Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HighLife

GUERILLA JAAR 2009 !

Recommended Posts

Beste Medekwek(k)ers ! ;)

 

Zoals iedereen sta ook ik te popelen om mijn schatjes strax buiten te gaan zetten. Maar voor dat het zover is gaat er wel heel wat voorbereiding aan vooraf.

 

Ik zelf ben rond sinterklaas begonnen met mijn voorgroei-hokje. Bestaande uit:

Een 4 spots-halogeen lamp, gloeilampje, ventilator, zilverfolie, en een thermometer.

 

In die tijd heb ik (overhaast) zaadjes lopen bestellen. Daar kwam uit de Sativa-Mix van Greenhouse.,,

* Neville's Haze

* Strawberry Haze

* Hawaiian Snow

* Arjan's Haze#1

* Super Silver Haze

 

Dit zij niet echt geschikte soortjes voor het nederlandse klimaat. ;)

 

Dus ben ik hard opzoek gegaan naar de geschikte soortjes.

Ik kwam uit op de:

 

* K. O Kush F2:

Type: Overwegend indica type plant

Bloeitijd 7-8 weken

Opbrengst: Tot 500 gram/m2(indoor)

Smaak: Zware kush

Effect: extreem zware stoned

Bloemen: kompakt en wit van de kristallen

THC: Percentage tot wel 25%

 

mooie korte bloeiperiode en hoge THC gehalte,, ben zéér benieuwd!

 

* The Church (feminised):

 

Genetics:

Swiss sativa, Skunk, Super Skunk, Northern Lights.

 

Effect:

A heavy indica feeling that evolves in a long lasting cerebral high. A special taste and a very social effect.

 

Flowering indoor:

9 weeks, with a yield of 700 to 800 gr/ sqm.

 

Flowering outdoor:

Ready in early October above the equator, in early May in the Southern hemisphere. Yield up to 900 gr/plant. Great resin production and very resistant to mould! Recommended for humid or rainy areas.

 

Bijna volledig schimmel-bestendig wat voor ons Nederlanders natuurlijk te gék is!

 

Deze soortjes wil ik uit gaan proberen op in ieder geval 3 guerilla spots samen met een maat van me

(3, Omdat we tot nu toe 3 geweldig mooie spots hebben ontdekt, en het de eerst keer is, en we in iedergeval iets van oogst willen hebben. Dus dan maar wat versprijden en uitproberen.)

Vandaag besteld dus ik verwacht ze eind volgende week ergens...

 

Dan nog even om terug te komen op het voorgroeien B) :

 

Ik heb nu dus staan:

* Strawberry Haze

* Arjan's Haze#1

* Hawaiian Snow B)

 

(de Strawberry Haze als eerste gedaan om te kijken of het een beetje zou werken, daarna de rest gedaan) :lol:

 

FF wat fototjes om te weten waar ik over praat: :D

 

Dit waren ze op 5 en 8 Februari

de Strawberry Haze

med_gallery_19927_7156_706603.jpg

De Hawaiian Snow (had enigzins moeite met de start)

med_gallery_19927_7156_449401.jpg

De Arjan's Haze#1: :D

med_gallery_19927_7156_632837.jpg

med_gallery_19927_7156_257204.jpg

 

 

En zo zagen ze er gisteren uit... De blaadjes enigzins verbrand om ze tijdens mijn 5 dagen stage 12.5 cm waren gegroeit! daar had ik me iets op verkeken.

Ze staan nu inmiddels precies een week op 12/12..of nja.. 3 dgen donker en 4 dagen 12/12..komen ze..:

 

med_gallery_19927_7156_140102.jpg

med_gallery_19927_7156_71807.jpg

 

tot zover eerst...

 

Alle reacties welkom!

