Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Freud

24x van de freuds

Recommended Posts

Hallo forum leden hier zijn we weer, eindelijk weer een kweek-verslag van ons, DE FREUDS.

 

 

Ten eerste gaan wij op bed kweken. Het bed is een twijvelaar van 122 x 244 met jawe...l 500 liter Goldmix light en compost .

 

Daar boven ons bed hangen wij 2 kroonluchters want in het donker sexe is niks. De ene kroonluchter is een EVSA 600 watt van het merkje gavita met een 600 watt bulp van philips de son t. De 2e is een 1000 watt van het merkje lumateck dus jawel ook een EVSA met een gecombineerde lamp 600 watt bloei en 400 watt groei .

 

Dan nu de frisse lucht in de slaapkamer, best wel belangrijk:

 

De uitblaas is een 1500 cub torin met een carbo koolstoffilter voor de nare luchtjes .

 

De inblaas is een 750 cub met een 5 standen schakelaar en 1 x 125 pasieve.

 

Op ons twijvelaar bedje komen 24 stuks heerlijke Amesia's die wij 2 weken voorspel gaan geven en jawel in die tijd doen we ook nog even aan zware hardcore :wacko: en toppen we ze 2x.

 

 

Nu de voeding, allereerst willen we zeggen dat we meten afgeleerd hebben, wij meten niks. Dat zal hier wel weer op veel weerstand stuiten, maar wij voelen praten en kijken en hebben de ervaring dat dat de beste sex geeft. Aan de planten kan je zien of ze zich fijn voelen en wat ze tekort of teveel hebben.

 

We gebruiken house and garden A en B voor de groei en voor de bloei canna flora en pk13 14

en de nodige schimmeltjes en lapmiddelen . :whistling

 

 

 

Nu volgen een paar foto'tjes van de meisjes 5 dagen 18 uur voorspel. en ze vonden het fijn johhhhh :

 

med_gallery_8222_9293_656509.jpg

 

med_gallery_8222_9293_1013918.jpg

 

med_gallery_8222_9293_619508.jpg

 

Onze excuses voor de foto's, die zijn in het donker genomen op een telefoon, maar ja, het geeft wel een beetje een beeld toch? De volgende foto's zullen beter zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pics? :wacko:

 

Sorry je bent er waarschijnlijk nog mee bezig, klinkt wel leuk.

 

Nu de voeding, allereerst willen we zeggen dat we meten afgeleerd hebben, wij meten niks. Dat zal hier wel weer op veel weerstand stuiten, maar wij voelen praten en kijken en hebben de ervaring dat dat de beste sex geeft. Aan de planten kan je zien of ze zich fijn voelen en wat ze tekort of teveel hebben.

 

KIJK! ZO HOORT HET! in het wild worden je schatjes ook niet gemeten, en je probeert toch de natuur na te bootsen op je bed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Go freuds, GO

leuk om weer in de run te zijn,

suc6 Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
KIJK! ZO HOORT HET! in het wild worden je schatjes ook niet gemeten, en je probeert toch de natuur na te bootsen op je bed.

 

Nee, voor mijn weten bootst je de natuur wel na...

maar probeer je het klimaat en leefomstandigheden wel te optimaliseren,

dat doe je onder andere door te meten en te conroleren.

daarna kijk je naar je planten om je voeding daarop aan te passen,

toch?

 

Greetz lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke nou een update, dat is snel he?! Hier staan de meisjes 10 dagen en zijn ze inmiddels 1x getopt

 

De temparatuur in de slaapkamer is met licht aan 25 en licht uit 25

De luchtvochtigheid is rond de 55 en als ze lekker liggen te slapen 70

 

Het toppen is geweldig gelukt, maar er is een probleem met de 1000 watt combie-lamp. Ik had hier gelezen in een verslag dat ze niet zouden strekken. NOU geloof mij... dat doen ze heeel erg onder die lamp!

 

Zie de fotos achter op bed is een 600 watt en voor is een 1000 watt. Iedereen kan aan de planten op de foto's zien wat voor en achter is, wat een vreselijk verschil, niet normaal. Ik kijk het nog een paar dagen aan en dan gaat hij er echt uit .

 

Op de foto kun je zien dat ze vreselijk strekken en weinig blad aanmaken dus sorry KJ voor de 1000W is de combie lamp zeker geen optie.

 

med_gallery_8222_9293_742305.jpg

 

med_gallery_8222_9293_1120267.jpg

 

med_gallery_8222_9293_1247418.jpg

 

med_gallery_8222_9293_1289416.jpg

 

med_gallery_8222_9293_980912.jpg

 

med_gallery_8222_9293_3176833.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
.... De 2e is een 1000 watt van het merkje lumateck dus jawel ook een EVSA met een gecombineerde lamp 600 watt bloei en 400 watt groei ...

 

Een gecombineerde lamp? 2 Lampen op 1 VSA? (die daar toch niet voor gemaakt is? de 1000w, lumatek heeft wel 2x600w in het assortiment)

 

Probeerde het op te zoeken hier op het forum maar vond zo gauw even niks.

 

Succes met je kweek iig!

 

Mauflits

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo vanavond weer even een plaatje gemaakt in de slaapkamer met het licht uit. Ze staan nu 13 dagen op 12 uur en de bloei verschijnselen zijn begonnen na 8 dagen, dus gaat best goed met de meisjes.

