Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

He gezellig whazzup! Ik voel weer een monsterthread aankomen. Dat wordt weer smullen deze zomer. Heel veel succes, wij zitten er klaar voor B) :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@herman: beetje teveel gerookt misschien? De wazigste post van de laatste 4 weken :wacko:

 

Hey Whazzup, ik kan eigenlijk niks aan dat lijstje van je zien wat een reden is voor een ban op het andere forum? Of is dit een noobvraag B)

Nee hoor, geheel niet. De moderator die me waarschuwde had er een probleem mee dat ik sannie noemde natuurlijk en al die andere mooie breeders, "want als je met google gaat zoeken op internet kom je bij sanniesshop terecht dus ik het spam"- snap jij hem nog? Dat vat ik dus al niet want iedereen noemt de seedbay of breeder, maar goed, ik haal de breeders er wel vanaf en noem alleen de soortjes. Helaas. Nog geen uur later kreeg ik een ban. Ik zou tóch gepost hebben wat ze net hadden weggehaald (not, ik had de breeders niet vermeld) en oh ja, ik was nog mod ook op opengrow dus dat zou wel expres zijn geweest om lezers naar opengrow te krijgen (????). Ten eerste ben ik nooit mod geweest op opengrow en al zou ik het zijn geweest, hoe zou ik dan mensen hun site af "trekken" door daar te gaan verslaan? Ik wil maar even zeggen dat Wietforum heel erg relaxed is met alles. Off-site links etc, dat is gewoon niet voor te stellen op andere fora. Sterker nog, ze flikken het gewoon om 25 pagina's topic gewoon op zwart te zetten. Totaal geen respect.

 

Stiekem net even een paar korrels aarde opgetild met en ja hoor, de anesthesia's zijn al ontkiemd :wacko: Bij de rest niet gekeken. Ben benieuw of ze goed door de lightmix heenkomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een raar gedoe daar B) zouden de mods daar misschien niet genoeg/teveel wiet roken hehe :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

politiek, haat en nijd B). Rare jongens die Engelsen, eilanders zijn het :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga het volgen Whazzup, ben benuwd!

Hopelijk veel zon dit jaar.

En mooie dikken toppen zonder ziektes! B)

 

gr

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

he whazzup,

 

wat een eikels zeg daar bij uk420.. geen andere woorden voor...

maarja zoals je al zei.. het is hun probleem, niet het jouwe B):

 

je vraagt je af of ze door die lightmix komen? ik heb wel eens lowryder#2 geplant in lightmix en die kwamen gewoon op. 50/50 man/vrouw dus wellicht heeft de lightmix daar iets mee te maken. verders geen rare fratsen ofzo.

maar het lukt wel :wacko:

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Och heb hier ook al wat geks meegemaakt, hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.. B)

tja, als ik de mods nou openlijk uitmaakte voor macht misbruikende huichelaars (..) dan zou ik zeggen ja, verdiend. Maar dan nog zet je topics niet op zwart, hooguit edit je een post.

 

Kan niet wachten om weer naar huis toe te gaan om te kijken of er al wat te zien is. Ze zitten niet al te diep maar verwacht toch eigenlijk pas na een dag of 3 echt wat boven de grond te zien komen, tnx BeeKaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben erg benieuwd naar de c99 kruisingen. Op internationale forums lijkt het erop alsof dat plantje echt super is.

 

Succes!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb heel erg verschillende Cinderella's gerookt, maar ben gek op de KQ! Dus de c99 in dat plantje is in ieder geval goed B)

 

Anesthesia en KQ laten zich al zien overigens.

 

gallery_5211_7175_81147.jpg

gallery_5211_7175_171837.jpg

 

gallery_5211_7175_143998.jpg

gallery_5211_7175_144324.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het prille begin...........

 

Moet volgende week maar eens kijken. :wacko:

 

Lief gezicht hoe die kleintjes ter wereld komen B)

 

En hoe snel ze willen groeien.

 

Succes outdoor dit jaar Whazzup.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha , mss te veel weed ?

ok waarom niet ?

2x

lig dubbel nu , why not ?

enjoying ...

geef me raaad aub , hahaha

loving your topic !!

