Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

weetje

Growers,blowers, dampers en andere cannabisten.

Recommended Posts

Wat een plan! Ik steek er eerdst nog eentje op, of 2... of 3..... :lol: ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dicht bij het hart

dicht bij mijn medemens wil ik zijn...

In mijn ogen ligt de kracht en het hart van al deze gedachtes in het helpen van een ander.

Hulp aan een ander kan en mag niet afgestraft worden.

 

Vanuit dat rechtvaardigheidsgevoel durf ik bepaalde regels of wetten ter discussie te stellen.

Hoe verder mijn doel verwijdert raakt van deze oprechtheid,

hoe meer ruis er ontstaat door diplomatiek en politieke correctheid

dese te groter wordt de kans dat je dingen doet

die niet stroken met die oprechtheid.

 

Het lijkt mij goed om op alle vlakken af te tasten

wat de behoeftes zijn,

wat de muren zijn waar tegenaan gelopen wordt,

 

 

Ik denk opeens aan euthenasie.

een moeilijk en emotioneel beladen onderwerp.

Iets wat onbespreekbaar was.

Het recht op zelfbeschikking maakte hier geen einde aan.

Het opeissen van dit recht wel...

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey heb onlangs een gedicht geschreven, waar ik mijn gevoel in uit om in dit moment van het bewustzijn te zijn

 

Tot besef ben ik gekomen

Datgene wat ik voelde,

is uitgekomen

 

Hoe lang moet mijn lichaam verzuren,

voordat ik ben wie ik ben

 

Waarom nadenken als alles vanzelf gebeurt ?

 

Vanwaar is mijn wil gekomen?

 

Strijdend tegen de natuur,

met een geest vol zuur

 

Zit ik midden in een vuur,

want mijn hart is de natuur

 

Mijn oorlog en vrede

rede en gevoel

hebben een ander doel

 

Tegenstrijd gevangen in een lichaam

Kijkend door een zwart raam ,

zoek ik naar mijn bestaan

 

Met traan en lach,

nadenkend over wat ik zag,

beleef ik een dag

 

Trekkend naar het onbekende

Verziekt door gebrek aan licht,

zinkend naar de diepte

 

Hatend en willend gericht,

eenzaam en omringd door niets

 

Naar hoogte en licht

Waar ik met liefde kan creeeren,

 

zoals een moeder met weeen

dans ik de zon

liefde gevend aan het niets

 

Duister lichtend

Leven gevend aan de dood

Dichtend van zwart naar rood

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) :lol: ;)

 

mijn steun en indien nodig bijdrage,

heb je Weetje

 

ik volg stilletjes...... shhhhhhh

 

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook zou het mooi zijn als de overheid de kwaliteit van de verkochte wiet in koffieshops af en toe eens zou testen

en slechte wiet (chemische zooi) zou verbieden/ in beslag nemen ,want ik vind het niet gek dat ze zeggen dat wiet tegenwoordig tegen de hard drug grens aanzit er zijn een hoop shops die puur vergif verkopen in mijn ogen, je proeft en merkt absoluut een verschillen tussen zelf gekweekte bio wiet en de koffieshop wiet , ik word er para van in het hoofd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik wil me nergens mee bemoeien met het oprichten van een clubje cq vereniging, maar er is al een vereniging die voor onze belangen opkomt.;)

 

VOCNederland

 

med_gallery_16467_6951_44183.jpg

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

blackbut-

Toppie, daar komen we op terug

 

@smeed-

Je hebt gelijk, voor mij een schrikbarende openbaring toen ik mijn eigen plantje rookte,

en na een half jaar al merkte dat mijn (bij en neus) holtes uidelijk beter waren...

Maar ook de reden voor de betere CS huder om huiverig te zijn voor een kwaliteits systeem.

Ik ken er al een paar die pas mee willen doen met een database, als ze de inkoop zelf kunnen reguleren

en zich kunnen vrijwaren van vieze groente.

 

 

@elmanito-

Nou dit is een belangrijk overkoepelend orgaan,

Maar ik begrijp niet waar ik " onze" belangens in vertegenwoordigd moet zien.

Ook omdat er nog helemaal niet geformuleerd is wie "wij"zijn

en wat "we"vinden.

