Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HighLife

GUERILLA JAAR 2009 !

Recommended Posts

Simpel; pak je eerste spot, zet er een paar neer. Overleven ze dit jaar, volgend jaar meer zetten. Andere spots hetzelfde, niet al je geld op 1 paard zetten. Verdeel je risicos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok het is gelukt foto's te uploade .. :

 

Dit is een nieuwe spot die we hebben gevonden (deze is omringd met brandnetels en berenklauwen). Daar komt echt niemand! We willen misschien het stuk nog ietsje vlakker maken.. :lol:

med_gallery_19927_7420_121160.jpg

Het is een klein afgelegen plasje water waar geen bootjes komen :D

med_gallery_19927_7420_306610.jpg

 

En nog een andere spot: gelegen naast een weg. Komen ook al veel brandnetels en berenklauwen opsteken!

med_gallery_19927_7420_238583.jpg

het lijkt misschien niet zo maar er is genoeg licht(ja nu nog wel.. en ja later ook nog.. !)

med_gallery_19927_7420_177640.jpg

 

We kunnen het altijd proberen alleen zit er wel wat werk in..

 

Foto's van onze spot.. de eerste waar mensen langs zijn gelopen...

med_gallery_19927_7420_43308.jpg

Het riet steekt alweer de kop op!

med_gallery_19927_7420_34793.jpg

Ikzelf ben nu eigelijk voor om die kleine boompjes die we daar geplant hebben, dat zijn er stuk of 20 om die te verplanten en precies het veld door midden splitsen... en dan voor de helft van het veld gaan.. dan kunnen 10 keer zekerder zijn dat het niet ontdekt zal worden.

Maar dat zal ik nog even voorstellen aan mijn maat.

 

Alleen de tijd begint nu wel te dringen,,,

 

Er is nog een spot waar we verspreid wat gaan planten :o alleen daar heb ik nu geen picca's van

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit mannen. Ik zie de bomen al staan, de grond ziet er erg goed uit op de kale spots :lol:

 

bij mij pleegd het riet ook een aanslag op de vlakte :o

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het blijft leuk nieuwe spots zoeken .

Ik vind jullie eerste foto spot het mooist van de drie

succes met zoeken

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt heren!

 

@ cannabisiness: woo klote man succes ermee! kzal jou toppic zo ook ff bekijke

 

@Knutsel..! klopt ! we zijn er zelf ook blij mee.. jou spot zit ook tussen het riet tog?!

 

groet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde van het werk ma ben blij dat je er optijd achterkomt ipv dat er dadelijk 100 hadden gestaan;) Ikzelf zou het even in de gaten houden en er een stuk of 10 20 zetten en afwachten.

 

Grtz Steven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij heeft het verplanten van boompjes niet zoveel zin meer. Valt meer op dat er iets veranderd is dan dat er ergens een paar groene dames tussenstaan. Mensen zien vaak niet eens dat het wiet is omdat ze er niet op letten. Mensen zien wel of er dingen veranderd zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal! ;)

 

Vandaag weer even bezig geweest op de eerste Spot. Wat hebben we gedaan:

 

* die kleine boompjes (+- 20) gebruikt om 1 doorgang volledig mee af te dichten.

* En een boom omgehaald om aan de rechterzijde alles dicht te maken

 

Het schiet nu mooi op ! :)

 

Het eerste plantje staat er ook al. Dit is mijn Hawaiian Snow. Die werd te groot voor in de vensterbank. (nu kleine 80 cm)

 

Heeft de reis naar de spot redelijk overleefd :dope:

 

Oké Foto's! :bier

 

Zo was de rechter ''doorgang'' eerst

med_gallery_19927_7420_141041.jpg

En zo is die nu :D :

med_gallery_19927_7420_158081.jpg

Stukkie beter zo :lol:

 

Hier stonden die kleine boompjes in een halve cirkel, die staan nu midden op de foto achterin.... om het zicht te verminderen ( ook staan er allemaal bramenstruiken tussen en riet..én brandneteltjes..)

med_gallery_19927_7420_293628.jpg

 

''Totaal'' shot:

med_gallery_19927_7420_23531.jpg

 

De Hawaiian Snow:

med_gallery_19927_7420_12611.jpg

 

Én Én Énnn :wOOt :

Een nieuwe spot ! :)

med_gallery_19927_7420_283782.jpg

We hoeven niet bang te zijn dat daar nog gemaaid zal worden. Daarvoor komt nog een 30 meter dikke muur van riet voor te staan :D

 

Dit voor nu! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P En gister even wat inkopen gedaan ;)

 

* Zaai en stekgrond

* 150 pit-potjes (eerst)

* Wortel stimulator

* Propagator

* 5 Kilo BAC-korrels

* 5 Kilo Kalk

* Slakken korrels (zijn in de aanbieding jonges! bij de praxis ! ) :D

* En nog wat kleine bakjes enzo ..

