Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wernard Bruining

Zelf medicinale wiet olie maken

Recommended Posts

Ja ik heb echt overal gekeken, health and nature heb ik vorige maand er iets besteld, goede service en toffe gasten. Die hebben een zeer ruime keuze van bongs maar die heeft maar 1 keuze van oil dome...ik denk zelfs wat je hebt bestelt dat is de enigste wat ze hebben voor oil.

 

Bij black leaf daar vind ik de Hurricane wel iets -------------->Hurricane

 

Aquelab and everybodydoesit.com zeker die tweede hebben veel keuzes, de moeite waard everybodydoesit.com...maar bij die tweede spijtig genoeg zijn alle intesante artikelen uitverkocht en aqualab is de max, best duur maar zeker de moeite waard

 

Er zijn wel van die soorten sites een soort( bong ebay) waar je van alles kunt vinden voor je oil dome bong, bubblers, pijpen, ect en daar vind je een veel ruimere keuzes maar ik koop niet graag op Amerikaanse sites waar ik nooit iets heb van gehoord of gekocht ( you never know) en in europa zijn dat saaie pimels mbt het verkopen van oil domes and zelfs in het geheel bongs

 

everybodydoesit.com

just 4 smokes.com

smoke out pipes.com ...heeft zeer goedkope glass oil domes te koop....

Water,bongs glass pipes.com....ook een ruime keuze

Grasscity.com

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_9442_23429.jpg

 

Klaar voor gebruik

Share this post


Link to post
Share on other sites

op die site's heb ik ook allemaal gezocht, neemt wat tijd ion beslag eh :D

 

ik heb ook heel veel intresante dingen via google gevonden van dôme's en alles voor olie-bong op ioffer.com

 

maar weet niet of dat te betrouwen is...?

 

hurricane is ook vetjes.

 

ik had gewoon die centjes niet, anders had ik wss ook wel een snobje of een blaze besteld :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt er maar net aan waar je een Blaze wilt gaan kopen , heel raar maar online zijn ze een stuk duurder als in de plaatselijke headshop.....bijna de helft goedkoper als in de webshops... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goodmorning guys,

 

ahaha mooi bong heb je daar Gobru, blaze heeft wel degelijk van die mooie exemplaren maa blaze verkoopt het zelf niet?r momenteel ben ik niet zoals u een hardcore bho smoker, bij jointjes rollen is dat een ander verhaal jeje :P

 

Ik ben eigenlijk meer opzoek van die kleine bubblers met zo n gebogen mondstuk, ik vind het handiger dan die degene met van die rechte bongs met rechte mondstuk. Ik heb hier een bong liggen en die hits komt er altijd zwaar uit ( met weed) of zo sharlock bubbler , handpipe bubblers daar zoek ik meestal ahter

 

Azarius verkoopt wel van die kleine bongs, maar dan vind ik weeral dat dat goedkoop brol is, zoals in de meeste headshop online ( europese)

 

plaatselijk headshop bedoel je dan die in Amsterdam? maar die neardark.de is wel een interessante site

 

 

SA%20524_0.jpg

 

20%2018%2019-29_0.jpg

 

en bij die pipe bubblers zo n health stone in doen

 

_health_stone_1_3.jpg

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

jow faraon :P

 

hebben er eigenlijk al mensen ervaring met die health stones?

 

laten die geen smaakjes ofzo achter?

Share this post


Link to post
Share on other sites
plaatselijk headshop bedoel je dan die in Amsterdam? maar die neardark.de is wel een interessante site

 

 

Maastricht ...Focus...

 

bij mij gaan de jointjes ook rap hoor :P :D

 

Healtstone nog niet geprobeerd hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee je krijgt alleen de smaak van olie....alleen stel ik de vraag voor mensen die het roken voor medicinaal doeleinde, want om dit stone op te warmen moet het met zo n butane lighter opegwarmt worden en 1 maal de healthstone gloei rood wordt dan smeer je er bho op....

 

een colega van mij heeft er zo 1 en is best content ermee geen smaak of niets en best handig want je pijp wordt er niet zo vies van maar toch die maar bon hij doe het uit fun en niet voor medicnaal,

 

 

nitro04pop.jpg

 

 

 

 

ps: Ah maastricht nog beter dan dichterbij voor mij

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch maar een keer olie maken met een redelijk serieuze poging de alcohol terug te winnen.

 

de ingredienten. ca. 35 gram krono-knipafval.

 

gallery_19177_15396_788117.jpg

 

gallery_19177_15396_219414.jpg

 

gallery_19177_15396_1006365.jpg

 

half litertje alcohol erbij, ze hadden geen literflessen bij de supermarkt waar ik was bij onze zuiderburen.

 

gallery_19177_15396_818289.jpg

 

net onder de alcohol.

