Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

indoflow

deense guerilla op hollandse bodem

Recommended Posts

ha die sjakie.

jah man,ik ben vanavond even gauw gaan kijken op de spot en dat was maar goed ook..

vijf planten omgewaaid maar nog prima te redden,maar ik ben wel een big bud kwijt die finaal af was gebroken door de wind. :rolleyes:

dat komt allemaal omdat ze onwijs hard groeien sinds de regen dr is.. :rolleyes:

ik heb ook meteen een zak 12+10+18 erbij gegooid en meteen een nieuwe slakkenkorrel,zijn de ecostyle korrels ook meteen op en stappen we over op de korrels van de action.

meteen alle planten die nog los stonden verstevigd met stokken die ik ter plekke heb gesnoeid uit wat vlierbomen en wilgen.

morgen ga ik terug om de laatste leb27 zaailingen een mooi plekkie te geven dan zal ik meteen een paar pica's schieten her en der..

ik zou graag wat vaker willen updaten maar ik heb een druk leven waar geen eind aan lijkt te komen :rolleyes:

ook denk ik dat ik de laatste vent van de spot z'n nekkie heb gebroken,ik heb alles echt goed bekeken en er staan alleen nog maar lekkere vette wijffies die enkel nog een dikke kont hoeven te krijgen en wat meer haar :rolleyes:

tot zover ben ik errug te spreken over de deentjes,ze gaan als een speer!!

ik zal morgen proberen wat foto's toe te voegen aan dit topicje

nu eerst es een lekker ;) en een vette :rolleyes:

cheers..indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar ik heb een druk leven waar geen eind aan lijkt te komen :rolleyes:

:rolleyes: ;)

die zin kwam een beetje apart op me over lol!

 

 

Maar gaat lekker dus! Hoeveel vrouwen heb je nu totaal staan, over hoeveel spots verdeeld?

Ben benieuwd naar de fotos..! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey allen.

 

@sjakie:bwhahaha,ik lees het zelf net voor het eerst terug,dat was wel wat raar geschreven jah.

vanavond weer geen update,ben nog aan het werk tot laat,pfff,ik hoop maar dat het gauw weekend zal zijn.

wat ik bedoelde is dat ik het hasjstikkiedrugs heb.

we hebben nu twee spotjes met samen nog een kleine dertig plantjes,maar daar is nog niet alles uitgeselecteerd.

en dan nog zes achter tuinen van vrienden waar er in totaal nog een stuk of vijfentwintig staan waar ook nog lang niet alles uitgeselecteerd is.

en een grote spot met[maar]vijfendertig stuks.ik zeg maar want als er dit jaar nix wordt ontdekt wil ik daar volgend seizoen wel een monstertuin van maken.

dat is de spot waar ik gister was,tenzij er nog wat herma's tussen mochten staan,dacht ik alleen nog meissies te hebben daar

:rolleyes:

@lionofjudah:euh..ik meende effe krap een tientje per pak ;) ik zal mijn maatje es bellen daarover want hij heeft ze gekocht.

ik weet ook niet hoeveel er in een pak zit voor dat geld.

ik weet niet zo snel wie het waar verteld heeft,maar hier is misschien een goeie tip.een vierkant potje maatje negen op z'n kant met een steentje erin zodat ie niet kan wegwaaien met wat korrels erin,dan veregenen ze niet zo snel.

ik vondt dat wel een keigoed plan,wat ik dit weekend zekers es ga proberen.[was dus echt niet mijn eigen idee]

:rolleyes:

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

high allen.

