Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

indoflow

deense guerilla op hollandse bodem

Recommended Posts

@highlife,

 

in mijn koppie blijf ik 18 jaar oud...in mijn handelen ook trouwens! ;)

mijn eertste eigen gekweekte plantje was zeer spannend maar niet goed gelukt natuurlijk..

ik was toen nog maar 15 jaartjes oud en wat wist ik toen nou helemaal..

sindsdien ben ik een hardcore buitenkweker en sinds 16 jaar nu inmiddels een hardnekkige guerillakwekert..het leren stopt waarschijnlijk nooit...wel wordt het(zeker met het ontdekken van de deense genetica)steeds ietsie makkelijker om mijn dansje te doen :P

fakkeltje is alweer op....volgende ook alweer...die daarna ook alweer...en ik druk er net weer eentje uit..tssss...ik zal maar weer es een nieuwe maken! :wub:

 

@carpie,

 

ja dat was ik eigenlijk vergeten te vragen aan de limbo's...mannetje vergeten tussen de dames levert dikwijls als troostprijs gruwelijk veel zaden op!@cannalimbo WHATS UP WITH THAT!!moet ik al patent gaan aanvragen op de lib x leb voordat jij dat doet? ;)

ennehh...ik weet niet of deze hobby wel zo gezond is hoor!!

af en toe heb ik een hartslag die kickt as a gunshot!!

wel lekker bezig buiten in de natuur...das wel gezond zolang ik mijn rust kan bewaren ;)

nu alweer druk zaden tellen...spots bevoorraden,goed bekijken,nieuwe plekjes ontdekken,plannen maken..

zucht...was het almaar vast weer april ofzo...IK BEN ER ZO AAN TOEHOE!!! ;)

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha die Indo toch. Lekker te spacen :wub: met jonko's van eigen kweek ;)

 

Ik ben ook met 15 jaar begonnen buiten plantjes te zetten... De eerste paar jaren is het vooral even snuffelen maar het wordt vanzelf serieuzer... ;)

Maar aan 16 jaar ervaring kan ik nog niet tippen. Dan zou ik op mijn 5e levensjaar begonnen moeten zijn hahah :P

 

Ik voel me nu echt weer een groentje hier op het forum ;)

 

Maar we zijn nog jong en vlug en da's al meerdere keren goed van pas gekomen ;)

 

Grtsz HL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan niet meer wachten op het voorjaar nadat ik al dit soort mooie verslagen de laatste weken aan 't doorlezen ben. 's Avonds lees ik van alles op dit guerilla forum en 's ochtends zit ik gelijk al te denken waar ik het beste zelf aan de slag kan volgend jaar. Zelfs op het werk lees ik vaak nog even na hoe het nou ook alweer zat met de grond of cupjes of om die prachtige foto's van die mega-bomen te bewonderen.

 

Ben van plan een aantal plekken te gaan "verbouwen" volgend jaar. Heb al zaden besteld van froebanken, ben beniewd hoe die 't gaan doen hier in Tsjechie. Aangezien ik van vissen hou, zal het niet al te moeilijk zijn een paar mooie plekken te ontdekken waar het barst van de brandnetels, ik heb er goeie hoop in. En tevens lijkt het me een goeie afleiding voor welke malloten dan ook die me lastig willen vallen als ik wat hengels en visspullen in de auto heb liggen terwijl ik met andere dingen bezig ben.

 

Wil de mensen bedanken op dit forum die me op het idee hebben gebracht om dit te beginnen, dit soort verslagen als van Indoflow of Carpie hebben me aan een nieuwe hobby geholpen. Ben net zo enthousiast als toen ik 16 was en op karperjacht ging.

Nog even geduld...als ik naar buiten kijk, zie ik een pak sneeuw dat er al weken ligt, beloofd een lange winte te worden hierzo.

 

Weet iemand trouwens hoe ik aan henkes lolland zaden kom? Wil ze ergens bestellen, maar kan ze niet vinden.

 

Jah blesseth jullie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey nyabinghi,

 

thnx voor je woorden over de topics van mij en carpe diem.

erg leuk om te horen dat ook het oostblok meegluurt en gekieteld wordt door deze topics! :D

indeed moet het niet moeilijk zijn om daar een geschikte plek te vinden voor je nieuwe hobby!

veel succes met plannen en uitvoeren komend seizoen en ik hoop dat je er een topicje van gaat houden hier op het forum?

 

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is precies iets mis met froebanken. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst moet je normaal een mail ontvangen zodat je kan betalen? Die mails komen maar niet. Dit is bevestigd door 2 vrienden en mezelf. 2 weken geleden heeft mijn maat nog besteld en dat ging zonder problemen. Heb al een mail naar froebanken gestuurd, eens zien wat ze zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij staat het rekeningnummer voor betalen op de site?

weet het niet meer helemaal zeker want is 2 jaar geleden dat ik er bestelde, maar ik kan me geen mail herinneren

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
er is precies iets mis met froebanken. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst moet je normaal een mail ontvangen zodat je kan betalen? Die mails komen maar niet. Dit is bevestigd door 2 vrienden en mezelf. 2 weken geleden heeft mijn maat nog besteld en dat ging zonder problemen. Heb al een mail naar froebanken gestuurd, eens zien wat ze zeggen.

 

:) Waarom deze vraag in Indoflow's topic??? :D

 

Namaste :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooooops sorry ik dacht dat dit de algemene deense soortjes thread was; mijn excuses!! Het probleem is trouwens van de baan; ze vertelden dat het soms enkele dagen kan duren vooraleer de bevestigingsmail aankomt.

 

nogmaals sorry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat gaaf om die plaatjes van die dikke bomen te zien :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha ja scheelt indoflow ook weer topic bij houden zonder te posten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...