 

P.S: Ik heb de Neville's Haze en Super Silver Haze zaadjes nog! eventueel ruilen! tegen vroege bloeiers!!( stuur een pm! ):lol:

 

Foto's guerilla spots komen snel! :verrygood

 

Dit voor nu groeten Highlife

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey highlife, hoe warm is het in je hok? en hoeveel watt hangt boven je plantjes, want dit is natuurlijk niks zo, die plantjes zijn veel te lang en dun, ze krijgen dus te weinig licht, ook is de ko kush zeker niet rot bestendig, ook al heeft zij een korte bloeiperiode is het een zeer rotgevoelig soortje, in mijn ervaring, en ik woon in spanje. ik weet niet wat er met de arjans haze is maar die ziet er niet zo best uit, en lijkt wel een beetje te stressen, waardoor kan ik natuurlijk niet weten, dan moet je meer info over temp, ph, medium etc, succes

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee thanks voor de snelle reactie's allebij;

 

 

@ blommer: In het hokje is het op zijn warmst 26/27 graden en in de nacht kan het soms best afkoelen tot soms wel 13 graden.. niets aan te doen.. ;)

Het licht..: Ik ga morgen even naar de kringloop, kijken voor wat tl lampjes... :lol:

 

En die arjan's haze was tegen lamp aan gegroeit vlak daarna waren de foto's genomen..

 

Ook was ik dus naar stage voor 5 dagen en degene die mijn planten water zou geven., heeft dat dus niet gedaan.. beetje jammer.. :verrygood

 

 

Ze staan nu op bloeien omdat dit verder toch niet veel word ;)

en krijgen ze nu ook terra flores.. bloeivoeding.., (zins vandaag)

 

 

Verder: Ik weet het het is niet proffecioneel, Het was ook puur om in de winter ook wat bezig te kunnen zijn met plantje's etc...

 

Strax even bij de guerilla spots checke..., misschien even de schop erin :lol: kijken of de vislijntjes nog in takt zijn... :D zal ik ook direct wat foto's maken..

 

Groeten! :D

 

(oja en ph weet ik niet geen apparatuur voor om te meten.., maar ze zitten in grondmix van de growshop (alles in 1) en geef ze gewoon kraanwater..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat foto's van SPOT 1 van de guerilla spots:

 

Bijna de volledige dag zon, er staat op dit moment nog allemaal riet en brandnetels.., de grond is goed ;) want is het mooi los en vochtig., volgens mij wel makkelijk uit te graven.. In de zomer staat het grondwater op zo'n 40 a 50 cm

 

Het totale bruikbare opp is rond de 150 m2 op die plaats. Daar willen we ook wel aardig wat neer gaan zetten.

 

Er staat altijd veel wind op die plaats, Het enige probleem is , dat je er opzig best moeilijk kunt komen maar het is niet in ''the middel of nowhere'' daarom....

 

Je zou zegge 150 m2 dump dat vol en je hebt je spot..! maar daar vertrouwen we dus niet volledig op.

 

ok hier de picca's

med_gallery_19927_7156_192589.jpg

med_gallery_19927_7156_167900.jpg

med_gallery_19927_7156_31503.jpg

med_gallery_19927_7156_149405.jpg

 

(camera niet perfect afgesteld.., het oogd wat donker maar er is licht zat!)

 

En ja, de grond zal verrijkt worden met Magnesium(kalk), kippenmest, en potgrond zo nodig... + slakken korrels uiteraard maar dat komt later...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man als je goed blijft voorgroeien dan komt het nog wel goed hoor, maar hier trek je niet meer dan een paar jointjes uit als ze nu gaan bloeien, de spot ziet er volgens mij wel goed uit, wel redelijk open, ik hoop dat niemand het kan zien

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat riet wat ik zie? Pas op want dat groeit als de ziekte, een spot vorig jaar (zie topic 08) was tussen het riet. Uiteindelijk heb ik de strijd opgegeven want ik kon sommige planten niet eens meer terug vinden... Mischien handig om rond je planten een stukje vijver folie of iets dergelijks leggen. Dan groeit rond je plant de riet niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ blommer..,

achja.. veel kunnen ze ook niet meer groeien .. ruimte gebrek .. ik zet ze strax in de vensterbank ofzo .., want dan heb ik mijn hokkie nodig voor de guerilla soortjes ;) ,

