Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

weetje

Growers,blowers, dampers en andere cannabisten.

Recommended Posts

Het is misschien ook mogelijk om de vereniging op te splitsen:

 

De eerste vereniging houdt zich bezig met imateriele zaken

 

De tweede houdt zich bezig met de materiele zaken

--------------------------------------

Dus de eerste kan dan dan aan tafel zitten in het parlement, rechtsbijstand verlenen, organiseren van evenementen/prtotesten/andere acties, lezingen...

 

De tweede met veld onderzoek, en alle andere delen waar de eerste zich niet met kan/mag bezighouden

 

green greets

 

 

volgens mij is dat de enige oplossing

 

En de gemiddelde politicus zal ook vrij snel het argument weerleggen dat je kweekt voor je aandoening, met het vrolijke weerwoord ga maar pillen halen bij je dokter, of een recept voor staatsmediwiet.

 

en daarom moet iemand anders, de mensen duidelijk maken wat wiet voor ze kan betekenen. het ze eventueel verstrekken. wat maar tijdelijk zal zijn. want op een gegeven moment zal de regering klem zitten tussen de waarheid. het is gewoon een kwestie van zoveel mogelijk mensen bereiken. hoe kan dat het best, via de media en internet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm ff gegoogled en ik kwam DEZE site tegen. Misschien interessant voor TS.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het klinkt allemaal enorm goed! Vergeet ook niet, dat ' wiet roken/drugs gebruiken ' toch nog door veel mensen scheef wordt aangekeken. Zodra er een soort van ' vereniging ' komt met rechten een beter gedoogbeleid of gewoon legaal zal ook dit veranderen. Alcohol is drugs, wiet ook maar omdat alcohol maatschappelijk aanvaard is kijken mensen nog erg scheef om naar wiet. Ook dit zou moeten veranderen, als dat beeld op wiet vervalt, denk ik ook dat veel mensen uiteindelijk hun anonimiteit willen opgeven.

 

weet je waarom drank legaal is omdat de overheid er zn geld aan verdiend..

Share this post


Link to post
Share on other sites
weet je waarom drank legaal is omdat de overheid er zn geld aan verdiend..

 

 

dat kunnen ze met wiet ook. maar dan kost het ook een hele hoop. en we worden dan te slim. maar dat worden we toch wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

dat is waar ook daar ben ik al een hele tijd geleden lid van geworden. maar door omstandigheden niet meer naar om gekeken.

 

hun zijn ook op wietforum aktief geweest. en mischien nog wel maar minder aktief. ik ga dat ook eens door bladeren.

 

die jongens zijn goed en aktief bezig

 

iedereen zou dit even in moeten vullen: http://www.vvcc.nl/bib.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

@masterfire-

Natuurlijk gaan we ons recht bevechten

onrecht uit de wereld helpen maar ook.

forse zelfkritiek uitten en verbeteringen aandragen die soms verder gaan dan de "contra"had kunne bedenken.

Ik wil niet recht gaan praten wat krom is,

maar objectief bekijken wat er uit te halen is.

 

@sex 'combi-

Ik denk zeker het een vorm van splitsing verstandig is,

ook i.v.m. de internationale wizzards die gaan komen ;)

 

@twink-

 

Je wilt niet weten wat sommige shops voor de gebruikers over hebben :lol: ghehehe vast wel...

 

Wat ik bedoel is dat je met nadruk leggen op de mediche kwaliteiten onrecht doet aan alle recreatieve gebruikers.

 

Jij verwoord erg oprecht het gevoel van veel mensen die zichzelf niet als medi gebruiker bestempelen.

Jij bent 1 van de weinigen die het probeert .

Alhoewel ik het "onrecht"nog niet helemaal begrijp.

Ik denk dat we over dit begrip maar is beter moeten praten.

 

Wij zijn van die runderen die eerst ziek moeten worden en dan om een medicijn vragen.

Dat noemen we curatiev geneeskunde.

 

Veel mensen die canna roken zijn bezig met palliative zorg

Maar noemen dit "gewoon recreatief"

omdat ik lekker slaap, betere sex of beter eet.

