Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

naar mate de tijd verstrijkt word ik steeds banger op dit topic, zelf's een helm gekocht :smoke

 

D man man man wat een groene monsters :wtf:

 

juressic park is er niets bij ahahaahahaha :wacko:

 

ga zo door man :rolleyes:

 

groetjes.............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat toppie ziet er echt wel lekker uit MRDUNHILL, maar klaar is ie inderdaad nog niet echt.. :wacko:

Geduld is hier een hele schone zaak.. :rolleyes: :wtf:

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah... Het systeem begint me te dagen!

 

Je hebt emmers waar je open potjes in "hangt" op een manier dat de bodem van deze potjes in ruste nét de vloeistof raakt(raken?). :lol:

Door het borrelen van de vloeistof door de luchtpompjes worden de wortelen voorzien van hun voedingsstoffen...

 

Dan de vragen:

-JE hebt de emmers afgedekt met plasticfolie (Weeds heeft dit gedaan met Zilverfolie zag ik)...

Kun je daar niet een afsluitbare emmer voor gebruiken met een op maat gezaagd of gesneden opening voor het open potje?

 

-Hoe hoog is je luchtdruk dat je de boel zo effectief weet te bespetteren?

 

-Hoe weet je debalans te behouden tussen het maximale vloeistofnivo (tov de bodem van dat open potje) en de instroom en uitloopsnelheid.

Als je vloeistof te snel naar binnen loopt, heb je je 2e "nood"overflow hard nodig. :rolleyes:

Als je vloeistof te langzaam binnenkomt, staat je systeem te snel droog.

Heb je daar een indicator voor?

(Kan het zijn dat ik nog wat heb gemist (als leek :wacko: zijnde die alle info uit jouw omschrijving en foto's moet halen :lol:) en laat je je instroom óver het open potje met plant en hydrokorrels stromen)

 

-Heb je een constante waterstroom of schakel je het zo nu en dan in?

 

-Met het oog op de "communicerende vaten" principe, zou je je vat dus een stuk lager moeten hebben dan je emmers, correct? Hoe heb je dat gedaan? :smoke

(ik zit letterlijk op de bodem en zal dan andersom moeten werken... Door zwaartekracht doseren en gecontroleerd (gepompt) afvoeren)

 

Tot zover mijn vragen...

Ik vind het een prachtprincipe en dan heb ik het nog niet eens over je resultaten! :wtf:

Gezien mijn locatie is het ideaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is er gebeurt mr D

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

PARA

 

Beetje zielig.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou zeggen dat je eerst nadenkt voordat je iets op internet publiceert, en niet achteraf gaat denken, en dan een heel forum te kakken zet... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr D en Ert delen zeker niet de zelfde mening.

Maar ik weet zeker dat deze gast een goeie reden heeft.

 

Hij is beslist een van de slimmere hier dus wat respect is wel op zijn plaats denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hij is beslist een van de slimmere hier dus wat respect is wel op zijn plaats denk ik.

 

Correctie:

Hij was beslist een van de slimmere hier dus wat respect is wel op zijn plaats denk ik.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begrijp me niet verkeerd, ik veroordeel Mr.D niet, maar je schiet er niets mee op, dingen die er gestaan hebben hebben er gestaan en die staan altijd nog wel ergens in een backup... Het heeft weinig zijn om posts te gaan wissen, je IP adres staat nog steeds naast de post, en dat kan iedere mod zien. Je zult dus moeten verhuizen etc. etc. je naam verwisselen wil je niet meer terugvindbaar zijn... En met je posts wissen trek je alleen maar extra aandacht naar je toe, dus zelfs op dat punt lijkt het me niet slim.

 

Als politie en justitie het forum echt actief zouden gebruiken, dan zou je daar wat meer regelmaat in zien... Ik heb ook volgens mij een keer een PM gehad van een agent, althans, dat denk ik... Iemand die me pm'de of ik snel veel wiet kon leveren en vaak "ofzo". Ik snap niet waarom die mij pm'd maar goed, mijn advies is om in een situatie waarin een onbekende zomaar zoiets voorsteld dit door te sturen naar de modjes...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep, Mr D is afwezig van het forum, en dat is te betreuren. Maar ik begrijp hem wel.

 

Er zijn een keer 50 dingentjes bij hem weggehaald, paar jaar terug. En vorig jaar heeft hij met de officier van Justitie

op de knietjes gezeten om zijn 5 dames te laten zien. En ze gingen vervolgens weer pleite hem vollledig met zijn

dames achterlatend.

 

Gezien het huidige klimaat, en de bijbehorende para alhier zien we Mr D (voorlopig) niet. Zal hem wel weer eens proberen

over te halen wat te posten.

 

Wil je als beginner wat leren moet je zeker naar Mr D luisteren. Die gaat al zo'n 20 jaar mee in het gebeuren en mensen

om hem heen nog wel wat langer.

 

Ik vind het ook erg jammer dat hij hier niet meer post, wat hij uit de potten trekt is asociaal :verrygood sta er dan ook iedere

keer weer van te kijken.

 

Willen jullie wat weten kan ik het wel aan hem vragen, tis zonde dat het DWC topic naar de klote is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En vorig jaar heeft hij met de officier van Justitie op de knietjes gezeten om zijn 5 dames te laten zien. En ze gingen vervolgens weer pleite hem vollledig met zijn

dames achterlatend.

 

Deze zin snap ik niet, en daarom ook nog steeds niet waarom het topic leeggehaald is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn bij hem een keer de dames meegenomen door justitie. Hij is toen overgegaan op 5 dames per ronde max.

 

Bij een tweede bezoek van justitie heeft hij samen met de officier de stammen geteld van de 5 dames die hij

toen had. Omdat het 5 waren hebben ze het laten staan.

 

Topic is denk ik leeggehaald door hem door de para hier. In princiepe kan Herr Ballin dit forum gaan zien als een

criminele organisatie. Volgens mij vond hij dat niet zo leuk.

 

Effin, het staat er niet meer (topic), en das jammer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 plantjes of niet...

Als het op de DWC toer gaat ben je sowieso fout, als ik de mening van anderen mag repliceren.

Wel jammer. Hij had zeer interessante info in zijn topics staan.

Balen... DWC was nou net de manier die ik wilde gaan toepassen.

 

Moet ik het weer alleen doen. :verrygood

Ik hoop dat hij de juiste keuzes heeft gemaakt en uit de stront blijft. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stel voor dat een moderator dit hele topic maar weghaald :verrygood

Forumvandalisme :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan gooien we er tot nader order een slotje op

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...