 

voor dit jaar..:

 

* Ko Kush F2 (sannie)

* The Curch (greenhouse)

* en nog wat Earley Misty's (15 zaadjes, geruild)

 

Toch wat betere kanshebbers :verrygood

 

@ Slappezever:

Klopt wat je zegt :lol:! waren we ook van plan om te doen

 

 

 

En het is een beetje K*t weer steeds, dus heeft niet echt veel nut om naar de G-spots te gaan.,,

 

maar het vooruitzicht is goed :lol: (voor zaterdag dan)

Dus zaterdag ff kijken op spot 2 en 3 en alvast een goed begin maken is het plan! dus picca's are comming soon ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey highlife,

ik ben ook ven plan een geurilla neer te zetten met 5 zaden The Church van greenhouse, hopelijk doetie het goed :lol: ik ga je zeker volgen succes man !

 

bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eyyy! lionofjudah :D

 

Oké dan.., Lijkt me prima soortje voor in NL ;)

ben zeer benieuwt :lol:

 

ga jij ook een topic opene??

 

BTW: Skaffa_man en ik zijn net bij onze G-spot geweest om de boel vast wat om te harreke :lol:

(zometeen verslag + foto's eerst ff eten ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag zijn "Guerilla_Grow" en ik er op uit getrokken met 't mooie weer ;) , en zijn langs de nabijgelegen natuur reservaten / gebieden wezen kijken en hebben nog wel een paar mooie spots gespot! :D

 

Daarna zijn we begonnen aan de eerste voorbereidingen van ''spot 1'' Mooie Spot! . We zijn we zelf hélemaal weg van nu :lol:

 

We zijn ook van plan om een groot gebied 'af te bakenen' met Brandnetels. Héél veel brandnetels :) en na bramenstruiken, en als het lukt Ofcourse; de BERENKLAUW.. maar ik weet niet of daar zaadjes van zijn :lol:

 

Voor...

 

med_gallery_19927_7156_2673997.jpg

med_gallery_19927_7156_728602.jpg

 

na 2 uurtjes ;)

 

med_gallery_19927_7156_110663.jpg

 

De grond is echt GOED denken we ! Het is goed vochtig het grondwater zit tussen de 35 en 45 cm (gewoon een kuil gegraven om ff te kijke...)

 

de rest komt ik moet de trein halen :D

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie wel berkenbomen staan, en die schijnen juist te groeien op niet zulke vruchtbare grond.

Je spot lijkt erg op een spot van mij... ben nog steeds erg aan t twijfelen voor de grond... zo veel riet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_19927_7156_1152461.jpg

 

en deze nog..

 

 

 

 

En Sjakie.., Wij verwachten dat dit juist goede grond is.., het ziet er beter uit dan we verwacht hadden! Misschien een klein beetje zuur ?

Maar we voegen;

-Kippenmest

-Kalk

nog toe aan de grond :lol:

 

(In de bloei fases schijnt het wel goed te zijn om as van hout erbij te doen (openhaard) en extra fosfors..)

 

Wij laten het eerst hierbij en kijken hoe het gaat. Ik weet dat berken een teken zouden kunnen zijn.. maar dat hoeft lang niet altijd hoor :D

 

We will see ;)

 

(enn... die grond waar bomen staan is ook hele andere soort (verhouding) grond..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey highlife :D

ik heb een vraagje omtrend je grond

gaat kippenmest de grond juist niet verzuren? of zit ik fout:p

ziet er verder een mooie open plek uit ! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Lionofjudah, Kippenmest is van zeichzelf wel wat zuurtjes, maar strooi je er nog wat kalk bij, en geef je het nog ff de tijd om in te trekken, dan is het de perfecte meststof :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En weer 'n update :)

Vandaag zijn "Guerilla_Grow" en ik weer aan het harken, verplanten, opruimen en schoffelen geweest. En weer een mooi stukje verder gekomen! -_-