Maar dit zijn alle drie punten die je leven verbeteren!

Waardoor je minder snel ziek wordt en gezonder bent.

 

Ik denk dat de "gewone "gebruiker maar is iets beter na moet gaan denken of het nou allemaal wel zo "gewoon recreatief" is......

 

Als tweede punt, en da's puur politics,...

de medi gebruiker is de speerpunt voor de "gewone"gebruiker,

de makkelijkste deuren te openen,

en de meest dienstbare hoek( wat mij betreft) om de canna expertise omhoog te krikken.

 

 

en alsof e goden ermee spelen hehehe

met wie maakte ik begin december een afspraak???

juist de directie van het vvcc....

eind deze maand dus, meer verhaal hierover.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg alles even stilletjes heb namelijk niks toe te voegen :lol:

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat kunnen ze met wiet ook. maar dan kost het ook een hele hoop. en we worden dan te slim. maar dat worden we toch wel

 

dat kunnen ze nog niet omdat alles via de achterdeur binnen komt en die geldwolven willen natuurlijk weer belasting er over heen gooien :lol:

 

er was eerst ook een plan dat de gemeente dan wiet kweekt en aan de shop levert (dan krijgen we rotzooi)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Verder wordt er wel heel erg de nadruk gelegd op mediwiet. Op zich helemaal niet erg, maar je moet niet vergeten waar je tegen strijdt en voor...

De eerste negen alinea's uit mijn binnenkort te verschijnen boek over de geneeskracht van marihuana:

 

Heb je wel eens een joint gerookt, of een stickie of een waterpijp?

 

Heb je ooit geweten dat je daarmee geneeskrachtig werkende stoffen aan je lichaam toediende?

 

Want het roken van kruiden is een oeroude en beproefde natuurgeneeskundige methode om medicinaal werkende stoffen binnen 15 seconden in de longen en de bloedbaan te brengen. Het is te vergelijken met intraveneuze injecties, maar het roken van kruiden heeft meer voordelen en minder nadelen.

 

Marihuana is een geneeskrachtig kruid. Zeer geneeskrachtig zelfs en je kunt het roken, net als een twintigtal andere rookbare geneeskruiden.

 

Het roken van marihuana heeft daarom een sterk medicinale werking.

 

Nu zijn er mensen die beweren dat ze de wiet alleen voor ontspanning en als genotsmiddel gebruiken, maar beslist niet als geneesmiddel. Dat is gemakkelijk gedacht en gezegd, het is echter een schijnwaarheid.

 

Want de Natuur maakt geen onderscheid tussen genotsmiddel en geneesmiddel. Ze kent dat verschil zelfs in het geheel niet. Dit onderscheid is dan ook niet der natuur, maar der cultuur.

 

Genotsmiddelen bestaan alleen op papier en in vage theorieën. In de praktijk maakt ook de wietplant geen onderscheid in werking tussen genotsmiddel en geneesmiddel. Ze weet niet beter, want ze weet niet zoals mensen weten. Het gebruik van de plant, ongeacht of je haar rookt of eet, zal altijd een medicinale werking op je lichaam hebben;

 

dat het gebruik daarnaast ontspannend werkt omdat het de celwandspanning vermindert en je meer van het leven kan doen genieten omdat het tevens je lusten verhoogt en je angsten verlaagt, dat zijn slechts twee (andere) aspecten van haar geneeskracht.

 

Copyright © 2009 Gerrit Ooiman

 

Wat ik bedoel is dat je met nadruk leggen op de mediche kwaliteiten onrecht doet aan alle recreatieve gebruikers.

Die doen zichzelf dus onrecht (aan).... of eigenlijk... doe jij dit... en ook nog namens hen...

 

maar eh twink... dit is geen aanval, het is mijn constatering... ;)

 

En de gemiddelde politicus zal ook vrij snel het argument weerleggen dat je kweekt voor je aandoening, met het vrolijke weerwoord ga maar pillen halen bij je dokter, of een recept voor staatsmediwiet.