 

op de terugweg naar huis nog even langs het dakterras geweest waar de sexende royal dane's staan.

even gekeken en een paar snelle pics geschoten...

gallery_12568_8382_102213.jpg

gallery_12568_8382_1613674.jpg

gallery_12568_8382_806212.jpg

drie kleine meissies en een vent.de meisjes zijn niet allemaal even vlug met bloeien,maar dat mag de pret niet drukken,het mannetje doet het hopelijk goed en lang genoeg om ze alle drie te bestuiven.

het mannetje was zichtbaar in de eerste week juni.

wel jammer dat ze allen wat klein zijn gehouden,volgende week wordt alles in grotere 65 literkuipen overgeplant in de hoop dat de plantjes nog wat bij kunnen groeien ;)

dat was em dan voor vandaag,ik beloof dat ik het komende weekend een serieuze update maak van de laatste ontwikkelingen.

 

 

grtzzz,indo

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej maatje ,je kan de man zen zaad altijd bewaren he alsie goed bloeit.

 

Dat zou ik toch doen..de man ff apart zetten en wachten tot de de dames genoeg meeldraadjes hebben aangemaakt en dan bestuiven.

Ik denk trouwens dat waneer een dame bestoven is, ze stopt met bloeien en haar energie steken in zaad aanmaken.Dan ga je dus minder zaad hebben.

 

succes nog

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey allemaal.

 

@medi.jah,daar valt echt wel wat voor te zeggen jah.

de man is na jou opmerking meteen weer verplaatst naar het andere balkon en staat daar dus nu met springende ballen te wachten tot ie es effe lekker loos mag gaan :rolleyes:

over twee dagen krijgen ze allemaal nieuwe schoenen zodat ze hopelijk nog ietsie groter kunnen groeien,want ik vondt ze toch wel wat klein.

thnx voor je tip man en een fijne vakantie toegewenst :)

 

dan nu even tijd voor een updaatje.

om te beginnen ben ik in de tuin es een paar plaatjes gaan schieten van de allerlaatste lebjes die er nu nog staan.van alle zaden die ik gezaaid heb,heb ik er drie pheno's uitgespot waar ik nog nie weet wat ik er mee ga doen :P het zou zo mooi zijn als ik er een man en een vrouw van zou overhouden maar ze kunnen niet in de tuin blijven en dus moet ik voor deze plantjes nog maar es op zoek naar een geschikte locatie om ze te kunnen laten sexen.

ook heb ik geen idee of pheno sex garant staat voor pheno nakomelingen,misschien heeft iemand hier daar enige ervaring mee dan hoor ik dat erg graag..

gallery_12568_8404_1231587.jpg

twee kleine roodstengelige lebjes..

gallery_12568_8404_640194.jpg

en nog eentje die een maand eerder is gezaaid..mooi plantje.

gallery_12568_8404_1641214.jpg

het libanon30 mannetje die een grotere schoen heeft gekregen.nog heel even en dan zal ook deze man de tuin verlaten.

ik heb een kneitergrote libanon30 op locatie staan die ook erg vroeg geslacht liet zien,misschien dat ik die plant bevrucht met deze man..

gallery_12568_8404_357038.jpg

bloeiende mannelijke leb27,drie in een kuip en allen even mooi.

gallery_12568_8404_84909.jpg

op de spot nog even twaalf lebjes tussen wat andere planten gezet.links een mooie big bud en rechts staat nog een oldfarmer nepal waarvan ik niet eens wist dat ie er nog stond!

gallery_12568_8404_218341.jpg

de lebjes die ik een maandje geleden her en der dr tussen heb gezet zien dr allemaal een beetje zo uit..gallery_12568_8404_1816273.jpg

nog eentje..en er staan er nogal wat tussen,ga niet van alle planten een plaatje schieten anders wordt het wel wat saai..

gallery_12568_8404_201502.jpg

vooraan twee welriekende afghanen,achteraan twee mooie big buds

gallery_12568_8404_870927.jpg

hier de enige henkes lolland op deze locatie,die uitgroeit tot een monster!!ik ben dan maar een indootje en daarom niet groter dan 1.75,maar ik kan deze allang niet meer op dr kruintje kijken..gallery_12568_8404_349728.jpg

vooraan een early burban x helvetica..achteraan bambata x erdpurt

gallery_12568_8404_1797175.jpg

heavenly erdpurt :) in deze hoek hangt een heerlijk kruidig geurtje,mooie planten die erdpurt kruisingen

gallery_12568_8404_330972.jpg

hele grote thyfhoon en een hele kleine.. :P

ik moet zeggen dat het wel steeds leuker wordt om daar rond te struinen,sommige planten staan nu met kop en schouder boven de vegetatie uit en zie je van vijftig meter ver al staan.

