Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ValdiesBar

Wiet kweken op led licht

Recommended Posts

Dit topic is allemaal te mooi om waar te zijn :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat is langer dan een Philips lamp in een lumatek :D

 

Gr schenkie

 

relnicht :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
relnicht :D

 

Ja ik dacht die is toch van de wereld...die ziet ie niet staan..:D

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hier zoals beloofd de laatste update ondertussen zitten we op dag 87 en de vier mooiste staan nog steeds wel in de donker met een lekker warm briesje en droge voetjes

gallery_24130_9045_535035.jpg

gallery_24130_9045_120319.jpg

gallery_24130_9045_536956.jpg

Ja en welk biertje er bij drink weten jullie nu ook.

Nog een update volgt het eindsaldo verder wens ik iedereen ook sucses en misschien volgen er meer.

Of ik hier nog een keer terug kom met een forum weet ik niet deze keer vond ik het best leuk hier met jullie.

 

Groetjes de bluntmaster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk die toppen,wel een hoop werk he iederekeer die lampen wisselen. :rolleyes:

 

Nou ja je bier is wel goed :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gg dat zijn dan wel gare hps lampen, aangezien hij veel 3 vingerige bladeren heeft.

Eerlijk gezegd heb ik ook moeite om dit te geloven, omdat er zo'n dikke toppen op zitten die een top kweker maar met moeite onder hps kweekt en jij hebt meeldauw en licht stress (3 vingerige bladeren) en dan toch zo'n toppen.

Toch zal het uiteindelijke gr/watt echt uitslag geven.

 

Ik sta er echt van versteld en net zoals met ufo's moet je zoiets zelf zien en ervaren om te geloven denk ik!!

 

In elk geval petje af voor de dikke toppen!!

 

Mvg, kills

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik sta er echt van versteld en net zoals met ufo's moet je zoiets zelf zien en ervaren om te geloven denk ik!!

een wf tester bv KTM geloof ik ook.... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D :rolleyes:

 

zo zijn ze toch niet alle 36?????? ;)

 

ben echt benieuwd

greets bots

 

 

 

 

ps volgende rond gewoon weer hier op het forum doen hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de 35 waren er 15 zeer mooi de anderen natuurlijk niet allemaal ze groot en dik .Heb 1 plant weer onder de led gezet deze laat ik nog een week ofzo staan. Dit om te kijken wat deze nog doet. Mede omdat ik ook zie dat er geen toprot in planten komt. Ik denk door led kunnen de planten veel langer staan en langer door toppen. Een foto zal ik ook plaatsen van deze laatste dame. Allen andere dames hangen te drogen. En oh ja domme opmerken heb ik niets aan.

 

Groetjes Blund Master

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK moet zeggen dat je het wel een beetje uitlokt hoor, die zoals jij benoem domme opmerkingen. :rolleyes:

 

Denk je nou echt dat je hier iemand zover krijg dat ze die led troep kopen, eerst een onafhanlelijk verslag lol. :D

 

 

Groetjes van iemand die het gelul over leds erg zat is , zelfs in een sleutelhanger werken die dingen nog niet. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit geloof ik dus echt niet,

ik wil niet zeggen dat je een leugenaar bent(eigenlijk wel)

maar die toppen zijn gewoon echt véél te dik voor 410 watt aan verlichting,

ik hou het mooi bij hps, mischien ooit plasma als dat goed werkt.

maar ik zou die led lampen ook wel willen ziet in een kast van bijvoorbeeld,

KTM, doc, sannie, of weet ik veel wie...

mensen die niet commercieel ingesteld op de verkoop van LED geloof ik wel,

dit helaas niet,

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een domme opmerkingen Lemon & GG :rolleyes:

sorry, ik kon het niet laten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen probeert rond te komen toch, maar ik vind deze kweker een beetje achterdochtig :rolleyes:

ik heb me bedenkingen..

Share this post


Link to post
Share on other sites
IK moet zeggen dat je het wel een beetje uitlokt hoor, die zoals jij benoem domme opmerkingen. :D

 

Denk je nou echt dat je hier iemand zover krijg dat ze die led troep kopen, eerst een onafhanlelijk verslag lol. ;)

 

 

Groetjes van iemand die het gelul over leds erg zat is , zelfs in een sleutelhanger werken die dingen nog niet. :P

 

 

Als ik zie dat je in 10 dagen 180 reacties hebt afgegeven, moeten je frustraties wel zeer hoog zitten..vlgs mij gebruik je het verkeerde "spul". :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom hier al heeel lang lol , maar als ik me goed heb wildplant heb jij ook een jaar of wat geleden fotos laten zien van zulke toppen onder led.