Als je beseft, twink, dat marihuana bij 500 ziektes... ja, je leest het niet verkeerd twink... bij 500 ziektes... gebruikt kan worden als medicijn... en daar zijn een heleboel ziektes bij waar de dokter geen geneesmiddelen voor heeft... dan heb je keuze te over voor je aandoeningen... en daar moet je geen staatswiet voor gebruiken, want de energiekwaliteiten van die wiet zijn door het bestralen ernstig gedegradeerd, waardoor deze wiet totaal ongeschikt is voor enig medisch doel... ze werkt gewoon NIET.

 

En de pillen van de dokter zijn ook geen snoepjes hoor... die kun je maar beter mijden...

 

"k Hoop dat je uit dit verhaal begrijpt dat ik het medische aspect van marihuana heel belangrijk vind. Daarbij ben ik van mening ben dat de medische werking van marihuana een zeer krachtig argument kan zijn voor legalisatie en tegen staatsbemoeienis met dit kruid en ook kan helpen de mantra van het Openbaar Ministerie, wie kent haar niet:

 

.............................Wiet is schadelijk voor de volksgezondheid...

 

.....................................................................te ontmaskeren als een pertinente leugen...

 

Grtz

Ritger

kruidengenezer en medisch Cannabisexpert

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een rekensom die ik al met een aantal mensen heb gemaakt,

en per saldo zou de wiet niet duurder hoeven te zijn

de genetica en het produc beter,

Daarnaast, minstens zo belangrijk, geeft het werkgelegenheid

dus zekerheid.

Nou ken ik niet veel grotere kwekers, maar uit alle verhalen moet ik opmaken dat een deel ervan

absolut geen ondernemer is.

Dit laat zich alleen al zien op de manier waarop het geld wordt geinvesteerd.

Neem daarbij de kunde van "groene vingers" en er zal blijken dat het mogelijk is,

maar niet ff gebeurt.

Ken jij een kweker die de HccW normen kent?

En daar moeten we naar toe!

 

Er zijn in meerdere gemeentes in Nederland vragen neergelegd bij regionale CS

om een voorstel te maken over het achterdeurbeleid.(tijdje geleden al)

 

En jawel sorry hoor, hehehe, ook in die opzet kan de medi gebruiker een prachtige plaats innemen.

 

Ik kreeg vanmiddag van een medi anoniempje een mooie mail,

met daarin psies de opsomming die mij jaren geleden inspireerde om dingen makkelijker te maken voor een (medi) canna consument.

je voelt je beroerd en krijgt te horen dat je canna kunt gebruiken.

en wat een wirwar gedoe rompslomp om erachter te komen hoe dat allemaal zit

en dan nog laten gebeuren? handig klussen vanuit je rolstoel.......

heb je eindelijk je plantjes staan, kun je amper bukken om water te geven, en knippen is een hel...

en als je 3 weken in het ziekenhuis komt te liggen is je oogst weg...

Een lamp vervangen of "even"dieven..... :lol:

Van die heel simpele dingen die een ander zo doet

 

Ik denk dat veel homgrowers toch wel die ene vriend hebben

die soms in een weekendje weg, een oogje in t zeil kan houden.

Of die filter die je echt in je 1tje niet omhoog kunt krijgen

we kunnen niet zonder elkaar......

 

Ik droom van een wiet-buddy voor de medi gebruiker die het in zijn eentje niet bol kan werken...

Gedaan vanuit aardigheid en compassie,

gewoon om een ander te helpen......

 

groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal prima.. Maar het blijft dus gaan om dat zo geweldige kruidje waar je beter van wordt...

 

Maar... als je het nou eens gaat bekijken van de genotskant?

 

Elke maandag kun je in nog geen 5 minuten talloze voorbeelden vinden in de media waar alcohol dusdanig is misbruikt dat het ellende heeft veroorzaakt. (huisellijk geweld, vechtpartijen nou noem allemaal maar op) Maar waar ik dus elke maandag mezelf helemaal scheel om kan zoeken is canabisgerelateerd geweld.

 

Maak dat als speerpunt. Want het op willen nemen tegen de big pharma nou ja... ik denk dat je beter kunt proberen een intercity met je handen tegen te houden dan die heren en dames.

