Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HighLife

GUERILLA JAAR 2009 !

Recommended Posts

hey dames en heren dat hebben jullie goed voor elkaar geboxt :rolleyes: dit gaat jullie zeker lonen .... :wtf:

 

zie nu al mooie bomen :wacko:

 

suc6 dit jaar

 

greetzzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
zoals driesken al zei, heb ikzelf ook geleerd als kind. als je riet probeerd met je blote handen uit de grond te trekken is het net of je aan een mes trekt.

 

Greetz :rolleyes:

 

de braamstruiken op mijn g-spot moeten anders ook niet onder doen !

volgende keer handschoenen :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

braamstruiken laat ik altijd met rust, ik laat juistem de omliggende gewassen met rust. Je hebt van die mensen die een fotografisch geheugen hebben en het al opmerken als er een struikje weg is of iets kleins..

het is vreemde shizzle ik weet het maar ik neem geen risico :wtf:

 

bramenstruiken groeien als de neten die hak ik altijd weg met een machete :rolleyes:

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ lionofjudah: Heb je ook een topic van je G-spot? met foto's ? :wtf:

 

@masteryero: Thanks! Jij ook succes !

 

@cannabusinesss: Zowieso handschoenen aan :lol:

 

Hallo allemaal :lol:

 

GuerillaGrow en ik zijn gister weer bezig geweest op spot-1. Nu 4 keer bezig geweest deze week.

Er is echt al een wereld van verschil!, als je kijkt naar hoe het er vorige week bij stond..! :wacko:

 

We hadden de camera vergeten mee te nemen :rolleyes: dus helaas geen picca's..

 

wat hebben we gedaan?

zoals aangekondigd moesten we nog een stuk of wat bramenstruiken verplaatsen. dit is wel redelijke goed gelukt!

Er zijn nu 2 kanten afgebakend met boompjes en bramestruiken. Nog ééntje te gaan..

 

We hebben gister ook de brandnetelzaadjes van Vrookens ontvangen.. we doen nu een kiemtest, wil het niet doen we het nog ff in de vriezer...

 

En zoals het er nu voor staat zijn 4 van de 5 (fem)Church zaden ontkiemd en in de grond en waarschijnlijk komt de laatste ook uit...!

 

Misschien vanmiddag nog plaatjes schieten..! (miss ook wel van spot 2)

 

laterss :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey highlife ik weet ng niet ofdat ik er een topic over zal beginnen heb namelijk geen deftig fotocamera in de buurt

mss wordt het een kleine topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ lionofjudah: Zou zeker wel leuk zijn:) hebben we even een duidelijk beeld toch !

 

Eergisteren zijn we bezig geweest, maar hadden we geen camera bij ons. Gisteren ook nog bezig geweest en hebben toen ff wat plaatjes geschoten. Het schiet nu lekker op

 

med_gallery_19927_7156_3389610.jpg

med_gallery_19927_7156_2885567.jpg

med_gallery_19927_7156_2723086.jpg

 

en een church:

med_gallery_19927_7156_176415.jpg

 

 

Er was alleen wel een zware tegenvaller gister...!!

We kwamen op spot 2 om het nog eens te bekijken allemaal ... Maar het is geen doen! Veeeelste natte grond.. Echt jammer. De locaties zijn steeds wel goed, alleen het is er veelste nat!

Dus nog maar 1 spot over..

Maar druk opzoek naar andere spots.

 

Tuurlijk zijn er genoeg plaatsen waar je een aantal neer kunt zetten.. Maar we willen dan wel gelijk min 25 kwijt kunnen.

 

 

Vandaag gaan we nogmaals bramenstruiken verplaatsen. We hebben zeer mooie struiken gevonden van 6/7 meter lang :wacko: (of langer <_<)

Om dan ook de laatste doorgang volledig dicht te maken.

 

Vanvond weer een update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druk in de weer ze te zien! succes ermee.

Hou je wel rekening mee dat de bomen straks vol met bladeren zitten.

 

grtz steven

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Thanatos: Thanks :wacko:

 

@steven1988: Daar houden wij zeker rekening mee!! Komt ons alleen maar stukken beter uit. Zie je in de vorige update, De ena laatste foto... daar links; is helemaal open voor de zon (staat op het zuiden)! :wacko:

 

Ook gisteren zijn we bezig geweest om de laatste doorgang door het bos zo veel mogelijk ontoegankelijk te maken voor irritante mensen. We hebben nog een stuk of wat bramenstruiken van verderop weggehaald en daar geplant...

