Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HighLife

GUERILLA JAAR 2009 !

Recommended Posts

Het is wel wat aan de late kant.. helaas :P .. Maar toch gaan we vandaag onze 3e spot geheel klaar maken :lol:

binnenkort zijn de +- 20 churches klaar en nog 11? hawaiian snow stekjes.. :D ook is de volgende lading church stekjes alweer in opkomst (de laatste grote lading)

We zullen ongeveer 100 planten gaten moeten graven.. Maar echt veel ruimte hebben ze niet meer nodig lijkt ons.. dus om de +- 60 cm een stekje?!

 

dus een stuk van ? 12 bij 6 klaar maken voor gebruik..! We zijn 1 keer eerder geweest op die plek. Als je wilt kun je er wel een paar honderd zetten.. maar daar komen we niet aan toe.

 

vanmiddag foto's..

 

(nogsteeds niemand een id wat die ''spuug'' kan zijn ?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren zijn we naar (wat wij nu noemen) Spot 2 geweest.

 

We waren al mooi optijd vertrokken, zodat we er mooi lang bezig konden. Het liefst helemaal afmaken..

Maar we hadden allebij een hark bij ons dus we mochten niet gezien worden!

Bleek dat bij die soort ''ingang'', er allemaal vissers te zitten dus we moesten weer helemaal omlopen en ging allemaal tijd verloren :oeps :P

Maarja, toch een klein uurtje bezig kunnen gaan. Het is een veld met hele hoge brandnetels, veel riet en véél kleefkruid+ hele grote doorns.

Niet bepaald een lolletje om doorheen te moeten. Ik zei tegen men maat, We kunnen beter stelten meenemen :lol:

Vond ik eigelijk nog best een redelijk id..! Je hebt overzicht, je word niet geprikt..ennnn je maakt geen pad :D

maarja

 

ff paar picca's:

 

Zo was het toen we eraan kwamen

med_gallery_19927_7751_169736.jpg

 

Er is echt een dikke laag begroeïng dat weg moet!

med_gallery_19927_7751_142679.jpg

 

med_gallery_19927_7751_56800.jpg

Maar echt een mooi plekje.

Bij het water, Zeer afgelegen in die zin dat je een kwartier lang moet beunen door dat onkruid + slootje springen etc..!

Echt een zeer veilige spot! En we kunnen er veel neerzetten.

 

Gister nog wat stekjes bijgeknipt nu 2 propagators vol. = uhh 2 X 28 = 56 aankomende stekkies.. Die komen daar te staan

 

Woensdag Gaan we naar spot 1..! Kan niet wachten ze zullen flink gegroeid zijn! We gaan dan gelijk even het riet verwijderen en foto's natuurlijk :P

 

groet Highlife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal :blink:

 

Gister zijn we naar onze eerste spot geweest ;) Het stond er goed bij allemaal! :nerd

 

Er waren totaal 4 of 5 stekjes die we weg hebben gegooid (megenomen) omdat die dood waren. Ook hebben we 26 nieuwe stekjes geknipt en brengt ons op een totaal van 72 nieuwe Church stekjes + 10 Hawaiian Snow stekjes.

Deze zijn voor onze 2e spot die we volgende week af gaan maken.

 

We hebben het riet wat bijgeknipt en het staat er nu mooi bij op 1. Helaas geen foto's moet ik nog krijgen van me maat..

 

Maar de lowriders#2 -> Zijn totaal 3 Lekker wijffies en 1 kereltje.. :whistling

 

Me strawberry Haze heb ik geknipt.. en zaadjes zijn wel redelijk gelukt denk ik .. Slappy.. als je dit leest: Ik stuur binnekort even wat op :no!

 

uhmm... verder nog iets ? volges mij niet :)

Foto's volgen

 

Commentaar is welkom.. Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb jullie verslag-werk tot nu toe niet gezien :blink: en die lijkt mij veelbelovend uit !Dat wordt De Oogst van 2009

Goed bezig

Prima, Ga Maar Zo Door :whistling

Succes

Gr

Marko

Edited by Marko77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Marco ;) we hopen op hetzelfde haha! ;) We doen ons best ;)

 

Ik kom net weer bij onze eerste spot weg. De regendans had niet geholpen dus dan maar zelf ff wateren.. :yummy:

Kon ik ook gelijk wat foto's schieten.

 

O... Het is weer zover.. Wil ik me foto's uploade, druk op bladeren.. gebeurd er weer eens nix :S F*ckng irri :specool ... nou helaas geen foto's dus... :wub:

 

Maar ik kan je wel vertellen dat het er allemaal mooi bij staat ! ze hebben de groeispurt te pakken.

