Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

indoflow

deense guerilla op hollandse bodem

Recommended Posts

high allemaal

 

@la buena hiebra,thnx man :D

@sjakie,jah man,ze gaan als een speer!!de rd,thyfhoon,rd x thyfhoon,lib30 early durban en henkes lolland zijn eind augustus/begin september toch echt wel klaar denk ik.

tis ook wel goed zo..we krijgen gelukkig niet alles tegelijk.het zou wel heel mooi zijn als ik met een verse royal dane joint in de brand,de laatste soorten kan rooien :( :D

@elmanito,de libanons bij mij zijn inderdaad erg divers.ik heb er niet eentje tussen staan die er echt sativa uitziet ;)

de oldfarmer nepal daar heb ik er zelf nog maar twee en een halve plant van,maar ze lijken wel heel erg op elkaar.ook bij deze planten komt nu de bloei er heel voorzichtig in :D

jou planten hebben veel slanker blad jah..geen idee hoe dat kan..

 

 

afgelopen week ben ik weinig op het forum geweest maar er is wel weer het een en ander gebeurd.

om te beginnen heeft een stakker s'nachts een pheno leb27 en de lib30 man uit mijn tuin gestolen.echt een super trieste actie..

als de persoon nou gewoon had aangebeld had ie er nog wel een paar meer kunnen krijgen van me.nu heeft ie dus een man mee gegapt waar ie waarschijnlijk helemaal nix mee kan,en ik kan de libanon30 dit jaar dus niet zelf vermeerderen en das echt zwaar kut.

de twee 65 liter kuipen met ieder drie leb27 erin hebben we in een andere tuin weggezet.aankomende week zal ik op die locatie even gauw een plastic kasje in elkaar flansen zodat ze lekker knus en droog staan.deze zes planten laten we dus sexen met elkaar..

vandaag ben ik even op pad geweest en heb voor de verandering de tuin planten es goed bekeken en ook de nodige pica's ervan geschoten...enjoy..

 

bij een vriend in de tuin staan sinds twee maandjes zes pure haze stekjes...mooie plant die erg lekker geuren.

gallery_12568_8558_1160261.jpg

bij een andere vriend staan nog wat deense planten waaronder deze reusachtige henkes lolland

gallery_12568_8558_1043635.jpg

de struiken hoeven niet gesnoeid te worden,ze groeit er gewoon dwars doorheen!!

gallery_12568_8558_706936.jpg

begint al aardig te bloeien nu..

gallery_12568_8558_481877.jpg

hier een heerlijk geurende dcf skunk

gallery_12568_8558_1508313.jpg

een mooie grote purple peace met kleine blaadjes,begint nu ook serieus te bloeien

gallery_12568_8558_204285.jpg

mooie collectie bij elkaar..

gallery_12568_8558_180775.jpg

mooie cafe paradis skunk..

gallery_12568_8558_227282.jpg

begint nu ook wat te pluizen :D

gallery_12568_8558_411064.jpg

een hele mooie purple peace..zo purple zijn ze nog niet :tu

gallery_12568_8558_1289708.jpg

henkes lolland boom.

gallery_12568_8558_467878.jpg

een royal dane x thyfhoon ;)

gallery_12568_8558_210816.jpg

halve meter top van een henkes lolland :)

gallery_12568_8558_287444.jpg

koekkoek!!

gallery_12568_8558_1554657.jpg

heavenly x erdpurt...groiet nog steeds errug hard

gallery_12568_8558_1044366.jpg

gruwelijke bomen!!

gallery_12568_8558_196040.jpg

en lekkere dikke poten

gallery_12568_8558_526699.jpg

een wilde h l

gallery_12568_8558_764602.jpg

een early durban in bloei..schitterende plant om te zien.

gallery_12568_8558_326006.jpg

een takje van dichtbij :D

gallery_12568_8558_42288.jpg

hier nog een wat kleinere heavenly x erdpurt,zo stevig dat je er op kan zitten.

gallery_12568_8558_1552834.jpg

heerlijk soortje..

gallery_12568_8558_362650.jpg

de laatst weggezette leb27..groeit ook lekker door allemaal.

gallery_12568_8558_1455231.jpg

een kleine oldfarmer nepal

gallery_12568_8558_396937.jpg

en een wat grotere ;)

gallery_12568_8558_673055.jpg

stormschade van een paar dagen geleden in een big bud.

gallery_12568_8558_1178212.jpg

twee royal danes06.tjek de verschillen..

gallery_12568_8558_1796499.jpg

een hele dikke rd07

gallery_12568_8558_1547002.jpg

een takje van de 06

gallery_12568_8558_1175616.jpg

de mooiste rd van allemaal..

gallery_12568_8558_818238.jpg

twee meter en tachtig centimeter rd 07

gallery_12568_8558_1783113.jpg

een door de storm gesneuvelde leb27 :)

gallery_12568_8558_167916.jpg

en tot slot nog een plaatje van een bloeiende libanon30..gallery_12568_8558_70462.jpg

 

genoeg weer voor nu luitjes.misschien vanavond nog wat pica's van de andere spots..