 

(op de foto's zie je het niet altijd even duidelijk maar het staat er redelijk vol met stekels :blink:) Een 'normaal' iemand die bijvoorbeeld met de hond loopt of gewoon daar loopt voor de lol,, zou nooit niet dat pad nemen.

 

med_gallery_19927_7420_964938.jpg

med_gallery_19927_7420_3073294.jpg

med_gallery_19927_7420_973238.jpg

 

Ook hebben we een paar takken naar de zijkant geduwd en 1 tak wat naar boven geknoopt zodat we weer wat extra meters hebben voor de planten <_<

 

med_gallery_19927_7420_1896478.jpg

med_gallery_19927_7420_3090763.jpg

 

Dat was het voor nu.

 

Wat gaat er de volgende keer gebeuren ?

 

- We willen graag nog wat bramenstruiken plaatsen omdat er nooit genoeg van zijn

- Er zal toch 1 boom aan moeten geloven dat waarschijnlijk van de week al...

- De takken wat hoger binden nog ( touw was niet goed )

- En dán gaan we alle rietwortels en alles onkruid vrij maken en schoffelen+bemesten+plantengaten graven

- We hebben nog een stuk of wat mooie kleine bomen (2 - 3m) gezien, dus die gaan we mooi verplante ^_^

 

Maar om nog even terug te komen op die boom:

We zaten te denken, Eigenlijk moet ie nu om, maar nu is hij nog kaal zonder blaadjes. Groeien die er nog aan als we heb nu kappe? want we willen er niet meer mee wachten eigelijk.

 

Oja en we doen op het moment een kiemtest met de brandnetel zaadjes. Dit levert nix op. Ze zijn de vriezer in gegaan en ik hoop maar dat ze binnekort wel willen kiemen. Anders zullen we een paar vuilniszakken vol van andere plaatsen op moeten halen, maar dat duurt dan nog zo lang..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben echter niet kapot van de soortjes.. dat zijn niet echt planten die men in NL buiten in te tuin zet, laat staan op de guerilla.

Ik zou het erg interessant vinden als je deze soorten goed weet te oogsten maar als je goede volgroeide toppen wilt hebben zou ik de haze keuze omgooien naar iets anders..

 

Greetz :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle boompjes die je wilt kappen kun je het best nu doen. Valt het minste op. Wel ff zorgen dat het blanke hout gedeelte waar je em omgekapt hebt in smeert met modder ofzo, dan valt het niet zo op. Verder gaat het allemaal wel goed komen. Jullie doen goed je best, en dat is vaak al genoeg. Ik ken er ook die gewoon 20 stekken in de grond steken en dan hopen op een topoogst, wat natuurlijk nooit gebeurt.

 

Wat betreft binden van boompjes, dat valt meer op dan boompje omleggen of snoeien. Nu is het moment om dat te doen, in de zomer als alles groen is en er veel wandelaars zijn valt het op.

 

Succes heren. En updaten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal :oeps

 

Sorry we zijn erg druk de laatste tijd met van alles en nog wat, en als we kunnen regent 't dat het giet ;)

 

 

@Cannabusinesss: We gaan geen haze's guerilla doen. ja misschien 1 of 2 voor de lol maar de rest doen we de eerder genoemde soortjes :D

 

@Slappezever: De vorige keer hebben we inderdaad ook 3 boompjes omgezaagd. leek ons ook beter. Alleen de modder hebben we niet aan gedacht :) .

 

De Churches gaan wel goed het is bij 4 planten gebleven, de laatste kwam niet uit.

Ik zal mijn best doen voor foto's. Nog een maandje hebben ze om te groeien, dus komt vast wel goed

 

Oja en heb nu ook 5 lowriders#2 laten ontkieme...(voor de lol :P)

 

We zullen snel weer aan de slag gaan op de spot.

 

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier weer ff 'n updatje...!:D

 

Alles gaat zijn en haar gangetje wel wat :verrygood

 

Hier vooraan zijn de Churches.. is van eergister..

med_gallery_19927_7156_18670.jpg

med_gallery_19927_7156_128517.jpg

(in die witte bak zaten nog stekjes van de strawberry haze en de super silver haze maar die gaan niet zo goed dacht ik...)

