Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
provid3r

wiet op zolder

Recommended Posts

hey

ik ben 2 week geleden begonnen met plantjes op zolder in een kweektent

er staan er 10 in de tent u nog met een tl lamp erboven

vandaag kwam er iemand van de ketel om de ketel te cheken aan de deur

ik was niet thuis en toen deed mijn vriendin los en vroeg die man komt het uit

zei ze ja -.- die man naar zolder dat ding bij vullen

heeft die natuurlijk die tent gezien kan niet anders

hij was wel heel aardig verdr zei m,n vriendin

maja wat kank nu het beste doen?

is nu 3 uur geleden dat die langs is geweest

(woon in een huur woning)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je dat werkelijk nog gaat vragen! Veenstra hahaah kan het nog preciezer??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb dat ook gehad met glazenzetters die moesten alle ramen vervangen voor dubbel glas toen had ik ook 5 plantjes staan

die lui stonden op mn kamer die ramen er in te zetten nooit van van de politie gehoord ofzo en als je wel problemen krijgt,dan weet je dat veenstra het was :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja hopen dat het iemand is die zelf ook een tentje heeft of blowt... Dan zal het wel goed zitten...

 

En ach, het ziet er ook niet schrikbarend groot uit toch ? De meeste mensen hebben die bullshit op tv ook al als onzin verklaard.

 

Het is alleen aan jou of je je tent laat staan of even een paar weken op ruimt...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou voor zekerheid kiezen en afbouwen en een tijdje afwachten,

zou sonde zijn als je je woning moest verlaten voor een paar plantjes toch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer, dit senario had je moeten zien aankomen...

weg die zooi voor een maand of 8...

alles het huis uit..

idd ... zou zonde zijn als je je woning moest verlaten voor een paar plantjes toch..

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je er stress van krijgt gewoon weg doen!

 

meestal houden zulke mensen hun mond wel dicht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja als zulke figuren ineens voor je deur staan altijd zeggen dat je op het punt staat om weg te gaan.

Kwaad is nu al geschiet.

Denk zelf dat je vriendin alles het beste in kan schaten.Ik zou alles voor de zekerheid gewoon ff opruimen en fftjes de deur uit doen,voor de zekerheid.Je plantjes waren wss toch nog klein gezien ze nog onder tl stonden.

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde om het weg te gooien , je kan ook 5 behouden en daar mee verder gaan onder je TL , gedoogbeleid :lol:

Al zit er tussen 5 en 10 weinig tot geen verschil qwa pelitie bezoek , gewoon afstand doen en klaar :verrygood

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zonde om het weg te gooien , je kan ook 5 behouden en daar mee verder gaan onder je TL , gedoogbeleid :lol:

Al zit er tussen 5 en 10 weinig tot geen verschil qwa pelitie bezoek , gewoon afstand doen en klaar :verrygood

 

Buble

ehhh....woningcorporaties hebben een zero tolerance beleid... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet echt een slimme zet om zo onzorgvuldig te werk te gaan

om de firma feenstra binnen te laten,

 

jammer dat er nu vreemde zijn die het weten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha,

 

tis wat Carpe zegt, zero tolerance beleid. En het is zeer ........... maar als ik een advies mag geven het gehele zwikkie even ergens anders onderbrengen of opruimen. In dit soort gevallen nooit afwachten en/of twijfelen. Daarnaast is het een stuk lastiger om weer een woning via een stichting te verkrijgen, hier in ieder geval wel naar wat ik heb gehoord.

 

Stuur me maar een PM, indien gewenst kun je wel een toppie van mij krijgen om de winter door te komen, zou het vervelender vinden om te lezen dat ze je er uit hebben gelazerd.

 

Succes kerel

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet er voor de grap een random soort kamerplant in en hoop dat de politie komt

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha maak je maar niet druk ik had een tijdje geleden ook zoiets, ik wilde net een koolstoffilter gaan halen bij de GS omdat de plantjes begonnen te ruiken

 

is er terwijl ik weg was iemand lagsgeweest om de CV ketel te repareren terwijl het halve huis naar de wiet rook :lol:

 

en raad eens, helemaal niks meer van gehoord :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ehhh....woningcorporaties hebben een zero tolerance beleid... :verrygood

 

Volgens mij doen ze het niet allemaal. Maar ik had het risico ook niet genomen en even de zooi weggehaalt, voor een tijdje.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou me niet te druk maken.

 

ik heb zelf een tijdje bij de kpn gewerkt, en de mensen die daar langere tijd werken hebben de gekste dingen meegemaakt. Ik heb zelf ook de meest bizarre verhalen gehoord, in dit geval kwamen deze nooit verder dan de collega's onder elkaar.

 

Ik weet dat 1 monteur ooit eens in overleg met zijn baas de politie heeft gebeld omdat er 4 dooie katten in dat huis lagen.

 

Wat ik bedoel is dat dit soort mensen een redelijk goed gevoel hebben voor privacy respect!

 

Heb je er zelf geen goed gevoel bij, geeft Weststyle het antwoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het vroeger wel eens meegemaakt.

Niks aan het handje. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker laten staan tenzij de beste man als een oude zak overkwam, maar dat is niet het geval zo te horen. Bij ons op werk komen de CV mannen ook regelmatig wiet op zoldertjes tegen en het boeit ze eigenlijk niet eens meer.

 

Baksteen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jammer, dit senario had je moeten zien aankomen...

weg die zooi voor een maand of 8...

alles het huis uit..

idd ... zou zonde zijn als je je woning moest verlaten voor een paar plantjes toch..

gr

Carpie

 

 

Ik heb ongeveer het zelfde meegemaakt, en zit er toch wel een beetje over in. Ben van plan om deze af te maken, en dan te stoppen voor een tijd. Maar waarom wil je alles opruimen voor 8 maanden, is daar een reden voor of...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huurwoningen zijn schaars; ondervind het aan den lijve; als het niet goed voelt zou k effe stoppen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vast niet.... niet iedereen is een nsber

vooral niet als je 5 plantjes onder een tl hebt staan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met 5 planten was het nog maar de vraag of je je huis uit gezet kon worden toch ?

 

Wat was er ookalweer crimineel aan ? Het feit dat je je gedoogde plantjes perongeluk onder de schermerlamp in je bungalowtent hebt laten staan ? ? ?

 

En ja, ik slaap graag met het licht op 12 uur per dag met constante LV en goede verversing v/d lucht...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...