Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

keesthemad

Zomerproject 2009, Kees' groententuintje...

Recommended Posts

165 liter

Groet

Peperfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag heb ik ook de Megalomania helemaal teruggesnoeid, uiteindelijk krijg je bijna altijd meeldauw uit de onderste scheuten, zeker in een bossige plant krijgt alles midden in de bos last van schimmels, dat heb ik opgelost door bij alle planten het hart helemaal kaal te maken, zo hoop ik in de grote planten te zorgen dat ik geen meeldauw krijg. Er zijn verschillende plantjes in de tuin met meeldauw, maar ik ben bang dat ik daar niets aan ga doen, ik heb al 1 plant weggezet, nu zie ik het verder niet...

 

Ik heb altijd nog meeldauw gehad, maar in m'n planten viel het meestal wel mee, ik heb het in ieder geval altijd weggegooid omdat het maar een klein percentage was.

 

Ik ga de plagron alga voeding en de metrop voeding die ik vandaag gekregen heb op de meeting wel ergens bij m'n planten mikken tussendoor... Ik heb namelijk 2 planten in 1 kuip, en dat vind ik dan eigenlijk zielig aangezien zelfs m'n binnenplanten toch wel een zak aarde per stuk krijgen. Maar goed, lekker wat voeding er bij gooien... Ik wil vlak voor de bloei eigenlijk compostthee gaan maken en dan daarmee de bloei een beetje stimuleren, ook spuiten over de bladeren zal wel helpen tegen ongewenste bacteriën.

 

Echt leuk dat jullie allemaal gokken!!! We zijn er nog niet, maar de lijst wordt steeds meer opgevuld, en de kans dat iemand het goed gokt wordt steeds groter... Ik zal nog een kleine tip geven... Onder de 200 hoef je niet te gokken...

 

Even tussen de regels door, want iedereen die dit topic niet goed leest ziet dat niet (hehe), kunnen we dat ook meteen zien.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Degene die het raad....wat is de prijs die je dan weggeeft?? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet ik nog niet, maar ik heb nog wel iets leuks!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook effe een gokje wagen 275L ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Degene die het raad....wat is de prijs die je dan weggeeft?? :lol:

De winnaar mag een dag onkruid komen wieden in kees zijn tuin. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

whahahah kees ik heb me weer goed vermaakt door dit topic weer ff door te lezen, kwam niet meer bij :-)

ik wil ook wel ff een gokje wagen, mijn beredenering is dat het een 300 l vat is, dus komen we uit op zon 290 l?

zien der wel goed uit die planten van je!

grapppig ook die soniferums :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

2e gok dan omdat ,t mag :lol:

 

315 ltr

 

@ kees nog wel ff een paar picca,s graag c007.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit mijn tweede raadsel word........227 hele liters, succes met het vervolg ziet er schoon uit! :lol:

 

 

 

GE EDIT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch veel mensen die niet goed lezen, hé Kees. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

??? liter shise :lol: :P

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vermoed dat het gewoon een groen geschilderde 11 liter pot is

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

270 liter :lol:

 

Gr. Frenk

Share this post


Link to post
Share on other sites

I give up, bij deze mijn laatste poging:

 

Ik denk dat het vat 90 cm hoog is, en 55 cm breed. Ik denk dat de stenen 15 cm lang zijn (ijsselformaat), en aan de hand daarvan zeg ik 213 liter.

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...