 

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey allemaal.

 

hmmm,ik dacht dat ik de eerste update had weggeklikt of zo want er stond nix bij geschreven bij het topic.. ;)

dus dacht het vanavond nog eens over te doen omdat ik em nog niet kon terug lezen.en nu heb ik dus een tuin inhoud twee keer laten zien. ;)

geen idee wat er is gebeurd :)

 

@slappezever,heej man.leuk dat je weer es komt kijken.niet alle soortjes die er staan zijn even vroeg,maar er staan er een paar tussen zeg.. :tu

en die paar goeie,mooie,vroeg bloeiende soortjes die worden volgend jaar nog vervolgd,want die hebben het in mijn ogen nu al helemaal gemaakt!! :(

 

@chaz, :D

 

@wierieman,jah man..we kunnen vroeg beginnen met knippen maar de laatste planten gaan denk ik pas eind september/begin oktober om.

tenminste..als de planten onopgemerkt kunnen blijven staan en het weer een beetje meezit ;)

 

thnx voor jullie positieve reacties allemaal :D

o ja,ik heb twee namen door elkaar gehaald tijdens het updaten.nl de dcf skunk in de blauwe pot is geen dcf skunk maar een cafe paradis skunk,en de plant die ik eerder cafe paradis skunk noemde is een dcf skunk.

verders ben ik er vandaag niet aan toe gekomen om nog andere spots te bezoeken.dat is jammer want ik ben erg benieuwd naar wat daar nog staat.

volgende update probeer ik ze te laten zien.morgen heb ik nog een paar pica's van de sexende royal dane x thyfhoon en van een hele mooie paarse dcf skunk.

alles gaat heerlijk zo,komende week wordt een lekkere warme week met een hoop zon en ik verwacht dat de vroegbloeiers gaan knallen..

ik wens jullie allen dan ook een groei/bloeizame week toe en vooral veel plezier

 

 

grtz,a happy indo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn die bomen gaan haaaard!! ziet er top uit man..

Ook geweldige spots zo te zien!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Gefeliciteerd!!! :D Lijkt mijn tuin wel met al dat onkruid.:D

Je bent iedergeval klimaatneutraal bezig. :)

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey allemaal

 

bedankt voor jullie reacties ;)

gisteren weer wat plaatjes geschoten,ditmaal de sexende royal dane x thyfhoon.

een lange tijd heb ik gedacht ik zaden te kort zou trekken van de mama plant maar ik ben gisteren aangenaam verrast..

de eerste honderd zaden heb ik gisteren al uit de plant geschud,allemaal mooi,hard,vers en rijp.waarschijnlijk zijn de eerste voorbloei bloemen ook meteen bestoven door de man :) de rest van de vrouw is hoogzwanger!van onder naar boven zit ze tjokvol met zaden in ontwikkeling ;)

gallery_12568_8558_1647782.jpg

gallery_12568_8558_1534416.jpg

gallery_12568_8558_766174.jpg

gallery_12568_8558_880397.jpg

ik zit wel met een vraag waar ik niet zo snel een antwoord op kan vinden hier op het forum,dus ik stel em jullie maar.

de vrouw is klaar en hoeft alleen nog maar goed af te rijpen.geen idee hoelang dat nog gaat duren maar ze zal in deze periode toch ook nog wat voeding nodig hebben.

kan ik haar blijven bijvoeren met ''gewone'' bloei voeding of zou ik wat anders moeten meegeven? :D

hoe dan ook..volgend jaar hebben we in ieder geval alvast honderd nieuwe zaailingen van dit soort :D

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over de voeding, dat weet k niet. Maar je plant zou ongeveer een maand langer moeten staan als een niet-bestoven. Gaat nog steeds goed :D nog even gedult hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO

 

ziet er idd goed uit.

 

Mamma staat mooi, gewoon aanhouden die voeding zoals je bezig bent, bloei is ok nu.

 

Ik veronderstel dat de plant nu veel energie zal gaan stoppen in het vormen van de zaden, dit zal de plant voeding kosten, en tekorten zul je merken aan het blad. Dus zolang ze van kleur wat ok blijft is het ok, moest ze nu ineens vroegtijdig beginnen vergelen zou ik ze eens wat groeivoeding (extra N) in combinatie met wat magnesium geven via het gietwater.

