Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

nou, het spul buiten!

 

De kneusjesbak met de late mexican kush, de halflamme NYCD, de Killa Queen met kraaienpoten en de de verstrooide knights templer met een slecht gevoel voor richting :oeps

 

gallery_5211_7175_148931.jpg

De (hopelijk) vrouwelijke Killa Queens:

gallery_5211_7175_235767.jpg

gallery_5211_7175_175017.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er netjes uit Whazzup.

Wat zijn ze trouwens hard gegroeid :oeps

Ga je ze nog bij lichten?

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hoor, de kou doet een hoop (houdt ze er wel een beetje onder). Als ze echt te groot worden top ik ze gewoon en ik ga natuurlijk vroeg verduisteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja da's een goeie :P

 

foto's van de 21e

Het spul

post-5211-1240875784_thumb.jpg

 

Van de kuip is alleen nog die maffe NYCD over en een aangedane mexican kush :D De rest was man!

Voor de gezelligheid maar een paar zaailingen tussen gezet ;)

post-5211-1240875895_thumb.jpg

 

De KQ's ga ik goed de schaar in zetten straks!

post-5211-1240875939_thumb.jpg

 

 

Het houdt het dus best allemaal goed vol buiten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg leuke soortjes heb je staan! En ze zijn nu al zo groot. Tegen de tijd dat je ze kan oogsten heb je een kettingzaag nodig voor de takken!

 

(Althans,laten we het hopen) Good luck Whazzup, Mvg Cleef

Share this post


Link to post
Share on other sites

was al weer even geleden maar er gebeurt ook niet zoveel. Flinke massamoord af en toe, dat wel :)

 

Van de vroege vogels is alleen nog over:

 

- 2 Killer Queens

- 1 Mexican Kush

- 1 NYCD F2

 

gallery_5211_7175_212263.jpg

 

 

KQ's. Eentje mooi, andere een soort wandelende tak :nerd. Ach, één mooie op de 4 is mij goed hoor. Maar die mooie is dan ook een beauty. Mooie stabiele internode opbouw, loopt mooi uit aan de onderkant, schiet niet te veel. Dat wordt een erg mooie kerstboom, mijn project dit jaar buiten :) Ik ga denk ik tóch toppen want ik heb het vermoeden dat deze dame wel eens heel erg groot gaat worden. En daarvoor staat ze nou eenmaal te vroeg. Die stek ga ik dan natuurlijk wel weer buiten grootbrengen - voor een vroege KQ en een late KQ

gallery_5211_7175_90353.jpg

gallery_5211_7175_122309.jpg

 

 

De éénarmige NYCD is de kuip, laat niet veel zien maar ik verdenk hem van man. Jammer, want ondanks eenarmig ruikt deze plant enorm lekker! En wat een bladeren!

gallery_5211_7175_161094.jpg

gallery_5211_7175_140028.jpg

 

De Mexican Kush is bijgekomen. Ze houdt niet van nat en koud weer maar een paar dagen zon brachten haar weer helemaal bij. Jawel, haar, het is een zij :). Hier aan de rechterkant, geen snelle groeier. Ze heeft véél zon nodig. Verder een paar F1 v2 zaailingen voor de weergoden gegooid om de lege plekken op te vangen

gallery_5211_7175_161358.jpg

gallery_5211_7175_70804.jpg

 

Oh ja! een F2-5 en een F2-8 in een hoekje :D

gallery_5211_7175_159036.jpg

 

Een zoekplaatje: Vind de F2 :rofl

gallery_5211_7175_269137.jpg

 

en wat andere zaaisels

gallery_5211_7175_127917.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer hoor.

Haal dit ook maar weg wanneer het je uitkomt.

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar hebben we een report button voor suf, dat zou jij toch moeten weten. Die mag je altijd gebruiken als het je uitkomt. :D

 

edit: je pmbox zit nog steeds vol, kan je nog steeds geen reacties sturen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de situatie buiten :whistling

 

Het spul bij elkaar. De Diesel is helaas man, want kolere wat een stam en bladeren en wat ruikt ie lekker!!

gallery_5211_7175_463873.jpg

gallery_5211_7175_424334.jpg

 

De lange Killer Queen is aan het regenereren, ging wat eerder in bloei dan de rechter (de volle). Die heeft het al achter de rug na een korte bloeiperiode waarin de internodes bovenin alsmaar kleiner werden, en maakt al weer 5-punters aan. Die mooie top heb ik er helaas wel moeten afknippen anders wordt ze te hoog (geen paniek, we gooien niks weg :rolleyes: ). Onderin gaan de Anesthesias lekker. De KQ's ga ik over een week of 2 verduisteren.

 

Dan nog wat andere zaailingen :huh:...

gallery_5211_7175_560534.jpg

gallery_5211_7175_578601.jpg

 

Het zoekplaatje van de week

gallery_5211_7175_822690.jpg

 

En omdat ik toch stoned was toen ik de foto's maakte een sfeerplaatje :j

gallery_5211_7175_629835.jpg

 

I hou de wacht. Er komt geen vogel de tuin in...

gallery_5211_7175_560132.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt ook een heerlijk tuintje daar Whazzup.

 

Lekkere variatie weer zoals gewoonlijk.

 

Ook jij een top Outdoor jaar.

 

Fijn weekend.

 

blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd een lekker tuintje wat jij daar aan het kweken bent :rolleyes:

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

de diesel staat nog steeds, ik ben nog steeds niet zeker! Wat ik steeds denk dat mannelijke bloemen zijn, zijn toch steeds laterale uitlopers iedere keer :huh:

 

Vandaag de mooie getopte KQ in een 45 liter kuip gezet.

