Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

indoflow

deense guerilla op hollandse bodem

Recommended Posts

Guest elmanito

Suikerbieten melasse is veel rijker dan gewoon suikerwater.De suikers in de melasse zorgen voor van het verrijken van het bodemleven, zie het maar als een probioticum.De natuurlijke mineralen zijn een weldaad voor de plant.Heel veel kwekers vooral in de VS gebruiken veel melasse (blackstrap, Grandsma's).Deze is op basis van suikerriet.

 

med_gallery_16467_6951_180001.jpg

 

Probleem bij deze is dat het niet staat aangegeven op het etiket wat er in zit.Wel goed spul om te marineren ook.:wave:

 

Ik gebruik nu Vitrasol

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

een weldaad voor de planten?

dan ga ik maandag maar es op jacht naar een potje suikerbieten melasse voor de meissies en een potje rietsuiker melasse voor mezelf.

ik heb nog wat dikke kale spare ribs liggen die wel een marinade kunnen gebruiken :)

ik mag aan nemen dat je dat moet verdunnen voordat je dat mee geeft,gewoon een lepeltje op een gieter water?

 

 

 

grtz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

je moet bij de GS effe een flesje Vitrasol halen.De rietsuikermelasse voor de marinade is iedergeval lekker. :)

 

Namaste :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal dr es effe achteraan gaan..thnx man.

ik heb wat pica's geschoten van de henkes en rd x thyphoon..

foto van een henkes tegen de haag,plant begint een beetje te verkleuren maar bloeit zich helemaal suf!

gallery_12568_8648_1254041.jpg

een monster van een henkes tegen de schutting.eergisteren na een goeie water beurt sprong er spontaan een tak van de plant...topzwaar!!

gallery_12568_8648_1578125.jpg

henkes in de hoek...niet voor straf hoor,gewoon een lekker lang zonnetje daar.

gallery_12568_8648_409170.jpg

en tot slot nog een purple peace gigantus bloeit lekker..ruikt nog lekkerder

gallery_12568_8648_936997.jpg

 

ik zal nog es wat knappe plaatjes schieten van deze planten waaronder de dr x thyphoon...tot laterzz

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Echt een mooie sativa die Henkes Lolland.Het is wel een soort die zijn oorsprong volgens mij in de Himalaya vindt.Ook zo'n lekker vroegbloeiend. :)

 

Namaste :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey elmanito.

 

ja het zijn erg mooie vroege bloeiers.

ik vindt het wel jammer dat ik niet zoveel info kan vinden over herkomsten,kruisingen en genetica over die deense soortjes.

niet dat ik er echt wat mee kan maar ik vindt het wel leuk om te weten.uit de himalaya vandaan zeg jij..tering,wat zou zo'n plant doen daar in de bergen?

ik vindt dit al abnormaal om te mogen aanschouwen in een hollandse tuin!

die rd x thyphoon komt weer uit een heel ander gebied vandaan[denk ik]maar is ook zo belachelijk vroegbloeiend :) opbouw van de topjes verloopt totaal anders dan bij de henkes en ruikt ook veel zoeter :wave:

foto's kan ik even niet schieten..kep geen batterijen meer hier :D komen z.s.m..

 

grtz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoete geurtjes, daar houden we allemaal van, niet :)? Hopelijk smaakt ie even goed voor je! Ben benieuwd, ze zullen vast binnen enkele weekjes om mogen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey allemaal.

 

@vlaanders,als ze zo door gaan in die tuin dan gaat daar denk ik de schaar erin eind augstus maar ik laat ze staan zolang als het kan dus ik kan er een weekje naast zitten..

en van sommige planten verwacht ik een heerlijk zoet rokertje mits alles goed blijft gaan..

gisteren nog even gauw wat mooiere pics geschoten in de tuin...enjoy..