 

gister hebben we een gat gegraven om te kijken hoe diep het grondwater op dit moment nu echt zit...35 centimeter..!

nja kon minder,, we hopen dat het nog ietsje gaat zakken in de zomer.. maar dat zal wel gebeuren.. ;)

 

Het schiet nu mooi op en dan hebben we het hele opp al rietvrij gemaakt.. En is het in iedergeval duidelijk te zien hoe we het gaan doen :D

 

Ook staan achterin Alle Bramenstruiken die hebben we los geschept en gebruiken we als opstakel voor vervelende toeristen :)

 

picca's

med_gallery_19927_7156_1646307.jpg

 

(aan de rechterkant is het dus volledig open voor de zon)

 

med_gallery_19927_7156_1907211.jpg

med_gallery_19927_7156_247931.jpg

med_gallery_19927_7156_1158473.jpg

 

De rest van de week zou 't K*T weer worden.. da's jammer -_- maar er is al een mooi begin ! :D

 

ps: Woensdag gaan we weer verder met deze spot... Dan gaan we er eerst voor zorgen dat we de gehele plek uit het zicht kunnen maken voor het geval er wél iemand langs komt, d.w.z; :D

- Veel kleine boompjes plaatsen

- Veel bramen struiken verplaatsen :D

(we hopen dat de brandnetelzaadjes zo snel mogelijk worden afgeleverd! dan daar ook nog een vlinken muur mee bouwen!!):)

- ook moet er misschien 1 boompje aan geloven om een ''splitsing'' mee af te dekken,;) maar dit willen we liever niet alleen als het niet anders kan.. het is ook even kijken hoe de brandnetels aanslaan etc.. dus sowieso nog even mee wachten..

- + we gaan even wat takken met touwen aanknopen, zodat de planten straks optimaal de ruimte hebben om te groeien :lol:

 

Het is even kijken hoe veel tijd we kunnen maken, en hoe ver we dan komen..:D

 

En verderop in de week even langs de praxis voor wat voedingsstoffen etc. :)

 

Foto's volgen :lol:

 

PLUS: Vandaag ook the curch zaadjes binnen gekregen en sins vanavond op ontkiemen gezet!

 

( De strawberry haze staat inmiddels al in bloei zal ik ook wat foto's van update)

 

laterrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal :no

 

Toen we vanochtend opstonden, dachten we; wat is het toch weer een mooi dag om aan de slag te gaan op de Guerilla spot! :lol:

 

Om 12 uur zijn we begonnen. We wilden vandaag eerst voor meer beschutting zorgen, dus hebben we zo'n 20 boompjes verplant en 1 iets wat groter boompje. Bijnaam: de ruggekraker :wtf:

 

Ook hebben we nog een stuk of wat bramen struiken tussen de boompjes geplaatst.

zie foto's:

 

die boom in de midden hebben we van 20 meter verderop weggehaald, wat ons dus meer ruimte geeft om planten te zetten en zorgt voor beschutting.( Waar we dan toch wel snel 1.5 uur mee bezig zijn geweest ) :wacko:

med_gallery_19927_7156_25538.jpg

 

En hier zie je iets duidelijker die kleine boompjes (links van die grotere die we verplaatst hebben. (niet heel duidelijk in het echt ziet 't er beter uit..)

med_gallery_19927_7156_1921366.jpg

 

 

Daar rechts achter die donkere plek kwam die vandaan. scheelt toch al gauw wat 4-kante metersss

med_gallery_19927_7156_1448353.jpg

 

 

 

De eerst volgende keer moet er waarschijnlijk tóch 1 boompje aan geloven om een soort ''splitsing'' af te dekken

+ dat we 100 /150 bramenstruiken verplaatsen naar, achter die bomen die we geplant hebben. :smoke

 

Al met al ging er toch wel aardig veel tijd in zitten en zijn we toch wel 5 uren bezig geweest. :lol:

Als er weer een mooie dag is gaan we weer verder :huh: :rolleyes:

 

Reacties zijn welkom B)

 

PS: We hebben al mooi wat zaadjes verzameld!