 

gallery_19177_15396_521209.jpg

 

beetje schudden,

 

gallery_19177_15396_373667.jpg

 

gallery_19177_15396_126328.jpg

 

na 4 uurtjes wachten, eens zien wat het verschil is met de vorige keer. toen erg kort getrokken. filteren, en meteen een stuk donkerder dan de vorige keer.

 

gallery_19177_15396_168985.jpg

 

in de pruttelpot,

 

gallery_19177_15396_17426.jpg

 

ongeveer 35 graden.

 

gallery_19177_15396_129932.jpg

 

na 2 uurtjes pruttelen,

 

gallery_19177_15396_168178.jpg

 

een klein lekje in mijn verstelbare pijpje. Deze keer het pijpje wel weer in de olie gestoken, net boven de alcohol blazen duur een stuk langer.

 

gallery_19177_15396_818898.jpg

 

straks nog wat bijvullen, niet alles paste in mijn potje.

 

gallery_19177_15396_565193.jpg

 

en nu in de wachtstand.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-19177-1364340869_thumb.jpg

 

na ca. 16 uur pruttelen, wel bijgevuld intussen.

Nog wel wat verbetering mogelijk denk ik, een iets dikkere afvoerslang zal de druk in het potje iets verminderen zodat er hopelijk geen kleine lekjes meer zijn.

Voor de volgende keer maar proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes dj!

 

mij was het niet gelukt!

 

nog wat kleine aanpassingen en het werkt top!

 

:P

 

is ie licht of donker geworden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 4 uur trekken denk ik wel donker van kleur

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja vrees ik ook, goed om te eten maar minder om te roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chapo DJ voor de fotos, mooi geillustreerd, ..... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is erg donker geworden, en het wordt hier niet gerookt alleen gedruppeld onder de tong bij erge pijn.

Ik heb van de vorige keer een kortgetrokken flesje staan, om te proberen wat wanneer goed werkt.

 

post-19177-1364424775_thumb.jpg

 

post-19177-1364424781_thumb.jpg

 

 

in totaal ca 65 of iets meer % schone alcohol teruggewonnen, dus 8 of 9 euro verdient :D met een investering van €26,- (pompje en flessenverwarmer) en wat knutselen.

Buiten dat knutselen leuk is, wordt het toch iets rendabeler zo. En nuttig gebruik van knipafval. :P

 

deze keer 7 mL olie, wordt verdund met olijfolie 1 op 1.

 

Waarschijnlijk kan ik het ook een keer laten proberen door een andere pijnpatient die er bijna voor open staat. Die kan dan een open mening geven of en hoe het werkt.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij eczeem zou ik het er puur op smeren

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ gobru, heb je ervaring met puur gebruik bij een huidaandoening?

Ik heb over enkele dagen ietwat verdunde olie, moet niks uitmaken denk ik?

 

@ weetje, kun je iets meer vertellen over de aandoening en het verloop van verbetering? En hoevaak smeer je het per dag op?

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canna, ik heb pure olie gebruikt op een wondje wat iedere keer open ging en exceem, in de ochtend en voor het slapen gaan smeren, wondje was zo dicht en exceem trekt weg...ik masseer het bij de exceem wel goed in..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannabusinesss, precies zoals Bechje beschrijft :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 1 doet het dus puur de ander dus niet en beiden dus met resultaat....kijk gewoon wat voor jou het beste werkt... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weetje, mag ik je lijstje aanvullen, ook bij kneuzingen en pijn, kan je olie smeren. Ook verdund 1 op 1. Ik gebruik het bijna altijd gemengd met hennepzaadolie, als het verdund is.

Puur smeer ik het op hardnekkige wratten. Ben er een bij mezelf aan het behandelen en het werkt nog ook, eindelijk wordt hij kleiner en kleiner. Ook bij acne helpt het. En nog zoveel meer.

 

DJ Broertje, de langgetrokken olie, die donkerder is, zal medicinaal beter werken, dat is bij mij tenminste het geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien was je er met pure olie wel sneller vanaf geweest :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

die gaan we meteen aanschaffen Elmanito, tanx

 

ik heb zo'n 2 jaar met onverdunde gewerkt

en nu het derde jaar verdund.

en bij die laatste zie ik evident meer resultaat,

gaat me echt niet om het gelijk hebben :rofl

maar pure harde olie, blijft er erg bovenop liggen,

tumble trim olie( die blijft zachter) werkt wel beter

net zoals warm getrokken'lang getrokken olie

 

en inderdaad heeft ieder zijn eigen wijze.

ik was eigenlijk juist zo benieuwd of elmanito hier nog een leermomentje over kond delen,

als je het vergelijkt met ander gebruik van zalven en smeersels :lol:

Mijn gevoel zegt over een drager dat de werkzame stoffen daardoor makkelijker en/of dieper opgenomen worden.

zonder de huid te verstikken.

aan de andere kant zou je inderdaad zeggen dat als je er een pleps pure olie op smeert

er zoveel werkzame stoffen zijn om opgenomen te worden

dat ze er vanzelf wel komen, overal; wel te verstaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...