 

 

deze volle grond henkes lolland dwingt echt respect af...gruwelijke boom en kleddervol met dikke toppen..

gallery_12568_8665_1393092.jpg

takje op ooghoogte

gallery_12568_8665_1637081.jpg

gallery_12568_8665_212339.jpg

en wat gaat ze tekeer zeg!!niet normaal!!

gallery_12568_8665_60964.jpg

nog eentje dan van de andere kant gezien..hoe dan ook,BOMVOL

gallery_12568_8665_1369980.jpg

hier een paar pics van een bloeiende rd x thyphoon.

gallery_12568_8665_564608.jpg

gallery_12568_8665_89320.jpg

mooie plant,mooie bloei..lekker zoet.

gallery_12568_8665_1564379.jpg

gallery_12568_8665_1815973.jpg

ook dit soort gaat dus als een speer!!

gallery_12568_8665_115258.jpg

topje henkes lolland van een kuipplant..

gallery_12568_8665_204532.jpg

nog eentje..

gallery_12568_8665_353086.jpg

door inscheuren van de toch al zwaar toegetakelde stam,komen er geen sapjes meer in sommige takken..dit is een purple peace trouwens

gallery_12568_8665_915389.jpg

een purple peace in de volle grond,begint echt lekker te bloemen.

gallery_12568_8665_406875.jpg

ik hoop maar dat frobanken dit soort volgend jaar weer op het menu heeft staan,echt een hele mooie plant..

gallery_12568_8665_672139.jpg

takje van dichterbij,de eerste paarse bloemen beginnen zich te vormen..

gallery_12568_8665_142210.jpg

en tot slot nog een volle grond henkes lolland..ook bomvol.

gallery_12568_8665_1793254.jpg

 

vandaag ga ik ook nog proberen om de wilde planten op de kiek te krijgen.ik ben best benieuwd want ik ben dr inmiddels alweer 9 dagen niet meer geweest.

dus misschien daar ook nog even een update van vanavond.

ik wens u allen een fijne groeizame dag toe en tot laters.

 

grtz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Geweldig gezicht die 'kerstbomen' met die volle toppen.Geen enkel NL-zaadbank kan op tegen Henkes Lolland, want ze staan nog geen eens in bloei zoals mijn Jamaican Pearl.:rolleyes:

De buren zullen ook wel blij zijn met die geweldige vegetatie.Hoe staat het met de geurenboeket???

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd, wat vinden de buren ervan dat je nu al kerst aan het vieren bent? Paar slingers erin en ze denken echt dat het een kerstboom is :verrygood

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig! Eind augustus oogsten, dat lijkt een fabeltje voor ons! Nog nooit heb ik zo'n vroegbloeiende planten gezien! En planten kun je het niet noemen, eerder bomen! Jij gaat een pak oogsten beste vriend :verrygood!!

 

Veel succes nog met het afrijpen! Tot nu toe kan het niet beter!

 

Groeten Vlaanders

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Effe over de soort.Henkes is de breeder en Lolland is het Deense eiland aan de oostkust van Denemarken.Deense hippies hebben verschillende genetica meegenomen uit verre oorden, maar HL heeft wel kenmerkende eigenschappen met soorten uit Noord-India zoals de Kullu Manali of Parvati.Deze soorten passen zich ook snel aan het klimaat.Nu maar hopen dat het ook een potent soortje is.;) Prima kandidaat om hem te kruisen met Neville's Haze. :verrygood

 

Namaste :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu maar hopen dat het ook een potent soortje is.

Namaste ;)

 

Idd daar ben ik ook erg benieuwd naar!!

 

Echt geweldig die deense soorten,ik ben vet jaloers ;)

Man o man wat wil ik die graag eens proefen...(toppie ruilen :D

 

Ik hoop dat de deenen die soorten volgend jaar nog hebben,ze zullen wel overspoeld worden met bestellingen.

Ik vraag me af,zijn er nog meer landen rond de zelfde breedte graad die ook vroegebloeiers hebben :rolleyes:

 

Echt een mooie guerrilla :verrygood

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

high allemaal

 

wat een leuke reacties!

@elmanito,met het geurenboeket zit het wel goed.ook de buren zijn er behoorlijk van onder de indruk.

ik had ze al gevraagd of een hele haag vol met h l niet veel mooier zou staan dan die ouwe lelijke schutting B)

ze vinden het gelukkig helemaal niet erg en ze vinden ze ook wel lekker ruiken ;)

leuke info over het soort trouwens :verrygood thnx man!