 

Dit topic heeft echt meer nodig dan one-liners.

 

Maar jij vind een clubbie in ieder geval niet nodig, zo lijkt het?

Is iedereen in jouw omgeving gedekt op een relaxte manier?

Dat is dan supers, en neej,

dan is dit niet nodig.

 

 

Greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb me eigen aangemeld bij het voc. ik ben benieuwd hoe het er daar aan toegaat.

 

dan had ik nog een gedachte over medische cannabis. zover ze mij verteld hebben. was Cannabis D'Indica de enige soort cannabis, die uit z,n eigen op aarde groeide. zou het dan niet zo zijn, dat die de beste medische werking heeft ? en zijn die planten er nog steeds ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Het heeft geen zin om de politiek te gaan bestrijden met verschillende verenigingen, want dan laten ze je gewoon links liggen.Er moet gewoon 1 aanspreekpunt voor die lui zijn, anders zien ze door de bomen het bos niet meer.

De politiek (D'66, CDA) kent VOC-Nederland al geruime tijd en dit jaar (omstreeks mei) gaat de VOC ook weer het Cannabis-Tribunaal organiseren en trouwens Joep van Encod zit er ook bij.

Of mensen in mijn omgeving gedekt zijn, denk ik niet, want we zitten met ze allen in hetzelfde schuitje, nml het niet toekennen van het principe van de zelfbeschikkingsrecht voor onze groep van 18 jaar en ouder.

 

Als je trouwens weet hoeveel strijd Ger de Zwaan heeft moeten leveren om medische marijuana op de agenda te krijgen bij politiek Den Haag, dan heb je nog een hele kluif te gaan.

 

Ik zou zeggen neem contact op met de VOCNederland en ook met Hans van Duijn van lesscrime.nl

 

In week 4 wordt trouwens de hoofdlijnen van ons drugsbeleid in de 2e kamer besproken, misschien iets om op de tribune te gaan zitten. ;)

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus we zouden ons beter allemaal aan kunnen sluiten bij het voc begrijp ik hier uit .

 

Of weetje de kamer in trappen, als hij het woord krijgt komt er nooit meer iemand tussen . ;)

 

:lol: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, ik zie niks bijzonders op hun website staan. volgens mij zijn hun 100% politiek gericht. ik zie meer in een aanpak om de mensen wakker te schudden. door ze te laten zien en voelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat bedoelde ik een beetje met overkoepelende werking.

en hihihi, fur den dritten mahl:

ik heb niet voor ogen om een nieuwe vereniging op te richten

tenzij er duidelijk gaten worden gedekt

die nog open liggen.

En dan blijf ik zeggen:

wij in 't veld, zijn amper bezig om iets vorm te geven,

Wernard lijkt op dat gebied nog het meest actief naar buiten te komen.

En ja, natuuurlijk volg ik de strijd van Ger ook al jaren.

 

Vandaar zul je ook weten dat deze strijd nog eens bemoeilijkt wordt doordat er vanuit

meerdere perspectieven gehandel moet worden.

bijvoorbeeld bedrijfsbelang tegenover ideaal.

 

Dus eerst met de bestaande partijen om tafel,

Al is het alleen maar om te zorgen dat de neuzen dezelfde kant op blijven staan.

Maar om vanuit consumenten perspectief te beginnen leek mij wel een start,

vandaar de vvcc.

Die parapluut al met het voc

evenals het pcn

 

Dus dat komt wel goed...

 

Ennuh, weetje op de kansel?

Nooit.

Ik koester mijn mate van naiviteit en weet dat ik die thuis moet laten als ik me in dat soort perikelen begeef.

Daarnaast zou ik niet zuiver vanuit mijn eigen perspectief kunnen denken.

Daarnaast geloof ik niet in het optreden van 1 individu,

deze kan netjes aan de kant geschoven worden.

 

Ik weet dat er 700.000 a 1.2 miljoen gebruikers zijn in nederland.

Ik weet dat als daar een paar 100 duizend hun visie neer leggen

dit een onomstootbaar gegeven is.

 

Ik denk dat het belangrijk is om het pad zo zuiver mogelijk te houden.

De belangen zo helder mogelijk te formuleren

de acties en consequenties die uit deze belangen voortvloeien

moeten uitgevoerd worden door de juiste partij.

