Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

keesthemad

Zomerproject 2009, Kees' groententuintje...

Recommended Posts

@Wietparkiet, klote man, ik hoop dat het een beetje mee valt verder... Ik heb eindejaars wel een zakkie voor de troost voor je :lol: :lol: .

 

@Elmanito, de hoogte valt mee ? Mwah... De California Indica in het 300L vat komt op 15cm na niet tot de vensterbank in m'n dakkapel... De plant zal een 2.80 zijn inclusief pot... 2 meter zonder pot... Maar ook best breed...

 

De Megalomania is ENORM, ik zou je uit willen nodigen om te komen kijken, haha, ± even hoog als een mens, maar 4-5x zo breed...

 

@Smokey (zie hierboven), ik had hier iemand op bezoek die dat getal wilde verdrievoudigen als gok...

 

@Kitefreak, thx dude! Het smaakt zeker...

 

@Da dende, geeft niet maat... Het einde is nog niet in zicht, dus we gaan volle vaart door!

 

@Flerx, genetica, goed voeden ((LESS IS MORE), 100% bio, ZONLICHT! (dagen van 14 uur)).

 

@ejb, om eerlijk te zijn, voor de easy sativa ben ik niet zo heel bang... Die wordt vast wel groot, maar meer dan een middag knippen zal dat niet opleveren... De plant is nu een kleine meter hoog en omdat ik de plant scheef heb getrokken ook vrij breed, hopelijk alleen maar dominante hoofdtoppen zodat ik makkelijk knipwerk heb... De plant bloeit in ieder geval wel lekker vroeg... De JBxMadonna is ook gaan bloeien, de California Indica ook en so does de mega... Alleen m'n moeders nog niet (gelukkig)...

 

Alle planten zijn zonder hulp zonder kleerscheuren door de storm van vanacht gekomen.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn , ziet er allemaal super lekker uit .. vooral die bluehammer ziet er sexy uit.

Ik krijg plots zin om kamers te ontruimen en in te richten tot kweekkamers bij het lezen van de mooie verslagen op dit forum :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey Kees,

 

Die foto dat de topjes zo super mooi wit is hoever zit die al in de bloei?

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

sow da fuck :P er krijgt er eentjuh hier een hard ...... :lol: danm mooie formaten zijn dit zeg :lol:

 

ben zeer onder de indruk kees :lol: hopen dat het allemaal mooie de bloei door komt en je zit mooie gebakken

 

heb je al een paar polen ingehuurd ???

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
heb je al een paar polen ingehuurd ???

 

Kan je ze gelijk doorsturen naar Piercing voor het testen van de Absint.:lol:

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

La buena: Thx dude!

 

@popov, T is niet dat ik je tegen kan houden ofzo...

 

@TPNL: ueuuh ±8-8.5 weken op die foto...

 

@Masteryero, thanks dude, we zien mekaar wel een keer als het eindejaar is...

 

Ennnuh polen ? ? ? Ze zijn hier genoeg, maar ik ga niet betalen voor knippen, ook niet als het maar 50ct is totaal...

 

Ik doe dat altijd anders... Vrienden komen langs en dan mogen ze zoveel roken als ze willen, maar het moet af zijn voor ze weg gaan/in slaap vallen... Das wel leuk! Maar goed, vorig jaar de Tumble Trimmer van een iemand geleend, het ging wel erg makkelijk... Maar met de hand knippen is gewoon mooier, beter, faster stronger etc... naja bijna dan.

 

Ik ben echt een fan van droog knippen, nat alle grote blaadjes weg, droog de kleintjes... Op deze manier krijg je iig de zachtst smakende wiet, en het scheelt in de opbrengst, iedereen die het niet met me eens is, prima, jouw waarheid :) .

 

Maarre nee, m'n vrienden komen knippen als het goed is, I SERVEZZ PIZZZZZZZZZZA!

 

Naja dan werken ze wel ;) :D :D .

 

Maarrem...

 

Elmanito, misschien moet ik eens met piercing gaan praten..

 

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey kees

 

alles nog steeds goed

 

je weet wat ze zeggen , hollandse groenten zijn gezond

 

succes he ...

 

al meer nieuws over mega f2?

 

laters da dende

 

owjah ... enne ik weet niet hoe je zit met lr2 zaad .... ben bezig met zaadkweek dus als je wat wil hebben moet je me maar pm, en

 

voor de voorderingen kijk maar in me topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb wel nieuws over de Megalomania, maar dat is nog geheim, geen nieuws dus eigenlijk.

 

Ik heb meteen even wat foto's gemaakt in de tuin... De bloei komt er bijna aan, dus het gaat spannend worden in de tuin... Nog lang niet alles is echt mooi gedocumenteerd, langzaamaan zal ik wat foto's plaatsen...