 

Wel leuk jouw kweekje daar kijk ik nog wel eens , maar wees eerlijk dit is toch fucking bullshit. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het niet..Maar om nu het hele verhaal onder de Ledshit te gooien ..je gaat je toch niet aansluiten bij de leveranciers van broodkwekers. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een grappige manier van denken.

Leverancier van broodkwekers??? :rolleyes: (dat betekent zeker dat hun materialen goed werken??)

Wat voor andere leveranciers heb je dan nog???

 

Ik koop liever een goede professionele boormachine in de lokale Ijzerwarenwinkel als een stuk China plastic in de Gamma.

Ik ga er van uit dat de pro in ieder geval wel weet wat hij aan het doen is.

 

@Valdiesbar

Dit zijn serieus de grootste toppen die ik ooit onder led gezien heb.(chapeau)

Ik denk dat je moet gaan solliciteren bij Philips of Cree want met jou kennis kunnen die jongens honderden miljoenen verdienen in de tuinbouw.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet het niet..Maar om nu het hele verhaal onder de Ledshit te gooien ..je gaat je toch niet aansluiten bij de leveranciers van broodkwekers. :rolleyes:

nou ken ik toevallig een paar legale broodkwekers...en als je daar led zegt...zeggen ze...ik wil niet falliet...

ons bin zeer zunig in de bloemen, groete en fruit....en er wordt heel veel onderzoek op grote schaal daar gedaan...

 

en deze legale broodkwekers halen ook geen dimmable evsa :P

gr

Carpie

best leuk, dit topic..alles wat je zegt is dom... :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doc..Je hebt gelijk..

Maar ik zie dit forum als een kleine kraamkamer van ontwikkeling en eventuele denkwijze.

En wanneer er anders denkende naar voren komen, waar een bepaalde bovenlaag geen grip op heeft ,of men ziet het als bedreigeng dat begint men met

het "jennen". En het ergste vooral uit ontwetendheid en toekomst onzekerheid.

Doc ..de grip op de led heb je verloren en wat je dan nog kunt doen is schelde op de Chinezen..maar daar kunnen "Wildersfiguren" etc. geen grip op krijgen. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik werk met Philips led systemen. :rolleyes: (als stuurlicht)

De grip/kennis op led heb ik beter als een hoop anderen en daarom verkoop ik ze niet.

Ik haal regelmatig spullen uit China maar laat me nooit verleiden tot het aankopen van Chinese LED kweeklampen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik werk met Philips systemen. :rolleyes:

 

Ik ken er ook die met Saab-systemen werkte. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ken er ook die met Saab-systemen werkte. :D

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.autoblog.nl/archive/2009/12/13/...ht-aan-chinezen

 

Ik koop liever een goede professionele boormachine in de lokale Ijzerwarenwinkel als een stuk China plastic in de Gamma.

 

 

Ik haal regelmatig spullen uit China maar laat me nooit verleiden tot het aankopen van Chinese LED kweeklampen.

 

 

Als het regent probeert Doc de druppels op te vangen. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is toch een feit dat de meeste mensen alleen de leds van ikea heeft zien branden. of met de kerst in de boom. Misschien hangt over 10 jaar wel overal led. Een feit is toch iedereen dudelijk dat je met veel minder watts net zoveel licht kunt krijgen. In welke verhouding het beste is voor de plant is, dat is juist experimenteren. En nogmaals led is voor de hobbyist een leuk produkt. Voor allen die gewoon onder HPS kweken ik wens jullie de beste toppen in 2010. Het is ook leuk om gecombineerde opstellingen te maken. Maar dan moet je een keer wist investeren. En dat leuke produkten uit China komen dat is ook een feit. Kijk maar eens in je huis of op de weg. Dat ze ook troep verkopen is ook een feit. Maar kijk maar eens op de Amerikaanse Ebay hier is super veel goed spul te krijgen. Probeer een leuke chinees te vinden die je de goederen als een gift verstuurd.

Chinezen zouden wel jalours zijn op onze wiet die we er onder zetten.

Vraag: komen er ook HPS lampen uit china ? of andere electronika uit je eigen tuintje.

Maar goed ik vind wel leuk dat het forum op gang blijf.

En iedreen zijn zegje doet. Ik heb voor het eerst dit met een hoop mensen gedeeld en ook veel hier gelezen en geleerd Wietforum jullie zijn een mooie site.

 

Groetjes Buntmater.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ValdiesBar@:

Vraag: komen er ook HPS lampen uit china ? of andere electronika uit je eigen tuintje.

 

 

www.sns-lighting.com

 

Je zou eens moeten weten. :rolleyes:

 

Hier komt de straatverlichting van voor veel Ned. Gemeente..via Duitsland

http://enteri.en.alibaba.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...