Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

indoflow

deense guerilla op hollandse bodem

Recommended Posts

Ziet er veelbelovend uit, dees zal ik zeker gaan volgen.

Je hebt mooie spots uitgezocht.

Veel succes

Mvg, :verrygood

AlaskanIce

Share this post


Link to post
Share on other sites

high allemaal.

 

@elmanito.

aha,ook allemaal deentjes dus...die ga ik dit jaar goed in de gaten houden,ik hoop dat jou bomen minstens zo groot worden..

dan is het in ieder geval bij mij geen geen toeval :verrygood

 

@jodokus,

de paden die ik maak zijn er al,dat zijn wildsporen die net onder de bosrand doorlopen.

tis alleen te laag om rechtop te lopen maar er groeien daar geen netels en dus moet ik me via daar verplaatsen om zelf geen sporen te maken in het netelveld.

naar de locatie toe kost me al een anderhalf uurtje fietsen,en de laatste keer op locatie naar de spots toe koste me nog es een anderhalf uur martelen en ploeteren

ik probeer zoveel mogelijk ongezien te werk te gaan,maar dit was gekkenwerk op deze manier.

ben vandaag ook niet terug gegaan om te snoeien.morgenochtend ga ik er heel vroeg naar toe om alles af te maken.

 

@growandblow,

tussen de brandnetels staan ze goed :wave:

en ook met zeven plantjes kan je zomaar met een beetje mazzel es een kilootje scoren hoor..

 

@sjabbie,

is inderdaad lastig om zonder sporen te maken bij je planten te komen.

groene regenbroek aan en grote stappen maken,en zorgen dat je er alleen komt wanneer het moet..

 

@sjakie,

ik zal mijn best doen om er een mooi topic van te maken man. ;)

 

 

@alaskanice,

thnx dude,succes hebben we echt wel nodig.

 

 

greetzzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

we hopen het allemaal ;)

ik ga morge ook even naar me spot :wave:

kijke of ze nog leven :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

high allemaal..

zo ik ben vandaag op locatie geweest en ik heb daar al mijn gaten toch gespit.

dikke kluit gras op elk gat gezet...ik zeg kom maar op met die kutkopter en kijk maar es hoeveel. je ziet.

hard gewerkt,goed gelukt en een heel mooi resultaat.

met een zaagje en met een snoeischaar es effe flink los gegaan in die wildsporen en ik kan nu weer makkelijker op mijn spots komen.

foto update van de zaailingen en aanpassingen op locatie ,vul ik morgen in.

het was een pittig dagje vandaag en heb nu effe geen puf meer..

fot morgen maar weer...greetzz,indo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey allemaal.

hierbij even een foto update van de zaailingen,allen gezaaid op19 en 20 april.de foto's zijn niet helemaal recent meer maar van 8 en 4 dagen geleden.

overmorgen een super actuele fotoshoot en vanaf dan ga ik het netjes bijhouden :)

hiier een totaalplaatje van het inelkaar gemacgivered kweekkasje..

 

gallery_12568_7736_4552.jpg

een lief klein libaneesje boven de grond :nerd

@elmanito..ik heb gisteren mijn maatje gesproken en hij zag toch ook een paar rode pootjes bij de libanon30,royal dane,thyfhoon,big bud en early durban x helvetica.misschien doordat de max/min temp een beetje te ver uit elkaar hebben gelegen? :rofl op deze foto heeft t plantje toch een mooi groen pootje...

gallery_12568_7736_6917.jpg

kleine gekiemde zaden in ontplooiing..

gallery_12568_7736_6591.jpg

hier een van de henkes lollandjes...100%opkomst en supersnel!!

gallery_12568_7736_1996.jpg

en een paar dcf udeskunkmix plantjes....en bij een paar is het gebleven,we hebben er drie uit tien :D

gallery_12568_7736_3346.jpg

hier een foto van alweer een paar dagen later,de groei zit er goed in :)

gallery_12568_7736_880.jpg

en een fotootje van twee dagen eerder om het verschil te kunnen zien

gallery_12568_7736_10269.jpg

ik kan niet wachten om zelf even te gaan kijken maar ik kom er niet aan toe deze week ben ik bang.

ik krijg over een paar dagen nieuwe pics toegestuurd en daar moeten we het maar even mee doen dan deze week,maarja...ze zijn dan wel eindelijk goed actueel. :)

ik ga nog even een paar fotootjes uploaden vanuit de camera van de snoeiresultaten van gisteren.