 

quote:

Grtz

Ritger

" kruidengenezer en medisch Cannabisexpert "

 

Helemaal prima maar dat zegt geen spat. U bent een vrijgevestigd genezer. U kunt zelfs dat kruiden er wel voor weglaten. Het had iets meer indruk gemaakt als daar een titel voor had gestaan. dr, ir ofzo.

 

Ik geloof niet dat we die kant opmoeten. Dan zit je voor je het weet in de hoek van char en jomanda.

En wiet zit al in de zweefhoek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Helemaal prima maar dat zegt geen spat. U bent een vrijgevestigd genezer. U kunt zelfs dat kruiden er wel voor weglaten. Het had iets meer indruk gemaakt als daar een titel voor had gestaan. dr, ir ofzo.

 

Ik geloof niet dat we die kant opmoeten. Dan zit je voor je het weet in de hoek van char en jomanda.

En wiet zit al in de zweefhoek.

 

Nu vind ik dit deels een zinnig antwoord en deels een onzinnig...

 

Maar als we een profiel gaan opzoeken dat bij de huidige gang van zaken gaande is, komen we geen stap verder...

Dr zegt helemaal niets... Heb al talloze dokters gezien( persoonlijk) ,waar ik me afvroeg, waar ben je mee bezig?

 

Nu kan ik me wel vinden in het feit dat vele mensen afschrikken van het woord wiet... dat is inderdaad zo, en dat moet nu net veranderen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar... als je het nou eens gaat bekijken van de genotskant?

 

Elke maandag kun je in nog geen 5 minuten talloze voorbeelden vinden in de media waar alcohol dusdanig is misbruikt dat het ellende heeft veroorzaakt. (huisellijk geweld, vechtpartijen nou noem allemaal maar op) Maar waar ik dus elke maandag mezelf helemaal scheel om kan zoeken is canabisgerelateerd geweld.

 

 

het is een goed voorbeeld dat we meerdere kanten op kunnen gaan. en ben ook van mening dat alle kanten ten volle benut moeten worden.

 

.

 

quote:

Grtz

Ritger

" kruidengenezer en medisch Cannabisexpert "

 

Helemaal prima maar dat zegt geen spat. U bent een vrijgevestigd genezer. U kunt zelfs dat kruiden er wel voor weglaten. Het had iets meer indruk gemaakt als daar een titel voor had gestaan. dr, ir ofzo.

 

Ik geloof niet dat we die kant opmoeten. Dan zit je voor je het weet in de hoek van char en jomanda.

En wiet zit al in de zweefhoek.

 

we zijn allemaal gek of niemand is gek. we hebben iedereen nodig. die het zelfde vind. hoe die daar mee omgaat maakt niks uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mensen,.

 

 

Het is een punt wat weetje daar heeft,. met elkaar helpen,.

 

 

In dit moment wordt er meer zorg besteed aan ontwikkelings werk voor derde landen dan de eigen op rechte zorg voor mensen, een ieder in (westerse landen ) moet zich zelf redden, en daar hebben we instanties voor op gericht,. die op hun beurt onderwijs verwachten. Zodat de molen door kan draaien. alhier.

 

die mensen die gebruik maken van medische cannabisch hebben een nadeel in mobieliteit , zoals men dat kan voorstellen van iemand die verlicht is en zich niet kan verplaatsen. Voor deze zou het mooi zijn een netwerk te hebben waarbij telers en verzorgers zich kunnen aanbieden. Verenigd een controle over het geheel zodat men ook echt wordt geholpen.

 

als je van hieruit een vereniging wilt op bouwen Weetje ? dan ben ik geintreseerd.

 

op het principe van kruiden doktor of geneesheer,. het is de kennis die men aanbied aan de patient het is de patient die de symbiose met het natuurlijke aangaat. Hier is geen Dr of Prof, voor nodig. het is Aryuvedische leer en al Eeuwen oud.

 

Dus wanneer gaan de eerste steek proeven gehouden worden te aanzien van een te verwachten leden tal ?

 

AGEBE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en wat is een HccW norm, ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zijn dat de normen waar tuinders die voedingsmiddelen kweken zich aan dienen te houden. (pesticidengebruik, hygiene e.d.) Maar zeker weten doe ik het niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Allemaal prima.. Maar het blijft dus gaan om dat zo geweldige kruidje waar je beter van wordt...

