en zien nog wat lichtgroen, zal de komende tijd wel bijtrekken denk ik

gallery_13095_9402_1205534.jpg

 

Van links naar rechts

gallery_13095_9402_1099211.jpg

 

gallery_13095_9402_1593441.jpg

 

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou is het echt begonnen smokey. Ik hoop dat je gelijk een topoogst draait in je nieuwe superdeluxe kast.

En die herstellen nog wel. Jij bent strax ook aan het vechten met deze reuzen :lol: .

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej B!

Veel succes man!

Wat een heerlijk soortje heb je daar lijkt me!

Goed gefixt man!

Als je nog een x zoiets als test heb en je hebt meer mensen nodig om te testen mag je me altijd pmen man!

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kramer: Thanks man :) dat word binnenkort weer lekker buigen en binden :lol:

 

@Thommytt: Ik denk dat je het een beetje verkeerd heb begrepen, Het zijn geen zaden die ik heb gekweekt maar Sannie en Eskobar zochten een aantal testers van hun nieuwe gefeminiseerde zaden.

Er was een oproep voor 5 a 6 testers van deze nieuwe zaden en daar had ik op gereageerd net als kramer, Art, Koi en Ert.

Ik had begrepen van Eskobar dat er voor de andere nieuwe zaden ook weer testers worden gezocht, dus even goed in de gaten houden en jezelf beschikbaar stellen :blink:

 

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

he man gaat lekker

maar om over cypress hill terug te kommen

lekkere muziek he

al luister ik gehele dagen hardcore :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey clown

die cypresshill blijft chille muziek, die hardcore luister ik al jaren niet meer naar... Vroeger wel hoor, was toen een vaste klant in de fun wat tegenwoordig de hemkade heet.

Nu hou ik meer van een beetje rock, bleus, techno, trance, goa, club etc.

Die hardcore is mij tegenwoordig veels te hard.

En bovendien doe mij maar die chicks uit de lexion of de organza dan zo'n rave-teef :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoor ik daar de hemkade/fun? dat was mijn thuis basis :P ik heb daar de helft van me leven door gebracht hahahahaha ik mis die tijd wel ;) heb der zelfs gedraaid in de chillroom :P en later in de achterzaal helaas nooit in de grote zaal

tot smorgens vroeg in de fun en dan door naar de lex omdat je daar nog kon chillen tot smorgens 12.00 :P

 

wie weet ken ik je wel smokey :) ik heb 10jaar lang feesten bezocht van donderdag tot zondags elke week aangezien ik voor een site werkte en ik was fotograaf als ik 200 foto's schoot mocht ik gratis naar het volgende feest :P en ik kreeg altijd backstage pasjes kon ik teminste gratis zuipfen :blink: maarja je word ouder en je ''moet'' serieuzer gaan worden dus ben er uiteindelijk mee gestopt ;) was ook niet zo best voor me gezondheid 3 dagen van huis elke week en weinig slaap :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat waren zeker gouden tijden man, drank en drugs waren niet aan te slepen... T is een godswonder dat ik nog leef als ik daarover terug denk, hele weekenden door zonder je ogen te sluiten, tientallen pillen en een kwart ltr ghb in je mik dat echt nergens meer over hahaha! Wilde orgies in de organza op zondag morgen, was een leuke tijd :lol:

 

tegenwoordig woon ik samen en heb 2 kindjes dus probeer zo een verantwoordelijk mogelijk leven te leiden, rook zo nu en dan een lekker jointje en hou t eigenlijk daarbij.

Af en toe eens naar een cool concert of een klein house feestje zonder al die troep meer, mooi geweest :)

 

mvg b

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep wat ik al zei serieus worden he :P ik geef toe ben der niet vies van maar gebeurt weinig als het 5x per jaar is is het veel dus die kleine beetjes rommel ach dat compenseerd wel met de rest van me leven ik drink niet en ik rook niet nouja dat roken is niet helemaal waar want ik rook wiet :lol: maar rook geen peuken ofzo nouja sport 4x per week dus een keertje moet kunnen

 

en feesten tja gouwe tijd wat je al zei :P maar voor mij nooit meer ben blij dat ik die fase heb mogen beleven in me leven dat pakt niemand meer af... wat betreft organza volgens mij ben ik daar 1x geweest met me maatje en de meiden ofcourse maar dat was alleen omdat me maatje perse heen wou die gaat nog steeds elke week als ie maar wat te knallen heeft :blink:

 

voor mij hoeft dat niet zo heb al 7 jaar een vaste vriendin en heb me handen vol aan der hahahaha nouja kids heb ik ''nog'' niet zover ik weet :P maar ik blijf oefenen :) mocht ik raak geschoten hebben dan is het van harte welkom :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Spikey: Af en toe moet toch geen probleem zijn?