 

En ik denk dat we al aardig bezig waren de verschillende belangen en punten op een rij te zetten

daarna zouden die uitgeschift worden en naar de juiste partij

terug gekoppeld worden.

ziet deze er geen heil in

of bestaat deze partij nog niet,

tja dan zullen we zelf aan de bak moeten.

 

Maar eerst : welke bak??

 

 

groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben de doelstellingen maar is op gaan zoeken van de verschillende belangengroeperingen.

Het meest over de kant van de algemene consument is de vvcc:

 

http://www.vvcc.nl/media.html

 

 

Wat wil het PCN?

Het streven is decriminalisatie en normalisatie van cannabisgebruik, en van de kleinschalige handel in cannabis en het kweken ervan. Duidelijk is dat coffeeshops een sociale functie hebben en zorgen voor een scheiding tussen hard en soft drugs. Deze uitgangspunten zijn voor het PCN belangrijk. Daarbij gelden uniforme gedragsregels voor alle aangesloten coffeeshops. Middels het geven van informatie wil het PCN bijdragen aan verstandig cannabisgebruik. Die informatie kan algemeen zijn, maar ook specifiek. Voor (personeel van) coffeeshops bijvoorbeeld.Het PCN wil streven naar een volwassen branche die verantwoording aflegt naar consument en wetgever.

Wat doet het PCN?

Een belangrijke rol van het PCN is die van belangenbehartiger. Soms namens individuele leden, maar vaker namens het geheel van coffeeshops, growshops en andere cannabisgerelateerde bedrijven. Het PCN levert een actieve bijdrage aan de discussie over cannabisgebruik, verkoop en teelt. Onder meer door in overleg te gaan met derden. Dat kan variëren van de wijkagent tot aan een Tweede Kamerlid. De afgelopen jaren heeft het PCN naast bijvoorbeeld het organiseren van het symposium “de 8terdeur“ en vertegenwoordiging op de Highlife Hennepbeurs ook verschillende notities en reacties geschreven. Onder meer het Cannabisei van Columbus (over legale thuisteelt met behulp van een kweekkast),Wolken uit de Coffeeshop (tabakswet) en een reactie op de zogeheten Cannabisbrief van het Kabinet Balkenende 2, wat in juni 2004 resulteerde in een PCN vergadering in het perscentrum Nieuwspoort in Den Haag.

 

 

 

De Vereniging voor Opheffing van het Cannabisverbod (VOC) is een landelijk samenwerkingsverband tussen verschillende organisaties en personen die rechtstreeks te maken hebben met het cannabisbeleid. De VOC werd opgericht na afloop van het Cannabis Tribunaal in Den Haag, op 1 en 2 december 2008. In Nieuwspoort debatteerden wetenschappers, activisten, ondernemers en politici twee dagen lang over de toekomst van het Nederlandse cannabisbeleid. Geen enkele politieke partij of organisatie bleek in staat om steekhoudende argumenten aan te dragen ter verdediging van het huidige verbod op cannabis.

 

De VOC is ervan overtuigd dat het wereldwijde cannabisverbod een historische vergissing is, dat geen problemen heeft opgelost, maar die slechts versterkt of zelfs creëert. Het doel van de VOC is de wenselijkheid van opheffing van het cannabisverbod onder de aandacht te brengen van de Nederlandse bevolking, media en politici. Belangrijke middelen zijn de VOC-website, het organiseren van het Cannabis Tribunaal en de publieksmanifestatie Cannabis Bevrijdingsdag. Daarnaast voert de VOC een permanente lobby richting media en politiek, met ingezonden brieven, opiniestukken, persberichten en bliksemacties.

 

Ik denk dat Ger de Zwaan en Wernard bruining nog het meest actief zijn in "het werkveld"

Maar ook zij zullen gebonden zijn aan veel juridische en maatschappelijke strubbelingen.

 

En niet te vergeten Evert de Verdamper, ook erg direct in het werkveld actief, :lol:

 

En deze mensen moeten dan telkens het pionierswerk verzetten?

En achteraf de kritiek te horen krijgen wat er beter had gemoeten?

 

Zoals er al opgemerkt werd door iemand:

je moet dingen gescheiden houden, anders neemt niemand je voor een serieuze gesprekspartner.