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

@Indoflow

Hoeveel Henkes Lolland heb jij staan en is er veschil tussen de planten onderling????Vraagje uit Denemarken van een goeie vriend.Henkes Lolland kan je beschouwen als een Deens landras met genetica meegebracht uit het buitenland (India, Nepal???) door enkele hippies.

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die lollandjes zien er echt geweldig uit, mooie slanke bladeren, lekker snel ook. Volgend jaar iedereen aan de Henkes lolland. :D

 

Wat geef je trouwens voor voeding mee? Zoals tuinkabouter al aangaf, wat extra N kan geen kwaad, als er tenminste geen of weinig in de bloeivoeding zit die je gebruikt. Wat bladvoeding in de vorm van fishmix en/of zeealg voor de extra amino zuren en eiwitten is aan te raden, helpt ook allemaal mee voor een betere zaadontwikkeling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey allemaal.

 

@vlaanders,tb03 en blowblonkey,thnx voor de adviezen ;) we voeden door met bloeivoeding van canna.tussentijds een gietertje groeivoer.vooralsnog staat de hoogzwangere dame er erg goed en vitaal bij.

@elmanito,we hebben er vif staan en ik vindt ze allemaal wel vrij uniform.plant in het wild is het meest slank en rank qua structuur maar wel enorm groot!!ik heb van de tuinplanten vandaag pica's geschoten.

vette hoofdtop van een henkes lolland skyhigh! :D

gallery_12568_8600_579913.jpg

een h l in de volle grond,ongelofelijke snel en hard bloeiend..

gallery_12568_8600_1082088.jpg

deze staa tals enige in een kuip en heeft een paar takken verloren met de laatste storm.deze plant heeft als enige dikkere vingers maar bloeit er niet minder hard om :)

gallery_12568_8600_894029.jpg

toppen trkken al lekker dicht..

gallery_12568_8600_119025.jpg

@da dende,thnx,ja man ze gaan echt keihard :D

komende dagen zal ik wat tijd maken om wat foto's op de spot te schieten.en dan ook van de ''wilde''h l die daar hopelijk nog staat.

prettig weekend allemaal en tot laters

 

 

grtz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke keer is het weer genieten in dit topic :)

 

Keep it up!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer mooie foto's, en al vette toppen! Bij mij begint het bloeien nu ook echt hard te gaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

high allemaal.

 

gut ow gut,wat een toestand hier op het forum. :)

erg jammer dat ik geen plaatjes kan uploaden,maar hee...des de groter de verassing straks want ze staan echt niet stil!

@chaz,jah man :( :D thnx..

@vlaanders,ik zal es even gauw in jouw topic komen kijken..thnx man.

alles doet het prima tot zover,maar ben al een week niet meer op mijn spot geweest en ben wel heel benieuwd.

de laatste keer dat ik ben geweest is afgelopen zondag en toen had ik in sommige planten wat last van droogte en gerbrek aan p.

ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om er even gauw een handje lekkers bij te strooien maar dat doe ik de eerst volgende keer wel weer.

ook hoop ik van harte dat het er wat heeft geregent daar op locatie want dat kunnen ze goed gebruiken!!

de hoogzwangere rd x thyphoon is nog steeds erg mooi groen en de zaadhoezen zwellen gestaag.we hebben er in totaal zo'n500zaden uit gewipt en er is er vorige week eentje per ongeluk in de kuip bij de man belandt,dat hadden we toen niet kunnen zien maar gisteren stond er een klein gekiemd plantje in die bak!! :wave:

ook de sexende leb27 doet het lekker en begint ook de eerste zaden aan te maken nu..

verders heb ik nog wat takken van de henkes en van de purple peace bestoven met meel van de rd x thyphoon.ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen :blink

fotoos krijgen jullie zo snel als het forum het toelaat..

ik wens jullie allen veel plezier met de bloei..

 

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Vertel eens over die Henkes Lolland, hoe staat het daarmee??:wave:

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruiken ze al een beetje lekker :)? Bedankt voor het delen van je informatie hoe jij het aangepakt hebt, het was zeer leerzaam! En iedereen maar zeggen dat je MOET voorgroeien, da's voor niets nodig, tenzij je bomen van 3 meter wilt

 

Ik ben ook nog steeds aan het wachten tot we terug kunnen uploaden..

 

Veel succes nog!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey allemaal..

@elmanito,die henkes die her in der in tuinen staan die gaan echt waanzinnig hard,maar dat is mede door de extra voeding die ze gestaag mee krijgen.

de wilde plant daar ben ik zelf erg benieuwd naar..naar mijn smaak de mooiste die we hebben.