 

- KO Kush F2 (10)

- The Church (5 Fem)

- Afrikaanse Landras

- Early Misty (15)

- Lowrider 2 (10)

- Onbekend zaad? (100)

- Strawberry Haze... voor de lol een paar stekjes :lol:

 

Op deze spot ^ ^ gaan we bezig met Church stekken. (En een paar strawberry's voor de lol)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nette spot heren,

Goed om te zien dat je er veel moeite in steekt. Dat betaald zich straks terug. Dit wordt een mooie om te volgen. Ik snap alleen niet helemaal wat het uitmaakt om bramen te gaan verplaatsen tenzij je ze ver van je spot plant. Als mensen je spot eenmaal gevonden hebben maken een paar bramen niets meer uit.

 

oh en wat die berken betreft, dat is alleen een indicator van een grond type. Meestal arme grond, maar als er maar een paar staan en er is veel andere begroeiing die meer voeding nodig heeft zeggen die berken niets. Je zou bij nieuwe spot bijvoorbeeld een bodemsample kunnen meenemen en daar de PH en EC van meten. Weet je meteen een stuk meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

even iets over dat riet, iets datk als kind geleerd heb, het snijdt als een mes!! :wtf:

 

verder, je akker ziet er vetjes uit :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de reacties

 

@ jony-weed: Ik begrijp je zin niet helemaal ? :wacko:

 

@ slappezever: Bedankt! het is ook wel nodig om er veel tijd in te steken... Zoals ik al zij in het begin van dit topic, is deze spot geweldig :rolleyes: maar het is niet in the middel of nowere... Waar wij kunnen komen kunnen anderen ook komen... Dat hou je toch, zeker in Nederland..

 

Nu heb ik het ook al over een soort van splitsing gehad... er loopt daar wel wilt rond.., maar als wij daar zijn en we kunnen kiezen of we links of recht zouden gaan zouden we links gaan, Dat mondt uiteindelijk uit op onze spot

 

Op die splitsing zal er waarschijnlijk 1 boom aan moeten geloven. Plus dat we nog heel wat bramen struiken plaatsen. En hopelijk komen die 14.000 brandnetelzaadjes een beetje snel binnen! :wtf: is al wel laat we hopen dat ze dit jaar nog zullen aanslaan, Zoniet... zullen we brandnetels gaan verplaatsen (want er groeien zowieso al redelijk wat brandnetels... maar nooit genoeg natuurlijk :smoke)

 

Dit zal de kans op ontdekking echt zo miniem mogelijk maken. Zeker als er straks blaadjes aan de bomen komen, en het riet daar weer de kop op steekt!

 

@ Driesken: Haha jaa echt wel! maarja dat hebben Guerilla_Grow en ik er wel voor over :lol:

 

Het zou morgen weer een beetje droog weer zijn? dus waarschijnlijk dan morgen weer verder gaan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plek :rolleyes:

kun je wel wat kwijt ookal kost het wat tijd en moeite

als het niet ontdekt word zul je in oktober erg blij zijn :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi werk highlife!

goed dat je ook bezig bent met camouflage van je guerilla strijders :rolleyes:

ik ga strakjes mijn spot gaan bekijken

 

blessings

Edited by lionofjudah

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals driesken al zei, heb ikzelf ook geleerd als kind. als je riet probeerd met je blote handen uit de grond te trekken is het net of je aan een mes trekt. Het riet splijt alshet ware als je het in je hand pakt en zo ontstaan er randen die scherp zijn als scheermessen en als je eraan trekt snijden ze diep in je hand, je bent 2 weken uitgeschakeld voor je guerilla.

trek goede handschoenen aan

 

dus pas op!

 

De spot ziet er erg goed uit wat betreft grond, mooie donkere potgrond achtige vlakte.. opwarderen en bomen kweken!!

 

Greetz :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...