Maar zeg nou eerlijk, het zit veelal over de lobby kant wat de verenigingen doen,

Ik zie weinig concrete growersbelangen vertegenwoordigd.

 

Terwijl ik het als mijn recht zie, om mijn plantje te kweken

of in ieder geval de canna te kunnen roken die ik wil.

En ik zie het zeker als mjin recht om mijn medemens te helpen.

Of was dit nu een plicht?

 

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke. dat er wat moet gebeuren is duidelijk. maar wat zou je er aan willen doen ? en hoe ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf doen wat ik nu doe,

alleen zou ik graag zien dat dit niet als illegaal wordt gezien

laat staan strafbaar.

 

Ik heb de 28e een meeting staan met het VVCC

Binnekort weer met het PCN om de tafel

evenals een adviseur op canna gebied.

 

Ik denk dat er een brief moet komen naar alle bestaande belangenpartijen

om te horen of het mogelijk is om elkaar te spreken en te horen

welke gebreken zij zien in het huidige stelsel,

ik zie eral een paar, jullie ook,

dus in die hoek zou in eerste instantie de eerste conceptformulering te vinden zijn.toch?

 

Anders lopen we kans om dubbele dingen te gaan doen,

en om zaken te onderzoeken waarvan er al resultaten bestaan.

 

Greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan me eigen daar wel in vinden. maar wat er nu nog niet gebeurd, wat wel zou kunnen gebeuren. daar kan wel alvast wat vorm/idee aan gegeven worden toch. praat ook weer wat makkelijker en sneller op die meeting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ter aanvulling van Weetje:

 

Het zou heel goed zijn met de bestaande instanties te spreken... zo kan je doelgericht je pijlen samen richten...

 

Taken verdelen...

 

(Eventueel afspraken maken over wat wel/hoe/wanneer gezegd wordt in de media)

 

Maar eerst en vooral vertrouwen vinden in elkaar, en niet het meest juist willen zijn, dat is volgens mij het grootste addertje onder het gras!

------

We kunnen misschien proberen een rondzendbrief te maken?

 

Waar in uitgelegd wordt dat we strijdmakkers zoeken voor een culturele veldslag :lol:

 

En misschien is het zelfs mogelijk om een "forum" te houden zoals ze dat vroeger deden... op de markt gaan staan en je woord doen ( zorg dan dat er ook wel genoeg eigen mensen in het publiek staan om goede antwoorden te geven,...)

 

Of we kunnen misschien allemaal een chat-vergadering organiseren, ik kan desnoods mijn web-site en chat ter beschikking stellen ( of iemand anders die een domeinnaam heeft, het is niet veel werk om dat te installeren op een site, of WF-chat....)

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Artikel 25 van de universele rechten van de mens van de Verenigde Naties

 

Een ieder heeft recht op een levensstandaard, die hoog genoeg is voor de gezondheid en het welzijn van zichzelf en zijn gezin, waaronder begrepen voeding, kleding, huisvesting en geneeskundige verzorging en de noodzakelijke sociale diensten, alsmede het recht op voorziening in geval van werkloosheid, ziekte, invaliditeit, overlijden van de echtgenoot, ouderdom of een ander gemis aan bestaansmiddelen, ontstaan ten gevolge van omstandigheden onafhankelijk van zijn wil.

 

Het gekke is nu dat deze VN het recht ontneemt tot geneeskundige verzorging, want het medisch gebruik van marijuana wordt door hun nu niet echt ondersteund cq erkend.In Nederland is het alleen toegestaan bij een aantal ziektes, maar mensen met andere ziektes die ook baat hebben bij marijuana vallen buiten de boot, want daar is geen medisch onderzoek van of te weinig gegevens.(zeggen ze dan)Je bent dan gedwongen tot reguliere medicatie waar in de meeste gevallen de bijwerkingen erger zijn dan de kwaal zelf of ze zeggen ga maar naar de coffeeshop, maar de achterdeur is niet geregeld en de kwaliteit trouwens dus dan ook niet.

 

Er is een tolerantiebeleid dat je 5 planten voor eigen gebruik mag hebben, maar dat wordt in ieder gemeente weer anders geïnterpreteerd, zeker wanneer er christelijke partijen er voor het zeggen hebben.