 

100 euro en heel wat spullen verder ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke mede-growers :D én blowers :D

 

Vandaag zijn Guerilla_grow en ik weer even aan de gang geweest op onze eerste Spot.

Er waren nog een aantal verbeter puntjes en kleine doorgangetjes die we nu allemaal af hebben gedicht.

 

PLUS

Hoe duidelijker het pad je maakt eromheen, hoe eerder een ''normaal'' persoon voor dát pad zou kiezen.. en dat was ook 1-en-al oerwoud. Dus nu zijn we opzig wel zeker dat er helemaal niemand meer komt ! :dope:

 

En alles groeit nu lekker dicht

Het riet komt ook al 50 cm. bramenstruiken groeien echt heel hard en natuurlijk de brandnetels ook.

 

We zijn ervoor om ons veldje te laten ''omringen'' door een metertje of 2 dik aan riet voor nóg meer extra zekerheid.

 

Dan houden we nog ruimte over voor zo'n 75- 100 planten op die plek. Is ook lekker toch! ;)

 

 

De eerst volgende keer gaan we op een andere plek bezig. Als je kijkt naar mijn update van 15 april, dan die 1e 2 foto's.

Op die plek hebben we lang zo veel werk niet :bier daar komt toch zeker weten niemand. daar hoeven we alleen zorgvuldig het riet te verwijderen en plantjes zetten (en voeden) en klaar is kees.

 

+ jaaa :) Ik had nog niet verteld dat we nog een stek hebben gevonden in het bos geloof ik ..:) daar hebben we ook plek voor 50/60... Daar hoeven we nix te doen haast.. de boel aanharken/ plantengaten scheppen / voeden en planten maar :wOOt dus daar gaan we ook snel bezig...

 

Het is nog even wachten nu tot de Churches een beetje groter zijn. die zijn nu 70/80 cm en volgende week wel te stekken.. dus over 2 hóóguit 3 weken gaat het voor ons dan eindelijk Écht beginnen:P:yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rofl

* Slakken korrels (zijn in de aanbieding jonges! bij de praxis ! ) :D

 

 

hoe duur waare ze daar dan? ( dan weet ik of ik daar heen zoek te fietse :) )

 

gr sjabbie

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

edit:Paffie

 

Ik weet niet meer precies.. volgens mij lag het rond de 6 euro ofzo voor 400 m2 of 6.5 euro zoiets..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk is het weer eens gelukt om foto's te uploaden :D (heeft iemand anders die problemen ook vaak? , dat je bij bulkupload bent, en dan drukt op bladeren, en dan gebeurt er nix :S) maargoed..

 

ff paar fototjes

 

Een stekje van Gurilla_grow, hij weet alleen niet meer welke soort het is :)

med_gallery_19927_7751_298283.jpg

 

De Hawaiian Snow.. Groeit lekker door :)

med_gallery_19927_7751_214026.jpg

 

De rare Arjan's Haze

med_gallery_19927_7751_203618.jpg

 

med_gallery_19927_7751_168434.jpg

 

Filmpie :rofl

 

Het riet halen we wel weg strax hoor ! Ik heb die 2 er neer gezet omdat ik thuis ruimte nodig had/heb.. :)

 

Reacties zijn welkom! :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meer filmpjes in de guerilla sectie!!!! :D

 

Leuk hoor HL. Goed bezig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tijd voor een update :)!

 

Er is weer veel veranderd in de tussentijd! volgens mij stonden bij de vorige update alleen de;

Arjan's Haze,

Hawaiian Snow,

en Hawaiian snow stekje daar

 

We hebben op 1 juni.. (stekjes wouden niet echt snel wortels schieten) nieuwe plantjes bij geplaatst

Eerst: 56 Churches + 6 K.O Kush en 4 Basic Beer

 

niet lang daarna ook wat lowrider 2's geplaatst. (4)

én tegelijk met die lowriders nog 24 Churches die ook wortels hadden :P

en nog 2 hawaiian snow stekjes..