 

greetzzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( hier nog even een paar pca's van het snoeigebeuren twee dagen geleden.

het staat hier stijf van de esdoorns waar geen doorkomen aan is

gallery_12568_7738_170732.jpg

behalve hier :P

gallery_12568_7738_1643088.jpg

prachtige recente wildsporen waar ik dankbaar gebruik van maak

gallery_12568_7738_1216963.jpg

nee,die reetjes weten wel hoe ze zich ongezien kunnen verplaatsen..en ik nu dus ook :P

gallery_12568_7738_1097399.jpg

en overal in het gebied waar ik mijn koppie ook uit het bos steek,zie ik dit soort plaatjes..

gallery_12568_7738_1097399.jpg

heheheh...loon naar weken zal ik maar zeggen

gallery_12568_7738_817307.jpg

nu is alles makkelijk bereikbaar zonder dat iemand het kan zien.ik kan de locatie nu in een klein half uurtje helemaal van voor naar achter lopen zonder sporen na te laten.

ik ga maar es gauw op die andere twee locaties kijken of ik dit kan herhalen,dat is wel errug handig zo :)

 

@chaz, :D :) :D hij gaat lekker..

 

@elmanito :rofl :) :nerd :)

vindt ik ook,ik ook ,ik ook...

 

 

gallery_12568_7738_1080537.jpg

sorry...dit soort plaatjes zie ik vanuit d bosranden.

greetzzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej allemaal,hier even een paar pics van de deentjes vandaag.

ze hebben het dolfijn zo achter het plastic :rofl

gallery_12568_7749_325716.jpg

hier de meest lekkere soortjes,ze gaan als een speer :)

gallery_12568_7749_210064.jpg

een lief klein royal dane plantje

gallery_12568_7749_59892.jpg

bambata x erdpurt06

gallery_12568_7749_618.jpg

en nog een paar lekkere pics van leb27 die ik van het net af heb getrokken

 

gallery_12568_7749_10697.jpggallery_12568_7749_121244.jpggallery_12568_7749_76093.jpg

 

gallery_12568_7749_107416.jpg

jammie,jammie :D

 

 

morgen doen we dr weer een paar.

greetzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Dat is een hele leuke verzameling en ze staan er mooi bij.Ga je nog wat met de brandnetels doen???Danish Gold moet je volgend jaar echt nemen.Purple Peace is trouwens ook een snelle groeier. :D

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey elmanito

dat is zekers een leuk setje aan plantjes,k begin een beetje verliefd te worden :rofl het is alweer een paar jaar geleden dat ik eigen plantjes had en ik begin dr nu achter te komen wat ik eigenlijk gemist heb.die brandnetels laat ik overal lekker staan,behalve waar een plant de grond in gaat,spit ik een gat.

ik wil helemaal nix meer beschadigen.die netels zijn mijn tuindeurslot,en ik kan zo goed peilen of dr iemand op mijn spot is geweest want je kan je hier niet bewegen zonder sporen na te laten.

die danish gold is me bij het bestellen totaal ontschoten,net als de danish passion die had ik er ook graag bij willen hebben.ik heb nog getwijfeld om ze bij te bestellen maar ik kweek ze volgend jaar wel samen met de soortjes die dit jaar het beste uit de verf komen :)

en ja,die purple peace is inderdaad ook errug vlot,heerlijk om te zien groeien :D .

greetzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn er een hoop! Mooie lokatie ook. Succes verder.

Alleen je aarde is een beetje groen :D

 

Grtz Steven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, nog iemand met Deense soortjes. Deze ga'k zeker volgen:). Binnen enkele dagen zullen er in mijn topic ook foto's te zien zijn van de soortjes

danish gold

henkes lolland

typhoon x royal dane

oldfarmer nepal

en ook NDB'tjes:)

 

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey thanatos.

leuk zeg,nog iemand met deense plantjes.das goed voor het vergelijkbaar warenonderzoek.

ik ga die van jou ook zekers volgen

ben heel benieuwd hoe het jou vergaat dit zeizoen.wat was je zaaidatum en waar hebbie die ndbtjes vandaan?

ik heb wierieman's topic vorig jaar gevolgd en ik heb nog nooit zo'n snelle vitale plant gezien als die ndb!!

die heeft vorig jaar met een kutzomer naar mijn mening iets gruwelijk goed gedaan.

die ga ik volgend jaar ook zekers zetten als ik weet waar ik de juiste zaden kan bemachtigen.

jij ook heel veel succes en dat je dikke toppen mag oogsten.