 

Maar... als je het nou eens gaat bekijken van de genotskant?

 

Elke maandag kun je in nog geen 5 minuten talloze voorbeelden vinden in de media waar alcohol dusdanig is misbruikt dat het ellende heeft veroorzaakt. (huisellijk geweld, vechtpartijen nou noem allemaal maar op) Maar waar ik dus elke maandag mezelf helemaal scheel om kan zoeken is canabisgerelateerd geweld.

Cannabis wordt al enkele duizenden jaren gebruikt als geneesmiddel tegen de zucht (= verslaving) naar alcohol, opiaten en pepmiddelen... en sinds kort ook als geneesmiddel tegen cocaineverslaving.

 

Een geweldig speerpunt... inderdaad...

 

Maak dat als speerpunt. Want het op willen nemen tegen de big pharma nou ja... ik denk dat je beter kunt proberen een intercity met je handen tegen te houden dan die heren en dames.

Ik neem het niet op tegen big farma... ik bemoei me niet met hen...

 

quote:

Grtz

Ritger

" kruidengenezer en medisch Cannabisexpert "

 

Helemaal prima maar dat zegt geen spat. U bent een vrijgevestigd genezer. U kunt zelfs dat kruiden er wel voor weglaten. Het had iets meer indruk gemaakt als daar een titel voor had gestaan. dr, ir ofzo.

 

Titels zeggen me nix, hoewel ik er een mag dragen... kruidengenezer was voor de duidelijkheid van de lezer en niet bedoeld om er indruk mee te maken... die maak ik wel door mijn publicaties... waarbij ik wil aantekenen dat ik graag zelf bepaal wie en wat ik ben... met naam en toenaam... U gelieve mij niet de maat te nemen meneer twink... daarvoor is imho uw meetgereedschap lang niet toereikend...

 

Ik geloof niet dat we die kant opmoeten. Dan zit je voor je het weet in de hoek van char en jomanda.

En wiet zit al in de zweefhoek.

Zoals u hier met een kam scheert... mij in de hoek van Cher en Jomanda zet...

Ik ben verantwoordelijk voor mijn daden en niet voor die van iemand anders...

 

waar vindt men overigens die zweefhoek?

 

Grtz

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men zeurt ook over te hoge THC concentreties in de wiet ''bijna harddrugs'' noemden ze het ;)

wat is Stroh-rum 80% dan? 80% alcohol>vergeleken met pure THC wat geen schade doet,is dit vergif!

En gewoon te koop bij de buurt slijter....hypocriet? wat is da..... eten? :lol:

Think straight Holland,

 

Collie Weed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien is het beter als we on-toppic blijven... Het ging over de vereniging die Weetje voorstelde...

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhm gossie sorry

't is haccp

hygiene code commisie? vast wel is van gehoord, schone handjes, geen vuile randjes...

Een streven naar een hygiensich verantwoord product.

 

Ik begrijp het jomanda gevoel niet zo bij de text van Ritger,

er staan vrijwel allemaal feitelijkheden in,

waar je vrij makkelijk inhoudelijk over kunt discussieren.

 

Ik hoop ook zeker niet( verwacht ik ook niet) dat dit een kloof zou brengen in "onze "gedachte.

Ik ken Ritger goed genoeg om namens hem te kunnen zeggen dat hij als geen ander weet hoe moeilijk het is om

tegen farma krachten op te werken,

ik denk niet dat hij die strijd zo wil voeren nee.( hehe hy heeft het al geplaatst...)

 

Ik riep al vaker:

Als wij dingen niet vorm geven

doen zij het voor ons.

 

Met zij bedoelde ik niet alleen de overheid,

dus tja die intercity is al lang op gang......

 

Het is deels mijn beroep om van zweverig te vertalen in iets bruikbaars.

Maar......Weetje is zelf ook een zwever....

Maar als ik iets moet presenteren: Izza to the point....

Dus ik ben het helemaal met je eens; het zweverige,vage, etc.etc.

moet op een reeele manier in 't plaatje passen.