 

@vlaanders.ja sinds twee dagen begin ik de henkes te ruiken,lekker zoet..de wilde tuin heeft een paar planten die eigelijk nog moeten beginnen met bloeien maar die ruik ik al van 50 meter afstand!die info is nooit getoont en ook niet gebruikt in deze tuinen,maar ik ben off topic er mee aan de slag gegaan.nogmaals,wordt nog vervolgd.

en ik kan ook niet wachten om wat te uploaden!!

morgen maak ik verse pica's van de spot en een dag later verse lolland pica's...we wachten het nog even af :)

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Wat voor voeding geef je ze trouwens?????

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

high elmanito.

de volle grondplanten zijn ver voor het inplanten al verrijkt met koemestkorrel,bloed en beendermeel, en kalk.

ook de grond in de kuipen hebben hier een lik van meegekregen maar veel minder.

nu de laatste maand worden ze allemaal bij gevoerd met bio voeding a en b van canna en om de beurt weer wat water soms even gauw een gieter met een pk oplossing..eeuh..ik meen in een13+14 samenstelling,vloeibaar en ook van canna in ieder geval.volgens mij hebben ze verder nix meer meegekregen,maar ik heb er wel vertrouwen in dat deze meiden netjes afbloeien...ZE GAAN ALS EEN RAKET!! :)

ik heb ook net zojuist dat de bestoven takken met rd x thyphoon\henkes lolland en purple peace ook gelukt zijn want de bloemen beginnen te zwellen :D

ik heb zojuist ook nog wat pics geschoten maar kan ze nog steeds niet plaatsen :wave: even geduld nog..

de royal dane x thyphoon rijpt lekker en ontwikkelt zich nog steeds erg goed,daar gaat een flinke zak zaden vanaf komen!ook misschien leuk om te weten dat ook dit soort paarse bloemen krijgt naarmate ze rijper worden.heeft een heel eigenwijze bloeiwijze en maakt mooie slanke volle toppen die erg lekker zoet geuren..

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Dat is geweldig om te horen.Ik geef ze zelf een combinatie van Guano extract + Vitrasol van Bio Nova.Geweldig spul!!!.

Hoeveel kilo zaad denk je trouwens te oogsten????:wave:

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ow ja..zelf ben ik niet zo blij met dat bijvoeden.

in volle grond zou volgens mij met de juiste voorbereidingen alles aanwezig moeten zijn van a tot z.

in de kuip ontkomen we er niet aan,wat we ook doen ze blijven toch net achter op de volle grond planten.dat wil niet zeggen dat ze het veel minder goed doen,ze doen het ook buitensporig goed,maar toch net ietsie minder..

een eerder afgebroken pp verliest sinds twee dagen nog een paar takken trouwens door inscheuren van de stam..denk ik..

andere pp zet de bloei definitief in maar rekt en strekt enorm.ook een eigenwijze bloei zit hier in.bloemen lijken eerst te volgroeien voordat de nieuwe wordt aangemaakt..ze ruikt wel onwijs lekker!

henkes lolland heeft toppen zo groot als mijn onderarm en zijn nu polsdik,en gaat maar door en door..rd x thyphoon lijkt iets trager ten opzichte van de hl maar heeft wel veel meer volwassen bloemen in de top en groeit de top helemaal dicht nu.nu ze wat rijper worden blijken de volle bloemen ook mooi paars te kleuren en ruikt echt heel lekker zoet..nog een weekje of drie en deze gaat echt om...supersoort die rd x thyphoon!!

 

 

grtzz,indoflow

 

ow en ik denk geen kilo's zaden te kweken,ik hoop dat ik er een drieduizend stuks van kan oogsten...ik heb voor volgend jaar al snode plannen :)

 

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Als de grond kwaliteit goed zit met zijn nutrienten, dan is er niks aan het handje, maar dat is niet altijd het geval.Cannabis is van nature gewoon een grote vreter en afhankelijk van de soort moet je ze af en toe gewoon bijvoeden. Suikerbietmelasse is een enorme weldaad voor de planten en voor de grond-organismen (bacteriën), vanwege de suikers.De natuurlijke mineralen die erin zitten, zorgen ook voor minder toprot (calcium) en betere potentie (ijzer & magnesium).

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

suiker bietmelasse daar heb ik vaker positieve dingen over gehoord maar heb het zelf nog nooit ingezet.

hoe zit dat dan eigenlijk?kan je dat kant en klaar kopen of los je dan gewoonweg wat suiker op in water?

en hoeveel in wat voor vehouding moet je dat meegeven dan aan je planten?

 

 

grtzzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...