 

Gister hebben we er weer bijgezet. We zouden naar een andere mooie spot maar konden daar niet heen <_< er waren mensen aanwezig bij een soort ingang. Wij moesten een hark en schep en alles daar mee naartoe nemen, dus dat was geen optie.., En aangezien ze snel in de grond moesten, Én we nog water moesten bijgeven (voor de zekerheid) op 1.. hebben we ze daar maar bij geplaatst.. :D

 

Oké en wát hebben we er bijgezet?

6 Mega's

9 Lowriders (ben een paar verloren onderweg :rofl)

en 5 Basic Beer

 

Nu gaan we er ook niet meer bijzetten... We gaan vandaag (is de planning) even bezig om het riet weg te halen..

 

totaal hebben we nu: 116 plantjes staan op die spot.. daarvan overleven er ongeveer 10 MAX stekjes van de church het niet..

 

Oja gister hebben we 20 nieuwe stekjes geknipt van 2 churches ..de moeders :rofl

Die gaan de uitvallers vervangen ;)

 

 

En dan even de thuis situatie:

in de achtertuin in de grond.. 1 K.O kush.. ''Mooie plant! Vanaf de kiembladeren een groeischeut naar buiten toe al en begint al snel zelf te vertakken

Ook staat er nog een church stekje en een Basic Beer.. (maar ik wil geen mannen in de achtertuin dus strax even stekje afhalen voor geslachtsbepaling.. :))

en de vensterbank plantjes..:

8 Lowriders... (waarvan al 2 mannen, moeten nog om)

1 Church stekkie

1 K.O kush

1 Megalomania.

 

Zo staat het er nu bij .. :) foto's volgen die moet ik nog even uploaden

 

Groet Highlife :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow highlife <_< jij bent druk bezig geweest de laatste tijd neem ik aan :rofl succes nog met je planten

mijn church is ook al flink gegroeid:) heb er wel ng maar 3 over.

 

jah bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog zo een master project.

Leuk om te volgen en dan zeker met die mooie soortjes erbij.

Hoeveel grammen wil je hier zeker van afhalen?

Doe zo voort

grtz wupz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de reacties :rofl

 

@ lionofjudah: nog maar 3 over ? Da's jammer ! Dan is het maar goed dat de rest wel lekker doorgroeid! <_<

Waardoor had je uitvallers ?

 

@wupZ: THanks wupZ!

'T is onze eerst guerilla kweekje.. vandaar dat we wat verschillende soortjes proberen :D maar van de arjan's haze en hawaiian snow (+stekjes daarvan) verwachten we nix..tot bijna nix. Gewoon leuk voor erbij, ook om het verschil eens te bekijken en ervaring op te doen..

 

Onze schatting is dat we 100 mooie churches gaan oogsten..(we hopen 150...mja)

-ze staan mooi in de zon 75% van de dag

-ze hebben genoeg water

-nog geen slak gezien zelfs niet in de buurt van die spot.. Ook geen andere vervelende beesjes! :rofl

-de grond is perfect! mooi luchtig en vochtig en mooi donker (nog wel op gewardeerd met kalk, mest (klein beetje), bac korrels etc....

Dus moet goed komen.. al hoewel ..volgend jaar willen we alles op 15 mei hebben stáán gewoon :) ze zijn nu echt nog klein allemaal..

 

Maar op de vraag hoeveel grammen? tja kan ik nix over zeggen.. Ook omdat we hierin nog geen/tot bijna geen ervaring in hebben...

 

wat denk jij?

 

 

groet Highlife!

 

Ps: The Church ® (Feminised)

 

 

 

Awards: Not yet introduced in competitions.

 

Genetics: Swiss sativa, Skunk, Super Skunk, Northern Lights.

 

Effect: A heavy indica feeling that evolves in a long lasting cerebral high. A special taste and a very social effect.

 

Flowering indoor: 9 weeks, with a yield of 700 to 800 gr/ sqm.

 

Flowering outdoor:Ready in early October above the equator, in early May in the Southern hemisphere. Yield up to 900

gr/plant. Great resin production and very resistant to mould! Recommended for humid or rainy areas.

