Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Heerlijk om te zien whazzup die mooie bomen van je :lol:

Wat een lange buds wowww

Jij hebt deze winter genoeg te roken hihi

 

Mazzel B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe is het hier afgelopen Whazzup.

 

Ben toch wel benieuwd hoe het in jou tuintje buiten is afgelopen B)

 

Of staat alles er nog steeds

 

Fijne avond nog

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt helemaal gelijk maar na dat weekend regen twee weken geleden en een afgebroken KQ kwan er snel de rot it. Gered wat er te redden viel en de eerste twee dagen (helaas) wat hard moeten drogen. Opbrengst was wel ok, heb het niet gewogen maar daar paf ik wel een paar maandjes van. Is nog niet gecurd, heb al wel wat gerookt. Tja, te vroeg geoogste, snel gedroogde KQ. Ik word er wel lekker van maar echt lekker is het nog niet B)

 

De Anesthesia is daarentegen (ook wel wat te vroeg geoogst) erg lekker geworden.

 

Verder staat er nog steeds een plant van Kees buiten :tu Die wordt niet veel dikker meer maar man wat heeft ze een mooi kleurtje. Goed schimmelbestendig dus ook. Terwijl alles om haar heen staat weg te rotten gaat ze nog gewoon door. Zal snel plaatje maken, ze staat een beetje uit te hongeren momenteel. Gaat morgen of dinsdag om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_7024_158477.jpg

AnesthesiaF2 zaad van jou, outdoor opgekweekt door Placebo dit jaar B)

Zit haar te roken momenteel en smaakt super er werkt zeer goed, Damian heeft er ook een topje van meegekregen vandaag.

 

Benieuwd naar je gedroogde pica s.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat blijft een beetje beperkt tot een stuk of 6 grote wekpotten en een kartonnen doos B)

 

Ik heb veel gewoon de doos voor de bubbleator gemikt, daar ga ik een lekker stukje hash van maken. Da's wel een flinke doos geworden overigens :tu Gelukkig kun je bij de pomp tegenwoordig ook ijs kopen - en anders de visboer weer eens lief aankijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
en anders de visboer weer eens lief aankijken.

 

Mmmm, bubble hash met een vissmaakje.Ben benieuwd.:tu

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alléén verse vis hoor :tu

 

Nah, schone bak ijs - wordt ook voor buffetten etc. gebruikt, daar zit zeker geen vislucht aan B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...