 

@chaz,bij de volgende update van deze tuinplanten zouden we echt ballen en slingers erin hangen. :smoke

het is echt net een kerstboom he?eigenlijk durf ik er nix in te hangen..ze beginnen topzwaar te worden door hun eigen massa.

en de buren vinden het wel geinig B)

 

@vlaanders,ja toch?dit heb ik ook nog nooit meegemaakt hoor.ik ben jarenlang echt op zoek geweest hier in nederland naar dit soort soortjes cannabis.

met maar een paar eisen nl,ze moeten hier tegen het klimaat kunnen vanaf het zaadje,heel hard kunnen groeien,nog harder kunnen bloeien en onwijs vroeg klaar zijn rijp en hard.dit jaar hebben we een topzomer met onwijs veel zon uren en mede daardoor gaan ze nu zo hard natuurlijk.als volgend jaar ook goed lukt met een matige zomer,hoef ik niet meer verder te zoeken naar vroeger of beter.

hier in nederland heb ik het tot op heden nog niet gevonden,behalve de ndb van wierie.die is wel heel vroeg maar behoorlijk instabiel nog.

ik hoop hier wat lekkere wietjes eraan over te houden en een pak zaden voor volgend jaars guerilla :rolleyes:

 

@ph donner,thnx voor het compliment man.

ik denk dat ik zelf straks wel even bezig ben met het proeven van al die soortjes :D

en ja,ik hoop dat heel wildgroeiend nederland volgend jaar zijn zaden bij frobanken gaat bestellen omdat ik dit echt iedereen gun.

voor mij is dit jaar werkelijk een openbaring en heb ik een waardevolle schat aan info gewonnen door met zoveel soortjes tegelijk te gaan stoeien.

ik weet niet of er nog meer landen zijn op dezelfde graad die stiekem vroege soortjes al dik 20 jaar produceren zonder dat wij daarvan weten.. :P

 

lieve mensen,gisteren ben ik even naar mijn spot geweest en man oh man wat ik daar allemaal heb gezien zeg! ;)

ik heb geprobeerd om er een paar fotoos van te maken maar ik durf ze na jullie reacties van de tuinplanten bijna niet te laten zien.. :)

.....toch maar wel doen?..... :)

nou vooruit dan maar,hou je vast&enjoy.. :D

meteen maar met de deur in huis vallen..hier een libanon30 in volle bloei,mooie zachtpaarse haren en een superlekker kruidig luchtje

gallery_12568_8676_918018.jpg

een andere lib30 in bloei..tis geen struik maar ook geen boom..het is gewoon een gigantisch ding!!

ook in de bloei maar heel anders dan haar zusjes

gallery_12568_8676_934282.jpg

deze blijft vooralsnog helemaal wit maar riekt net zo lekker kruidig..

gallery_12568_8676_416295.jpg

hier een hele eigenwijze rd 07 die verdomd het gewoon om echt in bloei te gaan ondanks dat ze 7 weken geleden al wat voorbloei liet zien.

en ze groeit maar door en door en zo...

gallery_12568_8676_411958.jpg

een andere royal dane 07 die er een stuk verder inzit..de gelige kop is denk ik van de droogte..

gallery_12568_8676_1209043.jpg

rd07 kopje van dichtbij..

gallery_12568_8676_5913.jpg

een hele mooie rd06 in volle bloei.ook een heerlijke zoete lucht hier

gallery_12568_8676_426112.jpg

ander rd06.heel andere plant en de volgroeide bloemen kleuren hier ook paars.

gallery_12568_8676_639857.jpg

close upje..

gallery_12568_8676_1072561.jpg

nog een 06 kop..

gallery_12568_8676_1026137.jpg

een dikke oldfarmer nepal die helemaal vlak lag.gauw weer rechtop gezet en een dikke stok erbij.ik hoop dat de wortels niet te beschadigt zijn.

begint eindelijk wat te bloeien nu.volgende keer staat het blad weer wat beter mits ie niet nog es omvalt,dan kan ik hier een betere pica van schieten.

gallery_12568_8676_1680826.jpg

haar kleinere zusje die er naast staat doet het een stuk beter

gallery_12568_8676_1032111.jpg

takje o n close up

gallery_12568_8676_332761.jpg

hier de laatst geplante leb27.meteen ook de laatste foto's van deze planten...zeven mannen dr uit gescheurd.

gallery_12568_8676_1040328.jpg

het beginnen ook mooie sruiken te worden..

gallery_12568_8676_1819367.jpg

een zwaar toegetakelde big bud,ik vermoedt dat er een ree tegenaan is gelopen.de hoef afdrukjes waren er in ieder geval wel.

de enigste big bud die bloeit

gallery_12568_8676_93048.jpg

takken op de grond richten zich weer op en groeien gestaag verders,ik doe hier ook nix meer aan en laat het zo..