 

De lowriders zagen er al redelijk goed uit..! duurt niet lang meer of we kunnen die omlegge :j ..

 

Nog even over dat ''spuug'' Mijn maat had gelezen dat het over ongedierte gaat wat in de stam van je plantje bijt. Maar gelukkig is het nu gestopt ;)

 

Wel balen dat die foto's het niet doen!!. Ik zal zo nog een poging wagen..,

 

groet Highlife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd naar je fotos!

 

je hebt er in ieder geval genoeg staan! haha!

 

Succes, Tilburg2009!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey HL!

Die hawaiian snow ziet er wel mooi uit hoor, is dat familie van de hawaii skunk, daar heb ik goede herinneringen aan :specool

 

En ik las dat je wat zaadje wilt sturen, heb je mijn adres nog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heejj :rolleyes:

 

Even weer een updeetje.. :rolleyes: Helaas weer zonder foto's :rolleyes: ik kan er nix meer opzetten ;) op 1 of andre manier.. nouja.. wat is er gedaan.,,

 

Zoals we al zijden waren er nog een aantal stekkies ''over'' die hebben we op onze 2e spot gezet. Een aantal van 56 churches. Ze staan er mooi bij..

 

Ook op onze eerste spot geweest. Maar het valt mij eiglijk vies tegen. Ze groeien bijna niet ! :rolleyes: ja sommige planten wel.., maar de stekjes blijven mij te veel achter ( ook onderste blaadjes sterven af bij veel) Wat kan de oorzaak zijn ? te veel droogte alsnog?

 

of zullen we moeten bij voeden? zoja welke voeding?

 

groet Highlife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeey,

 

Die buite plantjes zien er goed uit hoor. Lijkt alleen of ze geel aant worden zijn? Zeker een schaarse grond. En die binnen planten zien er ook wel redelijk uit. Alleen heel sprieterig. Misschien kun je wat foto's laten zien van hoe ze er nu uit zien? Of zijn ze al geoogst? Nja, ik hoor het nog wel. ;)

 

 

Succes, en de groeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee allemaal :rolleyes:

 

Goed nieuws; In een poging om weer een foto's te uploaden is het gelukt ! :rolleyes:

 

dus even een paar nieuwe picca's:

 

Laten we maar beginnen bij onze nieuwe spot... Wel laat gezet, maar dat was niet anders (stekjes duurden lang)

med_gallery_19927_7156_352701.jpg

 

We hebben er 56 gepoot

med_gallery_19927_7156_219611.jpg

 

Stekjes hadden de reis goed overleefd

med_gallery_19927_7156_602687.jpg

 

We hopen dat het nog wat word...

 

 

Dan onze eerste spot:

Wat jurjen ook al zij... De onderste blaadjes gaan dood (worden geel), welke voeding word nu aangeraden te gebruiken ?

 

Kusches:

med_gallery_19927_7156_336031.jpg

med_gallery_19927_7156_611172.jpg

 

Mama churches,

med_gallery_19927_7156_521919.jpg

 

De Arjan's Haze :rolleyes: :rolleyes:

med_gallery_19927_7156_720965.jpg

 

Basic Beer

med_gallery_19927_7156_705087.jpg

 

Hawaiian Snow

med_gallery_19927_7156_868722.jpg

+ stekje Hawaii

med_gallery_19927_7156_41926.jpg

 

de lowriders zijn bijna klaar volgende week gaan ze om :rolleyes: Toch weer een paar zaadjes ;)

med_gallery_19927_7156_863940.jpg

(ruikt ook zeer goed moet ik zeggen!)

 

 

*** Tips over bijvoeden zijn zéér welkom!!! ***

 

Dit voor nu.. Foto's zeggen genoeg...

 

groet Highlife

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey highlife !

ik heb het zelfde probleem met mijn plantjes dat de onderste blaadjes geel worden. ;)

 

wie kan ons helpen?

 

 

groet Lion of judah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gok dat ze iets meer stikstof nodig hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aiiaiiaiii lionofjudah! :rolleyes:

 

mindere zooi misschien dat we er samen uitkomen :rolleyes: ..vast wel :rolleyes:

 

Als ik de oplossing heb pm ik je ff

 

doe jij hetzelfde ;) ?

 

@ Diablo: stikstof.. jaa zou goed kunnen of de grond alsnog te zuur ofzo?

 

Anyone ..Please help us :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van die gele bladeren, als ik daar last van heb, is t omdat te weinig water heb gegeven.

 

Weet niet hoe jullie de afgelopen tijd de plek hebben bijgehouden.

