Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wernard Bruining

Zelf medicinale wiet olie maken

Recommended Posts

dan zal ik nog maar enkele keren doen, thx :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bon de kleur en de textuur is er....

 

 

Spijtig dat ze geen grotere formaat honey bee verkopen....ik vind dat nogal een klein ding

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, is idd maar klein uitgevallen!

 

of wij zijn gewoon hardcore mtfckrs.... :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interessante site.

 

 

Kan je ook een pvc buis voor gebruiken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou ik niet doen, ik weet niet of dat wel zo gezond is...glas is bij uitstek het beste

Share this post


Link to post
Share on other sites

honey bee extracor is toch ook pvc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

is geen gewone pvc hoor :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is het eerste hasjolie extractie-apparaat in zakformaat, gemaakt van het nieuwste chemisch resistente plastic. Niet gemaakt van PVC zoals de goedkope imitaties of doe-het-zelf fabricaties. Kies voor dit kwaliteitsproduct, de originele Honey Bee Extractor!

 

 

je hebt gelijk :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah dacht inneens dat ik een fenomenale idee had gevonden... :wave: dus een glazen buis met aan de beide kanten open zou fenomenaal zijn...ik denk dat ik die buizen ergens op 1 van die site waar ze labo benodigheden verkopen....gezien heb

 

 

Sensi: nu je aho en bho geproefd hebt wat is uw persoonlijke mening daar over? En die laatste heb er van genoten of heb je toch liever een jointje?

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 1 van rvs achterkant dicht gelast gebruik hem al jaren.

En laat bho in een ovenschaal lopen .

Blus hem dan af met kokend heet water in een andere bak .Vervliegt gas sneller (15min)

Uiteraard buiten in de open lucht

Edited by 2eGen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan dit ook met een koperen buis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tast dat de smaak niet aan?

 

Ik heb het gevoel dat metaal toch niet zeer gezond is....koper is wat minder schadelijk of helemaal niet.....

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

..edit..

 

Ze gebruiken overal bijna rvs voor leidingen opslag tanks voor voedsel ect

Koper ik weet het niet maar is opzich zwak metaal weet niet hoeveel druk er op een buis en als hij de kou kan weerstaan maar ik waag het niet met koper

Edited by blowsterke
onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

onze lichaam heeft een kleine hoeveelheid koper nodig sowiso...ik denk dat dat rond 2mg/l is....dus ik denk niet dat koperbuizen slecht zijn....metalen buizen daar ben ik niet zeker over....maar ik ben maar aan het speculeren.....Gobru zal het wel bevestigen....of iemand met wat knowledge

 

Heb je al ooit eens bho gemaakt uit een honey bee? Is er dan geen smaak verschil als je het via een rvs buis doet.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

..edit..

 

Eerlijk gezegd heb ik nog nooit met de HOney bee gewerkt ...

Heb dit buisje al een tijdje en doet zijn werk goed me olie smaakt mij goed :-)

Weet dus niet of het smaak verschil doet

Share this post


Link to post
Share on other sites

rvs, glas, aluminium gaat allemaal , koper zou ik niet doen maar ik denk dat het wel zou kunnen ...kijk naar alcohol maken

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Aluminium zou ik achterwege laten.Veel oude destillatieketels bestaan trouwens ook uit koper, maar vindt persoonlijk RVS stukken beter om te gebruiken.

 

Om de alcohol uit de wiet te krijgen kan je ook deze cafetiere Bodum voor gebruiken

 

bodum-brazil-3-cup-cafetiere-0-35l-red-10805691.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

m_pureepers.jpg

pureepers, ideaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ faraon: ik ben nog altijd aan het wachten op de oil-bong. ik kan je er nog ni veel van zeggen, nog beetje geduld :)

 

zo komt er toch nog vrij veel rommel mee denk ik ... maar je kan natuurlijk nog is door een filter kappen!

 

ik heb het in een nylon-kous met men handen gedaan :wave: plakie plak!

Share this post


Link to post
Share on other sites

je gooit het door een zeef en wat in de zeef blijft liggen perst je uit boven de zeef en je hoeft het pas te filteren als het je eindproduct it. Als je de alcohol gelijk nog een keer wilt gebruiken met verse trim om een sterker extract te maken hoef je nog niet te filteren. De laatste keer filter je pas. Filter met elke oplossing die je gebruikt de hoogste verdunning om verliezen te voorkomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ziet eruit als een grote knoflookpers, maar na het persen moet je het nog gaan filteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je de alcohol gelijk nog een keer wilt gebruiken met verse trim om een sterker extract te maken

 

daar had ik zelf nog nooit aan gedacht! :)

 

zoals whazzup al zei moet je het idd ook al gebruik je die pers op het laatste nog filteren voor het eindproduct.

maar je hebt natuurlijk wel alles mee! of dat bij mij en m'n nylon-kousen zo was betwijfel ik :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon filteren met een ice-o-lator zak

Share this post


Link to post
Share on other sites

das beter als een nylon-kous :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...