gallery_12568_8676_1571357.jpg

hier twee superlekkerstinkende afghanen die enorm worden maar nog niet echt willen bloeien

gallery_12568_8676_682018.jpg

twee enorme big buds met voorlopig alleen maar een big but zonder buds

gallery_12568_8676_1587522.jpg

wat is dit dan hee?!nou dit is een h l in het wild die ook echt helemaal dolgedraait is.echt een monsterboom bom en bomvol lekkere cola's.

is wel een weekje trager dan de tuinplanten maar ruikt al wel een stuk heftiger!!

gallery_12568_8676_1784188.jpg

gallery_12568_8676_980277.jpg

zo dat was deel 1.

door de strubbelingen hier op het forum kon ik gisteren niet alles uploaden.

ik ga de rest ook even erop gooien..ben zo weer terug..

 

grtz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey daar ben ik weer met de rest...enjoy.

dikke h l kop maatje anderhalve literfles.

gallery_12568_8676_627204.jpg

close up van een takje..

gallery_12568_8676_826473.jpg

dat belooft nog wat!!

gallery_12568_8676_573098.jpg

hier een early durban,die tijdens de negen dagen dat ik haar niet heb gezien,echt een meter lengte en omvang erbij heeft gekregen!!en ze bloeit ook al lekker :verrygood

gallery_12568_8676_683775.jpg

kleiner zusje ernaast is iets verder heen

gallery_12568_8676_1725426.jpg

close upje

gallery_12568_8676_188362.jpg

nog een solitaire early duban.is volgens mij een pheno,deze is een stuk verder heen dan de rest.een hele mooie compacte stevige struik die lijkt op de rd 06 maar ruikt heel anders

gallery_12568_8676_352514.jpg

hier wat kleinere heavenly erdpurtjes in de bloei.er zit zoveel grof blad in dat je de topjes nauwelijks kan zien!ben benieuwd of deze een beetje schimmelvrij kan afbloeien.

gallery_12568_8676_547728.jpg

gallery_12568_8676_42965.jpg

gallery_12568_8676_1352722.jpg

gallery_12568_8676_1440483.jpg

gallery_12568_8676_41012.jpg

maar ze bloeien nog niet allemaal.deze gruwelijke boom groeit nog steeds erg hard maar stagneert nu door de droogte..begint al wat te verkleuren en bloeit nog niet.

gallery_12568_8676_1522301.jpg

zo luitjes,daar moeten jullie het maar weer even mee doen.

ondanks de droogte die er toch echt wel heerst op de spot staan ze er al met al wel heel vet bij moet ik zeggen.

vandaag en morgen zullen ze mede dankzij hun penwortels ook nog wel overleven,maar ik snak wel naar een paar hele natte dagen voor de meissies.

hopelijk nog op tijd zodat ze de extra p kunnen opslurpen die ik ze al eerder heb meegegeven. :rolleyes:

en ow ja..nog even over de libanon30 versus leb27.

de leb27 die ik her en der nog heb staan lijken dus totaal niet op de libanon30 van frobanken.de structuur van de planten,bloeiwijze,de geur en kleur zijn totaal anders ten opzichte van elkaar.

de allervroegste leb27 die ik geselecteerd heb[mannen+vrouwen]lopen zeker een maand achter ten opzichte van de laatst in bloei geschoten lib30!

ook vindt ik dat er veel verschillen zitten onderling in het soort leb27 dit weer in tegenstelling van de lib30 die bij mij tenminste wel vrij uniform zijn..maar ja,daar had ik er maar tien van natuurlijk.

however..ik vindt ze geenzins op elkaar lijken tot zover.waar ik nu nog heel benieuwd naar ben is of beide eind produkten wel een beetje op elkaar lijken.

nou mensen zeg maar dag met je handje..

gallery_12568_8676_251451.jpg

en tot de volgende keer maar weer.

 

grtzz,a happy indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat de lebs tegenvallen.. :verrygood Het zijn ook f2's he, dat verklaart de vele onderlinge verschillen, f3 wordt (hopelijk) een stukje stabieler. Toch had ik wel enige gelijkenis verwacht, aangezien m'n plantjes 2 jaar geleden wel veel op de plaatjes leken. Maargoed, misschien dat je verder in de bloei wat meer gelijkenissen kan spotten, of juist niet.

 

Gelukkig maken die andere plantjes het weer helemaal goed. Wat een monsters heb je staan man, christ.. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn wat een huge planten, gaat erg lekker man...