 

Vandaag het vat aangemaakt van 100 liter met 300ml canna flores en 11ml pk 13 14 en daar ga ik morgen 30 litertjes van in het aardebed kiepen. Ik denk dat ze dan wel lekker nat worden .

 

Tevens hebben wij 8 dagen geleden de combie bulp vervangen voor een 1000 watt osram navt. Kijken of ze nog iets bij trekken.

 

 

Hierbij de fotos :

 

med_gallery_8222_9293_200107.jpg

 

med_gallery_8222_9293_1117074.jpg

 

med_gallery_8222_9293_439956.jpg

 

med_gallery_8222_9293_3157147.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh Mauflits, de gecombineerde lamp is echt een plaatje om te zien hoor, een gedeelte voor de bloei en een gedeeelte voor de groei. Werkt prima bij de 600 zoals we lazen maar helaas niet bij de 1000w een goede ervaring dit keer. Thanks KJ voor de service en het ruilen! Super-zaakie!!!

 

med_gallery_8222_9293_760504.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook hier is het licht weer aan ;)

 

:D :D Succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi,

 

Leuk om jullie weer terug te zien hier!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat zal dat lekker slapen.

ziet er super uit :D

 

grz brt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yessss BBB, we're back and we like it!!!!

 

Thanks Kees, same to you!

 

En BRT inderdaad! Wij slapen als roosjes....... mmmmmmm

 

De meiden doen het echt geweldig! Ze drinken goed, groeien goed, echt helemaal niks te klagen. Lekker hoor!

En morgen volgt er weer een update.

 

Dag WF-vrienden, sweet stoney dreams from the freuds.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen,

veel suc6 met jullie nieuwe kweek en dat het een leuke ronde mag gaan worden.

aan de set-up en dames gaat het niet liggen want dat is gewoon goed.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We doen ons best KFK, het soortje is heeeerlijk dus we hopen op een goede ronde!

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die update schiet niet op he.... maar dat komt ook door de feestdagen en het ongelukkie met de auto.

We praten jullie weer snel bij hoor. Nog even geduld a.u.b.

 

Groetjes!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe het er nu uitziet hoor freud . Zal wel een aardig oerwoud zijn nu :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor je het weet heeft ie ze al stiekum geoogst :rolleyes:

 

Hier spreekt wel iemand met liefde voor het plantje he. Met je idee over praten en kijken bij de sex ben ik het toch niet helemaal eens :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat bed ziet er veelbelovend uit. Ben je er al achter gekomen waarom je vrouwtjes zo aan het strekken zijn gegaan? Als het door de lamp komt moet er een reden zijn waarom het juist die lamp is waar het aan ligt...

 

In ieder geval veel succes gewenst! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er lekker uit Freud.. leuk verteld ook hehe

ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkeld :rolleyes:

 

groet TopTop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn slechtere manieren om 2010 in te gaan dan met 24 dames in je bed :D

Ziet er netjes uit en ben benieuwd hoe hoog ze nu zijn.

 

Succes!

 

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man leuk om een 1000w Lumatek op het forum te zien.

Sitting in for this show :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij gaat goed! :rolleyes: maar ik vind de 600 watt kant voller en dat komt door de voorgroei met de combielamp op de 1000 watt kant, dat is helaas niet helemala volgens wens verlopen, maar dat komt alsnog wel goed.

De grammen zullen het uitwijzen

Ik oogst de kant 1000 en de kant 600 apart en weeg het ook apart. Dan weten we wat het gedaan heeft.

Ik denk dat een philips lamp 1000watt meer licht geeft als een osram maar dat is gevoels matig. Zou ik een andere keer kunnen testen.

Het was toch al het plan om volgende keer 2 keer 1000 W te gaan doen.

Ook zie ik dat ik beter licht heb onder de diepstraler dan onder een adjust a wing. Verbazend maar ook iets om verder te bekijken. Veel nieuwe ideeen, veel mooie plannen en tot nu toe 1 goed resultaat. Laten we hopen dat het zo doorgaat.

 

Foto´s hebben jullie nog steeds te goed maar helaas de omstandigheden laten het nog heel even niet toe.

 

Groetjes Freud

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo forummers,

 

Na een lange tijd geen update door verschilende omstandigheden, ben ik er weer met een berichtje van de dames.

Ze gaan goed en vanaf vandaag krijgen ze humboldt uit de usa. Dat blijkt een goeie verwenner te zijn en dus ideaal voor

deze hongerige meiden.

De reden dat ik dat ga geven is omdat we eigenlijk altijd biologisch gevoed hebben op volle bedden. En om dat goed in orde

te houden en niet na elke keer sex een nieuw matras te hoeven kopen vanwege de achtergebleven vlekken is biologisch toch

echt de enige juiste manier.

Ik plaats zo meteen wat fotootjes en dan kunnen jullie zelf zien dat de bloei er redelijk in zit. De toppen gaan misschien niet helemaal

vol groeien maar daar zit ook weer een verhaal achter zoals ik jullie al eerder verteld heb.

Dus vanavond komt de humboldt in het bed en word het een gezellige natte boel, dat word weer volop feest als humbold is geweest!

Tot de volgende en hopelijk snellere update....

 

Groetjes club Freud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...