En gewoon blijven oefenen dude dan komt die kleine vanzelf wel, hoop ik voor je :blink:

Gelukkig zijn er tegenwoordig een hoop technieken om het op andere manieren voor elkaar te krijgen alleen heb je weer een nadeel dat je misschien wel een twee- of drieling krijgt, dan heb je helemaal je handen vol :)

 

Zooo genoeg over m'n gekke en turbulente vrijgezellen-leven en tijd voor m'n kleine harem in mijn kast :P

De dametjes zijn zich nog steeds aan het herstellen van hun moeilijke start, maar zo te zien pakken ze het lekker op en groeien ze lekker door onder de HPI....

Het rechterplantje is nog steeds een beetje licht van kleur maar dat zal zich de komende tijd wel herstellen.

Voeding krijgen ze voorlopig zeker niet, dat zit ruim voldoende in de specialmix incl. de buffertabs dus krijgen ze tot ongeveer week 5 van de bloei alleen maar kraan water.

Heeft het wel zin om in de groei-periode af en toe een beetje Honey es (humboldt) toe te voegen voor het bodemleven???

 

Shit was net te laat voor de foto's want het licht staat hier net 5 minuten aan :lol:

gallery_13095_9402_12812.jpg

 

van links naar rechts

gallery_13095_9402_183581.jpg

 

gallery_13095_9402_467327.jpg

 

Volgende keer zal ik proberen foto's te maken zonder licht

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé SmokeyB, het ziet er gaaf uit!

Ik had je topic nog niet eerder gezien, maar da's een chique kast! Mooi hoor :lol:

Inmiddels ook al van alles groen wat er groeit, dus alles gaat goed, zo te zien.

Klein adviesje... laat ze niet te lang groeien... :)

 

Veel succes en plezier,

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

af en toe zoon 5x in de week uhm in het jaar :lol: nee ik leef een rustig leventje soms een uitschieter in het weekend maar nooit meer zo wild als vroeger :)

 

blijven proberen zeg je ik wip me de klere :P tank me vrouwtje helemaal vol hehe nee we willen nu nog geen kids te druk met werk enzovoorts :blink:

 

wat betreft je plantjes zien der goed uit zullen ze echt naar cheese smaken denk je? en wat vind je van die ph meter die je gebruikt? ik zag die ook van de week bij de doe-het-zelf-zaak en dacht zal het wat wezen naaah ik wacht nog wel even :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Koi: Hey man thanks voor de complimenten :blink:

eerst nog maar even tegen het scroggaas aan laten groeien, HPS bulb erin en gelijk naar 12/12..... Denk namelijk dat als ik die HPS erin draai dat veel harder doorgroeien/strekken dan met die HPI die ik er nu in heb.

 

@Spikey: Stiekum advies (iedereen even oren en ogen dicht) : Na de daad even stevig erin blazen :P

Vertelde een maat van me, die was ruim 2 1/2 jaar bezig en zou bijna aan ivf beginnen totdat hij hoorde dat er even in moest blazen en JA hoor ze vriendin was zwanger :lol:

 

Het meet trouwns niet de PH-waarde maar de grondvochtigheid, Het is inderdaad zo'n ding van het tuincentrum maar moet er nog maar even achterkomen of die het wel zo goed doet.

 

Fijne avond allemaal, ga maffen :)

gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze doen t wel maar niet precies .

zo'n blumat tensio is t beste om te gebruiken

ik heb ook zon ding gehad en na n x te hard beet pakken is tie kapot

ikwas ooit steigerbouwer :lol:

maar goed u heeft pm :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Clown: Volgens mij spoort dat ding voor geen meter..... Als ik bijna 4 ltr water erin gooi, slaat de wijzer amper aan en blijft die nog in het rood staan :lol:

Maar ik heb inmiddels je berichtje gelezen en beantwoord en wacht het wel even af, thanks voor je berichtje man :)

 

ik vond dat ze er gisteren er een beetje bij hingen dus heb ze gisteravond een plons water (met 0,25ml honey es en 1ml rootstimulator op 1 ltr water) gegeven, toen ik vanmorgen ging kijken stonden de blaadjes mooi rechtop en het plantje achter de linkerdeur leek wel wat groener aan het worden :blink:

Dus dacht ik vanavond: even een paar foto's maken

 

gallery_13095_9402_2973979.jpg

 

achter de linkerdeur

gallery_13095_9402_1716383.jpg

 

achter de rechterdeur

gallery_13095_9402_1751898.jpg

 

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt helemaal goed,groei komt er lekker in :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...