Ook top fotos! Top locatie zo te zien, super soortjes!! Kortom kilo's oogsten, absoluut !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet meer normaal!!!!

 

Jij kunt de komende decennia vooruit met wiet!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Wanneer is het BBQ bij jouw in de tuin??? Ik zal Piercing effe vragen of de bier al bijna klaar is, want dan kunnen we effe een feestje bouwen.Chaz zal wel slingers + kerstverlichting meebrengen.:rolleyes:

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geweldig! Nog nooit heb ik zo'n vroegbloeiende planten gezien!

Groeten Vlaanders

 

Ik wel!

Al was dat wel 20jaar geleden!

Ik had een purple power(zaad) die ook eind augustes klaar was.

Maar na dat de struikrovers me tuin hadden geript was ik deze soort kwijd :rolleyes:

Ook in de Positronics tijd( de eerste growshop ter wereld) waren er een stuk of 7soorten die schimmel resident waren en vroeg bloeide.

 

Dit is echt een openbaring voor de buiten grow!

 

suc6 nog :verrygood

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd gruwelijke planten man

 

denk dat die deense zaadbank volgend jaar flink leeg gekocht gaat worden

 

Succes nog he

 

laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat dacht ik dus ook. Alleen zenden ze niet meer buiten denemarken :S

Share this post


Link to post
Share on other sites
denk dat die deense zaadbank volgend jaar flink leeg gekocht gaat worden

 

Ik weet het zeker ;) KLIK

Helaas heb ik zelf al mijn Royal Dane zaad gebruikt :rolleyes:

Maar we zullen er hoe dan ook wel weer aan kunnen komen toch ?

 

Ze gaan bij jou ook super indoflow :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) he he daar zijn we weer!!

 

 

@blowmonkey,

neej man,ik ben helemaal niet teleurgesteld in de leb27..ze verschillen alleen bijna in alles ten opzichte van elkaar tot nu toe.

misschien is het eindresultaat toch wel redelijk vergelijkbaar.

in dit topic ging het mij erom of de denen eerder afbloeien hier dan de rest,maar ik weet ook uit ervaring dat er buitensoortjes zijn die pas medio/eind oktober klaar zijn en toch redelijk schimmelvrij blijven en een mooi eindprodukt op kunnen leveren.

tot zo ver ben ik nog steeds goed te spreken over beide soorten,en als het waar is dat f3 iets stabieler zou moeten zijn dan kan ik volgend jaar m'n lol op met de leb27 omdat de allervroegst bloeiende mannen en vrouwen nu zorgen voor die nakomelingen.

nee hoor,hier is het laatste woord nog lang niet over gesproken..

 

@sjakie,

thnx voor het compliment :rolleyes:

kilo's oogsten daar droom ik nu al stiekem van,maar de buit is nog lang niet binnen.

maar het is wel het magische woord wat in mijn hoofd blijft ronddolen..''kilo's''....ik hoop zo dat het eindelijk es allemaal meezit.

 

@dull,

neh,die wiet is zo weer weg..de zaden,kijk daar kan ik wel decennia mee toe :P

 

@elmanito.

lijkt mij een goed plan :verrygood de marinade staat hier al klaar ;)

maar dat kan pas na de oogst hoor,das dan ook veel leuker..zaden ruilen,wietjes proeven,lekker borrelen&eten.

en iedereen kan hier blijven pitten zodat de wegen s'nacht's veilig kunnen blijven.

chaz kan de kerstversiering dan thuishouden want tegen die tijd hangen de bomen ondersteboven.

wordt vervolgd?

 

@ph donner,

dat klopt als een zwerende vinger..die pptjes proef ik nu nog op mijn tong...goeie ouwe tijd.

een openbaring is het voor mij zekers. ;)

 

@da dende,

ik hoop het van harte want dit gun ik iedereen.mijn god wat een potentie hebben sommige soorten zeg!

echt niet normaal,het is net of die planten onder een 1000watt lamp binnen zijn gekweekt...belachelijk zo hard als ze gaan!!

 

@dull,

ik heb begrepen dat het niet meer internationaal verzenden ''effe''niet gaat vanwege gezondheidsredenen van de site beheerder.

ik ga er vanuit dat het een tijdelijke kwestie betreft en dat we volgend jaar gewoon weer zaden mogen bestellen daar.

zo niet,dan rij ik dit najaar nog naar denemarken om ze hoogst persoonlijk op te halen!!