greetzz,indoflow

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ik heb vorig jaar het topic van wierieman gevolgd en ik vindt die ndbtjes DA SHIT!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo is dat even een mooie spot hee. En al die mooie plantjes van je. Wordt mischien nog wel een gedoe om ze op locatie te krijgen of valt dat mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey slappezever,jah he?ik ben dr erg blij mee :rofl

zo zie je maar dat karpervissen heel ook leuk kan zijn zonder vis te vangen.

nee hoor,het aanvoeren van materiaal is heel goed te doen hier..niemand in de buurt en alles doe ik met een bootje.

het enige waar ik hoef te waken is dat ik zelf geen sporen maak in het hoge onkruid,maar ik heb alle paden gevonden dankzij de hertjes die hier wonen om ongezien op de spots te komen. :D

niet te zien vanuit de lucht,noch vanaf de akkers tweehonderd meter verderop.en voor degene die vindt dat ie om een of andere reden toch ''gewoon'' es moet gaan struinen hier zeg ik,prettige wedstrijd.dat geven ze geheid op na de eerste vijftig meter want er is echt werkelijk waar geen doorkomen aan hier,tenzij ze weten dat er wat te halen valt maar daar speculeer ik niet eens op.

tis en blijft guerillia he?alles kan natuurlijk..

greetzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben op 1 mei gestart met de eerste 10 zaadjes te ontkiemen. De ruimte in m'n voorgroeihokje en op de vensterbank is nogal beperkt, dus ik zal doorlopend ontkiemen, voorgroeien en buiten zetten. De NDB zaadjes heb ik van de barmhartige samaritaan aka Wierieman.:D De soort is inderdaad erg beloftevol:).

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey allemaal.

 

@thanatos,

ik wens je heel veel succes toe en hou je er een topic over? :D

 

ik zal jullie nog wat plaatjes meegeven voor het weekend,

deze zijn vanavond geschoten door mijn maatje.zo te zien hebben ze het nog steeds erg naar hun zin in hun kweekkasje..

......enjoy...... :)

 

gallery_12568_7767_92320.jpg

 

gallery_12568_7767_232161.jpg

 

gallery_12568_7767_92320.jpg

 

gallery_12568_7767_277919.jpg

 

gallery_12568_7767_42885.jpg

 

gallery_12568_7767_97753.jpg

 

gallery_12568_7767_124842.jpg

de spot ligt al helemaal klaar voor deze plantjes,nog een dag of tien en dan gaat het grut allemaal naar de locatie...

op locatie twee moet ik morgen nog een dagje zwoegen om nog nog es veertig gaten te spitten maar die doe ik gelukkig niet alleen.

waarvoor deze gaten bedoeld zijn?dat vertel ik jullie de volgende keer..

ik wens jullie allen een groeizaam weekend toe en tot laterzz

greetzz,indoflow :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey indoflow

 

Ziet er allemaal heel mooi uit ga zo door!! ik ga je zeker volgen!

 

Mvg, Kweek! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kweek!,

thnx man,en of ik door ga :D .en veel volgplezier.

greetzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben vandaag zo vrolijk,zo vrolijk,zo vrolijk....zo vrolijk was ik nooit

gallery_12568_7767_236941.jpg

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

De zaailingen staan er mooi bij, maar niet alle potjes bevatten plantjes. :vape: Opgegeten of niet opgekomen!!!

 

Namaste :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey elmanito.

 

thanx man,

nee dat klopt,ik denk dat ze gewoon niet op zijn gekomen.

ik heb sommige lege potjes es bekeken,maar die waren echt leeg...helemaal geen zaadje te bekennen :whistling

tis ook wel typisch dat de meeste uitvallers aan dezelfde kant van de kas staan.misschien toch een sneaky mouse op bezoek gehad..van de honderdtachtig die we gezaaid hebben staan dr nu ongeveer honderdveertig boven de grond en ik verwacht uit deze set planten er geen laatkomertjes meer bij.over tien dagen gaan ze naar de spot en maak ik gelijk een balans op van hoeveel planten er zijn van elk soort.

wel weet ik dat lib30,purple peace,thyfhoon,henkes lolland en royal dane07 een 100%opkomst hadden..

 

greetzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey,

 

Mooi verslagje heb je hier !! Ik ben echt heel erg benieuwd hoe al die deense soorten het gaan doen :whistling De Royal Dane van mij doen het in ider geval erg goed... ik zal ook soms ff meekijken hoe het hier gaat.

Dat het mooi weer mag blijve !!:vape:

 

Gr. Weed Grower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd hoe het er over een paar maandjes uit ziet, een wietbos :whistling

Ik ga dit verslag zeker volgen.

 

Weedyweed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...