alles groeit supersnel nu en de komende week zal het nog allemaal veel erger worden...HEERLIJK ZO!!

ook heb ik nog wat plaatjes gemaakt van de rdtjes en lib30 en ik heb nog wat plaatjes van mijn maatje gekregen van de spot bij hem in de buuurt en van zijn achtertuin,maar dat moet morgen maar effe hoor,ik ben er weer effe klaar mee voor vandaag,wordt vervolgd dus..

 

grtzz,indo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Tijdens mijn studie Botanie ben ik deze planten nooit vrij in de natuur tegengekomen.:P

Het gaat goed met de Nederlandse natuur. :rolleyes:

Ik zie dat je ook de Leb-pheno hebt met de rode takken.:)

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn dude dat zijn een paar mooie planten man! :rolleyes:

 

die gaan je vast en zeker een mooie berg weed geven

 

laters wierie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit, beter dan toen die slakken op bezoek kwamen. :rolleyes:

 

ook heb ik geen idee of pheno sex garant staat voor pheno nakomelingen,misschien heeft iemand hier daar enige ervaring mee dan hoor ik dat erg graag..

Wat bedoel je hier precies mee? Dat als je 2 dezelfde pheno's met elkaar kruist je zaad met dezelfde eigenschappen zou moeten krijgen? Hoeft niet perse, het is wat ingewikkelder dan dat, recent topic wat er wat verder op ingaat:

http://www.wietforum.nl/index.php?s=&s...st&p=571586

Share this post


Link to post
Share on other sites

high allemaal.

 

@la buena hiebra,thnx man,dat vindt ik ook :rolleyes:

 

@elmanito,nee..tijdens mijn studie ook nog nooit eerder meegemaakt .

dus dan maar es een studie er van maken he? :P

die pheno's zijn wel geinig jah,leuk om ook meteen es mee te maken.ze vertrekken binnen een week naar hun definitieve eindbestemmeing gezellig alle drie bij elkaar waar ze het mogen uitzoeken zo met elkaar..

 

@kasperfish,500 gram planten?? :P het zal toch niet?? :P

 

@wierieman,thnx man!!ik hoop met de opbrengst wel blowend de winter door te kunnen jah,maar voor de rest vindt ik een leuke test met die deentjes.

er zit een handjevol soortjes tussen die echte guerilla potentie bezitten..maar dat willen we volgend jaar dan es gaan doen met eigen zaden gewonnen uit deze deense soortjes...wordt zekers nog vervolgd.

 

@blowmonkeyjah man,die slakken heb ik daar nu toch echt wel onder de duim :) maar ik durf nog niet langer als een week weg te blijven van de spot ,de grote planten doe ik nix meer aan maar er staat ook nog wat jong spul tussen die ik voorlopig blijf korrelen.. ik zal al blij zijn als ik met de eventuele zadenkweek met die pheno's er een verhoogt gehalte van deze nakomelingen er op na zou houden..ik vindt ze zo mooi.

hhmjahh,we zullen zien wat er van komt als de tijd rijp is maar ik ga er niet zomaar van uit dat ik alleen maar rode libaneesjes kweek vanaf volgend jaar B)

 

en ik heb hier nog een paar leuke pica's van de rdtjes en de libanonon30..enjoy

gallery_12568_8404_1520513.jpg

twee libanon30 die bijna helemaal op waren gegeten door de slakken..das alweer een twee maandjes geleden nu en nix meer van te zien.gallery_12568_8404_897290.jpg

een ooit teruggepaatste leb27 waar een lib30 heeft gestaan.

gallery_12568_8404_893953.jpg

een rd07..een kneiter van een plant!

gallery_12568_8404_657350.jpg

voor een rd06,links achter een rd07 en rechts achterin een hele gruwelijke libanon30.