 

 

THC: 16.2% CBD: 0.12% CBG: 0%

 

Dit zijn de genetics van de church... dat 900 gram geloof ik niet .. reeël lijkt me (omdat we op 1 juli de aangeslagen stekjes hebben gepoot) zo'n 50 tot 100 gram... Maar ze hebben wel optimale omstandig heden.. Dus als het wat meezit.. en ze zijn echt zo schimmel bestendig als ze zeggen dan zou er meer uitgehaald kunnen worden .. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ee growers ! :P

 

nog even de laatste nieuwtjes B)

 

We wilden graag in de mais aan de gang.. Onlangs alle risico's enzo..

Ik had al een paar mooie velden bij elkaar gezien met rijen bomen er tussen en de boerderijen op een redelijk veilige afstand ;)

 

Het mooie is dat we geen schade hoefden aan te richten omdat er al een kale plek was! ;) van rond de 10 bij 2.5 meter. Hier hebben we zo'n 40 (al ontkiemde) zaadjes de grond in gedaan.

Maar wat is die grond droog :P

Gelijk wat water overheen gegooid hopen dat er vandaag en morgen dan zowieso nog regen gaat vallen.

 

Deze plek is puur om te kijken hoe het in de mais eraan toe gaat. :D

 

 

Ook gaan we in het weekend bezig op de laatste spot van dit jaar :D Wel de ''beste'' maar ook het verst weg.

Is voor ons ook 20 km fietse. Maar dan heb je ook ruimte voor 100 minimaal :) (licht in een brandnetel en doorn veld (ook bomen etc. ennn afgelegen :lol:

die plek aanharken :)

 

De 20 nieuwe stekjes gaan goed ! Ze staan er veel mooier bij als de vorige serie stekjes ? :no waarom weet niemand... :oeps

 

Ook zal ik even foto's maken heel binnekort :) dan hebben jullie ook even een goed beeld.. :)

 

groeten Highlife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over hoeveel grammen oogsten weet ik jammer genoeg ook niets af.

Maar ik denk wel dat je een mooi resultaat zult hebben met die churches.

Doe zo voort !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@highlife

geen uitvallers,ik had 4 zaden church(fem)ontkiemd 3 over gehouden ( en 1tje die het wat moeilijk heeft en het goede voorbeeld van zijn grote zusjes niet volgt )

waar blijven die pics ? :lol:

 

succes nog

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ lionofjudah .. Ahh een naiief plantje :P heb je er ook tussen helaas .. :oeps

 

Maar dan nu .. Foto'sss :D

 

Het begin van de Basic Beers...

med_gallery_19927_7751_4263.jpg

 

Een Hawaiian Snow Stekje

med_gallery_19927_7751_217873.jpg

 

Arjan's Haze en Hawaiian Snow

med_gallery_19927_7751_65978.jpg

(de A.H zit nogsteeds half in bloei.. Is het verstandig als ik een deel van zijn bladerdek verwijder.. of eerder.. kan het kwaad?)

 

Kushes...

med_gallery_19927_7751_56302.jpg

 

Een deel van het Church Veldje.. :no

med_gallery_19927_7751_284177.jpg

 

Hawaiian Snow stekje..

med_gallery_19927_7751_32131.jpg

 

Kush'jes

med_gallery_19927_7751_329004.jpg

 

Lowriders..

med_gallery_19927_7751_126283.jpg

 

Hawaiian Snow

med_gallery_19927_7751_274721.jpg

 

En nog een keer de Arjan's Haze.. doet het niet al te best.. :P

med_gallery_19927_7751_286772.jpg

Ja ik denk dat ik alle geel wordende bladeren er maar afhaal B)

 

 

Dit geeft je misschien een wat duidelijker beeld.. De volgende keer zal ik even goede foto's nemen ;)

 

 

groet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter die regen ! kan je de reis naar je spot's weer een paar dagen uitstellen :D (alhoewel ik het liefst elke dag zou kijken natuurlijk :P )

 

Hopen dat de plantjes in de mais een beetje aan willen slaan .. :oeps

 

Even een vraagje? heb al op het forum gezocht, maar kom er niets over tegen...

Een Basic Beer in me achtertuin die spuugd :lol:

Weet iemand daar de oorzaak van ?

Het is helemaal boven in het plantje bij de nieuwe groei-scheut.. daar komt echt zoon hoopje plakkerige spuug aan :S ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...