Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wernard Bruining

Zelf medicinale wiet olie maken

Recommended Posts

De olie is niet verbrandt geweest voor zover ik na kan gaan, dan had het ook niet zo losgekomen van de bodem, nee wat dat aangaat mazzel gehad al is hij wel aan de donkere kant inderdaad, misschien ook omdat water restant ook zo rap verdampt is :lol:

Die ventilator in de kap is best krachtig en versnelt de boel flink.

 

Denk dat ik een cm of 2 minder moet rekenen in de fles qua terugwinning en ook op 75% uitkom, droogkoken is ook al het water meegekomen :D

Hij is nog best vloeibaar omdat wat in dat schaaltje zit nog in moest dampen, dit was wat er na losweken residue uit de Ecostill kwam.

 

Die stomme kortsluiting op de connector vd kap waar die op de Ecostill zit deed me schrik om het hart slaan want idd niet ff een brandblusser bij de hand en aho en vonken wil je niet :D

 

Vd rest is het puur mijn eigen schuld geweest van dat droogkoken, ik moet er gewoon echt 2u voor vrij maken ipv nog wat andere zaken op de agenda.

 

Mijn ervaring totnutoe:

78C begint het te borrelen en dan draai ik hem terug,wat door dat traploze van de mijne (heb ff factuur gecheckt) goed wil in combi met overlopen alcohol damp, ik kan heel fijn regelen tot aan druppelen toe, waarom er niks gebeurt als ik opstart met een temperatuur rond de 40C na ruim 20min is me een raadsel.

 

Apparaat werkt goed want ik kan aan de luchtstroom die dat ding uitbraakt goed voelen of ik hoog zit qua temp.

Ik beschik (nog) niet over een thermometer geschikt voor dat ding, snel 1 op de kop tikken :D

 

1x zo'n lap txt was genoeg (stond er 2x) LC :D

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
deze is ook apart :lol:

Om de belangrijke stoffen te vernietigen wel ja.Normaal doe je de kolf in verwarmingsmantel, die je op verschillende temperaturen kan instellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites


Hoe medicinale cannabisolie te maken met olijfolie ;)

Uiteraard voor consumptie.

Komt geen alcohol aan te pas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar dan Mitszie.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

Dan is het maar een herhaling, vind het de moeite waard, :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het bewijst maar weer is hoe goed Wiet is

 

 

!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het roken van olie doe ik al tijdje niet meer, omdat het roken ervan niet goed is.

 

Maar een druppel direct op de tong, of het consumeren dmv voeding werkt des te beter bij mij.

 

Gisteren van de AHO een spacecake gemaakt. Werkt perfect. Goed gedoseerd, als je maar weet welke dosis voor jou goed is.

 

gallery_6979_9442_24099.jpg

 

Vandaag van de rest olie aan het maken. Voor andere doeleinden.

 

The best medicine there is.

 

Voor mij in ieder geval. :vape:

 

gallery_6979_9442_25194.jpg

 

gallery_6979_9442_56620.jpg

 

Sugar Punch en Mad Shack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

worden weer veel medi cakes :vape: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

24 uur later

 

gallery_6979_9442_72095.jpg

 

Alcohol koud verdampt bij keukenraam.

 

Is nu bijna klaar. :vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat vinden jullie nu eigenlijk het beste?

BHO of AHO ?

waar zitten de verschillen?

prijs/kwaliteit?

hoeveelheid?

 

in veiligheid is duidelijk AHO veliger, maar ik denk ook duurder door de alcohol.

 

en ik neem toch aan dat als je het rookt je toch in beide gevallen niet mag verdunnen eh?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga binnenkort voor de eerste x wietolie maken zodra ik de alcohol binnen heb.

Een vraagje aan jullie, ik heb nog toppen wiet liggen ruim 15 gram en ik heb nog een bultje knipafval.

Aangezien het teveel is om in 1x alles te doen en ik toch alle olie in dezelfde kwaliteit wil wat is dan het handigst?

 

A: gewoon 2 x olie maken en dat dan mengen en verdelen over de flesjes,

 

of

 

B: kan ik ook eerst de een helft bv de toppen, weken in de alchol voor een aantal minuten, zeven, en dan in diezelfde alcohol de rest van de toppen/knipafval weken voor een paar minuten en dan zeven/verdampen?

 

 

 

En als optie B zou kunnen zou dat dan vaker kunnen? stel je hebt 60 gram wiet, je gebruikt 15 gr. per x die om de beurt een paar minuten indezelfde alcohol weken en dna pas verdampen? of neemt de alcohol minder op na de eerste x trekken, (dus als de alcohol al groen is)

 

Ben benieuwd naar jullie iedeeën hierover.

 

CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ cure the clown, wat is je doel een lekkere rookbare olie of een medicinale olie?

 

@Sensi als je het gaat roken dan niet verdunnen...

 

wat is het beste BHO of AHO, ligt denk ik helemaal aan de manier waarop het gemaakt is....

 

en waar je het voor wil gaan gebruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan moet je het veel langer laten weken dan een minuut of zeven , ik zou het er zeker een uur of 4 laten weken, dan uitdampen en aanlengen..

 

en optie a dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gobru thnx voor je antwoord.

 

Ik was plan de methode van WB te gebruiken zoals in dit filmpje, ongeveer hetzelfde als in het begin van dit topic alleen dan is hij wat aangepast.

(plastic flesjes vervangen door glazen etc)

 

 

In dit filmpje hebben ze het over 10 minuten trekken, maar het is dus geen goed idee om na het trekken nog een x een nieuwe lading wiet te laten trekken in dezelfde (inmiddels groene) alcohol?

 

CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi blowsterke:tu

 

thx gobru ;)

 

ik heb al verschillende malen BHO gemaakt, nu gaan we maar is voor AHO

 

mijn planning is om de helft te verdunnen en is te testen om te druppelen onder de tong.

 

de andere helft is voor de olie bong die volgende week aankomt :P

 

ik denk dat AHO gewoon wat duurder is om te maken door de alcohol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk dat de olie wat je gaat roken niet te lang in de alcohol heeft getrokken, want die is niet zo lekker voor te roken..

 

succes met je nieuwe bong Sensi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok goed dat je dit zegt.

 

maar wat is niet te lang?

want er staan wel wat verschillende meningen op het forum, de ene zegt 10 minuten, de andere 24 uur?

 

thx gobru ;) ik laat je wel ff weten hoelang ik KO ga zijn :P:d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zeggen zo kort mogelijk. Herrertubbie maakt ook altijd AHO zeer kort getrokken, maar altijd zeeeeer lekker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...