 

morgen weer een beetje :)

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke soortjes om mee te kruisen die deense .Vooral als ze vroeg bloeien ,...mmmm.. :rolleyes: zekers.

 

Gaat goed he bij jou?

Dat worden idd grote planten met dito opbrengst.

.. :P 500gr /plant.......zeg maar 100 en dan mag je van geluk spreken.Das toch mijn ervaring met guerilla

Succes nog

 

grtn

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo indow! Gaat lekker zie ik! Welke soortjes heb je nu allemaal al in de bloei staan?

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben erg benieuwd naar de vroegste bloeiers.

En ik volg dit met veel intresse.

 

Goed werk man :P

 

Gr PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

high allemaal.

 

@medi,ja man het gaat hier heel erg lekker.het is nu echt leuk om eens per week es door de spot te banjeren.

500 gram per plant is mij iig nog nooit gelukt in het wild maar 100 gram is ook wel wat magertjes vindt ik...twee ons droog per plant is waar ik op hoop :P

het kruisen van deze soorten zou wel een leuke bezigheid zijn als ik er tijd voor vrij kon maken,maar buiten dat vindt ik sommige soorten tot zover echt mooi en goed genoeg zoals ze zijn..

wat ik wel echt kut vind is dat ik graag nog wat pakjes zaden had willen bestellen bij frobanken maar die verzenden nix meer internationaal sinds 21 juni jl.

met de danish gold,oldfarmer nepal,royal dane08,henkes lolland en de early durban x helvetica had ik nog heel graag willen vermeerderen voor volgend jaar :P .

tot nu toe hebben we alleen de libanon30,royal dane x thyfhoon en de royal dane 07 in de vermeerdering staan.en als enige niet deense soort de leb27 die wel weer verwant is aan de deense lib30 :P .

ik zou dit jaar de lebanon27[bluehemp,zwitserland]en de libanon 30[frobanken,denemarken] met elkaar vergelijken,maar daar is tot nu toe niet zoveel van terecht gekomen ondanks dat we wel beide soorten op een locatie hebben staan.wel staat vast dat de deense variant eerder begint met bloeien dan de zwitserse soort..wordt vervolgd..

 

@chaz en ph donner,leuk dat jullie hier es komen kijken :D

de vroegste soortjes die in bloei schieten zijn de henkes lolland,thyfhoon,royal dane x thyfhoon,royal dane06en07..iestje later waren de erdpurt soortjes,bambata's,early durban x helvetica,heavenly's die nu uitgroeien tot hele mooie planten.purple peace liet al heel vroeg geslacht zien maar de echte bloei zit er nu nog niet in.

big bud,afghaan,oldfarmer nepal is eigenlijk hetzelfde verhaal als de purple peace.

dcf skunkmix en cafe paradis skunkmix zijn omdat het mixjes betreft erg divers maar allen laat in de bloei..en de rest is niet eens de moeite om over te vertellen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

lebanonnetje27 in het wild

gallery_12568_8460_408313.jpg

henkes lolland reuzin.

gallery_12568_8460_1611336.jpg

early durban x helvetica

gallery_12568_8460_1573836.jpg

bambata x erdpurt vooraan.links verderop bijna niet te zien,een thyfhoon en helemaal achterin staat een heavenly erdpurt

gallery_12568_8460_901108.jpg

een monster van een thyfhoon..

gallery_12568_8460_676512.jpg

kopje van een heavenly x erdpurt

gallery_12568_8460_340468.jpg

nog zo'n eentje..

gallery_12568_8460_38376.jpg

early durban x helvetica die het licht heeft gevonden..

gallery_12568_8460_961155.jpg

bloeiende early durban..