 

In ieder geval succes en hoop op een oplossing voor jullie.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Blowsterke! :rolleyes: thanks voor de info! Ik hoopte al dat iemand dat zou zeggen! Het zou ook wel wat verklaren.

 

Want zoals bij velen van ons het summer 09 nagenoeg droog geweest.

En het is guerilla, we hebben ze ook wel eens zelf opzoek laten gaan naar water.. maar dan moet dat het geweest zijn!

Verklaard ook waarom ze niet goed groeien.

 

Omdat dit het eerste jaar voor ons is., is dit jaar ook gewoon om te kijken hoe we het écht goed moeten gaan doen. Als de oogsttijd geweest is, moeten we iets hebben wat dat eeuwig terug komende riet dood maakt.. Iets van KaliumCholraat erover heen..

 

voor elke plant een plantgat van 50 bij 50 bij 50 uitgraven en een spectaculaire grondmix erin! :rolleyes:

Dat konden we dit jaar niet voor elkaar boksen.

Ook gaan we waterpompjes / druppelaars aanschaffen. Zodat we volgend jaar ook maar 1 keer in 2/3 weken langs hoeven te gaan voor ongedierte bestrijding.

 

Is er eigelijk iemand die hier mee werkt? volgens mij heb ik nog niemand gezien die waterpompjes gebruikt.. :rolleyes:

Het lijkt ons wel handig..! ;)

 

Op die manier kan je het veel beter onderhouden. En zoals bij ons.. 1 van ons is er vaak niet dus zal je het alleen moeten doen. Dan is het wel veel.. vandaar :rolleyes:

 

da wazzum weer..,

rustiggg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee sjakieee ;)

 

Klopt! hele dag zon :rolleyes: geldt het zelfde als voor de 2e spot...! :rolleyes:

 

Ojaa.. Ik heb jullie iets vergeten te vertellen.. :rolleyes:

 

haha :rolleyes: uhm ja we kwamen even op onze mais-spot... We hadden er niet veel van verwacht, maar van alle 40...? ontkiemde zaadjes, was er niet 1 boven de (droge) grond uitgekomen...

 

Ook niet heel raar natuurlijk... ma wel jammer. Volgend jaar willen we graag een auto flouwer kweekje doen in de mais :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

joo highlife !!!

dank je voor je pm =)

ik heb ook zitten denken om volgend jaar een kweekje te doen met autoflowers ( mijn keuze gaat voor auto ak ) ik heb nu enkele lowriders staan en ik zal al blij mogen zijn om er 5 gram in totaal van te kunnen halen. maarja ik zit nog in het leer stadium.

 

weet je hoe die waterpompjes werken? is dit met een timer ofzo ?

 

groet lion of judah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee lionn geen dank haha ;)

Klopt die auto ak lijkt me ook wel wat :rolleyes: of diesel ryder..! Ik zag laatst ook een soortje.. strawryder ofzo ? :rolleyes:

maar die moest 70 cm worden zoiets leverd 25 gram p. plantje op. !

 

miss dattik die ma bestel dan.. ma heb geen link meer dan zou ik ff moeten zoeken.. Ik kwam daarbij via W.F...

 

magoed..Jaa je heb verschillende,, gewoon constante, vast ook wel met timer.

 

Maar ook met zonneplaatje erop maar die zijn wat prijziger :rolleyes:

 

maar is wel zeer handig.. ze moeten gewoon véél water krijgen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
magoed..Jaa je heb verschillende,,

 

ze moeten gewoon véél water krijgen :D

 

Ben je bekend met het pitten systeem?

 

Nee dacht ik al.... :P

 

Neem 1x10liter emmer

1Meter nylon

2 bochten van pvc 90graden en lijm die 180graden

Je moet een 10liter emmer met deksel naast daar waar je je plant wil planten ingraven.(deksel er op gaatje er in en zand er over)

Dan neem je een nylon koord of een olielampen pit.

Nylon werkt goed en is ook makkelijk te rafelen

Je hangt een einde van van min 1meter nylon verzwaard op de bodem van de emmer die je vult met giftwater.

Het koord gaat door de 2bochten weer terug de grond in.

Rafel het koord goed uit elkaar.

Het rafel gedeelte verspreid en gelijk matig door de grond onder in je gat.

Doe dit niet al te diep,zeg 40,50cm

Dan je gat afvullen met aarde

Plantje planten :P

 

 

P H

Share this post


Link to post
Share on other sites

He PH .. Da's idd ook een systeem wat je zou kunnen helpen.. Maar als je dat keer 150 moet doen ben je nogal wat geld en tijd kwijt.. liever een pompje :P

 

Maar wel bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...