 

De libanezen...

gallery_9137_7216_12486.jpg

 

Madamme Jeanette, waar net heel veel pepers aan gaan komen...

gallery_9137_7216_858734.jpg

 

De brugmansia is eigenlijk ook een behoorlijk snelgroeiende plant, er worden een hoop vertakkingen aangemaakt in korte tijd.

gallery_9137_7216_177567.jpg

 

Nou dan is dit de stam van Jackberry x Madonna, mooie stam... <3

gallery_9137_7216_148492.jpg

 

IerdbeixHerijuana, nu ongeveer klaar om te gaan bloeien, erg mooie plant, ik hoop dat wat er af komt ook mooi is...

gallery_9137_7216_383314.jpg

 

Ik heb flink met microsulfo gespoten op dit monster, vol met meeldauw ineens, de andere planten geven geen krimp, niets (afkloppen). De plant is inmiddels wel ruim 3 meter hoog vanaf de grond... Ik denk dat het 4 meter gaat worden ongeveer...

gallery_9137_7216_660056.jpg

 

En als laatste vandaag: De megalomania, nog groter geworden, vrij imposant...

gallery_9137_7216_575983.jpg

 

En vanuit een iets anders standpunt...

gallery_9137_7216_698629.jpg

 

Zo, nou dat was het weer voor vandaag...

 

Reacties zijn altijd welkom!

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Breed he kees de mega.

Verschil met binnen in elk geval.Blijft een onwijs mooie plant :D

 

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Kees, die plant is echt megagroot en ziet er gezond uit !

Keep up the good work !

 

Met Vriendelijke Groet,

 

Lloyd Banks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sodeju zeg, das een f-ing mooie tuin die je hebt kees! Met gepaste jaloezie ga ik even door je topic

heen banjeren.

 

Lekker aan het water ook nog eens, hmmmmm. Zucht!

 

;)

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

woowh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou jij kan je in ieder geval bezig houden met kinky coiffure deze winter, wat een ongelofelijk mooi gezicht die reuzin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, nou het knippen heb ik ook GEEN zin in...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet er wat voor over hebben he keesie ;)

 

wil je wel even helpen hoor!!!! :D zo ben ik dan ook weer hahaha :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon supervet haha! Ik wou dat ik de ruimte, de zaadjes en jouw skills had Kees! :verrygood zeer goed bezig! prachttopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel erg bedankt voor alle positieve replies...

 

Door het forum is het een beetje lastig geweest om te updaten, maar niet getreurd, het forum doet het weer dus kees gaat deur... :verrygood

 

Ik heb een heleboel plaatjes die voor zichzelf spreken, ja toch ?

 

Megalomania...

gallery_9137_7216_999912.jpg

 

gallery_9137_7216_44063.jpg

 

gallery_9137_7216_1002858.jpg

 

gallery_9137_7216_1069464.jpg

 

gallery_9137_7216_573261.jpg

 

5 foto's zijn er toch wel nodig om duidelijk te maken hoe GROOT deze plant is...

gallery_9137_7216_253382.jpg

 

De komkommerappelt nadert het einde, toch heb ik iets van 15 komkommerappels er af kunnen halen, formaatje kiwi-appel, maar smaakvoller dan gewone komkwammers.

gallery_9137_7216_87759.jpg

 

Ierdbeiherijuana... Mooie plant, blijft enigzinds beschaafd formaat... (laat geplant, ergens in juni ofzo).

gallery_9137_7216_730701.jpg

 

Bloei komt er mooi in...

gallery_9137_7216_343766.jpg

 

Chrysantjes...

gallery_9137_7216_275453.jpg

 

Madame Jeanette...

gallery_9137_7216_356261.jpg

 

De framboos, op specialmix komen er reuzeframbozen aan, echt 2-3cm. Bizar... En LEKKER!

gallery_9137_7216_318363.jpg

 

De twee schuingetrokken planten, links de JBxMadonna rechts Easy Sativa...

gallery_9137_7216_572407.jpg

 

Easy Sativa doet het al leuk...

gallery_9137_7216_510852.jpg

 

Alle reacties zijn van harte welkom natuurlijk!

 

Tot snel buitenfreaks! (Zondag ? :rolleyes: )

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HA ha ha wat een monsters het blijft het mooiste wat er is om te zien een flinke buitenplant

jammer genoeg dat onze zomers nog net niet zo goed zijn dat de wiet net zo is als binnenwiet anders zou

dat ook echt voor mij de manier van kweken zijn werelds die eerste struik !

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat n struiken kees

nou nou dat word wat moois over n week of ???

 

tot uh zondag he

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er bijzonder goed/gezond uit moet ik zeggen! :rolleyes: (ook lekker vrij uitzicht!) ;)

 

Heb laatst ook naar zakje special mix staan te kijken en moet toegeven dat ik iig van de structuur bijzonder gecharmeerd was! :verrygood (lekker luchtig/licht/los!) denk dat ik maar eens zakje ga proberen als ik weer keer 5 plantjes ergens kan/mag zetten! ;)

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuck Kees :rolleyes:

 

elke keer ik je topic check valt men mond open van verbazing, die planten van jou blijven maar gaan ;)

 

en ik wil ook zo'n tuintje met een waterloopje in ;)

 

ben best benieuwd naar je opbrengst..

 

succes verder

 

grts

Richie :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice nice

 

zeg vraagje, vanaf de hoeveelste week bloei is er gevaar voor toprot, kan me voorstellen dat wanneer je plant nog maar 2 weken bloei je niet echt toprot kan hebben omdat het nog geen compacte toppen zijn.. vanaf wanneer moet je beginnen vrezen?

 

je planten zien er euh.. huge uit

 

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...