gallery_12568_8460_564226.jpg

leb27 in de vrije natuur,doch achter het hek opgesloten

gallery_12568_8460_564226.jpg

nog een paar..ze beginnen nu voorzichtig te groeien. :P

gallery_12568_8460_703509.jpg

leb27 die zichzelf spontaan heeft gesplitst :D twee topjes dus..lekker hoor :P

gallery_12568_8460_408830.jpg

en tot slot nog een oldfarmer nepal op dr kruintje gezien..erg mooie plant ook..

gallery_12568_8460_717136.jpg

nog eentje

gallery_12568_8460_1432388.jpg

op deze plek staan planten die de twee meter grens nu al dik overschrijden :P

twee weken geleden twijfelde ik nog om her en der wat te gaan toppen maar ik ben blij dat ik het niet heb gedaan.

met nu nog een dikke maand groei te gaan wil ik wel eens zien wat deze planten kunnen,en het streelt mijn ogen om een ongerepte vette boom zo tekeer zien gaan.

ze hebben de ruimte daar waar ze staan en hebben het er tot zover dolfijn zo samen.

geen vuiltje aan de lucht,wel af en toe een buitje en wat zon..lekker windje ook,daar worden ze sterk genoeg van om de bloemen straks te kunnen dragen..jah, helemaal perfect zo en dus dik tevreden..

 

 

grtz, a happy indoflow :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

twee meter grens??

 

de rugzak op de grond bij deze heavenly is vijftig centimeter hoog!!

gallery_12568_8460_381506.jpg

:P :P :D :P

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik denk van de week maar een wandelingtje in de natuur gaat maken door die vreemde vegetatie die er groeit.:D

 

Je "plantjes" gaan ook niet verkeerd. :P :P :P

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, die henkes lolland wat een mooie sativa is dat zeg!! Komt er nog nageslacht van? :D

 

Khad ook wat meer moeten bestellen denk ik bij froebanken! Whahah

 

Ziet er allemaal prachtig uit! Laat maar komen die dikke toppen! Eigenlijk zou blommer in spanje is zo'n lekkere vroegbloeier van de denen moeten proberen :P

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elmanito

 

ga je dan echt op zoek naar''vreemde''vegetatie of naar een mooi plekje om volgend jaar zelf iets te planten?

als je op zoek gaat naar eerstgenoemde,kom je zekers wel wat rare vegetatie tegen als je goed genoeg zoekt :D

ik ben tijdens''mijn studie''al een paar leuke tuinen tegengekomen zo links en rechts,maar ik plaats er maar geen foto's van in de hoop dat ze mijn stekkies niet zullen vinden :D

en thnx voor het compliment man :D

 

@sjakie

 

yeahhhhhhhhh!!! :P

 

@chaz

 

ja die henkes lollands steken met kop en schouders boven alle planten uit en bloeien nu overal waar we ze hebben staan,dwz in kuip,tuin en op locatie en allemaal even hard!!

sativa zeg jij :P om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat het is..eigenlijk weet ik van de meeste soortjes die er staan niet wat het is,ik kan namelijk weinig vinden over de geschiedenis bv wat voor genetica,welke kruisingen er nodig waren om deze mooie soorten te krijgen.dat vindt ik wel wat jammer.

op het nageslacht moet ik wachten tot volgend jaar he?geen zaden meer te krijgen :D .misschien dat ik toch nog wat ga kruisen met de mannen die ik nog heb,maar weet nog niet welke met welke.

en die dikke toppen kunnen mij niet snel genoeg komen,ik hoop dat ik over een maand takken moet gaan opbinden ;)

en ja,eigenlijk zou blommer het es moeten proberen.misschien leuk om te proberen een fris pondje te oogsten daar in spanje van zo'n deense gigant :P

 

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ja, ik ga op zoek met mijn rugzak met budsboeken van Ed Rosenthal om de varieteit te determineren.:D

Aantekeningen maken over de geur etc.:P

 

Die Henkes Lolland is aardig groot geworden en toch een favorietje.Staat deze ook al in bloei?????

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...