 

med_gallery_19927_7156_232360.jpg

 

Mijn plantjes thuis gaan ook wel goed..! De S.H begint al echte topjes te krijgen ze staat nu een weekje of 2/3 in bloei maar heb haar maar ff voor het raam gezet nu met het mooie weer ;) (hele dag vollop in de zon)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ La buena hierba

 

gast wat een kuthandtekening heb jij zeg :verrygood ik erger me er helemaal dood aan, overal waar ik kom zie ik dat filmpje! :D

 

ken je hem niet als link weergeven in plaats van dat het halve computerscherm dat youtube filmpje moet weergeven? ;)

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

edit:Paffie

 

lol ik zat er op te wachten maar niemand reageerde :verrygood

 

ik haal hem weg is zeker groot :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

edit:Paffie

 

haha ik dacht ook al niemand trekt z'n muil los dus komt het maar weer op mij neer :D

 

Zo is ie beter!

 

Greetz! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ze zijn flink gestrekt, als het zo doorgaat duurt het een jaar voordat je daar stekjes vanaf kan trekken, je zult de lamp lager moeten hangen maar dat kan natuurlijk niet door de andere planten neem ik aan

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ejj sjabbie.... anders stuur je blommer ff een pm-metje ofzo?

 

En als ik mijn mening dan ook gelijk mag geven :verrygood ... of tip; zoek betere spots!

 

Ik heb begrepen dat het je eerste keer is en er ook niet veel van verwacht,, maar het is beter als je plantjes toch het einde mee te kunnen maken ? .. nietwaar ?

 

FF goed zoeke ! gebruik gloposis., ! ( Waar mogelijk met bird's eye ! )

 

@La Buena Hierba: Thanks dude ;)

 

@blommer: Klopt het is een beetje behelpen maar er is al bijna een oplossing :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind de spot er ook wel goed uitzien :P

veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey highlife,

 

Het gaat mooi hoor! Wanneer mogen ze naar buiten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee allemaal! thanks we wáren ook heel blij met de spot.!

 

maar nu hebben we een groot probleem! :lol:

Er zijn mensen geweest. Gelukkig weten we dat het vissers zijn geweest opzoek naar een mooie vis-spot omdat, toen we 200 meter veder liepen zagen we dat er een vis-plek is gemaakt

(met hengel steunen en lijnen enzo) er was op dat moment geen visser...

 

Nu weten we niet wat we moeten doen.. :o

Onze eerste ingeving was; opzoek gaan naar nieuwe vervangende spot(s) maar dat is wel kortdag. Toch zijn we erop uit getrokken. want kweken doen we zowieso!!

 

(Op de een of andere manier kan ik op dit moment geen foto's uploade dus die houden jullie tegoed!)

 

Maar we zijn die dag op 3 mooie spots beland:

* 1 spot achter een heuvel met daar tussen een sloot en dan een weiland voor paarden (van 1 km lang)

daar kunnen we zo'n 30 planten kwijt...

* 1 spot aan het water (dit is een privé meertje) Omringd door beerenklauwen en brandnetels

daar kunnen we zo'n 40 planten kwijt minimaal.

* Én nog een spot ook op privé terrein, daar komt echt niemand! alleen daar hebben ze niet de hele dag zon en de grond is iets hoger als elders.. dus hoop dat ze niet droog komen te staan Het mooie is wel: er is een sloot naast en je bent er in 30 sec, dus bijwateren zou ook een optie zijn.

Ook daar kunnen we rond de 40/50 misschien 60 planten kwijt..

 

Wat ons uiteindelijk op evenveel planten (iets meer ja :D ) brengt als onze 1e spot.

 

Om daar nog even op terug te komen..:

Wat zullen we doen.!

* we weten eigelijk wel zeker dat zij de enigen zijn die daar komen!

* de plek die ze hebben gemaakt, ligt op een andere route dan naar onze spot ( in principe zouden ze er nix meer te zoeken hebben!)

 

We willen graag meningen van jullie horen!!

 

* De confrontatie aangaan (ontdekken wie het zijn) .... Hopen op het beste

* Deze spot vergeten en gaan voor een nieuwe (en volgend jaar opnieuw kijken of het kan en nog meer afsluiten..)

 

We weten het niet.. Al is het wel doodzonde ..

er is toch wel ruimte daar voor 100 planten minstens..

 

Poeh we horen het graag + ik zal aan de gang met die foto's up te loaden als het lukt..

 

groeten HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...