Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ValdiesBar

Wiet kweken op led licht

Recommended Posts

ik vind dit gewoon je mede forummers naaien!!!

 

een beetje mooie foto's tonen.

 

geef je lampen te leen aan een van deze heren hier.. sommige van de wf kun je wel vertrouwen neem ik aan.

 

maar als het aan mij ligt sluiten jullie deze topic, want dit is gewoon oplichitng.

 

kom mij niet wijs maken dat je 4 90 wat led zulke toppen produceert.

 

leen je lampen uit, en laat de echte eerlijke mensen de rest overtuigen.

 

smerige shit hier, dit is gewoon valse shit tonen.

 

Kom op mensen, word je er ook niet gek van,

 

als ik zo een beetje de forum door snuffel, zie ik ervaren kwekers bikkelen om 1 gram per wat te halen.

en hij kweekt zulke dikke toppen.

 

geen woorden meer vuil maken aan deze topic..

 

adios tur hende

Share this post


Link to post
Share on other sites

he lemonhaze

denk toch dat je er naast zit met je 70 lummen

gekleurde leds zitten tussen de 70 en de 100 lummen in

maar neem je de cree xp-g led wit 130./139 lummen de watt ff wat meer dan de plasma 100/110lummen [sorry doc] :wacko:

het spectrum is andes

 

daarom geloof ik in leds ontwikkeling gaat zo hard .

het zou mij niet verbazen als je 400w led tegen 400w hps doet dat je het zelfde resultaat haalt

denk dat het kantel punt is bereikt

 

greet bots

Share this post


Link to post
Share on other sites
denk dat het kantel punt is bereikt

 

Man dat zou te gek zijn. :wacko:

Die mooie foto's van een kas met Philips led systeem gaat het ook niet doen.

Die test's zijn allemaal geflopt.

Philips gaat zelfs zijn led afdeling verkopen.(erg hoopvol he)

Als iemand die gram per watt gaat halen via de berekening gram per watt per vierkante meter per ...weken zou ik serieus onder de indruk zijn.

Bij deze wil ik dan duidelijk maken dat als iemand onafhankelijk het lukt ik de led's per grote hoeveelheden af ga nemen.

NOU VERWACHT IK TOCH WEL EEN ECHTE TEST.

070322money.jpg

Gouden bergen verdienen met je led.

Come and get the money (sell me the magic growled :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

de procyon is al oud.. zitten cree leds in... duur en twijfel of het voor onze plantjes werkt gezien hij na al die tijd nog amper verkrijgbaar is..

 

 

onafhankelijke test komt eraan maar dan niet met de DGG Led Spectra Unit maar vergelijkbaar systeem met zelfde leds als de DGG uitvoering (ze werken niet echt mee voor een test daar) :wacko:

 

het zal een dubbel test worden van 2 exact dezelfde opstellingen van 2 DR80 of 2dr100 tentjes (ligt aan doc hehehe RMA POWER)

 

1 hiervan met een 300 watt ledlamp vergelijkbaar met de gene waar "legendarische Dokkie" als enige heeft getest waarbij de goede man naar mijn mening niet onafhankelijk leek.

 

dit is de 300 x 1 watt uitvoering met toegevoegde uv-a en ir leds

 

 

de andere is vergelijkbaar met de nieuwe led spectra unit special (komt volgens DGG binnenkort uit) en heeft voor het bloeispectrum 3watt leds i.p.v. de 1watt leds bij de standaard uitvoering.

 

Dit betreft de nieuwste technologie en hierna kan er pas over harde feiten gesproken worden.

 

ff kijken of ik ergens een paar tracelights kan scoren........

 

greetz,

 

knockie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
dit is de 300 x 1 watt uitvoering met toegevoegde uv-a en ir leds

 

Je moet nu juist UV-B hebben en aangezien plasma ze alle drie (UV-A, UV-B, UV-C) heeft is deze net iets beter in zijn spectrum dan leds, alleen dat bloeien he.:D

 

Namaste :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een keer dan.

 

Valdisbar......................Mag ik, of doc oid, je lamp een ronde lenen?