Volgens deze christelijke moralisten behoort jenever tot de eerste levensbehoeften (citaat Balkenende herdenking Calvijn), maar andersdenkenden worden in een hoek geschoven en hebben maar te accepteren. ;)

 

In mijn ogen houdt de vrijheid van godsdienst niet in dat je eigen gelovige visie van de maatschappij gaat opdringen aan anderen binnen deze zelfde maatschappij die zelf een andere visie hebben en dat is wat er nu aan de hand is.De christelijke partijen maken er hier misbruik van, net als dat de Haagse CDA ineens het burgerinitiatief in het leven gaat roepen om coffeeshops uit de woonwijken te gaan weren ivm de komende gemeenteraadsverkiezingen, terwijl ze het eerst te bureaucratisch vonden.We worden geregeerd door een stel schijnheiligen.;)

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal right, elmanito,

en zoals ik dit nu lees zie ik naast de mediv=catie ingangspunt:

 

het recht op voorziening in geval van werkloosheid, ziekte, invaliditeit, overlijden van de echtgenoot, ouderdom of een ander gemis aan bestaansmiddelen, ontstaan ten gevolge van omstandigheden onafhankelijk van zijn wil.

 

een ander gemis aan bestaansmiddelen, ontstaan ten gevolge van omstandigheden onafhankelijk van zijn wil.

 

 

Een bestaansmiddel?

 

Mensen richten het landschap in om te kunnen bestaan. Om te bestaan heeft de mens allerlei dingen nodig om te bestaan, zoals voedsel en kleding of onderdak. Deze primaire levensbehoeften moeten geproduceerd worden. De middelen waarmee dat gebeurt worden bestaansmiddelen genoemd.

 

Een bestaansmiddel kan een materieel of immaterieel goed zijn. Bestaansmiddelen worden onderverdeeld in de primaire sector (landbouw), de secundaire sector (industrie) en de tertiaire sector (diensten).

 

bron Wikipedia

 

 

Naast de medicatieve werking durf ik canna een levensbehoefte te noemen waarvoor de bestaansmiddelen moeten bestaan.

Onafhankelijk van mijn wil wordt ik weerhouden mij hier van te voorzien.

Zowel in genetische zin

als in grow- zin( agrarisch)

als in toelevering( beperkingen bij growshops en betalingverkeer zaad)

als in diensten( heeft er iemand een toppie voor mij?/ wil je ruilen?)

 

Nou, dat lijkt me dan duidelijk, hehehe

Het gedoogbeleid is in strijd met Artikel 25 van de universele rechten van de mens van de Verenigde Naties

 

 

oke, genoeg gepraat dus,

we spannen gewoon een proces aan.... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elmanito

 

Wat je daar schrijft is zo duidelijk als wat. :D

 

Maar wat doen we eraan? ;)

 

Of wat kunnen we er aan doen? :lol:

 

@Weetje, konden we maar een proces aanspannen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met genoeg handtekeningen moeten ze het wel bekijken...

 

Weet niet precies hoeveel, maar met X-aantal duizend handtekeningen komt het zelfs op de agenda van Europa...

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben een hardwerkende vader en ik grow mijn eigen canna.

Ik moet me diep schuldig voelen, zo vind mijn overheid.

Ik moet me schuldig voelen voor iets waar ik geen mens kwaad mee doe,(eerder andersom)

En jullie ook.

Jullie moeten je allemaal diep schuldig gaan voelen.

En toon je oprecht neerlands burgerschap: Meld je aan bij de politie.

 

 

Op maandag 18 januari had het zo kunnen zijn,

dat op elk nederlands politieburo de telefoon was beginnen met rinkelen in den ochtend,

en niet meer stil was geweest tot 17.00 uur.

Alle homegrowers van nederland konden niet meer leven met hun schuld vraag,

en wilden dit probleem neerleggen bij het lokale gezag......

Deze massale meldingsplicht zou niet te verwerken zijn

en

een teken van onvermogen......

 

 

 

 

De volgende Canna meeting zou 't zo kunnen zijn:

In een gekleurde optocht trekt het publiek naar de Dam.

Eenmaal aangekomen begint de eerste toespraak,....