 

laten we hopen op een mooi seizoen, ik heb echter een boom in de weg staan die niet weg mag :rolleyes: pfff.. vergunning aanvragen! Zit niet te wachten op inspecties :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo whazzup, hoe komt het dat die ene plant geen enkele vertakking vertoont, of zie ik scheel? of heb ik erover gelezen en hak je de vertakkingen eraf ofz :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

had er al eerder over geschreven geloof ik: die lange Killa Queen is een hele vreemde pheno. Niet iets wat je expres kweekt :whistling

 

Maar nu ze er staat... ach, ze ruikt erg lekker en ben toch niet van plan om er mee te breeden :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer komen er foto's is al meer dan een week verder!

Ze zullen zeker veel gegeroeid zijN?

De mijnen zijn in 1 week 20 cm gegroeid!

 

 

Grtzz jon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi whazzup,

 

Het ziet er weer lekker uit allemaal.

Heb zelf de Killa Queen (Motarebel) al twee keer gekweekt buiten.

Twee enorme bomen in de volle grond die helaas later gejat zijn en een plantje op m'n balkon

twee jaar achter elkaar.

Op m'n balkon heb ik ze twee keer getopt, want ze vertakken inderdaad maar weinig.

Dit is met gemak een van de lekkerste wietjes die ik zelf gekweekt heb (grapefruit pheno).

Ik had er ook nog een mannetje van en deze heb ik gekruist met m'n Herijuana vrouwtje.

Maar de eigenlijke reden waarom ik reageer is dat ik je wilde waarschuwen dat het enorme

meeldauw-magneten zijn. Dat is ook de reden dat ik ze dit jaar niet heb staan.

M'n Herijuana die ernaast stond had nergens last van.

Ik heb er denk ik ergens nog wel een paar foto's van, maar ik wil je mooie topic niet vervuilen.

Nog veel succes met je kweek dit jaar en dat de meeldauw je bespaart mag blijven.

 

Groeten wietzaadje

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt weer helemaal goed Whazzup :rofl

 

veel succes, ik blijf je zoals gewoonlijk volgen <_<

 

grts

Richie

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is al een tijdje geleden dat ik heb geupdate. De NYCD bleek toch een man, dus die heb ik gestekt en de rest weggegooid, want wat een kerel! Hier ga ik nog iets mee doen :rofl

 

De KQ's hebben zijn inderdaad gevoelig voor meeldauw, maar heb het onder controle. Heb nu meer last van vervelende vliegjes of wantsen die gaatjes in mijn mooie jonge groen prikken <_<

 

Ze zijn overigens allebei nog fors aan het tegensputteren en regenereren maar geen enkel paars steeltje en ze zien er ook nog verder goed uit. Tijd om ze toch maar in de bloei te gooien denk ik, de lengte hebben ze al.

 

Verder staan er links en rechts buiten nog een paar Anesthesia zaailingen in diverse media, en van KTM staat er een eh, kees, help eens effe :rofl! En Blue ... in een soort hydro substraat.

 

Over het daksubstraat kan ik ook al wat vertellen. De waterhuishouding is perfect! Nooit meer overbewateren en gewoon in de regen laten staan maar... je moet wel regelmatig voeden want het medium blijkt redelijk arm. Dat is aan de andere kant ook weer een voordeel overigens, je kunt zelf bepalen wat je er in stopt. Zaailingen uit jiffies slaan prima aan. Wordt vervolgd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bluehammer ? :D

 

Nummer ? ? ? Poeh, dat weet ik niet meer, stond op het potje waar die in stond :rofl :rofl ...

Volgens mij was het nummer 8, het blueberry pheno...

 

Maar goed, gezellig tuintje vol heb je daar whazzup,

 

Ik heb toevallig net vandaag m'n kruidentuintje aangeplant, ik vind alleen al die kruiden zoveel op elkaar lijken, dus ik heb geen idee wat je daar hebt staan <_< . Basilicummetje ? Lijkt ook wel iets van salie te staan...

 

Helaas man ? ? ? Ik wil binnenkort wat mannen af gaan bloeien... Gewoon, omdat het kan :) .

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan buiten: Tot een week geleden had de vertakte KQ nog geen stok.

post-5211-1246129697_thumb.jpg

 

KTM's plantje in terraponics (getopt) ja het was Blue Hammer Kees! Verrassingspakket :whistling

post-5211-1246129803_thumb.jpg

 

Bovenaanzicht

post-5211-1246129825_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch altijd weer leuk te zien hoe anderen in hun tuintje rommelen

en ook bloemetjes en tuinkruiden worden niet weggelaten

zien er lekker gezond uit

en lijkt het nu maar zo of is het blad van de planten in die witte bakken echt zo smal :whistling

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, dat zijn Killa Queens, G13 x Brothers Grimm C99.

 

Hier zie je ook gelijk goed dat ze nog teeds aan het regenereren zijn. Ze zijn inmiddels meeldauwvrij, dus ik ga morgen verduisteren. (1 keer getopt, en ook nog eens een paar stekken van gesneden!)

post-5211-1246135998_thumb.jpg

 

Over de kruidjes trouwens Kees: heb inmiddels peterselie, basilicum, rozemarijn en tijm staan :whistling

 

Alle bloemetjes zijn natuurlijk ook uit zaad he, inclusief mijn plantenbakjes...

post-5211-1246136047_thumb.jpg

post-5211-1246136065_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alle bloemetjes zijn natuurlijk ook uit zaad he, inclusief mijn plantenbakjes...

 

plantebakjes uit zaad? whoah :whistling waar haal je die :nerd

das pas organisch :blink:

 

haha dude, ziet er allemaal heerlijk uit..

dat gaat nog wat worden strax

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammie Whazzup, ik heb Oregano, misschien moeten we eindejaars een sample ruilen, hihi!

 

Ondanks het regenereren is die plant wel erg mooi !

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...