 

Mooie plaatjes van die tuinder die een proef setup heeft, nu moet het nog werken. Nogmaals. Ga je je lamp

afstaan voor een echte test, of ben je de zoveelste kwakzalver?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Hallo

Ik vind het leuk hier .....maar om nu te zeggen van nu ga ik de lamp op de post doen.

Punt 1 ik heb ze ook zelf gekocht (1200 euro)

Punt 2 ik ben geen handelaar maar tester

punt 3 ik vindt zelf lastig om met 3 lampen verder te gaan.

 

Dus na mijn inziens lastig allemaal. Daarbij heb ik zelf geen voordeel bij . Toen ik hier begon met dit dit forum had ik nooit gedacht dt dit zo hot zou worden. En nogmaals voor alle duidelijkheid Ik doe gewoon mijn ding en vond het leuk mensen een keer mee te laten kijken. Ik heb hier op dit forum ook geleerd natuurlijk en anderen ook van mij denk ik !!

Ik vind dit wel super leuke materie om mee bezig te zijn. En ga nog meer experimenteren met leds. En iedereen die dit ook doet heeft mijn interesse gewonnen.

Investeer je monny gewoon ook een keer in led. Iedere bakker bakt zijn brood toch ook op een andere manier. Ik ben op een leeftijd dat ik het gewoon leuk vind te doen. Door jaren ervaring en in de mogelijkheid wat te investeren tot led gekomen. Ik ben een van de laatste hier met een volledig verslag. En verder niks. Dus verder geen kommetaar. En wil je ze ook kopen ja uh ik denk nog even geduld... denk ik er komen nog betere uitvoeringen aankomen.... wat dacht met afstandbediening om het kleurenspectrum te beinvloeden,, in de tijd dat de planten bloeien veranderd het spectrum van led licht !!! of led in combinatie plasma... geduld.

Het probleem zit hem om consumenten artikelen te maken,,, die je dan gewoon in de growshop kan kopen.. Dit is ook de reden dat er weinig of geen zijn te vinden.

 

En de uitspraak van de duivel : Misschien betaal je meer geld voor LEDWIET in de coffieshop ivm hogere kwaliteit. Andersom zou je denken goedkoper ivm lage stroom verbruik hahaha

Leest iemand hier ook verslagen van de Nasa mbt led ?

 

Groetjes de bluntmaster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Valdisbar,

 

Jammer, maar wel begrijpelijk ivm de aanschafprijs van die dingen.

 

Maar stel je voor dat ik je ergens ophaal, en wij samen een ledlamp bij doc af gaan leveren voor een test? Ik wil echt vertrouwen

krijgen in die dingen, maar mits in een lab omgeving of goede setup getest.

 

Tof dat je dit zo gedeeld hebt op het forum, maar je moet ons ergens in het hele verhaal de kans geven om het zelf te kunnen

zien cq aanschouwen.

 

Doc brand zijn eigen zooi af als het niet goed is, dus heb in hem wel vertrouwen. Ben een keer bij KJ geweest en ze weten daar

wel van wanten. Wellicht dat je een keer je lamp daar aan kan bieden, weet je zeker dat de lamp ook heel terug komt.

 

Zou erg tof zijn als je die move kan maken, iedereen zit te wachten op nieuwe technieken die de boel wat goedkoper maken.

 

Succes in ieder geval nog met je aankomende rondjes.

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je moet nu juist UV-B hebben en aangezien plasma ze alle drie (UV-A, UV-B, UV-C) heeft is deze net iets beter in zijn spectrum dan leds, alleen dat bloeien he.:D

 

Namaste :wacko:

 

leg uit

 

want volgens mij heeft het te maken met fotomorfogenese

 

 

greetz KNOCKIE

 

ps hijsfijn ==>> iemand met ballen durft er zelf geld an te spenderen. voor niks gaat de zon op. peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valdiesbar

 

Netjes zulke toppen ! en nog netter dat je ondanks al het gezeik hier netjes je topic afmaakt.

Blijf gewoon lekker je ding doen :wacko: ook al snap ik niet hoe je het doet.