Maar die wordt onderbroken.....

 

Een man roept iets door het publiek....

Heeft iemand een plantje voor mij?

Gewoon een mooi plantje voor in mijn vensterbank?

Wel biologisch hoor, anders hoef ik 'm niet....

 

Hey hierro, ik heb wel wat voor je,.. Een jongen schuifelt naar voen en overhandigd de man een plantje...

 

Joehoe, joehoe, roept een dame, is er toevallig nog zo'n plantje op de dam?

Hey, zegt Weetje, da's toevallig, kijk die heb ik voor je meegenomen....

 

De spreker, enigzind verstoord in zijn praatje,.. zegt beduusd: nou, uhhh, ik geloof dat ik ook wel een plantje zou willen...

HEeeeeeeeeeyy, eyere, roept de man van de bewaking, Kijk is wat ik hier heb voor jou man: GANJA.....

 

En langzaam maar zeker wordt het duidelijk,....

iedereen wil wel een plantje....

En laat dat nou toevallig zijn,

want daar hadden al die anderen op gerekend.... :lol:

 

 

Ander scenario, maar wel op de dam, beetje trekt uw plant,

maar dan verdeeld in juridisch eigendom.....

 

 

Roept er 1 op de dam,...

Ow, had ik maar een plantje.....

 

Nou roepen er een paar: ik heb wel een potje, kunnnen "we"daar wat mee???

 

Roepen wat anderen: Hey wij hebben wel aarde, dat is dan al wat!!!!

 

Roepen wat anderen:

Goed plan en raad is wat? Kijk hier wat canna zaad!!!!

 

Ow leuk zegt een ander, mag ik 'm in de grond doen?

 

En weer een ander geeft het plantje wat water.....

 

 

 

Kijk dat zijn geloof ik wel zeiksnor acties, hehehe.....

 

 

Nog sterker zou zijn om deze acties allemaal uit te voeren met zo'n zwart balkje voor onze ogen,

omdat we zo crimineel bezig zijn ;)

 

Najah, keep on dreaming, hehe

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

@Blowsterke

Wat gaan we er aan doen.Ik denk eerder dat we met zijn allen mondiaal moeten gaan verenigen en de strijd aangaan, want de Big Pharma's hebben nu ook hun laatste salvo afgeschoten in de VS.Ze zijn nu ook begonnen in de VS (Michigan) om een nieuwe wetsvoorstel in te dienen, zodat patiënten die dit nu nog wel kunnen zometeen niet meer hun eigen medicatie kunnen gaan verbouwen, maar dat het alleen voorbestemd is voor apothekers & de farmaceutische industrie om de patiënten te bevoorraden. ;) Alles draait om geld en niet meer om de mensen.Dus nu of nooit!!! :D

 

Dat mondiaal verenigen kan alleen o.a. via internet & tegelijkertijd het houden van mondiale demonstraties (wel netjes houden, dus geen stenen gooien en aanverwante dingen).Dat vergt wel organisatie en je moet genoeg voorraad hebben van Sannie's Jack voor de energie.;)

 

MI Medical Pot Law Change Mulled Over

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een spontane betoging... ik zorg wel voor dj's en muziek-installatie...

 

Dan nog enkel een reuze bong, vaten frisdrank, repen chocolade...

 

nog een generator en 10 000 man/vrouw

 

Misschien in de vorm van een buurtfeest :lol: , daar krijg je nog subsidies voor...

 

Of periodiek , bvb elke vrijdag om 16:30 met een standje ergens in het stad gaan staan , tot de blauwpetjes ons komen weghalen... maar dan echt elke week opnieuw, tot ze het zelf beu worden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is niet iets nieuws onder de horizon, dat het om geld draait in deze wereld en niet meer om mensen.

 

Maar de echte mensen onder ons, die elkaar wel na staan, moeten nu hun bundels samenpakken en de strijd aangaan met de hypocriete daar in Den Haag o.a.

 

We moeten ons niet laten onderdrukken, we mogen niet eens ons eigen medicijn bepalen, ze duwen je liever vol met chemische rotzooi, zodat je ook een mak lammetje wordt. NEE BEDANKT. Niet voor mij.

 

Waar hebben onze voorouders voor gestreden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...