 

@rich,

ow mijn god wat een monsterbomen laat jij zien op die foto hee!!

aahh,dat doet me goed om te zien.ik vindt het echt een supersoort die rdtjes.

volgend jaar hebben ze ze wel weer hoor,ook buiten denemarken :D

 

erg leuk om zoveel respons te krijgen van jullie.

jongens toch,ik zit er tot over m'n oren in en heb echt geen tijd meer om alles goed bij te houden.

de ''bosspot'' is kapot en dood verklaart door hevige meeldauw die verschenen is in de grote eiken die om de planten heen staan.

alles is aangetast en er is geen redden meer aan daar.helaas heb ik er nog geen foto's van maar ook die krijgen jullie vast nog wel te zien.ik heb m'n handen vol aan de polderspot,tuinen en zadenkweekjes.en daarnaast gaat het leven gewoon door..pff,ik zal blij zijn als de schaar dr in kan!!nog een paar weken geduld..ik laat jullie zo nog een paar pica's zien van de tuin..eerst effe uploaden.

 

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D hey hey allemaal.

he,lekker zeg..het forum doet het weer[effe] :rolleyes:

ik kan zomaar foto's uploaden en de topics tegelijk kijken zonder problemen,wat een heerlijkheid...effe...:verrygood

ik kon het niet laten,ik was toch al in de buurt,ik heb nog wat mooie plaatjes geschoten..veel plezier.

 

hier een paar paars kleurende topjes rd x thyphoon..

gallery_12568_8694_1212375.jpg

als je je neus bij de speaker houdt kan je ze bijna ruiken!! :smoke ze ruikt echt heerlijk,ik kan bijna niet wachten om er eentje van te rollen.

gallery_12568_8694_46766.jpg

gallery_12568_8694_235020.jpg

deze plant maakt nu alle topjes 'dicht.'de bloemen beginnen van binnenuit te rijpen en ze voelen nu al hard aan.

ze mag nog een twee drie weekjes staan,of totdat ze omvalt ;)

gallery_12568_8694_124542.jpg

en waar kleine topjes zijn..zijn er ook grotere

gallery_12568_8694_850870.jpg

ik vindt het een hele aangename kennismaking met dit soortje.lang niet iedereen is gecharmeerd van de foxtail achtige bloei.

heel jammer dat we geen pure thyphoon meer over hebben.dan hadden we de verschillen met de dr kruising beter kunnen zien.

foxtail of niet,deze toppen worden volgens mij gewoon echte harde knoeperts!

gallery_12568_8694_121605.jpg

hier een willekeurige top henkes lolland

gallery_12568_8694_284346.jpg

tak van dezelfde plant maar deze is bestoven

gallery_12568_8694_15875.jpg

zoals jullie zien issie wel goed gelukt.

gallery_12568_8694_114040.jpg

ze begint er nu een serieus laagje suiker op aan te maken.

gallery_12568_8694_15347.jpg

hier een lekker smakelijk zooitje bij elkaar.

gallery_12568_8694_364059.jpg

de gehavende purple peace die gewoon heel langzaamaan uit elkaar begint te vallen :)

maar als het ook nog maar een beetje vast zit aan de stam,bloeit ze gewoon gestaag verder.

gallery_12568_8694_800659.jpg

de kuip waar de rd xthyphoon man in stond.door het swaffelen van de planten zijn er een paar zaden in de pot gevallen.

ik denk dat het met de kiemkracht wel snor zit :P

gallery_12568_8694_726856.jpg

nog een lekker fris topje henkes

gallery_12568_8694_882711.jpg

als je goed op het etiket van de fles kijkt,zie je dat het een anderhalve literfles is..anders zou je het misschien niet geloven.

gallery_12568_8694_379427.jpg

gelukkig zitten er ook normale toppen aan ;)

gallery_12568_8694_732325.jpg

 

zoals jullie zien gaan ze nog steeds als een speer!!het begint nu ook echt een rijkelijk geurenboeket af te geven...ZALIG!!

ietsie minder leuk vindt ik het eerste stukje schimmel in een henkes die ik er meteen radicaal tussenuit heb geknipt.

ik dacht dat ik daar ook een fotootje van had gemaakt,maar blijkbaar toch niet dus.

voor de rest staat alles er gezond en fier bij en zijn ze dus nog lang niet moe maar het is toch echt tijd voor een tukkie..

tot laterz allemaal.

 

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...