Edited by herman37

Share this post


Link to post
Share on other sites
geef me raaad aub , hahaha

Wat minder blowen misschien? B)

 

@blowsterke: ze gaan hard! Althans: Alle Anesthesia en KQ is inmiddels boven de aarde, de KT, KO Kush en NYCD laten zich nog even niet zien. Dat zal ongetwijfeld binnenkort veranderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, alle anesthesia en KQ waren al opgekomen. Daar zijn nu 3 Knights Templar bijgekomen en 3 NYCD. De KO laat nog steeds op zich wachten. De KT is het oudst, al een jaar of 4, de Anesthesia is natuurlijk het meest vers. De KQ is nog geen twee jaar oud, de KO en NYCD ook niet volgens mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk om te zien opkomen de kleine koters.

 

B)

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk man die kleine verse jonkies :wacko:

Wat een rot streek hebben ze je geflikt bij vierhonderd twintig , respect loos B)

Veel kweek plecier

 

knutsel :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ja knutsel, ben er effe pissig om geweest maar toen dacht ik ook echt val dood allemaal.

 

In ieder geval ben ik niet onverdeeld enthousiast over de roottrainers. Het kapje is wat laag, met light mix is het niks. Je zult bovenin een klein laagje zaai- en stekgrond moeten doen als je met zaden werkt of ontkiemde zaden plaatsen. Ze zijn te hoog om in een (normale) propagator te plaatsen en je moet ze in het bakje houden anders donderen ze om en uit elkaar. Je kunt geen individuele plug vervangen uiteraard dus als er wat niet op komt blijf je met lege plekken zitten.

 

Tussenstand nog steeds: 4 x Anesthesia, 4 x KQ, 3 x KT, 3 x NYCD. Ik ga 4 KO Kush zaadjes op een andere manier ontkiemen want die zijn klaarblijkelijk niet zo geschikt voor deze manier. De Anesthesia was het snelst maar die zaden zijn ook het meest vers natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

belangrijke beslissingen vandaag.

 

Allereerst wat gaat goed:

 

- 4 anesthesia's

- 4 Killer Queen

- 3 Knights Templar (met moeite)

- 2 NYCD (met enige moeite)

 

 

En wat gaat niet goed:

één KT en één NYCD kwamen niet uit, één NYCD kreeg zijn zaadhuls niet afgeworpen. De KO Kush ga ik op een andere manier ontkiemen want waar wringt de schoen: De anesthesia's staan al tegen het raam terwijl de rest net uitkomt! Erg onhandig dus als je meerdere verschillende soorten ontkiemt. Ik ga effe kijken of ik de Anesthesia los er buiten kan zetten maar dat is dus erg onhandig van dit systeem. De houdertjes zijn zelfs zo dun dat ik de helften niet eens met een elastiek bij elkaar kan houden. Voor gelijkmatig opkomende zaailingen prima, maar ga niet gemengd zaaien :verrygood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal niet zelfs :verrygood

 

Het moet augustus wel binnen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Allemaal overigens geen buitensoortjes maar zoals inmiddels gebruikelijk gaan ze in juni alweer verduisterd worden zodat we in augustus kunnen oogsten. Moet het natuurlijk wél een mooie juli en augustus worden dit jaar anders wordt het niks! :rolleyes:

niet alleen plaatjes kijken he... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er goed uit :rolleyes:

weet je wat ik denk dat nog een geschikte plant zou zijn voor buiten , madonna .

ik heb deze hier nu 2 weken voorgroei gegeven onder 600w hps en nu hangen er al dikke ballen op.

het zijn wel spijtig genoeg 2 mannen maar wel heeel duidelijk al dat het mannen zijn, ik denk zelf had ik ze in men hok nogeen weekje laten staan ze stuifmeel gingen lossen.

ik ga er toch een paar in mijn tuin zetten denk ik :verrygood

succes

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is dat ik wil zien hoe de wortels zich ontwikkelen in die rootrainers anders had ik ze er al uitgeflikkerd inmiddels :verrygood

 

Bijzonder onhandig als je meerdere strains wilt ontkiemen die na elkaar opkomen. Deksel is te laag, ze kunnen niet zonder tray zelfstandig staan, ze zijn te hoog voor een normale propagator. Zal het nog één keertje gaan proberen met andere aarde maar voorlopig is het geen succes.

 

Ik heb wat zaad in pitpots in een zakje gedaan om toch nog wat NYCD en KO Kush te hebben om te selecteren straks, en gelijk ook maar even een paar MSxHKxHeri's gezet. Had er vorig jaar eentje (te laat!) die heel weinig opbracht maar zo verdomde lekker was! Hoop er dit jaar wél een goede van te kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...