 

Canna spam-

Is de gedachte van een kennis, ik weet niet hoe het met de uitvoer ervan zit, dat hoor ik van de week.

Canna spam stuurt wekelijks naar allerlei instellingen en persburo's

alleen maar positief nieuws over canna.

Dus ja, dat moet zeker nieuw leven ingeblazen worden,

 

 

Voor mij persoonlijk is de allerbelangrijkste insteek: de helpende hand.

Dus ja, al ruilen we een toppie per jaar,

als er iemend "zijn/haar" soortje tussen vind

is er al een hoop gewonnen.

 

Ik ben handig en best gezond,

en als ik dan hoor wat een moeite sommige dan hebben met dingen,

 

bah, wat een gedoe, en vaak zijn het alleen de kilometers( kosten brandstof)

die mij ervan weerhouden om niet in de auto te springen.

 

groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het woord kruidengenezer i.p.v. nou doe eens een gooi.. huisarts?

 

ik is maar een botte lul... met als voordeel dat ik dus geen last heb van heilige huisjes. En kruidengenezers hebben nou eenmaal een iets minder solide reputatie dan 'erkende' artsen.

 

Niet dat ik wil beweren dat de beste man een charlatan is of oplichter, alleen iets ondertekenen met kruidengenezer om je kennis te bevestigen is hier in huis goed voor een ontzettende hoestbui.

 

Ik heb een hoop zinnige post's gelezen van ene elmanito. Die komt met hele moeilijke woorden aanzetten over thc/cbd en de al dan niet werkzame delen van de plant. Het gekke is dat ik nog onder geen enkele post heb gelezen dat hij kruidengenezer is. En toch dicht ik hem een ontzettende hoeveelheid kennis toe op het gebied van cannabis.

 

Ik geloof echt wel dat wiet nuttige dingen kan doen bij bepaalde ziekte's.. Alleen dat is niet de insteek waarom ik en velen met mij het gebruiken. (soms is iets gewoon lekker :lol: )

 

Verder vind ik het idee van een" kijk hoe leuk en onschuldig wiet" mailtje naar de halve wereld dan weer een een heel strak plan.

 

En je medemens helpen zou een burgerplicht moeten worden ipv hem te verraden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mischien is het een idee om alle blowende gemeenschappen in kaart brengen. en die elk op een goed werkende manier zien te benaderen. en zo door middel van duidelijke uitleg. meer leden krijgen. en daar hoeven er maar een paar tussen te zitten die er wel wat geld in willen steken. zodat er weer meer mogelijk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@twinkie:

In het leven is er geen zekerheid! En wat je huisarts doet, is wat hem gezegd is geweest op school... Ik wil niet beginnen met voorbeelden geven want dan is het weer een lap tekst waarmee je 30 minuten zoet bent, ( als je er een toppic over start, wil ik daar wel mijn verhaal doen, waarom ik dat denk)

In mijn opzicht pakt de meeste huidige geneeskunde niet de kern van het probleem aan, maar eerder restauratie-werken, of in leven houden... Ik ben erg ziek geweest, normaal moest ik elke dag serieuse medicatie nemen... Die niet echt genezend was, maar eerder schade beperkend, nu ben ik wel genezen, van een eeuwenoude medicijn (en spirit) Ayahuasaca , maar tja da is mijn verhaal

----------------------------------------

Misschien kunnen we binnenkort een poll houden , om te zien met hoeveel actieve helpers we zouden kunnen zijn...

 

Dan vraag je om te kiezen tussen:

 

-steunend lid ( niet betalend)

-steunend lid (betalend)

-actief helpend materiele zaken

-actief helpend imatereiele zaken

-tegen dit intiatief

-.........

 

Dan kunnen al de actieve even in een appart toppic zeggen waar ze reclame kunnen maken, en hoe we dat kunnen aanpakken... Dan maken we stickers en flyers ( dit kost heust niet zoveel, misschien vinden we wel een zeefdruk-sponser :lol: ) die we in shops uitdelen of aan station pleinen ( niet aan scholen, wel universiteiten en hoge scholen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...