 

Groet benz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet wat iedereen nouw moeilijk doet hoor..

Maar bekijk de ufo eens, dan zie je dat die toppen helemaal niet zo groot zijn!

 

Als iemand aan mij vraagt ''kan je is een peukie naast je top houden zodat ik zie hoe groot hij is'' en ik doe mijn peuk 10 cm achter de top, lijkt me peuk heel klein en de top heel groot.

 

Gezichtsbedrog, net als deze ;

 

amesroom.jpg

 

Foto's blijven 2demensionaal

 

Valdies probeert Davincie te imiteren..

Nouw, het is je gelukt bij sommige hahaha..

 

Doe je een wetenschappelijke opleiding waarvoor je de Davincie imitatie uit probeert ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leds mooie aanbieding maar andere als mijn lampen

 

Heren testers

In Mijn post werd deze afbeelding gestuurd. een combie van veel licht zelfs infrarood erbij. En GEEN hps

gallery_24130_9045_197630.jpg

Met een ufo orange leds ik vond bovenstaande link is linkse lamp op afbeelding

voor mensen die ook willen experimenteren het is amerikaans geloof ik, en zeer betaalbaar

 

mvg Blunt master

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat vet zeg die led lampen!!

 

ik ga je zeker volgen, ben benieuwd wat het opbrengt..

suc6! greetz Skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geloof er wel in dat het kan met ledverichting.. waarom niet..?

 

met elk soort licht kan je kweken volgens mij..

 

ok , de opbrengst. per lichtsoort verschilt enorm.. maargoed als je het voor je eigen hobby doet, moet dat niet echt uitmaken...:wacko:

 

ik blijf je volgen.

 

Grtz Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik zo vreemd vind is dat het groeien wel goed gaat alleen blijft die bij het bloeien achter.

Alsof er niet genoeg rood licht is. Daarnaast kan je beter eerst groeien onder tl en dan bloeien onder je led's.

Dan ben je die led uren niet kwijt voor groeien.

Die met wisselende spectrum is wel een leuk idee, maar waarom niet alle led's constant aan, hoe meer licht hoe beter ook al zit het niet helemaal in het juiste spectrum.

 

Denk dat ze wel nog even moeten stoeien met led voordat het zo makkelijk wordt als met hps...

 

Tot die tijd blijf ik nog even van de zijlijn toekijken, moet wel zeggen dat de test van sannie's plasma lampen mij meer geinteresseerd heeft.

Dit dan ook omdat ze een mooi verschil kon maken met die 2 tentjes..

En de hars was ook bijhoorlijk dik aanwezig..

 

succes en hopelijk zien we binnenkort een tweede verslag!

 

Mvg, kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste update geen weegschaal met hoeveelheid gefotografeerd.

530 gram. 35 plantjes met 500 Watt exl. stroom kachel.

Zeer tevreden en de prijs verkoop zal ik niet vermelden maar, Geloof me deze 40 eurocent meer als de normale prijs !!!

Ja en de smaak super en het stony gehalte hoog ook voor de doorgewinterde smoker. Mensen die ik een topje laat zien schrikken van de glinsters en de plak !!!

SMOKE and Enjoy. (misschien kom je het tegen De White power LED wiet,,, nieuwe naam)

 

Groetjes De Bluntmaster..

 

Dit was mijn Laatste Update....

Share this post


Link to post
Share on other sites
(misschien kom je het tegen De White power LED wiet,,, nieuwe naam)

Wel een beetje een ongelukkige naam keuze. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee joh nu nog hardcore in de shops gaan draaien en het is echt overgenomen voila ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 gram per wat!!! pfffff dat zijn resultaten. ;)

 

sorry maar ik geloof het niet, ondansk ik nog totaal niet in led geloof!

Share this post


Link to post
Share on other sites

15gr de plant nice!!!

tot je volgende verslag want die moet er gewoon komen !!!!!

greets bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi verslag ;) ;)

 

mooi eind gewicht ;)

 

feli man mooie kweek ga door :lol: ;) :D

 

groet organic ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...